coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید [+خلاصه داستان]

مجموعه کره ای افسانه اوک نیو به کارگردانی لی بیونگ هون به‌زودی از شبکه امید روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو با ما همراه باشید.

افسانه‌ی اوک‌نیو با نام اصلی گلی در زندان (A flower in prison) یک سریال عاشقانه تاریخی و اکشن است که در سال 2016 در کره جنوبی ساخته شد. این مجموعه کره ای برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره ای عاشقانه و تاریخی هستید، می‌توانید سریال اوک نیو را از روز شنبه (11 آذر ماه 1402) از شبکه امید تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه امید، زمان پخش سریال افسانه اوک نیو هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 09:00 صبح و 14:30 عصر روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید
ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید

سریال افسانه اوک نیو با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ بود. سریال اوک نیو جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین سریال درام در جوایز هنری بکسانگ و جایزه بهترین بازیگر زن درام در جوایز درام MBC را دریافت کرد.

سریال افسانه اوک نیو داستانی جذاب و پرماجرا دارد. فیلمنامه این مجموعه‌ به قلم چویی وان کیو به نگارش درآمده است. این سریال ترکیبی از عناصر تاریخی، درام، اکشن و عاشقانه است.

این مجموعه تلویزیونی 73 قسمت 45 دقیقه‌ای دارد که زهره شکوفنده مدیریت دوبلاژ آن را بر عهده داشت.

گویندگان سریال کره ای افسانه اوک نیو عبارتند از: منوچهر والی زاده، زهره شکوفنده، سارا جعفری، رضا الماسی، محمدبهاریان، ابوالفضل شاه بهرامی، مهناز آبادیان، نغمه عزیزی پور، شهروز ملک آرایی، فرزانه شجاعی، جواد پزشکیان، علیرضا منصوری، تورج نصر، رهبر نوربخش، لادن سلطان پناه، ژیلا اشکان، زویا خلیل آذر و مریم شاهرودی.

باریگران سریال افسانه اوک نیو

 ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید

  • جین سه یون در نقش اوک‌نیو / لی سو وونجونگ دا بین در نقش کودکی اوک‌نیو
  • گو سو در نقش یون ته وونجانگ یون سئوک در نقش کودکی یون ته وون
  • جونگ جون هو در نقش یون وون هیونگ
  • پارک جو می در نقش چانگ نان جانگ
  • کیم می سوک در نقش ملکه مون جونگ
  • سئوها جون در نقش امپراتور
  • جونگ ایون پیو در نقش جی چا دوک
  • چویی مین چول در نقش جون ده شیک
  • پارک گیل سو در نقش یو جونگ هو
  • ایم جونگ‌ها در نقش لی هیو سانگ
  • آن یون جین در نقش یو گیوم
  • سو جون سوب در نقش چوون دونگ
  • لی سه چانگ در نقش جون وو چی
  • لی هی دو در نقش گونگ جه میونگ
  • کیم هیونگ بوم در نقش دو چی
  • وی یانگ هو در نقش جک دو

خلاصه داستان سریال افسانه اوک نیو

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید، سراغ قصه‌ی این مجموعه تاریخی عاشقانه و اکشن می‌رویم که درباره‌ی دختری به نام اوک نیو است که در زندان متولد و بزرگ می‌شود. او مهارت‌های رزمی را می‌آموزد و به دنبال قاتل مادرش و هویت پدرش است.

 ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید
ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید

در خلاصه داستان سریال افسانه اوک نیو آمده است: «دختری به نام اوک‌نیو در زندان متولد می‌شود. او در ابتدا مشتاق است که به عضویت ادارهٔ پلیس درآید، ولی به دلیل مهارت‌های بالای او، رئیس پلیس یا رئیس گروه مأمورین مخفی (جاسوسان)، او را برای عضویت در این گروه انتخاب می‌کند. او به دلیل مشکلاتش با همسر برادر ملکه جانگ نانجانگ، به دشمنی با او می‌پردازد و با توطئه او به بردگی گرفته می‌شود و به منطقه‌ای به نام هجو برده می‌شود. سپس به خاطر مهارت بالایش به عنوان ادیب مراسم به هانیانگ بازگردانده می‌شود. او پس از این اتفاقات متوجه می‌شود که تنها راه مقابله با جانگ نانجانگ، به دست آوردن قدرت و ثروت است و اقدام به تأسیس یک تجارت‌خانه می‌کند و سعی در گسترش این تجارت‌خانه دارد. وی بعدها با نام لی سو وون شناخته می‌شود و هویت واقعی‌اش را می‌فهمد و در قصر به قدرت می‌رسد. پس از آن با کمک سیستم قضایی سلسله چوسان به زندانیان کمک می‌کند.»

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال افسانه اوک نیو نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال جین سه یون، لی سو وونجونگ دا بین، گو سو، جانگ یون سئوک، جونگ جون هو، پارک جو می، کیم می سوک، سئوها جون، جونگ ایون پیو، چویی مین چول، پارک گیل سو، ایم جونگ‌ها، آن یون جین، سو جون سوب، لی سه چانگ، لی هی دو، کیم هیونگ بوم، وی یانگ هو، لی ایپ سه و منگ سانگ هون نقش‌آفرینی کردند.

سریال افسانه اوک نیو چند قسمتی است؟

این سریال در 73 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی لی بیونگ هون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال افسانه اوک نیو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    بنده و خانواده ام عاشق سریال های کره ای هستیم
    امیدوارم پخش سریال‌های جدید کره ای همچنان ادامه داشته باشه

    پاسخ

    عالی

    پاسخ

    عالیه.یه فیلم تاریخی جدیدم بذارید.ما قدر دان زحمات شما هستیم

    پاسخ

    خوبه

    پاسخ