coinex
راهنمای خرید تکراتو

تیزر وان پلاس Ace 3 جزئیات بیشتری از ویژگی‌های این گوشی را فاش کرد

وان پلاس خود را برای رونمایی از گوشی رده بالای Ace 3 آماده می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی به‌زودی در چین رونمایی شود. اخیرا تیزر وان پلاس Ace 3 هم منتشر شده که اطلاعات بیشتری را در اختیار طرفداران دنیای تکنولوژی موبایل قرار می‌دهد.

به گزارش gizmochina، کمپانی وان پلاس اخیرا مشخصات نمایشگر وان پلاس Ace 3 را تایید کرده و حالا با انتشار تیزر جدید، مشخصات بیشتری به‌صورت رسمی تایید می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در یکی از پوسترها می‌بینیم که به نمایشگر «rain touch» اشاره شده که یعنی کاربر می‌تواند حتی با دست‌های خیس و زمانی که قطره‌های باران روی گوشی باریده هم با گوشی کار کند. این غول چینی در گوشی جدیدش از پنل ProXDR استفاده کرده که از تکنولوژی Photon Matrix Display پشتیبانی می‌کند.

تیزر وان پلاس Ace 3
تیزر وان پلاس Ace 3

در بخش سیستم تصویربرداری هم یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برای وان پلاس ایس 3 در نظر گرفته شده که از الگوریتم Ultra-Clear Image Quality، الگوریتم سایه‌ تصویر و تکنولوژی Hyperlight برخوردار شده است.

تیزر وان پلاس Ace 3

وان پلاس در یک تیزر دیگر اعلام کرده که مراسم رونمایی از Ace 3 Pop-Up در تاریخ 6 ژانویه (16 دی) برگزار می‌شود. در این مراسم، از کوله پشتی OnePlus Ace 3 Pop-Up Limited Edition Backpack، کلاه OnePlus Ace 3 Pop-Up Limited Edition Knitted Hat، نوت بوک OnePlus Ace 3 Pop-Up Limited Edition Notebook و قلم ژل اسلایم گنشین ایمپکت رونمایی می‌شود.

تیزر وان پلاس Ace 3

زمان رونمایی وان پلاس ایس 3 در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) خواهد بود و پس از آن، در تاریخ 23 ژانویه (3 بهمن) در بازارهای جهانی با اسم رسمی وان پلاس 12R کار خود را آغاز می‌کند. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در سه رنگ‌بندی مشکی، آبی و طلایی به بازار می‌آید.

وان پلاس ایس 3 یا همان وان پلاس 12R به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد که با تکنولوژی شارژ سریع 100 وات شارژ می‌شود. احتمالا در روزهای آینده، اخبار و اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش خواهد شد.

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس Ace 3 چیست؟ به نظر شما گوشی‌های وان پلاس در بازار ایران هم به‌اندازه بازارهای جهانی موفق هستند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر