;
coinex

لینکداین نرم افزار تلفن همراه خود را بازسازی کرد

لینکداین نرم افزار تلفن همراه خود را بازسازی کرد

امروز شرکت لینکداین اعلام کرد، برای راحتی حال کاربران و آسان تر کردن کار آن ها در دریافت اطلاعات، در حال باز سازی برنامه ی موبایل خود می باشد.

مشترکین لینکداین تنها 17 درصد از وقت خود را برای استفاده از این سرویس، با نرم افزار های تلفن همراه، صرف می کنند. این در حالی است که در دیگر شبکه ی اجتماعی یعنی فیسبوک، 76 درصد تعامل کاربران از طریق برنامه ی موبایل آن صورت می گیرد. اما 63 درصد کسانی که از لینکداین استفاده می کنند، از طریق کامپیوتر های شخصی به این سرویس متصل می شوند، و به همین خاطر است که شرکت احساس کرده تا باید تغییراتی را در برنامه ی موبایل خود به وجود آورد.
تحلیلگر Evercore ISI کن سنا ، با مقایسه تعداد زیادی از کاربران فیس بوک که از این نرم افزار تلفن همراه استفاده می کنند نسبت به تعداد کمتر مشترکینی که از برنامه لینکداین استفاده می کنند، اشاره می کند که فیس بوک عمدتا پول خیلی بیشتر ی از کاربران تلفن همراه خود کسب می کند.
برنامه ی جدید لینکداین شامل 5 آیکون جدید در پایین صفحه خواهد بود، که اطلاعات را تقسیم کرده و بررسی گروه ها را آسان تر می کند، و با استفاده از استیکر ها و ایموجی ها لینکداین فضای بهتر و کاربر پسندانه تری خواهد داشت. نتیجه این است که اعضای آن برای مدت زمان طولانی تری با دیگر اعضا چت می کنند.
ارتباط با کاربران دیگر این امکان را فراهم می کند که با شبکه سازی مجازی، مشترکین شغل پیدا کنند و حتی تولید کسب و کار نمایند. همچنین اجازه می دهد تا کاربران کردن افرادی را در زمینه های خاصی که مورد جستجوی آنهاست بیابند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر