coinex
راهنمای خرید تکراتو

ربات های درمانی به کودکان مبتلا به اوتیسم کمک می کنند، تا با دیگران ارتباط برقرار کنند

ربات های درمانی به بچه ها مبتلا به اوتیسم کمک می کنند، تا با دیگران ارتباط برقرار کنند

دنیای ربات ها همیشه هم خشن نیست، آنها نمی آیند که جای آدم ها را پر کنند، در واقع، بسیاری از آنها اثبات کرده اند که در کمک به مطالعات درمانگرانی افراد و برای و بهبود زندگیشان مفید هستند.

آزمایشگاه رباتیک اجتماعی دانشگاه ییل در زمینه درمان رباتیک در طیف گسترده ای، از جمله کمک به کودکان مبتلا به اوتیسم، پیشگام است. او به این کودکان کمک می کند تا ارتباطی عمیق تر با دیگران داشته باشند.
آنها متوجه شده اند که این ربات ها عملکرد واکنش مثبت “قوی و تکراری” بچه ها را در بسیاری از شرایط دشوار، ثمر می بخشند و به آن عمل می کنند.
آنها آموزش تغذیه به کودکان شش ساله، همچنین آموزش انگلیسی به بچه هایی که در خانه به زبان دیگری صحبت می کنند و چگونگی مقابله با قلدری را آموزش می دهند. این آزمایشگاه همچنین با موفقیت این ربات ها را برای کار با نوجوانانی که با اختلالات رفتاری و یا مشکلات مدیریت خشم، مواجه هستند، مورد استفاده قرار می دهد.
با وجود این موفقیت ها، هنوز مسئولان به طور کامل درک نکرده اند که چرا کودکان و نوجوانان به راحتی با روبات ها وارد ارتباط می شوند. حتی مدیر این آزمایشگاه می گوید که آنها در رفتار این ربات ها بسیار دقت کرده اند تا در یابند چه می کنند که به راحتی کودکان به آنها اعتماد می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر