;
coinex

اضافه شدن ویژگی تایم لاین به نسخه پیش نمایش مرورگر اِج موبایل

ویژگی تایم لاین به نسخه پیش نمایش مرورگر اج موبایل اضافه شد. کاربر می تواند آخرین فعالیت های خود روی دیوایس هایی که ویندوز 10 دارند، را از این طریق ببیند.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت در پایان سال 2017، نسخه موبایل مرورگرش را منتشر کرد. با وجود اینکه اِج (Edge) هنوز در ابتدای راه است، اما توانسته اکوسیستم مایکروسافت را کامل تر کند. اِج موبایل همچنین دارای ویژگی ادامه وب گردی روی پی سی است و کاربر می تواند لیست وب سایت ها یا مقالات مورد علاقه‌ی خود را روی پی سی و موبایل سینک کند.

اضافه شدن ویژگی تایم لاین به مرورگر اج

مایکروسافت تصمیم دارد به کمک ویژگی تایم لاین ، نسخه اسمارت فون ها و رایانه های شخصی مرورگرش را همگام تر کند. تایم لاین در واقع یک ویژگی در ویندوز 10 است که به کمک آن، کاربر می تواند آخرین فعالیت های خود را روی دیوایس هایی که ویندوز 10 دارند ببیند و با یک کلیک، به جایی که آخرین بار بوده برگردد.

برای استفاده از این ویژگی به اکانت مایکروسافت نیاز است. اطلاعات به دست آمده نشان می دهند که تایم لاین در آپدیت بعدی ویندوز 10 که Redstone 4 نام دارد به این سیستم عامل و تمام دیوایس ها (اعم از ویندوز و موبایل) اضافه می شود.

.

منبع : phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر