;
coinex

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ؛ تاریخ عرضه، قیمت، ویژگی‌ها و خبرها!

سامسونگ می‌خواهد گلکسی زد 2 فولد را به عنوان جانشین اولین گوشی تاشو مدرنش عرضه کند. در این مطلب به معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ پرداخته‌ایم.

سازنده مشهور کره‌ای جانشین اولین گوشی تاشو مدرنش را با عنوان گلکسی زد فولد 2 معرفی کرد. این محصول نسبت به گلکسی فولد 1 بهینه سازی‌هایی را دریافت کرده است، اما از نظر طراحی شباهت زیادی به آن دارد. گلکسی زد فولد 2 بعد از گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ سومین گوشی تاشو سامسونگ محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که این سازنده مشهور می‌خواهد اندکس Z را به گوشی های سری فولد خود اضافه کند، اگرچه که هنوز توضیحاتی را در این رابطه ارائه نکرده است. در ادامه به معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ

سامسونگ چهار روز پیش در قالب برگزاری رویداد مجازیش از عرضه یک گوشی تاشوی جدید خبر داد، اما جزئیات زیادی را در رابطه با آن ارائه نکرد. در این مقاله هرآنچه را که در رابطه با معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ می‌دانیم، ارائه کرده‌ایم. طبق اطلاعات موجود قرار است که این گوشی تاشوی مدرن در تاریخ 1 سپتامبر (11 شهریور) در قالب یک رویداد معرفی اختصاصی معرفی شود، بنابراین انتظار داریم که در این رویداد اطلاعات دقیقتری درباره قسمت‌های مختلف گلکسی زد فولد 2 نظیر پردازشگر، دوربین، طراحی و ویژگی های جدید این محصول منتشر شود.

به بیان خلاصه:

  • گلکسی زد فولد 2 گوشی تاشوی جدید سامسونگ است.
  • هنوز اطلاعات دقیقی درباره تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.
  • سامسونگ اطلاعاتی را درباره قیمت گلکسی زد فولد 2 ارائه نکرده است، اما انتظار داریم که این گوشی تاشو در حدود 1980 دلار قیمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ: تاریخ عرضه و قیمت

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ: تاریخ عرضه و قیمت

سامسونگ عرضه گلکسی زد فولد 2 را تایید کرده، اما هیچ اطلاعاتی را درباره قیمت این محصول ارائه نکرده است، بنابراین نمی‌دانیم که این گوشی تاشوی جدید چه موقعیتی نسبت به دو گوشی تاشوی قبلی سامسونگ دارد. با توجه به این که سازنده مشهور کره‌ای اولین گلکسی فولد خود را با قیمت 1980 دلار عرضه کرد، انتظار داریم که گلکسی زد فولد 2 هم با قیمت مشابهی یا حتی گرانتر وارد بازار شود.

درباره تاریخ عرضه این گوشی هوشمند هم اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی با توجه به عرضه گلکسی فولد 1 شش ماه بعد از معرفیش انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 2 هم شش ماه بعد از تاریخ 1 سپتامبر وارد بازار شود. همانطور که گفته شد، قرار است که سامسونگ در تاریخ 11 شهریور یک رویداد رونمایی برای گلکسی زد فولد 2 برگزار کند، از این رو امید داریم که در این رویداد اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه این اسمارت فون تاشو هم منتشر شود.

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ: طراحی و نمایشگر

گلکسی زد فولد 2 طراحی جدیدی نسبت به مدل پیشین خود ندارد، اما بهینه سازی‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به خود دیده است که باعث می‌شوند وقتی که این گوشی را می‌بندید شباهت بیشتری به گلکسی نوت 20 پیدا کند. از نظر شباهت به گلکسی نوت 20 بد نیست بدانید که گلکسی زد فولد 2 هم یک برآمدگی بزرگ مربعی شکل را در پشت خود دارد که سیستم دوربین اصلی این گوشی هوشمند را در برگرفته است.

گلکسی زد فولد 2 جک 3.5 میلیمتری هدفون ندارد، اما یک پورت یو اس بی نوع سی را در اختیارتان می‌گذارد. این گوشی زمانی که بسته است، یک نمایشگر 6.2 اینچی را ارائه می‌کند که یک حفره هم در مرکز لبه بالایی آن برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی ایجاد شده است. باید به این نکته هم اشاره کرد که نمایشگر به کار رفته در گلکسی زد فولد 2 برخلاف نمایشگر گلکسی فولد اول سامسونگ یک پنل تمام صفحه فاقد حاشیه‌های ضخیم است.

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ: طراحی و نمایشگر

زمانی که این گوشی باز می‌شود، اندازه نمایشگرش به 7.6 اینچ افزایش می‌یابد و البته یک حفره دیگر هم برای قرار گیری سنسور دوربین سلفی در سمت راست پنل وجود دارد. حداقل یکی از نمایشگرهای گلکسی زد فولد 2 دارای نرخ تازه سازی 120Hz است؛ سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که کدام نمایشگر گوشی تاشوی جدیدش این قابلیت را دارد، اما این احتمال هم وجود دارد که هر دو نمایشگر به این فناوری مجهز باشند.

بیشتر بخوانید:

سازنده مشهور کره‌ای اطلاعاتی را درباره مکانیسم لولای گلکسی زد فولد 2 منتشر کرده و براساس این اطلاعات می‌توان گفت که تفاوت‌های زیادی بین مکانیسم لولای این محصول و مکانیسم لولای اولین گلکسی فولد سامسونگ وجود دارد. ظاهرا این سازنده مشهور در ساخت مکانیسم لولای گوشی تاشوی جدیدش از سبک طراحی دستگاه‌های جارو برقی الهام گرفته و برس‌های ریزی را جهت تمیز نگه داشتنش به آن اضافه کرده است؛ البته این برس‌ها قابل مشاهده نیستند، زیرا در محفظه لولا قرار دارند.

اولین گلکسی فولد سامسونگ مشکلاتی از نظر مقاومتی داشت، اما امید داریم که گلکسی فولد جدید این مشکلات را نداشته باشد. این محصول قرار است در دو رنگ مشکی و برنزی عرضه شود.

معرفی و بررسی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ: سخت افزار و ویژگی‌ها

گلکسی زد فولد 2 سامسونگ، برخلاف مدل اول گلکسی فولد که فقط در برخی مناطق با قابلیت 5 جی عرضه شد، در همه جا با قابلیت 5 جی عرضه می‌شود. این محصول به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز است که ظرفیت خوبی برای باتری یک گوشی عادی است، اما اگر بخواهید اغلب از نمایشگر بزرگ گلکسی زد فولد 2 استفاده کنید، احتمالا این باتری نمی‌تواند برای یک روز کامل فرامین شما را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر