;
coinex

ایلان ماسک اکنون سومین فرد ثروتمند دنیا است

اضافه شدن شرکت تسلا به جمع 500 شرکت برتر بورس آمریکا به این معناست که ایلان ماسک اکنون سومین فرد ثروتمند دنیا است. با ما در ادامه همراه باشید.

با انتشار خبر اضافه شدن شرکت تسلا به جمع 500 شرکت برتر بورس های ایالات متحده، ایلان ماسک با افزایش 11 میلیارد دلاری سرمایه شخصی اش، مارک زاکربرگ را پشت سر گذاشت و به سومین فرد ثروتمند دنیا بدل شد.

دارایی ایلان ماسک هم اکنون چیزی برابر با 114 میلیارد دلار است.  ارزش سهام شرکت تسلا از تاریخ  اول دی‌ماه رسما در محاسبه شاخص S&P 500 آمریکا لحاظ خواهد شد.

ایلان ماسک اکنون سومین فرد ثروتمند دنیا است

البته تمام این ها به معنی افزایش نقدینگی یا قدرت خرید ایلان ماسک نیست. تا جایی که او حتی برای سرمایه گذاری در پروژه های شرکت های خصوصی خود ناگزیر به فروش بخش هایی از املاک و مستغلات خود شده است.

البته خود ایلان ماسک به ظاهر مشکلی با این موضوع ندارد و فروش آنها را برای تحقق یک رویای بزرگتر کار درستی میداند.

ایلان ماسک اکنون سومین فرد ثروتمند دنیا است

وی  در توییتی اعلام کرد که به چنین دارایی‌هایی نیاز ندارد و اعلام کرد که می‌‌خواهد زندگی خود را وقف سفر به مریخ و ماه کند. او معتقد است دارایی‌های این چنینی او را سنگین‌ می‌کند و به همین دلیل برای محقق ساختن رویای بزرگ‌تری می‌خواهد دارایی‌های املاک و مستغلات خود را بفروشد تا در کارهای بزرگ‌تری سرمایه‌گذاری کند.

براساس رتبه بندی بلومبرگ، در حال حاضر«جف بزوس»، مدیرعامل آمازون و «بیل گیتس» مدیرعامل اسبق مایکروسافت به ترتیب با سرمایه‌ 185 و 129 میلیارد دلاری خود به عنوان ثروتمندترین افراد جهان شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک اکنون سومین فرد ثروتمند دنیا است ! نظر شما در خصوص ثروت ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر