;
coinex

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس

براساس کتاب پیش بینی معروف نوستراداموس، هرساله پیشگویی های او بررسی میشود. با ما در پیشگویی نوستراداموس 2021 همراه باشید.

پیش گویی و طالع بینی در تاریخ جوامع بشری ریشه دیرینه ای دارد. پیش گویی در برخ جوامع ابتدایی و حتی قرون وسطایی و البته در دوران اسلط خرافات و عقاید غیرعلمی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

معمولا افراد میل زیادی نسبت به اطلاع از احوال آینده داشتند و البته هنوز هم دارند. در این راه و در جوامع سنتی افرادی که به هر شیوه ای بتوانند مطالبی از آینده را به دیگران انتقال دهند تجلیل میشوند.

البته اطلاع از وقایع آینده دو حالت کلی دارد. پیش گویی و پیش بینی که با آن متفاوت است. امروز در تکراتو قصد داریم برای شما از پیش بینی نوستراداموس 2021 بگوییم. پس با ما همراه باشید.

پیشگویی نوستراداموس 2021

نوستراداموس کیست و چقدر پیشگویی‌هایش درست است؟

سال 2021 میلادی هم از راه رسید. همانطور که ما در این سال انتظار عرضه بهترین گوشی های 2021 و البته اکران بهترین فیلم های 2021 را داریم، افرادی را هم میشناسیم که به دنبال پیش گویی و طالع بینی سال جدید هستند.

بپذیریم یا نه، باور داشته باشیم یا نه، افراد زیادی هستند که به موضوع پیشگویی باور دارند. از طرف دیگر چه بسیار کسانی مانند نوستراداموس که هم در زمانه خودشان به لطف مدعای آگاهی از غیب بزرگ داشته شدند و هم تا زمانه ما ماندگار مانده و پیش گویی هاشان پیگیری میشود.

راه دور نرویم، اگر بحث حمایت از تولید ملی هم باشد! ما خودمان یک شاه نعمت الله ولی داریم، سرسلسله صوفیان نعمت اللهی و احتمالا اهل کرمان که در قرن 7 و 8 به پیش گویی و طالع بینی و آگاهی از غیب شهره بود!

همین شاه نعمت الله ولی تا به امروز هم برای ما باقی مانده و افراد زیادی از ریز تا درشت مسائل زندگی شخصی و آینده کاری و حتی آینده کشور را از دل اشعار و پیش گویی های او بیرون میکشند.

ما در بحث از پیش گویی و طالع بینی سال 1400 برایتان به تفصیل از تفاوت پیش گویی و پیش بینی گفتیم و برای اینکه تکرار مکررات نشود فقط به همین حد قناعت میکنیم که پیش گویی یعنی مدعای دانستن آینده از هر راهی جز راه علم، مثلا ارتباط با عالم ماروا یا علوم خفیه!

اما پیش بینی در نقطه مقابل یعنی حدس زدن، تکرار میکنم حدس زدن سیر کلی وقایع و رویدادها و جریانات با در نظر گرفتن عینیات و واقعیات موجود! که تازه قول قطعی بودن هم نمیدهد! حداقل نه آنقدر که یک پیشگو از صحت پیشگویی خود مطمئن است.

بحث سال 1400 شد. نوروز 1400 هم در راه است و آغازی برای قرن جدید شمسی در چند قدمی ماست. ما از تفاوت پیش بینی و پیشگویی این را میتوانیم به شما بگوییم که پیش گویی همانطور که به ارتباط با علوم خفیه تاکید دارد، از نماد استفاده بسیار زیادی میکند.

برای مثال از نماد حیوان سال 1400 نتیجه میگیرد که افراد متولد در این سال چگونه خصوصیات اخلاقی، شغلی، خانوادگی و غیره را دارند. یا از رنگ سال 1400 به شما میگوید که چه رنگی در سال جدید برایتان خوش یمن است! اساسا همه نمادهای سال 1400 برای یک پیشگو معنای خاصی دارد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

اما پیش بینی یا همان حدس زدن سیر وقایع بر اساس عینیات و شرایط موجود و ممکن میشود؛ پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 با نظر کارشناسان یا مثلا پیش بینی قیمت گوشی 1400 با تکیه بر احتمال کاهش نرخ ارز در سال آینده و مواردی از این دست.

البته قطعا عیدی و افزایش حقوق در سال 1400 و یا میزان یارانه در سال 1400 ارتباطی با پیش بینی ندارد و مربوط به قوانین و ضوابط رسمی است. البته سخن شما هم متین است که اینجا ایران است و هیچ چیز قطعی نیست حتی قانون خرید سربازی 1400!

به هر صورت اما پیشگویی در دل مردم جای خوبی باز کرده و اهمیت و احترام خاصی دارد. یکی از پیشگوهای معروف که بسیاری از افراد به صحت کار او ایمان دارند و در سطح جهان محبوب دلها و پذیرفته شده همگان است، نوستراداموس، عطاری فرانسوی است در قرن 16 میلادی!

هرساله و با تکیه بر کتاب پیشگویی نوستراداموس پیشگویی های سال برای افراد علاقه مند به این مباحث مشخص میشود. امسال هم به مانند همیشه پیش گویی نوستراداموس 2021 از موضوعات جذاب برای افراد است.

در همین راستا امروز در تکراتو علاوه بر یک معرفی نامه کامل از نوستراداموس، زندگینامه و آثار او، به بررسی و معرفی پیشگویی نوستراداموس 2021 خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ نوستراداموس کیست؟

ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن ۱۶ میلادی، از معروف ترین پیشگوهای تاریخ بشریت است.

نوستراداموس، ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن ۱۶ میلادی که به عقیده طرفدارانش وقایع مهمی همچون جنگ جهانی دوم و ترور جان اف کندی، رئیس جمهور پیشین آمریکا را پیشگویی کرده بود، در کتاب «لا پرافیتز» خود برخی از وقایع هرسال را پیش بینی کرده است. برای سال جدید میلادی نیز ما با پشگویی نوستراداموس 2021 روبرو هستیم.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس

برخی از مهم ترین وقایع تاریخ معاصر جهان را به پیشگویی های او ربط میدهند مانند؛ آتش سوزی بزرگ لندن، قدرت گرفتن آدولف هیتلر، جنگ جهانی دوم، بمب اتم، و انقلاب فرانسه از دقیق‌ترین پیشگویی‌های او محسوب می‌شود.

حتی گفته می‌شود وی می‌دانسته که جان اف کندی ترور خواهد شد و حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در نیویورک اتفاق خواهد افتاد. نوستراداموس پیشگویی‌های ترسناکی برای سال ۲۰۲۱ دارد. او برای سال ۲۰۲۱ از آخرالزمان زامبی گرفته تا برخورد شهاب سنگ با زمین و حتی طوفان‌های خورشیدی را پیش بینی کرده است.

در ادامه و پیش از پرداختن به شخصیت و زندگینامه او، پیشگویی نوستراداموس 2021 را به شما ارائه میدهیم. 8 مورد از مهمترین موارد پیشگویی نوستراداموس 2021 به شرح زیر است:

آخرالزمان به شکل زامبی

پایان بشریت ممکن است از آنچه فکر می کنیم نزدیکتر باشد. یک دانشمند یک سلاح بیولوژیکی ایجاد می کند که می تواند عواقب وخیمی داشته باشد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

به گفته ستاره شناس قرن شانزدهم، دانشمندی از روسیه سلاح بیولوژیکی ایجاد می‌کند که می‌تواند خبر بسیار بدی برای بشریت باشد. این سلاح ویروسی ایجاد می‌کند که مردم را به زامبی تبدیل خواهد کرد – و در نهایت نسل بشر را منقرض خواهد کرد.

قحطی در مقیاس کتاب مقدس

نوستراداموس پیش گویی کرده که قحطی، زمین لرزه ها و همه گیری ها اولین نشانه های پایان جهان باشد. آنها بیش از پیش اتفاق می افتند. کرونا ویروس سال 2020 آغاز یک سری حوادث ناگوار است که جمعیت سراسر جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

فاجعه ای با ابعاد عظیم ما را به گذشته بازمی گرداند و اکثر مردم قادر به غلبه بر این نفرین نیستند.

اعراب اروپا را تصرف خواهند کرد

شتر در پیشگویی های نوستراداموس نمادی از جمعیت عرب است که اروپا را اشغال می کند. عامل اصلی این تغییر در سال 2021 در اروپا میزان زاد و ولد پایین و تعداد زیادی پناهنده خواهد بود.

طوفان های خورشیدی

در پیشگویی نوستراداموس 2021 طوفان های خورشیدی شدیدی رخ خواهد داد.  نوستراداموس هشدار داده است: “ما خواهیم دید که چگونه آب بالا می رود، و زمین در زیر آن پنهان می شود.” اثرات مخرب تغییر اقلیم به دلیل رقابت جهانی برای منابع، منجر به جنگ و درگیری های بسیاری خواهد شد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

یک سیارک با زمین برخورد کرده یا به آن نزدیک می شود

“انسان در آسمان آتش و دنباله ای طولانی از جرقه ها را می بیند.” این را می توان به عنوان بلایای طبیعی قریب الوقوع تعبیر کرد، اما طبق تفسیر و تعبیر دیگر از این بخش، ما در مورد یک سیارک بزرگ صحبت می کنیم که با زمین برخورد خواهد کرد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

پس از ورود به جو زمین ، سیارک داغ می شود و مانند آتشی در آسمان باقی می ماند. در ضمن  ناسا اعلام کرده است که یک خطر واقعی وجود دارد که سیارک 2009 KF1 در تاریخ 6 مه 2021 با زمین برخورد کند.

پس پیشگویی نوستراداموس 2021 چندان دور از ذهن نیست.

زلزله مهیبی کالیفرنیا را نابود خواهد کرد

طبق تفسیر رباعی دیگری که توسط نوستراداموس نوشته شده است یکی از پیشگویی نوستراداموس 2021، یک زمین لرزه شدید دنیای جدید (“سرزمین های غربی” – آمریکا) را می لرزاند و کالیفرنیا بارزترین مکان وقوع این زمین لرزه است.

طبق گفته اخترشناسان ، قسمت “عطارد در قوس ، زحل خاموش می شود” تاریخ بعدی را نشان می دهد که سیارات مریخ و زحل در این موقعیت در آسمان قرار دارند.

تراشه در سر سربازان آمریکایی کاشته خواهد شد

از جمله پیشگویی نوستراداموس 2021 میتوان به یک مورد تکنولوژیک اشاره کرد. او میگوید: یک تراشه کاشته شده در مغز می تواند هوش دیجیتالی لازم را برای فراتر رفتن انسان از حدود بیولوژیک فراهم کند. سربازان آمریکایی با چنین تراشه هایی به اولین ربات انسانی تبدیل می شوند که بشریت را نجات می دهد.

پاپ فرانسیس مردم را به کلیسا نزدیکتر خواهد کرد

پاپ فرانسیس صرف نظر از مدتی که رهبر کلیسای کاتولیک باشد، میراثی زیبا و چشمگیر را در پی خود به یادگار خواهد گذاشت. این کلیسا برای تعداد بیشتری از افراد به یک قایق نجات تبدیل خواهد شد.

اما حالا که پیشگویی نوستراداموس 2021 را بررسی کردیم بیایید کمی هم درباره زمانه و زندگی و آثار او بحث کنیم.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ نوستراداموس که بود و چه کرد!

حالا و پس از بحث از پیشگویی نوستراداموس 2021 به زندگی و شخصیت او میپردازیم. زندگی و زمانه نوستراداموس و اقداماتش میتواند به ما در درک چرایی ماندگاری او و اهمیت پیشگویی هایش کمک کند.

میشِل دو فعلی زادهٔ ۱۴ یا ۲۱ دسامبر ۱۵۰۳-درگذشتهٔ ۱ یا ۲ ژوئیه ۱۵۶۶ عطار و پیشگوی اهل فرانسه بود. اعتقاد بسیاری از افراد بر این است که او به پیشگویی مهمترین حوادث دنیا پس از مرگ خود پرداخته است.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی سال 2021

پدر او «پیر دو نستردام» در یک خانوادهٔ یهودی متولد شد، ولی او پس از ازدواج با یک زن کاتولیک به دین مسیحیت گروید. میشل نخستین فرزند آن‌ها بود.

میشل دو نستردام در روز ۱۴ یا ۲۱ دسامبر سال ۱۵۰۳ در سن-رمی-دو-پروانس فرانسه به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در شهر اوینیون به پایان رساند.

میشل هنگام تحصیل به نجوم و ریاضیات علاقه بسیاری نشان می‌داد. با وجود این به خواست پدرش در سال ۱۵۲۱ در آموزشگاه پزشکی «مون پلیه» ثبت نام کرد.

در آنجا بود که با نویسندهٔ نامدار فرانسوی «فرانسوا رابله» آشنا شد و با تشویق او به سرودن شعر و نوشتن قطعات ادبی پرداخت. در سال ۱۵۵۰ نخستین تقویم نجومی را که در آن پیشگویی‌هایی دربارهٔ رخدادها و اوضاع جوی سال بعد انجام شده بود، منتشر نمود.

در این سالنامه برای نخستین بار نام وی «نوسترآداموس» و شغل و زمینه مورد علاقه‌اش، پزشک و آستروفیل (یعنی دوستدار ستارگان یا نجوم) آورده شد. کلمه آستروفیل به معنای دوستدار ستاره‌ها است. نوسترآداموس این کلمهٔ ساختگی را به آسترولوگ یا «ستاره‌شناس» ترجیح داده بود.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی های نوستراداموس برای سال 2021

از سال ۱۵۵۴ نوسترآداموس یادداشت‌های خود را به صورت رباعی (دوبیتی) نوشت. صد رباعی نخست را با نام «سِنتِریِ نخست» یا «نخستین صدگانه» یا «صد شعر»، در ۱۵۵۵ منتشر کرد.

در سرآغاز این رباعی‌ها که خطاب به پسرش سزار نوشته‌است؛ تأکید می‌کند که سرنوشت بشر و آیندهٔ جهان را از روی حرکات ستارگان می‌توان پیش‍گویی نمود و اینکه هر رباعی او گویای رخدادی ا‌ست که در آیندهٔ دور یا نزدیک رخ خواهد داد.

تعداد این پیشگویی‌ها که بیشتر به صورت رباعی است به ۹۶۵ عدد می‌رسد. علاوه بر این رباعی‌ها او ۵۶ مُسَدَس (شش بیتی) هم دارد. به‌طور کلی او در بیش از یک هزار رباعی و مسدس رخدادهای برجستهٔ گیتی را پیش‌بینی کرده‌است.

نوسترآداموس قید می‌کند که در پیشگویی‌هایش رمزها و محاسبه‌هایی دارد که هر کس توانایی درک آن‌ها را ندارد. این رمزها را او در نامه‌ای که به «هانری دوم» پادشاه فرانسه نوشته، توضیح داده‌است.

رو آوردن به پیشگویی و علوم خفیه!

پس از بازدیدی از ایتالیا، نوستراداموس از طب به علوم ناشناخته یا علوم غریبه و پیشگویی روی آورد. به دنبال شیوه‌های مرسوم آن دوره، نوستراداموس تقویم نجومی سال ۱۵۵۰ را نوشت و برای اولین بار نام خود را به پیروی از شیوهٔ لاتین از «نستردام» به «نوستراداموس» تغییر داد.

او از موفقیت نوشتن سالنامه چنان انگیزه یافت که تصمیم گرفت هر سال یک یا چند سالنامه نجومی بنویسد. گفته می‌شود که کلاً در این اثرات نوستراداموس حداقل ۶ هزار و ۳۳۸ مورد پیشگویی و حداقل ۱۱ تقویم موجود است که شروع تمامی آن‌ها بر خلاف آنچه که گاهی تصور می‌شد در مارس نیست، بلکه در اول ژوئن است.

در پی نوشتن سال نامه‌های نجومی بود که نجیب‌زادگان و دیگر اشخاص مهم از نقاط دور تقاضای طالع بینی و اظهار نظر در مورد آینده را از نوستراداموس کردند و او بر خلاف آنچه که طالع‌بینان حرفه‌ای انجام می‌دادند از «مشتریانش» می‌خواست که اطلاعات مربوط به جداول تولد را که طالع بینی بر اساس آن‌ها بود دقیق ارائه کنند.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی سال 2021

او سپس پروژه نوشتن کتاب یک هزار پیشگویی را آغاز کرد که شامل پیشگویی‌های نامعلومی است که او را امروزه مشهور ساخته‌است. در پی خطری که او از جانب متعصبان مذهبی حس می‌کرد، با استفاده از سبک «ویرژیل»، بازی با کلمات و استفاده از آمیزه زبان‌هایی مانند یونانی، ایتالیایی، لاتین و زبان‌های منطقه‌ای سعی در مبهم نمودن معانی نوشته‌های خود کرد.

رباعی‌هایی که در کتاب پیشگویی‌ها چاپ شدند، با واکنش‌های مختلفی روبرو شدند. برخی بر این باور بودند که نوستراداموس برده شیطان و یک انسان ریاکار و دیوانه است؛ در حالیکه بسیاری از دانشمندان معتقد بودند رباعیات او پیشگویی‌هایی روحانی است، زیرا در سایه منابع نوشته شده پس از زمان کتب مقدس نوستراداموس نیز چنین ادعایی می‌کرد.

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی سال 2021

کاترین مدیچی همسر هنری دوم پادشاه فرانسه یکی از بزرگترین ستایندگان نوستراداموس بود. وی پس از خواندن تقویم نجومی نوستراداموس مربوط به سال ۱۵۵۵، که به تهدیداتی نسبت به خاندان سلطنتی اشاره داشت، او را به پاریس فرا خواند تا در مورد آن تهدیدات توضیح دهد و برای کودکانش طالع بینی کند.

در آن زمان نوستراداموس فکر می‌کرد که به دار آویخته می‌شود، اما در سال ۱۵۶۶ که از دنیا رفت، کاترین او را به عنوان مشاور و پزشک پادشاه انتخاب کرده بود.

برخی از مهمترین پیشگویی های نوستراداموس

یکی از عجیب‌ترین پیش گویی‌های نوستراداموس در مورد ظهور ناپلئون و نقش او در تاریخ فرانسه است. در رباعی ۶۰ و سنتری ۱ درباره ناپلئون چنین میگوید:

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی سال 2021

در نزدیکی ایتالیا امپراتوری به دنیا خواهد آمد که حکومت او برای فرانسه خیلی گران تمام خواهد شد

او پیروزی‌های بزرگی به دست می‌آورد اما نامش به عنوان یک قصاب در تاریخ می‌ماند.

نوستراداموس جنگ جهانی دوم را در رباعی ۵۵ وسنتری ۹ چنین تصور می‌کند:

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس
پیشگویی سال 2021

جنگ هولناکی در غرب تدارک دیده می‌شود که کشتگان بی‌شمار به بار خواهد آمد و بیماری واگیری که به دنبال آن می‌آید.

انسان‌ها و جانداران بسیار دیگری را از پای در خواهد آورد.

نوستر آداموس تولد و ظهور هیتلر را در رباعی ۳۵ وسنتری ۳ چنین پیش‌بینی می‌کند:

پیشگویی نوستراداموس 2021 ؛ زندگینامه و آثار نوستراداموس

در اعماق دور افتادهٔ غرب اروپا کودکی در یک خانوادهٔ فقیر به دنیا می‌آید او با زبانش توده‌های مردم را اغوا خواهد کرد و با نیروی عظیمی به شرق خواهد تاخت.

بیشتر بخوانید:

نطر شما درباره پیشگویی نوستراداموس 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آخرالزمان جهان و همه علایم آن برای همه بشریت و از هر قوم و گروهی در کشورها آشکار شده و …

    پاسخ