;
coinex

دیزنی پلاس به دنبال ساخت اسپین آف بلک پنتر است

دیزنی پلاس به دنبال ساخت اسپین آف بلک پنتر است ، این مجموعه را بازهم رایان گوگلر کارگردانی خواهد کرد برای دانستن جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

به دنبال همکاری شرکت والت دیزنی با رایان کوگلر نویسنده و کارگردان فیلم بلک پنتر که نهایتا باعث درآمدی 1.3 میلیارد دلاری در گیشه جهانی شد، اکنون آنها دوباره اما ایندفعه برای تولید محتوایی تلویزیونی برای دیزنی پلاس به توافق رسیده اند.

به نظر میرسد جهان سینمایی مارول فارغ از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و البته سریال های فاز چهارم نظیر  وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان و لوکی به عنوان بهترین سریال های 2021، حالا حالاها به پویایی خود ادامه میدهد و باید فعلا خبرهای جذابی از آن بشنویم.

دیزنی پلاس به دنبال ساخت اسپین آف بلک پنتر است

در این معامله 5 ساله Proximity Media که توسط Zinzi Coogler، Sev Ohanian، Ludwig Göransson، Archie Davis و Peter Nicks بنیاد نهاده شده است، قرار است برنامه تلویزیونی جدید بلک پنتر را در سرزمینشان پادشاهی واکاندا توسعه بخشند.

باب ایگر رئیس اجرایی دیزنی در بیانیه ای درباره این همکاری گفت: « رایان با بلک پنتر، داستانی پیشگامانه و شخصیت‌ هایی برجسته را به روشی واقعی، معنی دار و به یادماندنی زنده کرد و یک لحظه فرهنگی بسیار خاص را به وجود آورد. اکنون ما بخاطر این قرارداد جدید بسیار هیجانزده و خوشحال هستیم و مشتاقانه منتظریم که ببینیم رایان و تیم او چه حرفا و داستان های جدیدی را برای مطرح کردن دارند.»

دیزنی پلاس به دنبال ساخت اسپین آف بلک پنتر است

رئیس شرکت مارول کوین فیگ اخیرا نیز فاش کرده است که بلک پنتر 2 علی رغم درگذشت بازیگر اصلی، چادویک بوزمن، درحال پیشرفت است. این مسئله باعث تقویت این فرض می شود که این مجموعه به عنوان یکی از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از شخصیت های جانبی مانند شوری (لتیتیا رایت) و اوکوی (دانای گوریرا) نیز بهره خواهد برد.

البته همچنان تا شروع ساخت و تولید این سریال تلویزیونی وقت زیادی مانده است و همچنان نیز خبر و شایعی دقیق از زمان پخش آن وجود ندارد، بنابراین باید تا زمان به پایان رسیدن و پخش این سریال قضاوت را رها کرده و صرفا منتظر بمانیم.

علاوه بر این ها در سال جدید شاهد عناوین جذابی در سوی دیگر دنیای ابرقهرمانی با بهترین فیلم های دی سی 2021 هستیم که هریک میتوانند در رده بهترین فیلم های 2021،‌ بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و البته بهترین فیلم های اکشن 2021 قرار گیرند.

همچنین توصیه میشود سری به ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهرین فیلم های اسکار 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین انیمه های 2021 ‌و بهترین فیلم های کمدی 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

نظر شما درباره ساخت اسپین آف بلک پنتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر