coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

پخش دومین سریال مارول در سال 2021 نیز آغاز شده است. در این جستار به قسمت اول فالکون و سرباز زمستان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جهان سینمایی مارول فاز چهارم خود را با قدرت و مثل همیشه جذاب آغاز کرده است. اگرچه شیوع پاندمی تا حد زیادی برنامه های مارول را تحت تاثیر قرار داده است.

در این معنا که بسیاری از آثار مارول که قرار بود امسال پخش شوند با تعویق های یکساله به سال 2022 موکول شده اند و حالا تازه به تدریح شاهد برخی از آثاری هستیم که در سال 2020 قرار بود اکران شوند، اما به دلیل شیوع پاندمی با تعویق اکران می شوند.

یکی از بخش های جالب توجه فاز چهارم جهان سینمایی مارول، پرداختن به داستان و پیشینه شخصیت های نسبتا فرعی و البته پخش برخی سریال هاست. حالا که وانداویژن رو به پایان است، مدتی از پخش قسمت اول فالکون و سرباز زمستان میگذرد. بر همین مبنا در این جستار به این سریال خواهیم پرداخت.

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان ؛ هرآنچه باید بدانیم؟

همانطور که میدانید فارغ از انتظاری که دوستداران ژانر ابرقهرمانی در فهرست بهترین فیلم های 2021 از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 دارند، در سال جدید مارول با برخی از بهترین سریال های 2021 نیز به میزبانی از مخاطبان خواهد پرداخت. حالا که وانداویژن به عنوان اولین سریال مارول رو به پایان است، پخش قسمت اول فالکون و سرباز زمستان آغاز شده است.

در ادامه نیز باید شاهد پخش سایر آثار و سریال های مارول نظیر لوکی و شی هالک  باشیم که رقابت سختی را با بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 رقم خواهند زد. همگی این سریال ها به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 پخش خواهند شد. حالا قصد داریم در این جستار به معرفی کامل سریال و داستان آن به مناسبت پخش اولین قسمت بپردازیم. با ما باشید.

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان
قسمت اول فالکون و سرباز زمستان

اولین بار در سپتامبر 2018 بود که اعلام شد مارول در حال توسعه چند مینی سریال برای سرویس استریم دیزنی به نام دیزنی پلاس است. همانطور که بعد هم مشخص شد، محوریت داستان با کاراکترهایی بود که در فیلم های این مجموعه قهرمان اصلی نبوده اند.

انتظار میرفت که بازیگرانی که در فیلم ها نقش این شخصیت ها را ایفا کرده بودند در سریال ها نیز استفاده شود و همین گونه نیز شد. این سریال ها یا مینی سریال ها عموما در 6 یا 8 قسمت تهیه شدند.

تولید این آثار برای مارول دوستان جذابیت زیادی داشته و با توجه به اینکه نوعی پیوند داستانی میان تمام آثار مارول برقرار است، برای درک فیلم های جدید مارول مانند دکتر استرنج 2، اسپایدرمن 3 و یا بلک ویدو تماشای سریال ها ضروری به نظر میرسد.

کارهای تولید سریال فالکون و سرباز زمستان نیز در اکتبر 2018 با استخدام مالکوم اسپلمن آغاز شد. او قرار بود نویسندگی فیلم نامه یک سریال کوتاه که بر روی شخصیت سم ویلسون / فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز / سرباز زمستان با بازی سباستین استن متمرکز شده بود را به رشته تحریر درآورد.

بعدها مشخص شد که این سریال با نام رسمی فالکون و سرباز زمستان قرار است اولین سریال مجموعه آثار مارول در فاز چهارم باشد که پخش خواهد شد. البته همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم، همه چیز مطابق با برنامه ریزی مارول پیش نرفت و این استودیو ناگزیر به تعویق بخشی از مراحل تولید این سریال شد تا وانداویژن زودتر از این سریال به آمادگی برای پخش برسد و به اولین سریال مارول تبدیل شود.

آنتونی مکی و سباستین استن هردو پیش از این ابراز علاقه کرده بودند که در یک سریال اسپین آف از مجموعه آثار دنیای سینمایی مارول بازی کنند و استن این ایده را با فیلم‌های زوج هنری کمدی مانند فرار نیمه شب (۱۹۸۸) و ۴۸ ساعت (۱۹۸۲) مقایسه کرد.

مارول و دیزنی مشترکا و در آوریل 2019 برنامه ساخت این سریال را اعلام کردند. ماه بعد از آن اعلام شد که این مینی سریال شامل 6 قسمت خواهد بود و کاری اسکاگلند برای کارگردانی آن استخدام شده است. بر اساس گزارشات رسمی، بودجه ساخت هر قسمت 25 میلیون دلار بوده است.

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان ؛ هرآنچه باید بدانیم؟
قسمت اول فالکون و سرباز زمستان

هماطور که گفتیم سریال فالکون و سرباز زمستان یک مینی سریال اینترنتی در زیرمجموعه آثار فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که مالکوم اسپلمن برای دیزنی پلاس ساخته و محوریت آن بر شخصیت های مارول کامیک بوک یعنی سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان قرار دارد.

داستان این فیلم که در جهان سینمایی مارول ساخته شده است با فیلم های فرانچایز به اشتراک گذاشته می شود و پس از وقایع فیلم انتقام جویان : پایان بازی (2019) جریان دارد. اسپلمن در این اثر به عنوان شورانر و کاری اسکاگلند به عنوان کارگردان فعالیت دارند.

آنتونی مکی و سباستین استن به ترتیب در این سریال نقش های سابق خود یعنی فالکون و سرباز زمستان را تکرار خواهند کرد. دانیل برول، امیلی ونکمپ و وایت راسل نیز از دیگر ستارگان برجسته این سریال خواهند بود.

بازیگران سریال فالکون و سرباز زمستان

قسمت اول فالکون و سرباز زمستان ؛ هرآنچه باید بدانیم؟
قسمت اول فالکون و سرباز زمستان

در ادامه بد نیست نگاهی گذرا داشته باشیم به فهرست بازیگران سریال فالکون و سرباز زمستان. با اعلام رسمی این سریال در آوریل 2019 تأیید شد که مکی و استن به ترتیب در نقشهای ویلسون و بارنز در سریال خود دوباره بازی می‌کنند. ماه بعد، دانیل برول و امیلی ونکمپ وارد مذاکره شدند تا به ترتیب از نقش هایی که در فیلم‌ ها به نام ‌های هلموت زیمو و شارون کارتر شناخته می‌شوند در این سریال حضور پیدا کنند.

برول برای این سریال در ژوئیه 2019 تأیید شد و ونکمپ هم یک ماه بعد وقتی که اعلام شد وایت راسل قرار است در سریال‌ ها به عنوان جان واکر بازی کند، تأیید شد.اطلاعات جزئی تر در این باره به قرار زیر است.

آنتونی مکی درنقش سم ویلسون / فالکون:

یک پارارسومان سابق که توسط ارتش در نبردهای هوایی و با استفاده از یک بسته مخصوص که برای پرواز طراحی شده آموزش دیده بود. ویلسون در پایان انتقام جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)، کاپیتان آمریکا سپرش را به او می‌دهد، اما همچنان به استفاده از مانیکور فالکون ادامه می‌دهد.

سباستین استن درنقش باکی بارنز / سرباز زمستان:
یک سرباز پیشرفته و بهترین دوست استیو راجرز، که پس ازاینکه تصور می‌ شد در جریان جنگ جهانی دوم در حمله کشته شد، به عنوان یک قاتل شستشوی مغزی داده شده معرفی شد.

دانیل برول درنقش بارون هلموت زمو: یک تروریست سوکویایی.

امیلی ونکمپ درنقش شارون کارتر: مأمور سابق شیلد و خواهرزاده پگی کارتر، که هم‌اکنون برای سیا کار می‌کند. ونکمپ گفت که کارتر از زمانی که آخرین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) دیده شد در حال فرار بوده ‌است و این سریال نشان می‌دهد که او در زمان چه کارهایی می‌کرده‌ است.

در پایان به علاقه مندان سینما و تلویزیون توصیه میکنیم که حتما نگاهی به فهرست جدیدترین های 2021 از قبیل بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 داشته باشند.

فراتر از این در سال 2021 و به جز سریال های مارول، ما با فهرست جالب توجهی از بهترین سریال های ترکی 2021، بهترین سریال های عاشقانه 2021 و بهترین سریال های کره ای 2021 نیز مواجه هستیم. به علاوه تماشای بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های زمستان 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021، بهترین فیلم های موزیکال و بهترین فیلم های زامبی 2021 میتواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قسمت اول فالکون و سرباز زمستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر