coinex
راهنمای خرید تکراتو

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021 ، 2022 و سال‌های بعد ؛ آینده Pi چگونه است

پیش بینی قیمت پای نتورک کار دشواری است، ما در این مقاله تلاش می کنیم درباره این رمز ارز و احتمالات مربوط به قیمت آن در آینده صحبت کنیم، با ما باشیم.

رمزارز پای نتورک یکی از جدیدترین سکه های دیجیتال است که توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. برخی از کاربران آن را راهی برای آشنایی درگیر شدن در ارزهای رمزنگاری شده از ابتدا و سودآوری در آینده می دانند، دقیقا به همان روشی که متولیان اولیه بیت کوین سودهای عظیم حاصل از استخراج و نگهداری بدست آورده اند. با اینحال، برخی پای را مانند یک کلاهبرداری چند سطحی تشبیه کرده اند که هیچ ارزشی ندارد.

اما در ابتدا باید توضیح داد که پای نتورک چیست و چگونه کار می کند؟ آیا این رمزارز می تواند یک سرمایه گذاری بالقوه خوب برای آینده باشد، یا خیر، ما در این مقاله تلاش خواهیم کرد درباره پیش بینی قیمت پای نتورک، قیمت احتمالی پای نتورک 2021 و به طورکلی آینده Pi Network صحبت کنیم.

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پای نتورک چیست؟

پای نتورک یک پروژه ارز دیجیتال است که هدف آن نگه داشتن دسترسی به استخراج برای همگان است، از آنجا که نسل اول رمزارزها مانند بیت کوین آنها را از دسترس کاربران روزمره دور کرده است. پای نتورک که توسط تیمی از فارغ التحصیلان استفورد ساخته شده است، کاربران را قادر می سازد با استفاده از برنامه تلفن همراه خود سکه ها را استخراج کنند.

فاز یک این پروژه در سال 2019 در 14 مارس با یک اپلیکیشن استخراج رایگان راه اندازی شد. تا ژوئن 2019، این شبکه بیش از 100 هزار کاربر فعال داشت و یک سال بعد از آن با راه اندازی فاز 2، کاربران آن به بیش از 3.5 میلیون افزایش یافت. این برنامه برای تامین منبع مالی پروژه از ماه مه سال 2020 تبلیغات خود را آغار کرد. تعداد کاربران در مارس 2021 به 14 میلیون نفر رسید، اما در فوریه این عدد 12 میلیون رسید.

در حقیقت پای نتورک ارز رمزنگاری شده ای است که در شبکه Pi اجرا می شود و مانند سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین، Pi برای محافظت از کمبود آن به گونه ای تنظیم شد که به نصف برسد. نصف کردن به این معناست که زمانی تعداد سکه هایی که یک ماینر برای پردازش معاملات جدید دریافت می کند با رسیدن به یک مرحله مشخص به نصف کاهش می یابد.

میزان استخراج پای نتورک، با رسیدن به 100 هزار کاربر از 1.6 π در ساعت به نصف کاهش یافت. وقتی به یک میلیون رسیده دوباره به 0.4 π در ساعت کاهش یافت و هنگامی که به 10 میلیون رسید به 0.2 π رسیدو این نصف ادامه پیدا می یابد و در یک میلیارد کاربر به صفر می رسد.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک

در مرحله دوم پروژه این شرکت، کاربران می توانند داوطلب شوند و نرم افزار دسکتاپ پای را در رایانه خود نصب کنند. اما چه زمانی فاز 3 راه اندازی می شود، آیا در سال 2021 این اتفاق خواهد افتاد، طبق آنچه توسعه دهندگان گفته اند هنوز شروع مرحله سوم قابل تعیین نیست و بستگی به پیشرفتی دارد که در مرحله دوم انجام خواهد شد.، بنابراین همچنان آینده ارز دیجیتال پای نتورک در هاله ای از ابهام قرار دارد. در ادامه راجع به قیمت ارز دیجیتال پای نتورک نیز صحبت خواهیم کرد.

برخلاف گره ها در شبکه هایی مانند بیت کوین یا اتریوم که از پروتکل های اثبات کار استفاده می کنند، گره های پای معاملات را در یک دفتر توزیع شده تایید می کنند.

گره های پای محافل یا گروه های امنیتی متشکل از سه تا پنج نفر مورد اعتماد را برای هر یک از کاربران شبکه ها تشکیل می دهند. این محافل امنیتی یک شبکه اعتماد جهانی ایجاد می کنند که از کلاهبرداری در معاملات جلوگیری می کند، زیرا معاملات تنها در دفتر مشترک قابل تایید هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

آینده Pi Network : قیمت رمزارز پای در آینده

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021 ، 2022 و سال‌های بعد ؛ آینده Pi چگونه است

اگر به دنبال چگونگی نحوه خرید Pi Coin هستید، باید بگوییم هنوز امکان پذیر نیست. کاربرانی که ارز رمزنگاری شده پای را استخراج کرده اند، تنها در صورت انتقال آن به یک بلاکچین کاملا غیر متمرکز، قادر به برداشت یا مبادله سکه های خود در مرحله سوم پروژه هستند. طبق آنچه در وب سایت این پروژه آمده است، پای نمی تواند در فاز آزمایشی منتقل شود چراکه می تواند این امر باعث این شود که حساب های جعلی به جمع آوری غیرقانونی بپردازند. انتظار می رود تعادل حساب پای هنگامی که به شبکه اصلی منتقل شود، رعایت شود.

در نتیجه، پای کوین هنوز برای تجارت در هیچ یک از مبادلات ارز رمزنگاری شده یا سیستم عامل معاملات در دسترس نیست. بنابراین همانطور که مشخص است، آینده Pi Network هنوز مبهم می باشد.

با توجه به احتمالات در آینده ارز دیجیتال پای نتورک ، دارندگان می توانند کنترل کامل کیف پول خصوصی و عمومی خود را در دست بگیرند و از سکه برای خرید محصولات و خدمات در بازار همتا به همتا پای استفاده کنند یا آن را با ارز فیات مبادله کنند. بدون این کلیدها کاربران نمی توانند ارزی را که در درست دارند انتقال دهند یا هزینه کنند.

اپ تلفن همراه پای به عنوان یک کیف پول ارز رمزنگاری شده، به شماره تلفن کاربر یا حساب فیس بوک مرتبط است. مانند سایر بلاک چین ها، بلاکچین پای به کیف پول های خارجی این امکان را می دهد که سکه های پای را نگه دارند و با ارسال معاملات مستقیم به بلاکچین، با آنها معامله کنند. با اینحال، برخلاف سایر بلاک چین ها ، توسعه دهندگان آن هنوز کد منبع آن منتشر نکرده اند که این خود این مسئله نیز آینده ارز دیجیتال پای نتورک بیشتر مبهم می سازد.

در دسامبر سال 2020، توسعه دهندگان پای برای پیشبرد بهتر آینده ارز دیجیتال پای نتورک یک جلسه بارش فکری برگزار کرد که در به کاربران اجازه داده شد ایده های خود درباره پروژه مطرح کنند و کاربران دیگر را نیز درگیر این برنامه قرار دهند.

متولیان اولیه این پروژه درحال جمع آوری ارزهای پای هستند با این انتظار قیمت رمزارز پای در آینده پس از اجرای مرحله 3 به شدت افزایش یابد. اگرچه میزان استخراج سکه به نصف کاهش یافته است، کاربران می توانند با اتصال به سایر ماینرهای فعال نرخ استخراج خود را افزایش دهند. کاربران جدید تنها در صورت داشتن کد ارجاع از کاربر دیگر می توانند به شبکه پای بپیوندند. با اینحال همچنان آینده ارز دیجیتال پای نتورک تا زمان اتصال آن به شبکه اصلی مبهم است و امید به داشتن قیمت های بالا در آینده صرفا یک حدس خوشبینانه است و پیش بینی قیمت پای نتورک کار پیچیده ای است که بعدتر به آن بازخواهیم گشت.

توسعه دهندگان این پروژه همچین ادعا می کنند که امنیت پای توسط شبکه های شخصی افزایش می یابد و کاربران را ترغیب می کند تا دوستان و خانواده خود را بیاورند که این تردید را به وجود می آورد که این یک طرح بازاریابی یا هرمی چند سطح است. با اینحال این نکته شایان ذکر است که کاربران فقط از طریق شبکه های مستقیم خود می توانند سکه کسب کنند و نه از طریق شبکه های اتصلات خود مانند طرح های هرمی.

برخی از ناظران به درحال پیش بین قیمت احتمالی پای نتورک 2021 و به طورکلی  قیمت رمزارز پای در آینده هستند، بد نیست اکنون نگاهی به پیش بین کارشناسان از قیمت ارز دیجیتال پای نتورک بیاندازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت پای نتورک برای سال های 2025-2021

همانند سایر سکه های دیجیتال در زمان راه اندازی، قیمت ارز دیجیتال پای نتورک احتمالا در سطح نسبتا کمی دربرابر دلار آغاز خواهد شد و با رشد استفاده از آن افزایش می یابد.

در زمان نگارش این مقاله در تاریخ 18 مارس پیش بینی قیمت پای نتورک را سایت Digitalcoinprice.com در سالهای بین 2025-2021 کرده است. طبق این پیش بینی، قیمت احتمالی پای نتورک 2021 در حدود 0.0107 دلار خواهد بود و در سال 2020 قیمت ارز دیجیتال پای نتورک به 0.0127 دلار خواهد رسید و نهایتا در سال 2025 این قیمت به 0.0212 افزایش خواهد یافت. اما قیمت رمز ارز پای در آینده پس از آن به طور متوسط تا سال 2028 به 0.0319 خواهد رسید.

پیش بینی قیمت پای نتورک
قیمت ارز دیجیتال پای نتورک

با اینحال، در تاریخ 19 مارس ، این وب سایت تمام اطلاعات قیمت رمز ارز دیجیتال پای نتورک را حذف کرد. در این بین الگوریتم والت اینوستر قیمت احتمالی پای نتورک 2021 در بهترین حالت 0.0132 و در بدترین حالت در 0.00743 خواهد بود.

بسته به تعداد کاربران ارزهای رمزنگاری شده و مبادلاتی که پای در پیش می گیرند، البته می تواند این قیمت متغیر باشد، مثلا بعضی جاها در پیش بینی قیمت احتمالی پای نتورک 2021 حتی آن را یک دلار قیمت گذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

چه زمانی سکه های پی وارد بازار می شوند؟

برنامه ریزی شده است که ارز رمزنگاری شده پای در فاز سوم توسعه شبکه خود راه اندازی شود. البته تاریخ راه اندازی هنوز تعیین نشده است.

پیش بینی قیمت پای نتورک در آینده

پای اکنون هیچ ارزش و قیمت مشخصی ندارد و در صرافی قابل معامله نیست. پیش بینی قیمت پای نتورک قبل از عرضه دشوار است ، اما براساس برخی از پیش بینی ها که پیشتر مطرح کردیم قیمت آن می تواند در حدود 0.1 دلار باشد.

آیا قیمت پای در آینده افزایش می یابد؟

جهت قیمت پای به محبویت آن در بین سرمایه گذاران ارز رمزپایه بستگی دارد. در صورت ادامه فعالیت بازارهای گسترده ارزهای ارزهای رمزنگاری شده، احتمال افزایش قیمت پس از راه اندازی وجود دارد، زیرا پروژه های جدید علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب می کنند.

آیا سکه پای سرمایه گذاری خوبی در آینده است؟

همانطور که پیشتر گفتیم هم اکنون سرمایه گذاران قادر به معامله سکه های پای نیستند. اگر انتظار دارید که این پروژه ارز رمزپایه در دسترس را با موفقیت راه اندازی کند می توانید در استخراج سکه مشارکت داشته باشید. متناوبا، می توانید صبر کنید تا آن را از طریق صرافی آنلاین خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

جمع بندی

رمزارز پای یکی از جدیدترین سکه های دیجیتال است که اخیرا در بین بسیاری محبوب شده است. این رمزارزها البته همچنان قابل معامله نیستند و باید تا گذار از مرحله آزمایشی آن صبر کنیم. قیمت احتمالی آن مانند تمام سکه های دیجیتال در شروع کار کمتر از یک دلار خواهد بود.

با اینحال درصورت استقبال کاربران از این رمزارز قیمت آن می تواند سریعا افزایش یابد. (لازم به ذکر است هرگونه پیش بینی قیمت پای نتورک صرفا براساس حدس و گمان است).

ما در این مقاله تلاش کردیم هر آن چیزی که می تواند در آشنایی شما با این رمزارز جدید کمک کند را مطرح کنیم، امیدواریم که توانسته باشد به شما اندکی کمک کرده باشد. اگر مسئله و یا نکته ای وجود دارد که آن را ذکر نکردیم، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: capital

نظر شما درباره پیش بینی قیمت پای نتورک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (99 نظر)

    هنگام ثبت نام کد دعوت از شما میخواهد

    کد دعوت mohammad1364Mm
    را وارد کنید
    با تشکر

    پاسخ

    سلام به همه دوستان خوشحال میشم به زیر مجموعه من بپیوندید

    کد معرف:Avesta1990

    پاسخ

    باکد دعوت sahooran به حلقه دوستانی که پای رو استخراج می‌کنند بپیوندید و به‌ رایگان pi استخراج کنید

    پاسخ

    سلام دوستان.
    کد دعوت sarash1752
    سوالی هم داشتید توی چت روم شماره بزارید باهاتون تماس میگیرم.
    مرسی sara

    پاسخ

    سلام دوستان چند وقتی هست پای دارم اما هیچ کس زیرمجموعه ام نمی شه همه فکر میکنند الکی هست ولی من ناامید نشدم میشه خواهش کنم یکی دو نفر زیرمجموعه من بشن لطفا کد دعوتم اینه:leilab1978

    به امید سلامتی و ثروت همگی شما

    پاسخ

    سلام دوستان کد معرف بنده Pari1203 میباشد لطفا بعد از نصب برنامه این کد رو وارد کنید .

    پاسخ

    سلام برای نصب پای کمک میکنم تماس یا واتساپ ۰۹۳۶۷۸۵۴۲۵۱ کد دعوت tiyamtina

    پاسخ

    زمان نصب pi باید کد دعوت وارد کنید ..کد دعوت: a20006n

    پاسخ

    به نظر ارز Pi Network سریع به ۱۰۰دلار برسه

    پاسخ

    🌹🌹🌹با سلام و ارادت به همه شما دوستان و عزیزان 🌹🌹🌹
    دوستان آینده ما و خانواده و فرزندانمان اصلا معلوم نیست پس بیاییم خودمان آینده خود و آنها را بسازیم . آینده در دستان خودمان است پس بیاییم آن را بسازیم .
    بدون اینکه شما سرمایه ای داشته باشید میتوانید پای ( یک ازر دیجیتال است ) رایگان استخراج کنید .
    این ارز آینده بسیار خوبی خواهد داشت و می توان آنرا به عنوان یک سرمایه با ارزش به آن نگاه کرد .
    جهت نصب برنامه پای
    – در گوگل پلی جهت اندروید یا اپ استور جهت آیفون عبارت pi network را سرچ کنید
    – برنامه را اجرا کنید
    – فیلتر شکن را روشن کنید
    – کشور را به ایران تغییر دهید
    – شماره موبایل خود را بدون صفر اولیه در کادر بنویسید
    – با دو بار زدن go به صفحه بعد بروید
    – در صفحات بعد نام و نام خانوادگی خود را دقیقا مثل پاسپورت خود بنویسید و رمزی هشت رقمی با ترکیبی از حرف و عدد بنویسید که یک حرف آن بزرگ باشد مانند Yalda1300
    – یک نام کاربری هم برای خود انتخاب کنید که تشابه نداشته باشد . اگر تشابه داشته باشد سیستم اعلام خطا میکند و شما باید یک نام کاربری دیگر انتخاب کنید
    – از شما کد معرف را میخواهد کد pedram2058 ( حروف کوچک و عدد و حرف چسبیده به هم و بدون فاصله همه به صورت انگلیسی ) را وارد کنید .
    – به صفحه اصلی وارد می‌شوید .
    – هر چه گزینه بنفش یا سفید هست را تایید کنید
    – اکر مراحل را درست انجام داده باشید شمارشگر بالای صفحه شروع به کار میکند و یک پای بصورت رایگان و هدیه به شما تعلق میگید
    – هر ۲۴ ساعت یک بار وارد شده و روی علامت صاعقه بزنید تا نرم افزار مجددا فعال شود و ثابت شود که ربات نیستید . در صورتی که نتوانستید وارد شوید ابتدا فیلتر شکن خود را روشن کنید .
    در نهایت برای همه شما دوستان آرزوی موفقیت و زندگی پر از شادی و دلهاتون پر از آرامش و لبهاتون پر از خنده دارم .

    نام معرف :
    pedram2058

    پاسخ

    کاملا الکی و کلاهبرداری و فیک هست.گول نخورین.

    پاسخ

    سلام دوستان عزیزم پروژه پای وپای کوین دردنیا بنام بیت کوین موبایلی مشهوروشناخته شده هست خیلی خوشحال میشم همه هموطنام این برنامه رو دانلودکنن ووارد دنیای ارز دیجیتال بشین بعداز نصب ازتون کدمعرف میخواد واگ این کدرو واردکنید تاآخرپروژه کنارتون هستم 01069903poyaاین هم شماره واتساپ من هست ۰۹۰۳۵۷۱۴۳۶۷وهرلحظه نیاز به کمک داشتین درخدمتتون هستم

    پاسخ

    کد دعوت همیشه فعال :
    Arsalan6300

    پاسخ

    کد دعوت پای: Amirdoni

    پاسخ

    سلام دوستان 💕
    برای وارد شدن به برنامه pi network از شما کد دعوت میخواد
    میتونید از کد کاربری من استفاده کنید
    Zohreh86
    *به انگلیسی باید وارد کنید*

    پاسخ

    چرا اطلاعات غلط میدید مردم؟ وقتی خود سایتی که پیشبینی کرده بود یک سنت کل مطلبشو پاک کرده یعنی چی؟ یعنی فهمیده که قیمتش بالاس. حداقل با یک دلار باز میشه، حداقل.
    اوایل همه سایتا میگفتن کلاهبرداریه، الان دارن میگن قیمتش پایینه، حداقل قبول کردن کلاهبرداری نیست، چند ماه بعد هم قبول میکنن قیمتش پایین نیست.
    حتی اگه قیمتشم پایین باشه خیلی زود رشد میکنه. خیلی چیزا داره که باعث رشد سریع قیمتش میشه.
    یک ماه فرصت مونده تا فاز سوم، برید استخراج کنید روزی ده پای بگیرید
    کد دعوت خودمو نمیدم که نگید تبلیغ کرده کد دعوت خودشو بده.
    م فق باشد.

    پاسخ

    سلام دوستان خسته نباشید
    Pi network تا سال 2022 فوقش 2023 به شدت میترکونه، و صد درصد قابل معامله خواهد شد و اصلا یه چیز عجیبی میشه که دنیا رو متعجب خواهد کرد. تو قسمت کد معرف حتما حتما کد ( Artin2023) رو با فونت انگلیسی بنویسید که به گروه قدرتمند و پرسودما بپیوندید و🤑 کاملاااا رایگان pinetwork🤑دریافت کنین و 💸۵۰ دلار 💸کسب درآمد کنید . آرزوی من سود تک تک شماست. بعد از زدن کد (Artin2023) هرگونه سوالی داشتید پاسخگو هستم. به تیم ما ملحق شوید.
    Artin2023:کد ۱۰۰٪ رایگان ما

    پاسخ

    بنده دانلود کردم لطف می کنید تو نحوه ثبت نام راهنماییم کنید؟؟

    پاسخ

    id telegramبنده=@mamadnabovadi

    پاسخ

    حتماً
    مشکلتون رو یا اینجا بپرسید یا آیدیتونو بدید پاسخگو هستیم..

    پاسخ

    کد معرف Frhad19همیشه آنلاین پر سرعت

    پاسخ

    تنها با این کد هست که میتونید سرعت استخراجتون رو بالا برید
    Alipurnemat

    پاسخ

    سلاااام pi رو نصب کنید با خیال راحت، کد میخواد موقع نصبش، siamak117 رو وارد کنید و شروع به استخراج کنید 😊

    پاسخ

    سلام دوستان شد شد نشد میریم آلمان😂 کد معرفمmohamadgk1

    پاسخ

    مَنِم میام😂

    پاسخ

    سلام دوستان زمان نصب pi باید کد دعوت وارد کنید
    کد دعوت zarrinkesht

    پاسخ

    سلام لطفا قیمت اشتباه به مردم ندهید قیمت هر پای در فاز سوم با 5 دلار مشخص شده است
    و شما میتوانید با نصب برنامه ی پای در گوگل پلی و باید با اکانت فیسبوک وارد شوید و میتوانین با کد من وارد شوید تا ضریب تان بالا برود کد:Allan1384 دوستان عدد ها انگلیسی است با تشکر از شما با نصب پای میتوانید روزی 130 هزار تومان پول در بیاورید

    پاسخ

    انیمیشن سیمپسونها رالاوی قدرتمند یهودیها وثروت مندان بزرگ دنیا ساخته اند وتمام پیشگوییها دراین انیمیشن نشان ازاجرای دقیق این پیشگویها ازقبل توسط گلوبالبستها ست وارزدیجیتال پای هم دراین انیمیشن قسمت 77نشان داده شده که روند صعودی وجهشی بسیاربالایی دارد ومحبوب ارزهای جهانه. کددعوت بنده asdybdalh41 ممنونم اگربا کددعوت بنده وارد شوید ممنونم 🙏 🌺 🙏

    پاسخ

    کد معرف sinamobham وارد شین

    پاسخ

    سلام دوستان تیم من هنوز دو عضو داره و سه نفر دیگه جا دارم، کد دعوت من : 5239946711mn

    پاسخ

    دوستانی که به تازگی وارد استخراج پی آی نتورک شدند از این کد معرف امن استفاده کنند
    @esiasus

    پاسخ

    سلام وقت بخیر
    کد دعوت : abasghafourifar

    پاسخ

    M0stafaramandi
    دوستان در ابتدای ثبت نام از شما کد دعوت میخاد و شما از کد دعوت من استفاده کنید ک ثبت نامتون کامل بشه
    تشکر

    پاسخ

    حتما ثبت نام کنید
    کد دعوت : hamid1234567
    سوال یا مشکلی داشتید واتساپ در خدمتم
    09137135139

    پاسخ