;
coinex

دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

اتاق قرمز سریالی ترکی با مضمونی متفاوت است. در ادامه برای دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی همراه ما باشید.

این سریال داستانی کاملا متفاوت را روایت می‌کند. در این سریال در کنار لحظات کمدی و عاشقانه‌ای که می‌بینید شاهد لحظات اکشن و مهیجی هم هستید. این مجموعه نمایشنامه کاملا متفاوتی نسبت به دیگر سریال‌های ترکی که در ژانر عاشقانه، کمدی هستند دارد.

همین موضوع شده تا این سریال را در صدر لیست سریال‌های عاشقانه ببینیم. در ادامه لینک دانلود قسمت 28 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)

این سریال توسط جم کارجی کارگردانی شده و داستان آن توسط بانو بوزکورت نوشته شده است. گفته می‌شود داستان سریال از واقعیت‌ها برگرفته شده است. از آنجایی که این مجموعه داستان گیرایی دارد عموم مرد از دیدن این سریال لذت می‌برند.

این سریال هر شب از شبکه جم به صورت دوبله فارسی پخش می‌شود و تاکنون 28 قسمت آن پخش شده است. این مجموعه برای اولین بار در سال 2020 از شبکه تی وی هشت پخش شد. در همان روز‌های اولی که این سریال پخش می‌شد توانست دل مخاطبان زیادی را به دست آورد. اتاق قرمز داستان یک روانشناس و بیماران او را به تصویر کشیده است.

هر کدام از بیماران این روانشناس به یک اختلال روانی مبتلا هستند و در طول سریال روانپزشک به درمان آنها کمک می‌کند. در اتاق قرمز کاراکتر روانشناس و دیگر دوستان او بازیگران ثابت بوده ولی لیست بیماران و بازیگران آن در هر قسمت عوض می‌شود.

دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 28 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود سریال ترکی اتاق قرمز

در Kirmizi Oda مشکلات روانی که در جامعه وجود دارند بررسی می‌شوند و این سریال روانشناسی براساس حوادث و رویدادهای واقعی نوشته شده‌ و هر قسمت از این سریال داستان مجزای خود را دارد.

همانطور که گفتیم تنها کارکتر ثابت این سریال روانشناس است که به خانم دکتر مانولیا معروف است. او در یک کلینیک روانشناسی مشغول به کار است. این روانشناس همراه با سه دکتر دیگر، دکتر بخش کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان، بیماران مختلفی را ویزیت می‌کنند. لحظاتی که این سریال را مشاهده می‌کنیم با بیماران وارد مطب دکتر می‌شوید و قصه زندگی هر کدام را می‌شنوید.

ما در این سریال شاهد لحظات دردناک و غم و ناراحتی افراد هستیم، می‌توانیم زندگی درونی هر یک از بیماران را مشاهده کنیم و ببینیم که زندگی درونی هر فرد چقدر متفاوت از ظاهر اوست.

حال در ادامه مطلب برای دانلود قسمت 28 سریال اتاق قرمز دوبله فارسی همراه تکراتو باشید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 25 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 26 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 27 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال اتاق قرمز قسمت 28

دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
دانلود سریال ترکی Kirmizi Oda / دانلود قسمت 28 سریال Kirmizi Oda دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda)
  • نام ترکی: Kirmizi Oda
  • بازیگران: بینور کایا، صالح بادمجی، گلچین کولتور شاهین، باران جان اراسلان، تولین اوزن
  • کارگردان: جم کارجی
  • نویسنده: بانو بوزکورت
  • زمان پخش: هر شب ساعت ۲۰ از جم سریز
  • ژانر: درام، روانشناسی
  • محصول: ۲۰۲۰ ترکیه

دانلود دوبله فارسی قسمت 28 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 28 سریال ترکی اتاق قرمز از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 28 سریال اتاق قرمز (Kirmizi Oda) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    در جواب اینکه فصل بعد فلان سریال کی شروع میشه فقط یک جواب دادین،بنظر نمیاد امسال فصل بعدش بیاد.خسته نباشید

    پاسخ