;
coinex

تاریخ عرضه بازی Ruined King: A League of Legends Story مشخص شد

قرار است که در برنامه ویژه 25 آبان ماه، تاریخ عرضه بازی Ruined King: A League of Legends Story مشخص شود و باید ببینیم ماجرای بازی چیست!

سازندگان بازی داستان لیگ افسانه‌ها هنوز تاریخ انتشار آن را منتشر نکرده‌اند. تنها اطلاعاتی که ما از این بازی در دست داریم این است که می‌دانیم قرار است در چه تاریخی اخبار جدید و شاید تریلرهای بازی را ببینیم.

اگر از طرفداران بازی Ruined King: A League of Legends Story هستید یا مایل هستید که این بازی را هر چه زودتر تجربه کنید، باید بگوییم که قرار است در تاریخ 25 آبان ماه و در ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران، برنامه های ویژه‌ای را از سوی استودیوی سازنده آن شاهد باشیم.

تاریخ عرضه بازی Ruined King: A League of Legends Story

همان‌طور که گفته شد، قرار است در 25 آبان ماه و در ساعت مقرر به وقت ایران، اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی لیگ آو لجندز ببینیم. امیدواریم که در تاریخ مذکور و در این برنامه ویژه، شاهد زمان بندی و تاریخ دقیق عرضه آن باشیم.

تاریخ عرضه بازی Ruined King: A League of Legends Story

این بازی قرار است در سال 2021 عرضه شود و در لیست یکی از بهترین بازی های 2021 قرار گیرد. هم اکنون کمپانی سازنده بازی طرفداران را وارد یک لابیرنت هیجان انگیز کرده و قصد دارد در تاریخ مذکور ضربه نهایی را بزند و از بازی خود رونمایی نماید. البته ممکن است ماجرا به یک تریلر و اندکی اطلاعات محدود شود.

استودیوی سازنده بازی یعنی Airsgip Sindicate است و شرکت Riot Games نیز قرار است که ناشر آن باشد. در این بازی کاراکترهای Miss Fortune و Ahri از جمله شخصبت‌های محبوب و شناخته شده آن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه بازی Ruined King: A League of Legends Story چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر