;
coinex

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    اسنپ حق بنزین میده حالا سندباد حق بنزین رو میده یا فقط در عوض بیمه میکنه؟؟؟

    پاسخ

    سلام خدمت همه دوستای عزیز.
    من رفتم برای ثبت نام درسندباد هیچ کدوم این شرکتهادلشون برای مانسوخته وکاری برای ماانجام نمیدن وقتی ازکسی که گزینش روانجام میداد شرایط روپرسیدم بهم گفت بابیمه یابدون بیمه گفتم جفتشوبگو گفت بدون بیمه 10%کمیسیون میدی بابیه 17%گفتم پس چه منتیه انقدرتبلیغ میکنیدگفت بیمه میکنیم دیگه گفتم باپول خودمونه که گفت همینه دیگه تازه باید190ساعت کارکنی تاحق بیمتوپرداخت کنه والاخودت بایدماباالتفاوتشوبدی تشکرکردم وفرار روبرقرارترجیح دادم اینم ازشرکت خوبه

    پاسخ

    سلام لطفا بوشهر رو به شهر هاتون اضافه کنید لطفا من اماده بازاریابی و جذب راننده در بوشهر هستم 09174404594

    پاسخ

    سلام یه سوال من تو اهواز زندگی میکنم چرا سند باد تو اهواز فعال نیست ولی تهران اصفهان شیرازو ماشهر و …همشون فعال پیگیری کنی لطفا

    پاسخ

    سلام کدام راننده ای که شغلش همین باشه توانایی پرداخت ماهیانه 800000تومن بابت حق بیمه رو داره که هر سال هم بیست تا پنجاه درصد اضافه میشه!!!!!!؟؟؟؟ جواب ؛ هیچ راننده ای ؛ پس این شعار هم نمیتونه باعث دست کشیدن راننده از اسنپی بشه که سالهاست جا افتاده اگر بخواد کرایه ها رو بالا ببره که مسافر استفاده نمیکنه و اگر بخواد پایین تر از اسنپ باشه که راننده نمیاد براش حمالی کنه پس میشه نتیجه گرفت سندباد نیومده باید جمع کنه بره تپسی و ماکسیم و آنتاکس و دینگ و ….. نتونستن یا جمع کردن و یا در شُروف جمع کردنند

    پاسخ

    سلام اگه قرار باشه ثبت نام بشه باید همه شهرها باشه در حال حاضر در 4شهر ثبت نام شده

    پاسخ

    بخدا هروز منوزنوبچم داریم اسنپ رولعنت میکنیم ماشینم ۱۲روزشدواسش که خرابه نمیتونم درستش کنم توانایی مالیم خیلی ضعیفه اونوقت اسنپ تبلیغ میکنه تخفیف قطعات وتعمیر وووووو خیلی چیزای دیگه بعدکه میری میبینی همش دروغه قبل ازاینکه ماشینم خراب بشه یادمه بدهی به اسنپ داشتم وحسابم رومسدودکرده بودوبنزین زیادنداشتم که برم مسافرازمسیربزنم زنگ زدم به پشتیبانی اسنپ التماسشون کردم که فقط حسابم روبازکنیداولین مسافری که بزنم بدهیم روصاف میکنم ولی متاسفانه گفت توکل تاریخ اسنپ چنین اتفاقی نیوفتاده که کمکت کنیم ونمیشه کرایه خونم عقب افتاده صاحب خونه رفته شکایتم روکرده که تخلیه کنم موندم تواین اون شخصی که کارای این شاکی روانجام میده دلش به رحم نیومدبهش بگه شایدمستاجرت دستش خالیه نداره برعکس کارشوسریع السیرانجام میده ۴روزپیش آب رو قطع کردبخاطره اجاره ۴روزه من وخانوادم حموم نکردیم قبل ازاینکه آب رو قطع کنه رفتم حموم موهای سرمو باصابون گلنارشستم چون پول نداشتیم شامپوبخریم به سرمون بزنیم همه ی این مشکلاتم باعثش اسنپ بی همه چیزه که هرچی درمیاریم صرف بنزین وکمسیون میشه من حاصل ازدواجم یه دونه دختر که نگو فرشته ی زیبا وخوشکل بگو فدای اون چشاش بشم ازدیروزتاالان هی بهم میگه بابا بابا کیکه تولد یعنی واسم کیک تولدبگیرولی نمیدونه بابا نمیتونه بخره بدبختی اینجاس که بی کسوکارم کسی روندارم حتی ازش قرض بگیرم حتی اگه داشته باشم کی جراتش روداره کی میتونه بزنه به سینه سینش روسپرکنه بگه من مردهستم وبااین همه گرونی وتورم کمکم کنه پدرومادرم که زیر خاک رفتن وووووخیلی چیزای دیگه باعثش کیه اسنپ اسنپ اسنپ

    پاسخ

    نام نویسی راننده تو سندباد از گرین کارت آمریکا سختره

    پاسخ

    باسلام خدمت رانندگان گرامی دوستان من برای ثبت نام اقدام کردم خلاصه میگم اول اینکه برخورد عالی دوم پورسانت برای رانندهایی که نیاز بیمه ندارن ۱۰درصد سوم رانندهایی که بیمه نیاز دارن پورسانت مثل اسنپ ۱۷درصد وباید روزی بالای ۳۰۰هزار کارکرد داشته باشن حالا اگه مشکلی پیش بیاد که نتونین بعضی روزا کارکرد داشته باشین باهاتون کنار میان مثل خرابی خودرو واتفاقات دیگه موضوع کرایه ها از اسنپ وتپسی کمتر نیست و کلی برنامه برای مسافرا ورانندها هرکس ازدوستان داخل اپلیکیشن ثبت نام کرده ونوبت حضوری نگرفته ثبت نامش دروسته میتونه با پشتیبانی تماس بگیره نوبت بگیره موفق باشین

    پاسخ

    با عرض سلام.من رفتم سند باد ثبت نام کردم بعد گفت باید مراجعه کنی دفتر. رفتم دفتر میگه باید 190ساعت کار مفید در یک ماه داشته باشی( منظور از کار مفید از زمان گرفتن سفر تا پایان سفر)و درآمد خالص 10میلیون با کسر کمیسیون شرکت. یعنی باید تو ی ماه 12_13میلیون درآمد داشته باشی تا سند باد بیمه ات کنه.من ی سوال داشتم اگه من تو اصفهان 10 میلیون درآمد داشتم که خودم بیمه اختیاری رد می کردم احتیاجی به سند باد نبود. به نظر من بیگاریه، اصلا فایده نداره. کرایه هاشم باید پایین تر از اسنپ و تپسی باشه.با تشکر.

    پاسخ

    این دولت مجانی کاری برای ملت نمیشه واسه سند باد باید ماهی ۱۹۳ساعت فیکس کارکنی بغیراینکه پدر ماشین وصاحب ماشین درمیاد یا ۱۲ملیون درآمد ماهیانه داشته باشی روزی۷ساعت فیکس باید واسه سندبادمسافر باهرنرخی وطول وزمان سفرببری واهمیت به اصطلاک ماشین اهمیت نمیدن یا شعبه مخصوص واسه تعمیر وخرید لوازم یدکی ماشین که نرخ کم داسته باشه بزنن

    پاسخ

    وای .وای .که اول از همه برای خودم متاسفم وبعد برای این مردم و جامعه..اسنپ زمانی که شروع به کار کرد شاید پیشبینی این را نمی‌کرد که روزانه بیش از صدها میلیون تومان سود حاصلش شود..سودی که هم از طریق مسافر وهم از طریق رانندگان.وسودهای دیگر که تبلیغ آنها را میکند..جالب هست بدانید که زمانی که اعلام کردعوارض شهرداری نیز اضافه وگرفته میشود .پشت پرده با شهرداری نیز جهت سرکیسه کردن رانندگان اتخاذ شد و همچنین شرکت های بیمه به طورق دیگر…می‌دانستید شرکت بیمه بقول سندباد که با کلک بیمه کردن وشعار دادن آمده مجانی است .چرا بیمه تکمیلی که البته باید شود .چرا بیمه خودرو را گردن فل مثال نمیکند .چرا مثلان اسنپ آن همه تبلیغ برید از شرکت اسنوا لازم برقی یا گوشی موبایل بخرید هیچ تضمینی بابت خودش برای رانندگان فایل نشد با همان سود تبلیغ بقولی همان بیمه تکمیلی مجانی را وامثال این قبیل مسایل را به هیچ وجه وجوه گردن نمی گیرد..دوستان عزیز یکم ااطلاعات خودتان را بالا ببرید وکمی جیب اینگونه شرکت ها را که اگر مسافری گردن راننده را زد نگویند به ما چه ….

    پاسخ

    امیدوارم هر چ زودتر کارشو شروع کنه از دست اسنپ راحت شیم سه سال تو اسنپ بودم یک ریال پول بنزین برام واریز نکردن وقتی اعتراض کردم کلا حسابکاربریمو بستن خدا ازشون نگزره درست گزاشتن شب عید این کارو بامن کردن من ی جانباز هستم.لعنت به اسنپ

    پاسخ

    تو کشور ما هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره.شاهنامه آخرش هم خوش نیست.

    پاسخ

    همه این حرفها چرتی بیش نیست ،این اقایون از نردبان ما رانندگان بالا اومدن صاحب ۱۷۰۰۰ میلیارد تومان شده اند بدون اینکه به فکر رانندگان واینده خانواده این عزیزان باشند،با اومدن سند باد بایستی دمشان را روی گولشان بگذارند و از صحنه بروند،و از مسوولین سند باد ممنونم که نیومده به فکر رانندگانند،

    پاسخ

    سلام.باید هروز ۳۳۰ یعنی ماهی ۱۰ میلیون کار کنید تا بیمه کنه.انگار داری هر روز می ری شرکت روزی ۱۰ ساعت کار کنی تا بیمه بشی.اینا جای نمی خوابن روشون آب بره.یعنی بری کارگری تو شرکت خیلی بهتره

    پاسخ

    اینا همشون یه پخین هیچ کدوم به فکر راننده نیستن راننده اصلی‌ترین عضو این سیستمه اگه راننده راضی نباشه هیچ کدوم موفق نمیشن

    پاسخ

    از من موتوری بدبخت با این کرایه های پایین اسنپ پول کم کرده بدون اینکه متوجه شم خداروشکر اسکرین شات داشتم متوجه شدم،شرکت هم یکماهه میگه داریم پیگیری میکنیم،اسم اینکار چیه؟ بار مشتری رو باید با این کرایه به شدت پایین از پله ها ببریم بالا،وظیفه ما فقط رسوندن باره نه اینکه از پله ببریم بالا اما اسنپ زور میگه و فقط به حرف مشتری گوش میکنه

    پاسخ

    با سلام به همکاران زحمت کش
    دوست ندارم اول مطلبم نا امیدتان کنم اما تا اونجایی که آمار گرفتم به همین راحتی هم که فکر میکنید نیست تقریبا باید ماهی ۱۴ الی پانزده میلیون کارکرد داشته باشی تا بیمه بشی یعنی کلا درامد خالص شما کمیسیون در رفته باید ده میلیون باشه،کسی نیست به اینا بگه که ما اگه میتونستیم این همه درامد داشته باشیم دیگه چه نیازی بود بیاییم زیر بیرق پرچم شما از حول حلیم مواظب باشید نیافتید تو دام اینا،بنده سن و سالی ازم گذشته و تو این سالها برام و خیلی های دیگه تجربه شده که کسی دلش به حال و منو تو نسوخته و همه به فکر پله درست کردن از من و تو میخوان به هدفشون برسن بنده یاد ندارم تو این مملکت بد بره و جاشو خوب بگیره بلکه برعکس بدتره اومده جاش نشسته اسنپ هم اوایل عالی بود چون من از اولین راننده هاش هستم که اینو میگم همینکه گردنشو امثال منو تو کلفت کردیم کار به اینجا رسید که باید با هر سازش برقصی اولا تاکیدم به جوناست که کلا قید این چهار چرخ را بزنید چون اگه حرف اینا درست هم باشه مطمئن باش آخر و عاقبت ندار فقط وسیله ای هستی که شکم پالایشگاه و لوازم فروش و تعمیرکاران را و در آخر جیب این جور شرکت ها را باید پر کنی اینا را از تجربه ام گفتم تجربه را تجربه کردن خطاست حتی اگه شده دو سال مجانی برای صنتعگر کار کنی این کار را بکن این ها را خالصانه و پدرانه یا برادرانه عرض کردم خواستی بپذیر نخواستی نپذیر امیدوارم تمام ملت ایران یه روز به شادی واقعی برسند و از دست این دیکتاتورها رهایی پیدا کنن الهی آمین همه را به یگانه معبود میسپارم

    پاسخ

    اسنپ باید حذف کنیم مرد باشیم که واقعا در حق راننده زیادی داره سو استفاده میکنه ،،خداییش اصلا به فکره راننده نیست
    دیگه بسشه ،،حتی سند باد هم بیمه نکرد ،،خیلی کارش ول میشه

    پاسخ

    باسلام الان پیش ثبت نام و انجام دادیم تومشهدمقدس هستیم مراجعه حضوری باید کجا بریم واضح بگید از کی انشالله شروع به کار میشه

    پاسخ

    اینم عین اسنپ وتپسی هست میاد تعداد راننده هاشو بالا میبره وقتی جا انداخت خودشو میگه ۳۰ تا سرویس برو درروز تا بیمه رد کنم بعد درصدشو میبره بالاتر کرایه ها هم پایین کسی دلش به حال ما رانندگان نمیسوزه فقط حدر رفتن عمر ما

    پاسخ

    اسنپپپپپپپپپپ یعنی خیانت کار.وقتی میبینن یه سری راننده ها مجبورن کار کنن سو استفاده کامل میکنه.کرایه هارو میاره پایین و از کمیسیون خودش ریالی گذشت نمیکنه.الان ۲ سال داره وام میده برای دوگانه سوز کردن خودرو همش دروغ من ۲ سال پیگیرم ولی خبری نشد نزدیک ۴۰۰هزار تومن هزینه ام کردم.همش تبلیغ الکی کارفیکس انجام داد بخدا من ۵۰ کیلومتر راه رفتم کلا ۳۰ هزار تومن واسه روغن و فیلتر و فیلتر روغن تخفیف داد.ااه هزاران راننده دنباله اسنپه خدا به دادتون بریه

    پاسخ

    سلام بر همگی وقت بخیر
    شما این سند باد را از کجا دانلود کردید من هر چقدر میزنم نمیاره

    پاسخ

    خیلی عجیبه تمام رانندگان از کرایه پایین تا کمیسیون بالا استحلاک همه چی میگن مسیری ک کرایش با خط بری 4000تومان اسنپ 20000هزارتومان داره میگیره من هم رانندش بودم هم مسافر کلا عادت داریم ب مزخرف گویی اگه نمیصرفه اگه هرچیزی هست روشن نکن برنامه رو برو تو خیابون مسافر بزن برو تو آژانس شما الان گوجه کیلویی 30تومان میخوایی بخری ب میوه فروش توهین میکنی؟ مسافر با راننده هیچ فرقی نداره هر دو در شرایط اقتصادی پایینی قرار دارن . اینکه اسنپ ی سری قوانین مزخرف داره قبول‌ این داستان بیمه اینا چرت پرتی بیش نیست مطمعن باشید چون تضمینی وجود نداره ک بخواد ماهی یک میلیون فقط پول بیمه بده دوست من کمی سنجیده عمل کنیم بد نیست همش مسافر اینه اسنپ اینه . ما انسانیم اراده تفکر و قدرت تصمیم گیری داریم اگه چیزی برامون خوب نباشه پس استفادش نمیکینم . بله کمیسیونش بالاس و خیلی چیزای دیگه مثل قطعات و غیره ولی این یعنی باید از جیب مسافر بره؟جوری حرف میزنید انگار تو این مملکت زندگی نمیکنید جوری حرف میزنید انگار مسافرا همه دزد یا بی خانواده هستن.اگه انقدر ناراضید اگه انقدر احساس میکنید برده هستید خاموش کنید اپلیکیشن . فقط بلدیم بیاییم حرفای خوشگل بزنیم ب عمل ک‌برسه سر هم دیگه رو میبریم ک زودتر برسیم.یا حق

    پاسخ

    دوست عزیز شما مثل اینکه هنوز تفاوت بین مسیری رفتن و دربست رو نفهمیدی اینکه میگی مسیر چهار تومنی رو اسنپ بیست تومن میزنه اولا اصلا اینطور نیست بعضی مسیرا هست که سرراسته و با ده تومن میشه به مقصدت برسی ولی بعضی مسیرا هستن که اگه با ماشینای خطی بری خیلی گرون تر از اسنپ میشه اینکه شما میگی به عنوان راننده اسنپ کار کردی کاملا دروغه و اگه راست باشه هم احتمالا خیلی خیلی کم کار کردی چون اگه دائمی شغلت این بود در عرض چند ماه متوجه میشدی که کل پس اندازت فقط باید خرج ماشین کنی در ضمن اینکه میگی برده نباشید و اپ رو روشن نکنید باید عرض کنم که خیلیا کار دیگه ای ندارن و تنها منبع درامدشون اسنپیه که با چرت و پرتای مسافرا مسدودشون میکنه
    من خودم راننده اسنپم وقتی مسیرم ترافیکه از کوچه پس کوچه ها میرم که از ترافیک عبور کنم و زود برسم اونوقت وقتی بخش امتیاز دهی رو نگاه میکنم تو قسمت انتقاد ها پر تکرارترین گزینه مسیریابی نادرسته که مسافرا برام لطف میکنن میزنن به قول یکی از راننده مسافرا وقتی با سفرشون حال کنن شادی میزنه زیردلشون امتیاز نمیدن اما خدایی نکنه کوچیک ترین حرفی بهشون بزنی که دوست نداشته باشن اونوقت سریع میرن امتیاز منفی میدن برای راننده خب این راننده چه گناهی کرده که باید هم با ساز اسنپ برقصه هم با ساز مسافر؟
    و اینم بگم که شرایط تهران با بقیه شهرا کاملا متفاوته من از شهرستان اومدم و الان توی تهران کار میکنم اون مسیری که تو شهر خودمون ده تومنه اینجا بیست سی تومن کرایشه تازه آسفالت تهران کجا و آسفالت باقی شهرا کجا تو شهرستان کمیسیون اسنپ دقیق بیست درصده حتی یه ریالم کمتر نمیگیره اما تو تهران کمیسیون کمتر میگیره تو شهرستانا عوارض شهرداری از راننده کم میشه ولی تو تهران از مسافر گرفته میشه برای اینکه راحت تر متوجه حرفام بشی اینو مثال میزنم من تو شهر خودمون صبح تا شب حدود هشت نه ساعت و گاهی ده ساعت تو اسنپ کار میکردم به زور میتونستم دویست و پنجاه سیصد تومن کار کنم ولی تو تهران با روزی شیش ساعت کار خیلی راحت چهارصدو پنجاه تومن در میاد
    و برای اونایی که میگن سندباد هم بیاد اگه کرایه رو بالا ببره مسافرا نصب نمیکنن و باز از اسنپ استفاده میکنن باید عرض کنم که اسنپ همین الانشم راننده هاش خیلی از سفرارو قبول نمیکنن به خاطر کرایه پایین و اگه سند باد بیاد و کرایه منصفانه ای بزنه همه راننده ها هم برن به سندباد اونوقت اسنپ راننده ای نداره که سفراشو قبول کنه و مسافر دوتا راه داره یا مجبوره از آژانس ها استفاده کنه که باز گرون میشه براش یا مسیر خطی بره که کلی اذیت میشه و وقتش تلف میشه و یا مجبوره با سندباد کنار بیاد که اگر اینطور بشه که امیدوارم بشه مرگ اسنپ خیلی زود فرا میرسه
    به امید همچین روزی

    پاسخ

    سلام وقت بخیر من میخوام در سندباد رانندگان ثبت نام کنم

    پاسخ

    سلام واقعا متاسفم تماس گرفتم ۹۴ نفر قبل از من در صف انتظار بودن بعد از ده دقیقه گفته شما نفر دوم در صف انتظار هستید بوق اشغال میزنه اینم یه راه کلاهبرداریه به نفع همراه اول

    پاسخ

    ممنون از سندباد

    پاسخ

    آخه چقدر ساده هستید رانندگان محترم

    پاسخ

    همش یه مشت حرف مفت و وعده و قول دروغ و الکی بیش نیست بیخود صدهزار شارژ تلفن مارو خوردن که اره شما درصف انتظار هستین جهت ثبت نام اخرشم که نوبت رسیده به یکنفر قطع کردن این حرفها کدومه ملت رو گذاشتن سرکار

    پاسخ

    دقیقا همینطوره هر کدوم دارن یه جوری به راننده بدبخت ظلم میکنند،خدا لعنت کنه چرا نمیگه بعلت حجم ترافیک شماره تماس بگذارید با شما تماس میگیریم.

    پاسخ