;
coinex

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    کمسیون 5درصد بگیره. بیمه هم نکنه. تمام رانندگان عضوش میشن وجای اسنپ وتپ سی رو میگیره مطمئن باشین….

    پاسخ

    سلام‌ من دیروز صبح به دفتر سند باد در اصفهان مراجعه کردم‌ مسئول مربوطه گفت برای اینکه بیمه شوید یا باید ماهیانه ۱۰ میلیون تومان کارکرد داشته باشید و یا ماهیانه ۱۹۰ ساعت کار کنید حالا نمی دونم این دیگه چه لطفی است که دارند در حق رانندگان می کنند بااین همه تبلیغ وسیع که میگن‌با هزینه خودمون‌راننده ها را بیمه می کنیم در صورتیکه با کارکرد بیشتر رانندگان می خواهند طرح بیمه رانندگان را انجام‌دهند . با این روش قطعا سندباد موفق نخواهد بود .

    پاسخ

    باسلام و تبڕیک سال نو خدمت هموطنان عزیزم
    بە نظر من مهمترین نکتە در مورد حقوق رانندە احراز هویت واقعی مسافر است تا رانندە هم مثل مسافر آگاهی کامل داشتە باشد در خدمت چە کسی است وبا کی همسفر است
    تو اسنپ و تپسی بە ندرت هویت مسافڕ مشخصە و این از لحاظ امنینی برای رانندگان عزیز بسیار مهم است
    من مدتی اسنپ بودم و حالاهم گاهی میرم اکثرا با اکانتای مبهم بایە شمارە مجازی برخورد میکنی
    درضمن حق هر دو طرف در نظر گرفتە شود

    پاسخ

    سلام در سایت سند باد یک شماره تماس با همراه اول کذاشتن بعد از تماس و برای نوبت ثبت نام نفر 48 بودم بعد از 8 دقیقه نفر 47 شدم که قیدش رو زدم قطع کردم . قرار بود تاریخ 17 راه اندازی بشه از حالا نمیدونم با این وعدهای غیر عملی چی از آب در میاد .

    پاسخ

    باسلام. هیچ خبری نیست دلخوش نباشیداسنپ یاجای دیگه کارمیکنیدبمانیدهنوزراه اندازی نشده قول17فروردین دادندولی خبری نیست

    پاسخ

    اصلا همچین چیزی نیست اینا یکسری کلاهبرداروکلاش بیشتر نیستن بنده صدبار بیشتر تماس گرفتم بابت ثبت نام هربار فقط پنجاه هزار شارژ تلفنم ازبین رفته و نوبت که بمن رسیده قطع شده اینم خودش یجور اخاذی دیگه دلتون رو بیخود خوش نکنید سگ اسنپ وتپسی میرزه به حرفهای مفت اینا

    پاسخ

    من دوسال برای اسنپ کار کردم الان یه ماه دیگه کار نمیکنم کلا ضرره تازه یکاری باراننده کردن مسافر سوار میشه انگارصاحب راننده و ماشینه صبح تاشب کار میکنی درامد با میزان کاری که کردی اصلا همخوانی نداره اصتلاک ماشین توهین به راننده کمیسون میشه نتیجه کارت .ممنون میشم برای ثبت نام راهنمایی کنید

    پاسخ

    خدا کند زودتر راه اندازی شود از کرایه های کم اسنپ خسته شدیم

    پاسخ

    سلام امیدوارم مثل اسنپ نباشه هم کرایه پایین و وهیچ تعهدی نسبت به راننده وباری که حمل میکنه نباشه چون برای خودم اتفاق افتاده اولا که وقتی تو برنامه اسنپ باکس کسی اعلام بار میکنه نمیزنه بارش چیه مجبور بودی بری پای بار بعد اگر لغو میکردی حسابت و مسدود میکردن یه بار رفتم 35 تاروتختی برای کرج بود زدم 180کرایه زده بود اوج ترافیک پنجشنبه به صاحب بار هم گفتم جا نمیشه شاکی شد نجبور شدم بزنم زدم توراه یه دونه افتاد رفت زیر ماشینا با بدبختی از وسط اتوبان اوردم زنگ زدم صاحب بار گفت 700تومن پولش بود گفتم میشه درست کنی گفت نه درست نمیکنم هیچی 200کذایه نگرفتم 500هم برا طرف کارت به کارت کردم زنگ زدم اسنپ گفت اقا شما نباید میزدی گفتم وقتی مسدود میکنی چکار میکردم گفتم 20درصد پول میدم مگه باری که حمل میشه بیمه نمیزنید من از جیب خودم پولش رو بدم گفت نه اقا گفتم حلههیچی دیگه از اون روز دیگه بار نگرفتم خاموش کردم

    پاسخ

    سلام.درودبه اسنپ و تپسی اگه اینا نبودن آژانسها و تاکسیهای خطی پوست مردمو می‌کند خدا به اسنپ وتپسی خیر بده هو تخفیف میده هم میاد در منزل خدا خیر بده به اسنپ

    پاسخ

    ان شاالله که سندباد کارشو درست انجام بده

    پاسخ

    یکی از اشکالات اساسی اسنپ و تپسی نهادینه کردن بی احترامی به راننده هست
    متاسفانه اسنپ و تپسی رو بیش از اندازه متوقع و طلبکار کردن با کرایه پایین و استهلاک بالا در شرایط سخت و بدون بیمه و سایر مزایا زحمت میکشیم بعد بجای تشکر و احترام با امتیاز منفی مواجه میشیم

    پاسخ

    ما ایرانی ها چقد بدبخت هستیم میخوایم کار هم کنیم منت هم سر ما بزارن انگار پول مفت میخواد بده ………..خدا به دادمون برسه

    پاسخ

    # تحریم اسنپ

    # تحریم تپسی

    🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚🤚

    پاسخ

    باسلام ایشالله که به این صورت نباشه که به جهت فرار از دندان گرگ به چنگال ببر بیافتیم ، و سند باد بتونه عملکرد خوبی باشه و کاری کنه نه سیخ بسوزه و نه کباب ، و بعد ار انتخاب شدنش بین رانندگان ومسافران به وعده هاش عمل کنه

    پاسخ

    خداکنه سنباد زود شروع بشه اسنپ رو حذف کنم تا دلم خنک بشه دل خیلی پوری ازاسنپ دارم که هرچی بگم کم گفتم

    پاسخ

    بله از جیب مسافر بیمه میکنه اولش دون میپاشه بعدا ماهیگیری میکنه کاری که اسنپ و تپسی کردن ،من از هیچکدوم استفاده نمیکنم فقط اژانس هم مطمینه هم ارامش و امنیت داری هم کرایه پاینتره از همه مهمتر مزاحمت و کثافت کاری های رانندگان اسنپ و تپسی که اکثرا شهرستانی هستند و چهره شهر را با خوابیدن در فضا های سبز کنار خیابان و صرف غذا و قلیان و جلوی منازل مردم و ریختن زباله در جوی ها و پارک ها را ندارند

    پاسخ

    به نظر من نمیتونه بیمه کنه.یا شرایط خیلی سخت میزاره برای بیمه کردن مثلا روزانه باید از یک مبلغی به بالا براشون کار کنی تا اون ماه برات بیمه رد کنن.ومطمئنا ۷۰درصد راننده ها نمیتونن چنین کاری انجام بدن پس بیمه نمیشن.۳۰درصد که بیمه میشن هر روز استرس پر کردن این مبلغ رو خواهند داشت ومطمئن باشید فشار عصبی زیادی رو تحمل میکنن وممکنه هر حادثه ای براشون پیش بیاد.رانندگی کاریه که مستقیم به جسم راننده ربط داره ممکنه در یک ماه ۱۵روز مریض بشه وبه هر دلیلی نتونه کار کنه.اونوقت اون ماه بیمه اش رد نمیشه.رانننده خودش که نیروی کار باشه رو میزاره از صد میلیون تا پونصد میایوون ماشینشو دراختیار میزاره اگر واقعا سند باد مرد عمل هستش باید رانند ه ای که روزی یک مسیر میره رو هم بیمه کنه.چون جمع راننده وماشینش روی هم ارزشش از میلیارد هم بیشتره.اگر تصادفی بشه خسارتی جانی یا مالی.اتفاقی بیفته راننده هست که هزینه میکنه وهیچوقت اسنپ وامثالهم نمیان صد تومن کف دستش بزارن.اگر تونستی بی قید وشرط فقط با حضور راننده وماشینش بیمه اش کنی بسم الله همه ازت حمایت میکنن.واگر نه من بشخصه آینده خوبی نمیبینم

    پاسخ

    اسنپ کرایه هاش خیلی کمه انشالله که سند باد اینجوری نباشه

    پاسخ

    لعنت به اسنپ با قرض ولوله ماشین و موبایل گرفتم درست یک ماه به عید حساب کاربریمو مسدود کرد فقط به خاطر اینکه گفتم پول بنزین منو یک ساله ندادین.هر کاری کردم باز نکردن حروم خورا.

    پاسخ

    خدا لعنت کنه از اون مدیرعامل اسنپو تا اون‌پایینیشون که پشتیبانی اسنپ هست من یکی از آدمای وسواسی شدید هستم که وقتی مسافر پیاده میشه کف پاییه ماشین رو با اسپریو دستمال تمیز میکنم بهترین‌خوشبو کننده هارو میزنم حتی شده کرایه رو هم چون‌مسافر خرد نداشته نگرفتم‌ با چه احترام عزتی بزخورد میکنم با مسافر ماسکو ضد عفونی کننده هم دارم همه چی اوکی حتی خود مسافرا میگن تا حالا ماشین به این تمیزی ندیدیم بعد روز بعد که برنامه رو باز میکنم میبینم امتیازم کلی اومده پایین.این یعنی بی.ش.رفی کامل مسافر باید مساف ارو سوار قاتر کرد تا قدر بدونن چندرغاز میدن عین خان دم خونشون سوار میشن عین خان توی مقصد پیاده میشن فکر کردن صاحب ماشین شدن پلشتا و حتی وقتی بیشتر دقت که کردم دیدم امتیاز تا ۴.۸یا ۴.۹ که میره خودشون‌میکشنش پایین تا راننده خودشو بکشه امتیازو ببره بالا و اینجا نفعش فقط برای اسنپه چون اون راننده سرویس بیشتر انجام‌میده تا امتیاز بگیره

    پاسخ

    عزیزان این پلتفرم هم مثل اون دوتای قبلیه مال یه اشغال کله آقا زاده دیگه که فقط یک یا چند سفر اروپا یا آمریکا رفته فهمیده اونجا اوبر راننده را بیمه میکنه با این تفاوت اومده جلو وگرنه تو این مملکت جنگلی هیچ کار نوی واقعی با مطالعه و اصلاح قبلیها انجام نمیشه فقط با رابطه و کانال و سیاسی بازی وسفارشو…کار جلو میره والسلام

    پاسخ

    آمادگی خود را با سندباد اعلام میکنم به شرتی که مثل اسنپ به حق راننده ظلم نشه.

    پاسخ

    من که اسنپ رو کامل حذف کردم هم نسخه راننده و هم نسخه مسافر ،کاش از همون اول ثبت نام نمیکردم اینا فقط به فکر جیب خودشونن ،حالا سندباد بیاد اونو نصب کنیم ببینیم چجوریه …

    پاسخ

    با سلام خدمت دوستان گرامی
    من خودمم تو اسنپ کار میکنم البته پاره وقت .
    باید بگم ملت ایران از قدیم الایام دنبال یه منجی ، یه پشتیبان ، یک حامی ، یک معجزه گر ، یه کسی که بیاد و بی منت از جیب خودش براشون خرج کنه و خیلی هم مهربون باشه و جای خدا رو براشون پر کنه بودن . فقط کافیه کمی تاریخ رو مطالعه کنید تا اینو خوب درک کنید.
    اما باید بهتون عرض کنم هیچ نجات دهنده ای نیامده و نخواهد آمد .
    نجات و رستگاری فقط در دستان من و شماست و تا زمانی که آویزون و بیچاره ی یک اپلیکیشنی میشید که تنها کاری که انجام داده تبلیغات پر زرق و برق تلویزیونی بوده که هر کس پول داشته باشه و به شبکه های تلویزیون پول بده خوب اونم تبلیغشو میکنه و تبلیغ از تی وی نشونگر بینان و ریشه ی خیلی قوی یک شرکت نیست و نبوده .
    پس بهتره به جای اینکه کلی روی یه آپی که حتی حاضر نشده تا الان آدرس و شماره تماسشو در اختیارتون بزاره و یا حتی به احترام ما ، یه لینک ثبت نام درست و حسابی بده و یا حتی حاضر نشده شرایطی که برای راننده ها تدارک دیده رو شفاف بیان کنه و صرفاً داره با یه بیمه تامین اجتماعی که البته اونم از نظر قانونی بسیار کار سخت و طاقت فرساییه محاسباتش بر اساس کارکرد رانندگان و البته الان فقط وعدش هست نا خودش ، ، به جای اینکه روی وعده های پوشالی حساب باز کنید و کلی ذوق کنید و بعدا بفهمید همش سرکاری بوده و کلی هم تو لک و غم و غصه ی خودتون فرو برید ،
    بیاید و برای یکبار هم که شده ، دست به یک اعتراض مدنی بزنید و به جای فحش دادن به دیگران از جمله اسنپ و تپسی که اثراتش مطلقاً وارد زندگی خودتون خواهد شد ، با یک اعتراض اصولی فقط و فقط برای 48 ساعت نه بیشتر دست از کار بکشید و دو روز بدون هر گونه زرنگی کردن و سو استفاده از کار نکردن دیگران و فقط با همین صبر 48 ساعته و راکد کردن شرکت های ذکر شده ، بنشینید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد و چقدر به نفعتون خواهد شد اونم فقط با 48 ساعت .
    در غیر اینصورت تا ابد فحش بدین ، نفرین کنید ، لعنت بفرستید و این دایره ی تکراری رو تا وقتی زنده هستید ادامه بدید و زندگی رو به کام خودتون تلخ کنید .
    لازم به ذکر است که از قدیم گفتن وقتی دیدی دو نفر مدام با هم دعوا میکنن و فحش میدن و بعد از ظهر با هم میرن پیک نیک ، این دعواهاشون فقط دعوای زرگریه و برای جلب توجهه .
    نتیجه گیری اینکه اگه دارید فحش میدین به این شرکتها و همچنان براشون کار میکنید یعنی پول خوبی دارید در میارید ولی با یه دعوای زرگری میخواید ثابت کنید وضعتون خوب نیست و نا مساعده و این رو نه مردم و مسافرا باور میکنن و نه خود شرکت هایی که نامشون رو ذکر میکنید .

    والسلام

    پاسخ

    موافقم درود ب شرفت اینم اضافی کنم چرا فقط اسنپ یا تپسی برای هر چیزی برای گوجه کیلویی ۳۰تومان برای گوشت کیلویی ۲۴۰تومان برای هر‌چیزی ک‌گرون میشه یا ب ضرر ملت اگه مثل کوه پشت هم باشن مشکل حل میشه ولی نه اینجا مملکت فرصت هاست اینجا این ادا اصول ها رو در میارن چهار نفر نرن دوتا مسافر بیشتر بگیرن اینجا واسه مرغی ک هزارتومن ارزون تر از مغازه بغل صف کیلومتری میبندن اینجا جایی ک ملت فقط حرف میزنن خیلی ها اومدن زورشون ب اسنپ و تپسی نرسی ماکسیم دینگ و … تا همینجا اطلاع دارم ک این برنامه با پشتوانه همراه اول تو دو روز میلیارد ها تومن ب دست اورده چطوری راننده زنگ زده یک ساعت پشت خط بوده و بعد در اخر تماس قطع شده خیلیم زیبا

    پاسخ

    انشالله از کی راه نیافته سن باد

    پاسخ

    سلام،من هم دراسنپ و هم در تپسی مشغولم،واقعا فقط برای سر گرمی و رضای خدا داریم کار میکنیم از ناچاری پدر ماشین در اومد بس ک برای چندر غاز توی ترافیک موندیم .اپلیکیشن سنباد رو چطور تهیه کنیم.چطور ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟؟؟. لطفا اطلاع رسانی بفرمایید.باتشکر.

    پاسخ

    بیاد که اسنپ و تپسی ظالم نابود بشن

    پاسخ

    کرایه هاازبعدتعطیلات دقیقا مصداق حمالی کردن برای مسافر واسنپ وتپسی است….توکاهش قیمت باهم رقابت میکنن….همه چیزبعدعیدگرون شده،این هزینه هاشون رو آوردن پایین….ولی به لطف خدا وباکمک سندبادعزیز
    دوره تپسی واسنپ تموم شد.میگفتن روحانی بره،این ۲تا هم میرن،حالامشخص شد…..سندبادهرکی پشتش هست،قدرت نابودی اسنپ تپسی رو داره….فقط اول خدا بعد همت وهمکاری همه زخم خورده های اسنپ تپسی

    پاسخ

    عزیزان،اگر به امیدخداسندباد بیمه کنه،بایدهمانند کارفرما وکارمند،کیلومتر ماهانه پرکنیم یا ساعت مشخص پرکنیم.هرطوری بگن ما همکاری میکنیم تابیمه مون رد بشه.چون شخصی بخوای بریزی باید۱تومن بریزی
    …کارفرما بریزه خیلی پایین تر درمیادبراش….پس اگر واقعا اهل کار هستید،کار کنید برای جایی که بیمه میکنه،نه اسنپ وتپسی که فقط ماهی خداتومن کمیسیون میگیره وهیچ حمایتی نداره از راننده.مانبایدکاری کنیم که اسنپ وتپسی به مدیران سندبادبگن دیدی!به خاطراین ما بیمه نمیکردیم راننده هارو….چون میدونم خیلی هااهل ساعت منظم ورفت وآمددرساعات مشخص نیستن،میگم که حواسشون باشه….حداقل کاری کنیم یه حقوق دردوره بازنشستگی برامون بمونه بااین سختی کار……یاعلی

    پاسخ

    بدو برو براشون ۱۹۰ ساعت با کمیسیون ۱۷ درصد کار کن تا بیمت کنن
    نتونی کارکی باید از جیبت بدی

    پاسخ

    امیدواریم با وعده وعیدهایی که این شرکت میده واقعاازحق ماراننده هادفاع کنندوحمایت خوبی بکنندتااسنپ وتپ سی گورشون گم بشه و ورشکسته بشوندوبه زمین بخورند.خدالعنتشان کنه.

    پاسخ