;
coinex

بازی موبایل Warcraft روز دوشنبه معرفی به صورت رسمی خواهد شد

بازی موبایل Warcraft روز دوشنبه توسط کمپانی بلیزارد به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و بالاخره به تمام گمانه زنی‌ها پایان خواهد داد. برای آگاهی از جزییات خبر با ما همراه باشید.

اگر از طرفداران قدیمی بازی‌های ویدیویی باشید، قطعا باید نام وارکرفت به گوشتان خورده باشد. بازیی در سبک Real-time strategy و MMORPG که با ورودش به عرصه گیم‌های ویدیویی همه چیز را دگرگون کرد. اولین نسخه از این فرنچایز محبوب در سال 1994 به‌نام وارکرافت: ارک‌ها و انسان‌ها (Warcraft: Orcs & Humans) در سبک استراتژیک چند نفره برای سیستم عامل DOS مایکروسافت منتشر شد.

داستان بازی در سرزمین‌های وسیع استورم ویند شکل گرفت. انسان‌ها در سرزمینی به‌نام Azeroth مشغول گذراندن زندگی خود بودند تا این‌که موجوداتی سبز رنگ به‌نام ارک (Orc) با استفاده از یک جادو از طریق دروازه سرزمین خود به‌نام Draenor وارد Azeroth شدند تا آن‌جا را تصرف کنند. حال باید همه نژادهای انسان موجود در این بازی با تمام نیروی خود در برابر ارک‌های مهاجم می‌ایستادند و از سرزمین خود در برابر Orcهای مهاجم دفاع می‌کردند. از شخصیت‌های محبوب نسخه اول بازی می‌توان به پادشاه استورم ویند (Llane)، مدیو جادگر (Medivh)، گارونا (Garona) و لوثار (Lothar) نصف ارک و نصف انسان اشاره کرد.

معرفی بازی موبایل Warcraft در روز دوشنبه 12 اردیبهشت

این فرنچایز محبوب در طول سال‌ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین طرفداران برخوردار شد و جایگاه خود را حسابی محکم کرد. این مجموعه تا به امروز بر روی پی‌سی  و مک منتشر می‌شده، اما چند سال پیش بود که اشاره‌ای به بازی موبایل Warcraft شد که ظاهرا در دست توسعه قرار گرفته بود، اما هیچ‌گونه اطلاعاتی از آن فاش نشد. حال کمپانی بلیزارد می‌خواهد در روز دوشنبه به‌تاریخ 12 اردیبهشت و ساعت 21:30 به‌وقت ایران از نسخه موبایلی عنوان محبوب Warcraft به‌صورت رسمی رونمایی کند.

بازی موبایل Warcraft روز دوشنبه معرفی به صورت رسمی خواهد شد
عکس مربوط به نسخه اول بازی یعنی Warcraft: Orcs & Humans است

همانطور که در بالا اشاره شد، بازی Warcraft در بدو ورود خود به دنیای بازی‌های ویدیویی، دارای سبک Real-time strategy یا به اختصار (RTS) بود. حال با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که شاید بازی موبایل Warcraft هم که قرار است به‌زودی توسط بلیزارد رونمایی شود، به اصل خود برگشته و در سبک RTS در حال ساخت باشد.

این اولین باری نیست که این کمپانی به سمت بازی‌های موبایلی روی آورده است. در سال 2018 هم نسخه موبایلی بازی محبوب دیابلو را به‌نام Diablo Immortal معرفی کرد. این بازی اولین عنوانی است که به پلتفرم موبایل راه پیدا می‌کند، اما کمپانی بلیزارد برای این‌که طرفداران همیشگی خود که با پی‌سی بازی می‌کنند را راضی نگه دارد، Diablo Immortal را برای پی‌سی نیز عرضه خواهد کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از تاریخ عرضه و سیستم مورد نیاز این بازی به دو خبری که توسط تکراتو پوشش داده شده است، مراجعه کنید.

از دیگر پروژه‌های در دست ساخت Blizzard می‌توان به عنوان Diablo 4 و Overwatch 2 که هم‌اکنون می‌توانید بتای آن‌را دانلود و تجربه کنید، اشاره کرد. نسخه دوم بازی Overwatch برای بلیزارد در اولویت بوده و ممکن است به‌زودی اخبار هیجان انگیزی را از این بازی بشنویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد بازی موبایل Warcraft چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر