;
coinex

گزارش کریپتو بیز : ایلان ماسک توریست بازار ارزهای دیجیتال است

گزارش کریپتو بیز در هفته جاری به بحث فروش دارایی‌های بیت کوین تسلا پرداخت. به عقیده کارشناسان Crypto Biz، ایلان ماسک بازار رمزارزها را به سخره گرفته است.

هجوم تسلا به سمت بیت کوین به احتمال زیاد یک حواس پرتی بزرگ برای سازنده خودروهای برقی خواهد بود. شرکت تسلا اوایل ماه جاری نتایج مالی متفاوتی نسبت به گذشته ثبت کرد. پس از فروش 75 درصد از دارایی‌های بیت کوین شرکت تسلا در سه ماهه دوم سال 2022، می‌توان گفت حوزه ارزهای دیجیتال برای ایلان ماسک تبدیل به بازیچه شده است.

گزارش کریپتو بیز از فروش دارایی‌های بیت کوین تسلا

کریپتو بیز در گزارش خود نوشته: خروج ایلان ماسک از بازار ارزهای دیجیتال یک خبر مثبت برای صنعت کریپتوکارنسی به شمار می‌رود. چنین شخصیت‌هایی مناسب این بازار نیستند. ایلان ماسک دارایی‌های خود را وسیله بازی قرار داده است. تا آنجایی که ما می‌دانیم، ماسک هیچ یک از ذخایر شخصی بیت کوین خود را به فروش نرسانده و شرکت تسلا نیز در حال حاضر 10800 بیت کوین در دفاتر خود دارد. در کل هر چه در مورد ماسک و ارتباطش با بیت کوین کمتر بشنویم بهتر است.

گزارش کریپتو بیز : ایلان ماسک توریست بازار ارزهای دیجیتال است

در کریپتو بیز این هفته، فروش BTC توسط تسلا، مبارزه Kucoin با اخبار جعلی و فروش سهام کوین بیس توسط کتی وود را بررسی می‌کنیم.

سود 64 میلیون دلاری تسلا از فروش بیت کوین

به گزارش کریپتو بیز ، تصمیم فروش بیت کوین‌های تسلا آنطور که ابتدا به نظر می‌رسید سخت نبود. شرکت تسلا در این مبادله حدود 64 میلیون دلار سود کسب کرد. علاوه بر فروش اعتبار آلایندگی، این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی تمام تلاش خود را برای کسب سود انجام می‌دهد.

تسلا در فرم بایگانی K-10 در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، اعلام کرد که به احتمال زیاد در طول زمان دارایی‌های خود را افزایش یا کاهش خواهد داد. پیش‌بینی بدبینانه این است که خبر منفی ESG در طول زمان عامل فروش ذخایر تسلا شود.

گزارش کریپتو بیز : ایلان ماسک توریست بازار ارزهای دیجیتال است

مقابله صرافی کوکوین با اخبار جعلی

جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل Kucoin  راه‌اندازی یک صندوق ضد FUD را در برنامه‌های خود گنجانده است. صرافی کریپتوکارنسی کوکوین اخیراً درگیر حواشی و اخبار منفی زیادی بوده است. برخی از افشاگران مدعی شده‌ بودند که کوکوین ورشکسته شده است.

جانی لیو نه تنها ادعاهای مطرح شده مبنی بر بحران نقدینگی کوکوین را رد کرد،‌ بلکه جهت پیگیری قانونی اخبار منفی و جعلی یک صندوق ضد FUD نیز راه‌اندازی کرده است. به نظر می‌رسد حساب توییتر افشاگر جعلی پاک شده باشد.

فروش سهام کوین بیس توسط کتی وود

یکی دیگر از اخبار مهم کریپتو بیز این هفته، فروش سهام کوین بیس توسط کتی وود به شمار می‌رود. کتی وود قصد دارد سهام کوین بیس خود را به دلیل اتهامات مربوط به معاملات داخلی به فروش برساند. به نظر می‌رسد مدیریت سرمایه‌گذاری ARK کتی وود به دلیل ادعاهای مطرح شده مبنی بر مداخله صرافی ارزهای دیجیتال در معاملات داخلی از کوین بیس فاصله گرفته است.

ARK تا اواخر ماه ژوئن (خرداد تا اوایل تیر) نزدیک به 9 میلیون دلار سهام کوین بیس را هولد کرده بود. این شرکت 1.4 میلیون از سهام خود را تا ماه ژوئیه (تیر تا اوایل مرداد) به فروش رساند. به گفته بلومبرگ، CoinBase به دلیل مشارکت احتمالی در معاملات داخلی توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است. از دیگر اتهامات وارد شده به شرکت کوین بیس می‌توان به فروش اوراق بهادار ثبت نشده اشاره کرد. سهام COIN در پی این اتفاق دچار ریزش سنگینی شد.

نابودی صندوق 10 میلیارد دلاری 3AC

گزارش کریپتو بیز در چند ماه گذشته به شکست صندوق Three Arrows Capital اشاره کرده بود. بازاریابی قدرتمند و همچنین تصویری که از شخصیت شرکت 3AC وجود داشت توانسته بود اعتماد سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند، اما در نهایت این شرکت نابود شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گزارش کریپتو بیز این هفته چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر