;
coinex

آپدیت جدید تلگرام اسفند 1401 ؛ از صرفه‌جویی در مصرف باتری تا زمان خوانده شدن پیام‌ها توسط دیگران!

آپدیت جدید تلگرام اسفند 1401 با شماری قابلیت‌های کاربردی مانند حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نمایش زمان خوانده‌شدن پیام‌ها توسط دیگران منتشر شد.

تلگرام برخلاف واتساپ که اخیرا رویه‌ای نوآورانه در معرفی ویژگی‌های جدید پیش گرفته، سال‌ها است که با بروزرسانی‌های جدید خود هر بار کاربرانش را غافلگیر می‌کند و معمولا حداقل یک ویژگی جذاب قابل توجه در آپدیت‌های جدید این پیامرسان وجود دارد.

تلگرام امروز هم آپدیت جدیدی دریافت کرده که تغییرات قابل توجه و ویژگی‌های جدیدی را عرضه می‌کند که برخی از آن‌ها مانند صرفه‌جویی در مصرف انرژی یا زمان خوانده‌شدن پیام‌ها بسیار کاربردی به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: تغییر سیستم ارسال کد لاگین تلگرام ؛ نسخه‌های غیررسمی تلگرام تعطیل می‌شوند؟

آپدیت جدید تلگرام اسفند 1401

یکی از مهمترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید تلگرام مربوط به حالت ذخیره باتری یا حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. تلگرام اپلیکیشنی با انیمیشن‌ها و عناصر پرمصرف زیاد است که شاید در گوشی‌های جدید مدیریت شوند اما در گوشی‌های قدیمی مصرف انرژی زیادی دارند.

نکته خوب اینجاست که می‌توانید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را طوری تنظیم کنید که وقتی گوشی شما به درصد معینی از باتری می‌رسد، خودبه‌خود روشن شود و همچنین برای افکت‌هایی که می‌خواهید غیرفعال کنید، کلیدهای جداگانه دراختیار دارید.

ویژگی دیگر مربوط به سرعت پخش محتوا است و با آن می‌توانید محتوا را با هر سرعتی از از 0.2x تا 2.5x پخش کنید.

قابلیت زمان خوانده شدن پیام‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم تلگرام در آپدیت جدید خواهد بود. به لطف این قابلیت شما متوجه خواهید شد که هر فرد چه زمانی پیام شما را در یک گروه خوانده است. با این وجود به دلایلی، این ویژگی تنها برای گروه‌هایی با کمتر از 100 عضو قابل اجرا است.

صحبت از گروه‌ها شد، اکنون می‌توانید لینک‌های دعوت را به‌عنوان پیامی برای کاربران ارسال کنید تا به گروه بپیوندند. این برای کسانی که تنظیمات را برای اضافه شدن به یک گروه محدود کرده‌اند، عالی است.

علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های ذکرشده در بالا، تلگرام افزوده‌های دیگری مانند سفارش پویا برای استیکرها، توضیحات ربات ترجمه‌شده، پشتیبانی بهتر از پوشه‌ها در iOS، ایموجی‌های متحرک جدید، ایموجی‌ها و واکنش‌های تعاملی جدید را نیز اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت جدید تلگرام اسفند 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    مشکل اینه که ، تمام پیام رسانهای داخلی ، دقیقن منتظر هستند تلگرام آپدیت بده ، دقیقن همون نوآوری جدید رو کپی می کنند !
    تلگرام امپراطور

    پاسخ

    تلگرام خیلی حوبه

    پاسخ

    چه فرقی داره به حل من که همه چیز پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی فیلتره ؟!

    پاسخ