coinex
راهنمای خرید تکراتو

استایل جذاب و سفید ادا اجه در مراسم عقدش [+تصاویر و ویدیو]

تصاویری از استایل ادا اجه در عقدش با بوعراهان تونجر، بسکتبالیست ترکیه را در ادامه نوشتار تماشا کنید. این زوج از 2019 با هم رابطه داشتند.

مراسم نامزدی ادا اجه، ییلدیز سریال سیب ممنوعه (ادا اجه بازیگر معروف ترکیه) با بسکتبالیست ترکیه،‌ Buğrahan Tuncer (بوعراهان تونجر) بعد از مدت‌ها رابطه و جنجال جدایی و … برگزار شد. این زوج از سال 2019 همدیگر را می‌شناسند و رابطه عاشقانه دارند.

برهان مجرد است‌. او در سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با ادا اجه شد. این دو در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن ها تبدیل به سوژه رسانه ها شد. طبق گفته رسانه ها این زوج در حال تدارک عروسی هستند. این زوج که در خرداد ماه مراسم ازدواجشان را برگزار خواهند کرد، در یک مراسم خانوادگی نامزدی خود را انجام دادند.

ادا اجه در مصاحبه‌ای گفته بود:

بارها در فیلم ها و سریال‌ها عروس شده بودم، اما در دنیای واقعی اولین باره که قراره عروس بشم.

ادا اجه بعد از سال‌ها عروس می‌شود! [+ویدیو]

ویدیویی از بیوگرافی این بازیگر زیبای ترک را در ادامه تماشا کنید:


استایل ادا اجه در عقدش

نامرد ادا اجه
نامرد ادا اجه

نامرد ادا اجه کیست؟ Buğrahan Tuncer (بوعراهان تونجر) متولد ۳ فروردین ۱۳۷۲ در استانبول؛ بازیکن حرفه‌ای بسکتبال ترک است که اخیرا به خاطر رابطه‌ای که با ادا اجه داشته است، به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

او از دوران راهنمایی به بازی بسکتبال روی آورد و فعالیت حرفه‌ای خود در این رشته را از سال ۲۰۰۹ با تیم Beşiktaş Cola Turka آغاز کرد. برهان، پیراهن شماره ۹ را بر تن می کند. برهان به عنوان پوینت گارد (وظیفه سرعت بخشیدن به حملات تیم با کنترل صحیح توپ و رساندن آن به بهترین بازیکن) و شوتینگ گارد (وظیفه امتیازگیری برای تیم)، برای سوپر لیگ بسکتبال ترکیه (BSL) و یورو لیگ این کشور بازی می‌کند.

ویدیویی از ادا  اجه در سریال سیب ممنوعه :


ادا اجه اوزون‌عالی‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Eda Ece Uzunalioğlu) (زادهٔ ۲۰ ژوئن ۱۹۹۰) بازیگر فیلم و سریال اهل ترکیه است. معروف ترین سریال او سیب ممنوعه است. اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها است.

استایل ادا اجه در عقدش
استایل ادا اجه در عقدش

پس از حضور وی در یک نقش فرعی در سال ۲۰۰۴، وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر