;
coinex

رییس مایکروسافت گفت ویندوز 10 آغازگر یک عصر جدید است

رییس مایکروساف گفت ویندوز 10 آغاز گر یک عصر جدید است

ویندوز 10 دیروز به صورت رسمی عرضه شد. ساتایا نادلا رییس مایکروسافت در صحبت با بی بی سی در مورد اهمیت این سیستم عامل نه تنها برای مایکروسافت بلکه برای صنعت تکنولوژی به صورت کلی صحبت کرد.

” ویندوز 10 یک نقطه ی عطف بزرگ برای شرکت و به صراحت برای صنعت تکنولوژی است. این فقط نسخه ی دیگری از ویندوز نیست بلکه آغاز یک عرصه ی جدید است.” با توجه به بازخورد ویندوز 8، این قطعاً یک راه اندازی بزرگ سیستم عامل برای غول ردموند است.

نادلا چشم انداز کاملاً صعودی در کورتانا بر روی دسکتاپ دارد. مطابق با گفته های او کورتانا یک سیستم عامل مهم برای پی سی است. ” اگر شما به تاریخچه ی ما در تکنولوژی بنگرید ما مفاهیمی داشته ایم که راه مردم در استفاده از منابع کامپیوتری را تغییر داده ایم که یکی از آنها گرافیک واسط کاربری است و دیگری نیز وبگردی و بروزر ها هستند. او گفت: “من فکر می کنم کورتانا پلتفرم سوم باشد”.

مایکروسافت در حال کار کردن بر روی برنامه هایش بر روی پلتفرم های اندروید و iOS است. وقتی که از نادلا در مورد اینکه آیا افزایش تطابق ویندوز موبایل – در حالی که 3 درصد گوشی های دنیا ویندوز موبایل هستند – پلن B آن ها است، سوالاتی پرسیده شد، نادلا گفت که در واقع این موضوع پلن A آن ها می باشد و هدف اصلی شرکت، توانمند سازی هر فرد و سازمانی، در استفاده از این سیستم عامل است. به گفته ی نادلا، هدف اصلی کسب اطمینان از اینکه ارزش مایکروسافت از طریق اجرای این برنامه ها بر روی پلتفرم های مختلف نشان داده شود، می باشد.

.

منبغ: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر