coinex
راهنمای خرید تکراتو

کابل شارژر رایگان برای کاربران مک بوک

کابل شارژر رایگان برای کاربران مک بوک

مک بوک در ژوئن سال گذشته به کابل شارژر یو اس بی نوع سی مجهز شد. گفته می شود که مشکلات طراحی این کابل، عملکرد آن را مشکل مواجه کرده است.

اپل با جایگزین کردن این کابل ها، مشکل کاربران خود را حل می کند؛ با مراجعه به یکی از مراکز پشتیبانی اپل، می توان کابل شارژر جدید را به صورت رایگان دریافت کرد. روند دریافت کابل های جدید، برای برخی از کابران مک بوک که ثبت نام یا اصطلاحا رجیستر خود اپل را انجام داده اند، به صورت اتوماتیک انجام می شود.

کابل شارژر مک بوک ، دستگاه را به خوبی شارژ نمی کند و یا به صورت تناوبی عمل می کند. مک بوک اولین لپ تاپی ست که به اتصال دهنده ی مغناطیسی مگ سیف مجهز نشده است؛ و در عوض کابل شارژر استاندارد یو اس بی نوع سی، که در سایر گوشی ها و لپ تاپ ها استفاده می شود، جایگزین آن شده است.

پورت یو اس بی نوع سی از شهرت خوبی خوبی برخوردار نیست. بنسون لئونگ، یکی از مهندسان گوگل، این کابل ها را مورد بررسی قرار داده است؛ او به این نتیجه رسید که اتصال این کابل ها به دستگاه ها، به مرور زمان آسیب هایی را در دستگاه ایجاد کرده و اصلا استاندارد نیست. این نتیجه شامل کابل های اپل نمی شود، و در حال حاضر، کابل های اپل نمونه ای از بهترین مدل یو اس بی مدل سی امن است که می توان خریداری کرد.

اپل، در صفحه ی برنامه ی جایگزینی کابل یو اس بی اعلام کرد:

اپل، کابل شارژر یو اس بی مدل سی با طراحی جدیدی را برای تمام کاربران خود تهیه کرده است. افرادی که کابل شارژر یو ای بی را به صورت مجزا خریداری کرده اند، می توانند از برنامه ی جایگزینی اپل برخوردار شوند. کابل جدید اپل، برای کاربرانی که آدرس دقیق خود را در اپل رجیستر کرده و یا اینکه به صورت آنلاین آن را خریداری کرده اند، تا پایان فوریه امسال، ارسال خواهد شد.

در تصویر زیر، کابل اولیه که جایگزین خواهد شد را می بینید، به نظر می رسد که اپل اتصال دهنده ی لایتنینگ آیفون را با یو اس بی مدل سی تلفیق کرده است.

در تصویر زیر، کابل اولیه که جایگزین خواهد شد را می بینید، به نظر می رسد که اپل اتصال دهنده ی لایتنینگ آیفون را با یو اس بی مدل سی تلفیق کرده استتصویر زیر، کابل شارژر جایگزین شده را نشان می دهد.

کابل شارژر رایگان برای کاربران مک بوک

.

.
منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر