;
coinex

بهترین سریال های شبکه من و تو ؛ فهرست سریال های شبکه من و تو

بهترین سریال های شبکه من و تو کدام عناوین هستند؟ با ما در تکراتو همراه باشید تا به بررسی و معرفی سریال های این شبکه فارسی زبان بپردازیم.

اگر تا همین یک دهه پیش سریال و سریال دیدن و سرگرمی با انواع متحوای تصویری محدود به تلویزیون و صدا و سیمای رسمی میشد، این روزها به لطف شبکه های ماهواره ای، شبکه نمایش خانگی و حتی یوتیوب و سایر اپلیکیشن های مشابه، بیش از همیشه تلویزیون به حاشیه رانده شده است.

در خصوص شبکه های ماهواره ای باید گفت، اساسی ترین بخش در تولید و پخش سریال خصوصا در سالیان اخیر مربوط به این شبکه ها بوده است. گرچه در بخش تولید شبکه هایی چون نتفلیکس و بی بی سی و اچ بی او سردمدار تولید سریال بوده اند، شبکه های فارسی زبان مانند جم و من و تو نیز در دوبله و پخش سریال ها گام های مهمی برداشته اند و بخش مهمی از فراغت روزانه ایرانیان را به خود اختصاص داده اند.

شبکه فارسی زبان من و تو که به تازگی به ده سالگی تاسیس خود نزدیک میشود در لندن تاسیس شد. عمده فعالیت های این برنامه در ابتدا تمرکز بر برنامه های علمی و سرگرمی بود. اما به تدریج بخش اخبار و مستند های سیاسی نیز به برنامه های روزانه این شبکه اضافه شد. فعالیت من و تو به ناگهان با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده، محبوبیت قابل توجهی در ایران پیدا کند.

شاید هین مساله در گزینش، دوبله و پخش سریال ها و مجموعه های تلویزیونی نیز بی تاثیر نبود. این روزها من و تو با سریال هایش شانه به شانه جم تی وی حرکت میکند. به همین دلیل در این گفتار قصد داریم تا شما را با برخی از معروفترین و بهترین سریال های شبکه من و تو آشنا کنیم.

بهترین سریال های شبکه من و تو

همانطور که پیشتر ذکر کردیم، شبکه من و تو با دوبله و پخش انواع مجموعه های تلویزیونی به رقیب جدیدی برای سایر شبکه های فارسی زبان و حتی شبکه نمایش خانگی بدل شده است. پیشتر در مطالبی جداگانه به بهترین سریال های جم تی وی و بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی پرداخته بودیم. امروز اما قصد داریم شما را با بهترین سریال های شبکه من و تو آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه من و تو در یک نگاه:

  • Fortitude
  • EYE CANDY
  • ماجراهای مرداک
  • کشف جادوگران
  • ss-gb
  • آکواریوس
  • قتل های دوبلین
  • دکتر فاستر
  • بینوایان
  • سایه های آبی
  • جنگ و صلح

Fortitude

محصول کشور انگلستان و به کارگردانی سیمون دونالد در ژانر ترسناک و معمایی. داستان این سریال ترسناک و رازآلود که در منطقه‌ی قطبی اسکاندیناوی در جریان می‌باشد و جمعیتی تقریبا هفتصد نفری را در خود جای داده است. در این شهر آرامش و امنیت حکم فرماست و به همین دلیل شهرت بسیاری دارد ، اما طولی نمی‌کشد که یک قتل مرموز آرامش آنجا را تهدید می‌کند و باعث نمایان شدن اسراری تاریک در این شهر می‌شود که…

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

این سریال که در قسمت های 60 دقیقه ای ارائه میشود و امتیاز 6.1 از 10 را از سوی کاربران دریافت کرده است.

سریال EYE CANDY

داستان سریال حول شخصیت Lindy دختر جوان بیست و یک ساله ای متمرکز شده است که به عنوان یک هکر استعداد فراوانی در کشف و شناسایی روابط دیجیتالی در دنیای وب دارد. او که در سالیان گذشته با ربوده شدن خواهر کوچکترش ُSarah ضربه روحی سنگینی دریافت کرده با ترک تحصیل از شیکاگو به نیویورک آمده و همچنان در تلاش برای یافتن خواهر گم شده اش می باشد.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

در همین حال Sophia بهترین دوست و هم اتاقی Lindy که مالک کلوپ شبانه ای می باشد او را تشویق می کندتا باثبت نام در ابزاردوست یابی آنلاینی به نام Checkmate با افراد جدیدی آشنا شود.اوضاع به خوبی پیش می رود تا اینکه Lindy توسط دوست پسر سابقش که به عنوان کارآگاه در واحد مبارزه با جرایم سایبری کار می کند از وجود یک قاتل سریالی احتمالی در منهتن خبر می دهد که مشخصاتش شباهت بسیار زیادی با یکی از قرارهایش دارد.در این هنگام است که Lindy تصمیم می گیرد تا با همکاری تعدادی از دوستان هکرش راهی را برای یافتن قاتل احتمالی یافته و عدالت را به شیوه خود درباره اش اجرا نماید.

بیشتر بخوانید:

سریال ماجراهای مرداک

اسرار مرداک که در ایران به ماجراهای مرداک یا معماهای مرداک معروف است مجموعهٔ تلویزیونی درام کانادایی است که با مشارکت دو شبکهٔ تلویزیونی سیتی و سی‌بی‌سی ساخته شده‌است. یانیک بیسون، به‌عنوان شخصیت اصلی در نقش کارآگاه ویلیام مرداک، هلن جوی، توماس کریگ، جانی هریس و جورجینا ریلی از دیگر بازیگران مجموعه هستند.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

اتفاق‌های مربوط به این سریال در سال ۱۸۹۵ در شهر تورنتو کانادا رخ می‌دهد و کارآگاه ویلیام مرداک به عنوان مأمور شهربانی در حال حل معماهای مختلفی است که روش‌های تشخیص وی با استانداردهای آن زمان متفاوت است. روش‌هایی مانند انگشت نگاری (در این سریال با عنوان علایم انگشت نام برده می‌شود)، آزمایش خون، استفاده از دوربین‌های مدار بسته و ردیابی شواهد که در آن زمان استفاده نمی‌شد.

در بعضی از قسمت‌ها کارآگاه مرداک برخی از فناوری‌ها که در آن دوره از زمان وجود نداشت را به صورت خیلی ابتدایی می‌سازد و بدین وسیله نحوه و ایده اصلی بسیاری از تکنولوژی‌های قرن بیست و یکم را به بیننده نشان می‌دهد که در حال حاضر به وفور از آن استفاده می‌شود. به عنوان مثال در یکی از قسمت‌ها، وی یک سونار یا همان ردیاب صوتی ابتدایی برای پیدا کردن کشتی غرق شده در دریاچه انتاریو می‌سازد که یک اختراع تأثیرگذار در شنود مخابراتی می‌باشد.

در جایی دیگری، یک پلیس خارجی عکسی دارد که مرداک آن عکس را به عنوان مدرک نیاز دارد، مرداک با پرسش از مأمور پلیس و با استفاده از شبکه کدگذاری اعداد برای رنگها و انتقال داده‌های عددی از طریق تلگراف، اطلاعات نهایی مأمور پلیس را به صورت نقشه بیتی از رنگ‌های یک تصویر، به مرداک ارسال می‌شود و در نهایت تصویر مورد نظر از آن سوی مرز به دست مرداک می‌رسد که می‌توان آن را پایه تصاویر بیتی و دستگاه فاکس کنونی نامید.

کشف جادوگران

این سریال، اقتباسی از رمان‌های سه گانه All Souls trilogy اثر دبورا هارکنس است و رمان A Discovery of Witches، اولین رمان این مجموعه است که در سال ۲۰۱۱ منتشر و تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. سریال A Discovery of Witches داستان متیو کلیرمونت (خون آشام) با بازی متیو گود و دایانا بیشاپ (جادوگر) با بازی ترزا پالمر را روایت می‌کند.

دایانا یک دانشمند جوان از نوادگان جادوگران است که در آکسفورد زندگی می‌کند. در همین حال متیو کلیرمونت به دنبال یافتن راه حلی برای جلوگیری از انقراض نسل تمامی موجودات فراطبیعی روی زمین است. زمانی که دایانا به طور تصادفی یک کتاب طلسم شده را احضار می‌کند، او باید واقعیت خود را بپذیرد و در ادامه عاشق یک خون آشام با سن ۱۵۰۰ سال می‌شود که این رابطه در قوانین بین جادوگران و خون آشام‌ها ممنوع است.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

کتاب دوم این مجموعه Shadow of Night نام دارد که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در ادامه کتاب The Book of Life در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. ادوارد بلومل، لوئیز بریلی، مالین بوسکا، آیشا هارت، اوون تیال، الکس کینگستون، والری پتیفورد، ترور ایو، لینزی دانکن، تانیا مودی، گرگ مک‌هیو، گرگ چیلین و تریستان گرول، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال A Discovery of Witches حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این بازیگران در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید:

سریال آکواریوس

آکواریوس  یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی جنایی آمریکایی به کارگردانی جان مک‌نامارا است که از ۲۸ مه ۲۰۱۵ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۶ بر روی شبکه ان‌بی‌سی پخش شد. در حال حاضر این سرال از شبکه من و تو در حال پخش است.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

داستان این سریال در سال ۱۹۶۷ در لس‌آنجلس آغاز می‌شود. داستان آکواریوس بر مبنای شخصیت‌ها و اتقاق‌های واقعی است که برخی شخصیت‌های تخیلی نیز به آن اضافه شده‌اند. دیوید دوکاونی در نقش سم هودیاک، کارآگاهی است همراه همکار جوانش، برایان شیف با بازی‌گری دیمن، دربارهٔ یک دختر نوجوان گمشده تحقیق می‌کنند. آن‌ها پس از مدتی با چارلز منسن، با بازی گنثین آنتونی روبرو می‌شوند.

داستان سریال از سال ۱۹۶۷ میلادی با گم شدن دختر نوجوان یکی از وکلای خوش نام شهر لس آنجلس و آغاز تحقیقات گروهبان پلیسی به نام Sam Hodiak برای یافتن او آغاز می شود و از آنجا که کسی در آن دوران تمایلی به همکاری با او به عنوان پلیس ندارد مجبور به کمک گرفتن از مامور مخفی یاغی و سرکشی به نام Brian Shafe می گردد. تحقیقات مشترک آنها را سرانجام به مخفیگاه رهبر فرقه آنارشی گرایی می کشاند که زنان ساده لوح و آسیب پذیر را ترغیب به پذیرفتن فرقه او جهت استفاده از آنها برای رسیدن به اهداف هولناکش می کند…

سریال قتل های دوبلین

قتل های دوبلین سریالی معمایی که در سال 2019 توسط سارا فلپس ساخته و توسط بی بی سی وان منتشر شد. این سریال براساس کتاب سری قتل های دوبلین نوشته تانا فرانسوی می باشد. این داستان که از هشت قسمت تشکیل شده است که اقتباسی از فیلم وودز و شباهت می باشد. قتل های دوبلین زمانی شروع می شود که جسد یک دختر جوان در جنگل های انبوه حومه دوبلین پیدا می شود.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

راب رایلی (با بازی کیلیان اسکات) کارآگاهی باهوش که لهجه انگلیسی اش باعث می شود به عنوان یک غریبه با او رفتار شود همراه همکارش کسی مدوکس (با بازی سارا گرین) برای بازرسی این پرونده راهی دوبلین می شود. سپس او مجبور می شود پرونده دیگری درباره بچه های گمشده را بررسی کند و با تاریکی های درون خودش روبرو شود.

با پیشروی پرونده، رابطه راب و کسی مورد آزمایش قرار می گیرد و وقتی به کسی ماموریت بازرسی یک پرونده دیگر به صورت مامور مخفی داده می شود، او هم مجبور می شود با پیامد کارهای گذشته خودش روبرو شود.

بیشتر بخوانید:

سریال دکتر فاستر

دکتر فاستر یک مجموعه تلویزیونی درام است که بی‌بی‌سی یک در ۹ سپتامبر ۲۰۱۵ پخش آن را آغاز کرد. جما فاستر یک پزشک عمومی متبحر است و پس از آنکه متوجه می‌شود شوهرش راز مخوفی دارد، احساس می‌کند زندگیش از هم پاشیده شده… حقیقت او را به شدت غافلگیر خواهد کرد. این سریال مهیج توسط شبکه من و تو دوبله و پخش میشود.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

داستان زنی که ناگهان متوجه می‌شود شوهرش به او خیانت می‌کند. زنی که تلاش می‌کند حقیقت را کشف کند و کنترل زندگی‌اش را در دست بگیرد. اما آیا تلاش او برای به‌دست آوردن کنترل زندگی‌اش ممکن است باعث شود همه چیز را از دست بدهد؟

سریال بینوایان

بینوایان یک مینی سریال ساخته شبکه بی‌بی‌سی و بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام اثر ویکتور هوگو می‌باشد. فصل اول مجموعهٔ تلویزیونی بینوایان، در ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸ از شبکه بی‌بی‌سی به روی آنتن رفت. این فصل شامل ۶ قسمت است.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

رمان بینوایان، اثر کلاسیکی از ادبیات فرانسه به قلم ویکتور هوگو یکی از آثار شاخص ادبیات جهان است، که زندگی مردی به نام ژان والژان که به دست مفتش های ژاورت دستگیر می شود را نشان می دهد. این رمان بیان گر تیره روزی و تنگدستی طبقه فقیر جامعه در فرانسه ناآرام پس از ناپلئون است. از این رمان آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری تا کنون ارائه شده که به تازگی تلویزیون بی بی سی در سال 2018 یک نسخه جدید از آن را به صورت یک مجموعه تلویزیونی ارائه داده است.

سریال بینوایان به کارگردانی تام شانکلند در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال دومینیک وست، دیوید اویلوو، عادل اختر، دیوید بردلی , اما فیلدینگ به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

سریال سایه های آبی

سایه‌های آبی یک مجموعه تلویزیونی جنایی محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا است که از ۷ ژانویه بر روی شبکه ان‌بی‌سی پخش میشد.

داستان سریال سایه های آبی ماجرای زنی به نام هارلی مک کورد با بازی جنیفر لوپز است که مأمور مخفی نیروی ویژه پلیس ضد فساد اف.بی.آی است. لوپز در این سریال نقش نیروی ضد خرابکاری را ایفا می کند. او با تعدادی از همکاران فاسد خود در اداره پلیس نیز وارد چالش بزرگی می شود و عدم همراهی با آنان برایش دردسرهایی ایجاد می کند…

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

 

سریال سایه های آبی به کارگردانی دیوید بوید در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و پلیسی معمایی می‌باشد. در این سریال جنیفر لوپز، ری لیوتا، دریا د ماتیو، دایو اوکینی، وارن کول، آنا گان، همپتون فلوکر، مارگارت کالین، وینسنت لارسکا، سارا جفری , جینو آنتونی پسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جنگ و صلح

جنگ و صلح یک مجموعه تلویزیونی درام که در آغاز ژانویه ۲۰۱۶ از شبکه شروع به پخش شد. این مجموعه از رمان جنگ و صلح نویسنده ی روسی لئو تولستوی است که اندرو دیویس نویسندگی و کارگردانی آن را تام هارپر بر عهده دارند. این مجموعه حول زندگی پنج خانواده‌ی اشرافی در زمان الکساندر اول است که داستان مثلث عشقی میان ناتاشا روستوا، پیر بوزوخف و آندری بولکانسکی رو به تصویر می‌کشد.

بهترین سریال های شبکه من و تو
بهترین سریال های شبکه من و تو

سریال جنگ و صلح به کارگردانی تام هارپر در سال 2016 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر تاریخی می‌باشد. در این سریال پل دانو، جیمز نورتون، لیلی جیمز، اید ادموندسون , اشلینگ لافتوس به هنرمندی پرداخته‌اند.

فرکانس من و تو : راه های تماشای شبکه من و تو

در گفتاری که گذشت کوشیدیم فهرست برترین سریال های شبکه من و تو را به شما ارائه دهیم. شبکه ماهواره ای من و تو از محبوب ترین شبکه های فارسی زبان است که در حوزه های مختلف فرهنگی، سرگرمی و آموزشی فعالیت دارد.

اگر به فرکانس من و تو دسترسی ندارید یا به دنبال راه های تماشای این شبکه به انحا مختلف هستید، در ادامه علاوه بر ذکر فرکانس من و تو در ماهواره های مختلف، راه های دسترسی به این شبکه را نیز در اختیار شما قرار میدهیم.

این شبکهٔ تلویزیونی در ژوئن ۲۰۱۶ با عقد قراردادی انحصاری با شرکت یوتل‌ست، پخش خود را از ماهوارهٔ پربینندهٔ یاه‌ست پایان داد و به صورت ویدئوی اچ‌دی در ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی روی آنتن رفت. همچنین این شبکه با کیفیت معمولی (قابل دریافت با همهٔ رسیورها) از طریق ماهوارهٔ هاتبرد و یوتل‌ست ۷بی قابل دریافت می‌باشد.

فرکانس من و تو
فرکانس من و تو

شبکهٔ تلویزیونی من ‌و تو از طریق شش سیگنال ماهواره‌ای در ایران، خاورمیانه، اروپا، شمال آفریقا و غرب آسیا قابل دریافت است. این سیگنال ها (فرکانس من و تو)‌ عبارتند از:

  • اچ‌دی: ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی، فرکانس ۱۱۳۰۴، قطبیت افقی، سیمبل ریت ۲۹۷۰۰
  • اچ‌دی+۱: ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی، فرکانس ۱۱۳۸۷، قطبیت افقی، سیمبل ریت ۲۷۵۰۰
  • اچ‌دی+۲: ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی، فرکانس ۱۱۳۲۴، قطبیت عمودی، سیمبل ریت ۲۹۷۰۰
  • اس‌دی: ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی، فرکانس ۱۰۷۲۱، قطبیت افقی، سیمبل ریت ۲۲۰۰۰
  • اس‌دی: ماهوارهٔ یوتل‌ست ۷بی، فرکانس ۱۱۳۴۵، قطبیت افقی، سیمبل ریت ۲۷۵۰۰
  • اس‌دی: ماهوارهٔ هاتبرد، فرکانس ۱۱۱۳۷، قطبیت افقی، سیمبل ریت ۲۷۵۰۰

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    یه سریال هم پخش کرد که نقش اولش یه خانم وکیل بود ، اسم اون چی بود؟

    پاسخ