;
coinex

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

سامسونگ دیروز و طی یک مراسم رونمایی، به قول خودش از قدرتمندترین گلکسی ها رونمایی کرد. در ادامه با بررسی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ با ما باشید.

سامسونگ در مراسم رونمایی اخیر خود که توجهات زیادی را جلب کرد، از جدیدترین سری لپ تاپ های گلکسی یعنی گلکسی بوک پرو، گلکسی بوک ادیسه و گلکسی بوک پرو 360 رونمایی کرد.

سامسونگ امیدوار است با این محصولات جدید، حضور قدرتمندانه ای در بازار لپ تاپ ها داشته باشد و همانطور که در دنیای گوشی های هوشمند از برترین هاست، در بازار پرسود لپ تاپ ها نیز به کسب سود برسد.

در این جستار ما قصد داریم ضمن بررسی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) به مشخصات فنی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ و قیمت گلکسی بوک پرو 360 بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر تا پایان با تکراتو باشید.

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360)

مشخصات فنی و قیمت

سامسونگ تا اینجای سال میلادی از شماری از مورد انتظارترین محصولات خود از جمله پرچمدارانش در میان بهترین گوشی های 2021  یعنی گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا رونمایی کرده است.

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

به علاوه حالا که چند عنوان مهم از محصولات سامسونگ در سری A نظیر گلکسی A32 به عنوان یکی از ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی شده اند، بسیار طبیعی بود که رویداد مورد بحث باید به چیزی جز گوشی های این کمپانی اختصاص داشته باشد و دقیقا هم اینگونه شد و با جدیدترین نسل لپ تاپ های این کمپانی مواجه بودیم. پیش از این در تکراتو به گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک ادیسه پرداخته بودیم و حالا نوبت به بررسی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) رسیده است. در ادامه با بررسی مشخصات فنی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ با ما باشید.

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360)

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

محصولات جدید سامسونگ با همه دستگاه های خانواده گلکسی شامل گوشی هوشمند، تبلت، ساعت های هوشمند و سایر اعضای کهکشانی ها قابلیت همگام سازی دارند و کاربران می توانند از اکوسیستمی بهینه تر استفاده کنند.

سامسونگ در تولید سری جدید لپ تاپ های خود از کمک فنی و نرم افزاری شرکت هایی نظیر اینتل و مایکروسافت نیز بهره برده است تا موفقیت خود را تضمین کند. اما یکی از عناوین موردانتظار و جذاب که روز گذشته رونمایی شد، لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ بود قابلیت های ویژه و منحصر به فردی دارد. ما پیش از این از گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک ادیسه بحث کرده بودیم و حالا نوبت به بررسی مشخصات فنی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ رسیده است. اگر می خواهید با لپ تاپی با قابلیت پشتیبانی از قلم S pen و نمایشگر هوشمند آشنا شوید با ما باشید.

این لپ تاپ در دو نسخه 13.3 و 15.6 اینچی عرضه شده و از پنل نمایشگر سوپر آمولد سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن بهره مند است. این صفحه نمایش‌ها می‌توانند به کمک گواهی DisplayHDR 500، رزولوشن 1080 پیکسل و دستیابی به نور صفحه 500 نیت، به نمایش محتوای مورد نظر شما بپردازند. در ادامه برای جزئیات بیشتر از مشخصات Galaxy Book Pro 360 با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین گوشی های 2021

بهترین گوشی های چینی 2021

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ : مشخصات Galaxy Book Pro 360

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ برای آن دسته از کاربران مناسب است که به نمایشگرهایی با قابلیت چرخش 360 درجه لمسی با پشتیبانی از قلم اس پن علاقه داشته باشند. وضوح تصویر هر دو مدل گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ به 1080p می رسد و با بهره مندی از استاندارد DisplayHDR 500 و روشنایی 500 نیت ارائه می شود. خوشبختانه سامسونگ قلم اس پن را نیز درون جعبه این محصول قرار داده تا کاربر ناگزیر به خرید جداگانه آن نباشد.

گلکسی بوک پرو در مدل 13.3 اینچی خود مدلی مجهز به اینترنت فایوجی نیز دارد که بسیار کاربردی خواهد بود چراکه در حال حاضر سریعترین اینترنت، اینترنت نسل پنجم است که بهترین تجربه را برای کاربر به ارمغان می آورد. البته این امکان در مشخصات Galaxy Book Pro 360 مدل 15.6 اینچی ارائه نشده است اما هر دو مدل به وای فای نسل 6 مجهز هستند و از لحاظ پورت ها و اتصالات نیز کاملا مجهز هستند.

از دیگر مشخصات Galaxy Book Pro 360 در هر دو مدل آن باید به یک پورت تاندربولت 4، دو پورت USB-C، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون و اسلات کارت حافظه جانبی اشاره کرد. همچنین مدل مجهز به مودم فایوجی نیز از اسلات سیم کارت نانو بهره می برد.

به مانند دیگر محصولات معرفی شده در این رویداد، این دو مدل از لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ نیز از پردازنده های نسل یازدهمی اینتل در مدل های i3 ،i5 و i7 بهره مند هستند و مدل های i5 و i7 با پردزانده های داخلی Iris Xe ارائه خواهند شد. در این مدل ها نمی توان محصولی با گرافیک داخلی مجزا خریداری کرد چون چنین مدلی وجود ندارد.

مدل 13.3 اینچی با دو حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی در دسترس قرار میگیرد اما مدل 15.6 اینچی این میزان را به 32 گیگابایت افزایش می دهد. حافظه داخلی هم مانند مدل های بالا تا 1 ترابایت و از نوع NVMe SSD می باشد.

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

بهترین باتری گوشی 2021

مشخصات Galaxy Book Pro 360 در بخش باتری برای دو مدل به این شرح است که مدل 13.3 اینچی یک باتری 63 وات ساعتی و مدل 15.6 اینچی باتری 65 وات ساعتی دارد. هر دو لپ تاپ از طریق پورت USB-C و با آداپتور 65 واتی شارژ خواهند شد.

سیستم صوتی گلکسی بوک پرو 360 توسط AKG تنظیم شده است و در اینجا ما شاهد پشتیبانی این محصول ار دالبی اتموس، بهره مندی از وب کم با کیفیت 720p و حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور هستیم.

گلکسی بوک پرو 13.3 اینچی مجهز به وای فای کمی بیش از 1 کیلوگرم وزن دارد. البته مدل مجهز به مودم فایوجی حدود 1.1 کیلوگرم است. مدل 15.6 اینچی لپ تاپ گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ نیز 1.39 کیلوگرم وزن دارد. این دو محصول به لحاظ ضخامت اما اختلاف خیلی کمی دارند. 11.5 میلی متر برای مدل 13.3 اینچی و 11.7 میلی متر برای مدل 15.6 اینچی.

از دیگر مشخصات Galaxy Book Pro 360 باید به استاندارد نظامی MIL-STD-810G اشاره کرد و این به این معناست که در فشار کم و زیاد مورد تست های سنگینی نظیر لرزش، گرد و غبار، رطوبت و حتی اسپری نمک قرار گرفته اند و مقاومت خوبی نشان داده اند. هر دو محصول هم بخشی از برنامه‌ی اینتل EVO هستند که یک نوع استاندارد کیفی است و این یعنی از قابلیت‌هایی نظیر بوت سریع، بهترین کیفیت اتصال و طول عمر بالای باتری برخوردارند.

اما به بحث جذاب قیمت برسیم. قیمت گلکسی بوک پرو 360 در مدل 13.3 اینچی 1200 دلار و در مدل 15.6 اینچی 1300 دلار است و از 14 مه 2021 مقارن با 24 اردیبهشت ماه جاری روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست برای PS5

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

مشخصات Galaxy Book Pro 360

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

سامسونگ در تولید لپ تاپ های اخیرا معرفی شده از مواد باکیفیتی استفاده کرده تا این محصولات بتوانند از سطح مقاومتی درجه نظامی برخوردار شوند. در ساخت بدنه لپ تاپ های جدید سامسونگ از آلومینیوم سری 6000 استفاده شده که اصولا از آن در صنعت هوایی و ساخت هواپیما استفاده می شود.

هنگام خرید شما می توانید هر یک از محصولات را در مدلی با ارتباطات LTE یا 5G برگزینید تا به اینترنت در هر جایی دسترسی داشته باشید. به علاوه محصولات جدید سامسونگ از فناوری وای فای 6 نیز پشتیبانی می کنند تا کاربر بتواند از ارتباطات اینترنت 6 گیگاهرتزی در خانه یا محل کار یا هرجای دیگری استفاده کند.

در بخش نمایشگر نیز عملکرد محصولات جدید بسیار جالب توجه است و این محصولات به نمایشگرهایی با پنل سوپر آمولد مجهز شده اند. البته سامسونگ ویژگی های مختلفی برای بهبود تجربه کاربری در نظر گرفته است. نمایشگرهای این محصولات گواهی حفاظت از چشم دارند و با حذف نور آبی مانع از خستگی چشم یا آسیب رسیدن به آن می شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2021

بهترین هدست گیمینگ 2021

در بخش کیفیت بصری نیز، سامسونگ از موتور رنگ هوشمند (Intelligent Color Engine) استفاده کرده تا وظیفه تنظیم رنگ در استفاده های مختلف را بر عهده داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا هنگام تماشای ویدیو یا بازی های ویدویی رنگ ها شفاف و درگیر کننده باشند و هنگام انجام کارهای گرافیکی، رنگ ها تا حد زیادی به واقعیت نزدیک باشند.

لپ تاپ های جدید سامسونگ همچنین از صفحه کلیدی با کلیدهای قیچی شکل استفاده می کنند. بنابر گفته سامسونگ، کیفیت کیبوردها در این محصولات به حدی است که کاربر هنگام تایپ با کیبورد، تجربه ای نرم و روان خواهد داشت و سرعت تایپ نیز به مرور افزایش پیدا خواهد کرد.

در مقایسه با نسل های پیشین، تاج پد لپ تاپ های جدید سری گلکسی بوک پرو، در حدود 23 درصد بزرگ تر شده تا کاربر در استفاده از آن، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ (Galaxy Book Pro 360) مشخصات فنی و قیمت

از دیگر ویژگی های مهم در طراحی گلکسی بوک پرو 360، بهره مندی آن از لولاهایی با قابلیت چرخش 360 درجه است تا کاربر بتواند صفحه کلید آن را بچرخاند و از لپ تاپ مانند تبلت استفاده کند. گلکسی بوک پرو 360 از نمایشگر لمسی نیز بهره مند است و از قلم استایلوس اس پن پشتیبانی می کند که آن را به محصولی کاربردی و ایده آل بدل می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021

سبک ترین لپ تاپ های جهان 2021

مشخصات گلکسی بوک پرو ۳۶۰ مدل ۱۳ اینچی مدل ۱۵ اینچی
ابعاد ۳۰۲/۵ در ۲۰۲ در ۱۱/۵ میلی‌متر ۳۵۴/۸۵ در ۲۲۷/۹۷ در ۱۱/۹ میلی‌متر
وزن – ۱/۰۴ کیلوگرم مدل دارای Wi-Fi

– ۱/۱۰ کیلوگرم مدل دارای 5G

۱/۳۹ کیلوگرم
سیستم‌عاامل ویندوز ۱۰ هوم / پرو ویندوز ۱۰ هوم / پرو
صفحه‌نمایش ۱۳/۳ اینچ، پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۱،۹۲۰ پیکسل (FHD) ۱۵/۶ اینچ، پنل Super AMOLED، رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۱،۹۲۰ پیکسل (FHD)
پردازنده مرکزی اینتل نسل‌یازدهمی از سری i3/i5/i7 اینتل نسل‌یازدهمی از سری i3/i5/i7
پردازنده گرافیکی – اینتل Iris Xe برای سری i5 و i7

– اینتل UHD Graphics برای i3

– اینتل Iris Xe برای سری i5 و i7

– اینتل UHD Graphics برای i3

ارتباطات 5G

Wi-Fi 6e ،Wi-Fi 6 Gig+ ،802.11 ax 2×2

بلوتوث ۵.۱

Wi-Fi 6e ،Wi-Fi 6 Gig+ ،802.11 ax 2×2

بلوتوث ۵.۱

رنگ‌بندی آبی، نقره‌ای، برنز آبی، نقره‌ای، برنز
حافظه رم ۸ و ۱۶ گیگابایت از نوع LPDDR4x ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی از نوع LPDDR4x
حافظه ذخیره‌سازی تا سقف ۱ ترابایت از نوع NVMe SSD تا سقف ۱ ترابایت از نوع NVMe SSD
دوربین/میکروفون 720p HD / Dual Array Mic 720p HD / Dual Array Mic
صدا بلندگوهای AKG، پشتیبانی از دالبی اتموس بلندگوهای AKG، پشتیبانی از دالبی اتموس
صفحه‌کلید Pro Keyboard Pro Keyboard
قلم استایولس دارد دارد
باتری ۶۳ وات ساعت ۶۸ وات ساعت
آداپتور شارژ سریع ۶۵ وات با درگاه USB-C شارژ سریع ۶۵ وات با درگاه USB-C
حسگر اثرانگشت دارد، روی دکمه پاور کار گذاشته شده است دارد، روی دکمه پاور کار گذاشته شده است
درگاه‌ها  ۱ عدد درگاه تاندربولت ۴

۲ عدد درگاه USB-C

جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برای صدا و میکروفون

درگاه MicroSD

درگاه نانوسیم

 ۱ عدد درگاه تاندربولت ۴

۲ عدد درگاه USB-C

جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری برای صدا و میکروفون

درگاه MicroSD

غول تکنولوژی کره ای تا پیش از رونمایی لپ تاپ های گلکسی بوک، از شماری مهمترین گوشی های هوشمند خود رونمایی کرده بود. در حال حاضر اما باید منتظر رونمایی سامسونگ از نمایندگانش در فهرست بهترین تبلت های 2021، بهترین هدفون های 2021 و بهترین ساعت های هوشمند 2021 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی گلکسی بوک پرو 360 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر