coinex
راهنمای خرید تکراتو

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

کپکام در سالیان اخیر توانسته محبوبیت مجموعه رزیدنت اویل را احیا کند. در جستار پیش رو به بررسی و دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر خواهیم پرداخت.

قسمت جدید بازی های دنیای محبوب رزیدنت اویل، اگرچه با نام رسمی Resident Evil Village معرفی شده است، اما درواقع قسمت هشتم از این سری محبوب محسوب می شود. البته به نوعی عدد 8 در پسوند اصلی بازی نیز دیده می شود.

اگر دقت کنید سه حرف ابتدایی پسوند بازی یعنی VIII را می توان معادل عدد رومی 8 در نظر گرفت. تسویوشی کاندا یکی از تهیه کنندگان بازی پس از معرفی بازی با ذکر این نکته که نام اصلی بازی و ترجیح سازندگان همان پسوند Village یا دهکده است، اعلام کرد که آن ها به این نسخه به عنوان هشتمین نسخه این سری نگاه می کنند و عدد 8 هم در نشان واره آن دیده می شود و صرفا فقط نام واقعی بازی رزیدنت اویل 8 نیست.

در هر حال این بازی با نام رسمی Resident Evil Village ارائه شده است. ما در ادامه این جستار به بررسی اطلاعات این بازی و دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر خواهیم پرداخت.

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

اجازه دهید پیش از دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر به اطلاعات این بازی بپردازیم. پیش از این تایید شده که این بازی ادامه مستقیمی بر رزیدنت اویل 7 خواهد بود. پیتر فابیانو و تسویوشی کاندا در مصاحبه ای با فامیتسو بیان کردند که این قسمت نه تنها به پایان کلیف هنگر رزیدنت اویل 7 خواهد پرداخت، بلکه برای جمع بندی نهایی، داستان آن را ادامه می دهد. با این اوصاف، شخصیت اصلی نسخه قبل یعنی ایتن وینترز دوباره در این قسمت حضور خواهد داشت و باید ماجراجویی های او را پیگیری کنیم.

دانلود Resident Evil Village ویندوز

وقایع بازی به چند سال پس از نسخه هفتم و فرار ایتن وینترز از خانه بیکرها رخ می دهد. گویا ایتن و میا توانسته اند به دور از ترس و وحشت، زندگی عادی و ساده ای را برای خود مهیا می کنند، اما طبیعتا قرار نیست اوضاع آرام و بدون حادثه بماند.

در همان تریلر ابتدایی بازی یکی از مهم ترین توییست های داستانی این نسخه را که احتمالا شروعی برای اتفاقات آن است، دیدیم. در این تریلر می بینیم که کریس ردفیلد قهرمان مجموعه رزیدنت اویل، به خانه ایتن و میا آمده و به میا شلیک کرده و ایتن را هم می رباید و او را به دهکده مخوفی در اروپا می برد. دهکده ای یادآورده دهکده ها و شهرهای گوتیک اروپایی.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Apex Legends Mobile اندروید و آیفون

آن طور که در نسخه هفتم بازی متوجه شدیم، کریس ردفیلد در پایان نسخه قبلی در عملیاتی تحت نظر نیروهای Blue Umbrella که برای سلاح های زیستی انجام شده بود، به نجات ایتن شتافت. اما حالا در تریلر شاهد شلیک او به همسر ایتن هستیم!

آیا کریس به یک شخصیت منفی بدل شده یا مواردی در مورد میا رخ می دهد که ما نمی دانیم! هنوز اطلاع دقیقی از باقی قضایا نداریم و این طبیعی است که کپکام هم رسما چیزی اعلام نکند. با این حال باید مراقب باشید چراکه اطلاعات زیادی از داستان بازی لو رفته است. اطلاعاتی که بسیاری از آن ها می تواند واقعی باشد و به همین دلیل اگر نمی خواهید چیزی از بازی برای شما فاش شود بهتر است تریلر را نبینید! همان طور که می دانید دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر برای پلتفرم ویندوز در دسترس است. اما از ارائه آن برای سایر پلتفرم ها اطلاعی نداریم اما طبیعی است که در دیگر پلتفرم ها نیز شاهد آن باشیم.

دهکده و قلعه مخفوف اروپایی : دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر

دانلود Resident Evil Village ویندوز

معما و راز مهم دیگری که درباره بازی سوال برانگیز شده، دهکده و قلعه مخوفی است که در تریلر میبینیم. تصاویر و ظاهر دهکده دقیقا اتمسفر مرمور و گیرا آن را منتقل می کند. فضای جالب توجه دهکده، ما را به یاد اتمسفر بازی محبوب رزیدنت اویل 4 می اندازد چراکه شروع ان بازی نیز در دهکده ای مرمور بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

باتوجه به موارد اندکی که به صورت رسمی دیده ایم و وضعیت فرسوده و احتمالا متروکه دهکده، به نظر نمی رسد که این دهکده میزبان جمعیت زیادی باشد. هر چند هنوز برخی افراد محلی در آن حضور دارند که در تریلرهای بازی هم نماهایی از آن را دیده ایم.

حتی یکی از فروشنده های درون بازی که در تریلرها او را در قالب پیرزن ساحره ای که داستان را تعریف می کند مشاهده کردیم. ساحره ای که به نظر می رسد نقش خاصی در جریان بازی خواهد داشت.

دانلود Resident Evil Village ویندوز

البته با وجود اینکه دهکده آغازین رزیدنت اویل 4 متشکل از شمار زیادی زامبی بود که به فکر کشتار بودند، بعید به نظر می رسد دهکده مرموز Resident Evil Village همه باقی ماندگان درون دهکده زامبی های قاتل باشند، بلکه آن‌ ها به نظر هراس‌ زده و در خطر تهدیدی بزرگ هستند که در ظاهر منشا آن افسون‌ های مرگباری است که روی آن تأکید شده و آن منطقه را تهدید می‌ کند.

این اطلاعات و تریلر بازی سبب می شود تا پیش از دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر نیز از فضای رعب آور و هراسناک آن آسوده خیال باشیم. اما پیش از دانلود بازی رزیدنت اویل اطلاعاتی درباره گیمپلی بازی نیز ضروری به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با گیم گاردین (Game Guardian) ؛ هک بازی اندرویدی چگونه است؟

دانلود بازی پابجی کره ای برای کامپیوتر و آیفون (PUBG Mobile KR)

گیم‌ پلی : دانلود Resident Evil Village ویندوز

دانلود Resident Evil Village ویندوز
دانلود Resident Evil Village ویندوز

مشخصا گیم پلی بازی شباهت های زیادی با رزیدنت اویل 7 دارد. مهمترین شباهت، زاویه دید اول شخص است که از نسخه قبل به این نسخه هم منتقل شده است تا تنش و ترس را بهتر منتقل کند. البته کپکام در گذشته وعده داده داده که نسبت به نسخه قبل بهبودهایی در دوربین بازی اعمال خواهد شد. اما برای درک بهتر این موضوع باید تا تاریخ عرضه Resident Evil Village منتظر باشیم و بعد از دانلود Resident Evil Village ویندوز در این باره قضاوت کنیم.

با این حال طبیعتا رزیدنت اویل 8 تفاوت هایی با نسخه پیشین دارد. محیط خاص دهکده و گوناگونی دشمنان درون بازی، بعد از دانلود بازی رزیدنت اویل و نصب آن تجربه گسترده تر و ازادی عمل و چابکی بیشتری را نصیب شما خواهد کرد. کارگردان این نسخه که از نویسندگان نسخه 7 بوده، در گفتگویی اعلام کرده که آزادی عمل درون این نسخه بیشتر خواهد بود و بازیکنان برای پیدا کردن شیوه خود در بازی بیش از نسخه قبل دستشان باز است.

با وجود حضور ساتو به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تیم توسعه‌ی این نسخه، می‌ توانیم امیدوار باشیم که بازی از داستان‌ های فرعی و به‌ یادماندنی بیشتری مشابه آنچه در رزیدنت اویل ۷ دیده بودیم، بهره ببرد. البته همچنان باید تا تاریخ عرضه Resident Evil Village منتظر باشیم و بعد از دانلود بازی رزیدنت اویل و نصب آن در این باره قضاوت کنیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش مینی (Clash Mini) برای اندروید و آیفون

هرچند این موضوع به طور رسمی تایید نشده است، ولی با توجه به گفته ها و شایعات موجود، به نظر می رسد رزیدنت اویل 8 طولانی ترین بازی ساخته شده توسط موتور جدید بازی سازی کپکام باشد. RE Engine موتور بازی سازی کپکام که در این سال ها عملکرد خیلی خوبی داشته است، گرافیک چشم نوازی ارائه می دهد و در این بازی نیز نقش مهمی دارد.

دانلود Resident Evil Village ویندوز

تا پیش از این مهمترین بازی هایی که با این موتور بازی سازی ساخته شده است دویل می کرای 5 و رزیدنت اویل 7 بوده است که به ترتیب برای به پایان رساندن آن ها چیزی حدود 11 و 10 ساعت زمان نیاز است. اگر خبری که پیش از این اعلام شده درست باشد، پس باید منتظر ماجراجویی طولانی تری نسبت به رزیدنت اویل 7 و همین طور بازسازی رزیدنت اویل 2 و 3 باشیم. اما حالا باید تا تاریخ عرضه Resident Evil Village برای دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی کلش هیروز (Clash Heroes) برای اندروید و آیفون

دانلود بازی کلش کوئست (Clash Quest) برای اندروید و آیفون

دانلو بازی Resident Evil Village کامیپوتر

دانلود Resident Evil Village ویندوز
دانلود Resident Evil Village ویندوز

هرچن هنوز تاریخ عرضه بازی Resident Evil Village مشخص نشده است و نمیدانیم چه زمانی دانلود بازی رزیدنت اویل ممکن است، اما از آخرین تریلر منتشر شده و همین طور سایت رسمی بازی این نکته که کپکام آن را در سال 2021 متشر می کند قطعی شده است.

از سوید دیگر، به دنبال حملات گسترده ای که به سرورهای کپکام شده و اطلاعاتی که به دست آمده، بازه احتمالی عرضه این بازی و فراهم شدن امکان دانلود بازی رزیدنت اویل مشخص شده است. با این حال کپکام رسما اطلاعاتی منتشر نکرده و شاید وضعیت همه گیری شرایط را برای کپکام و طرفداران رزیدنت اویل تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2021

بهترین بازی های استراتژیک 2021

پلتفرم های میزبان و دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر

دانلود Resident Evil Village ویندوز

تا این لحظه بازی مورد بحث به عنوان بازی برای کنسول های نسل نهمی سونی و مایکروسافت و صد البته کامپیوتر معرفی شده است. اما از عرضه آن برای کنسول های نسل 8 یا پلتفرم های موبایلی اطلاع خاصی در دست نیست. البته سازندگان احتمال عرضه بازی برای کنسول های نسل 8 را کاملا رد نکردند.

با وجود اینکه نسخه قبلی از دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر پشتیبانی می کرد، ولی هنوز مشخص نیست که آیا بازی Resident Evil Village از واقعیت مجازی پشتیبانی می کند یاخیر. طبیعتا پشتیبانی از این فناوری، می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد و ترس بازی را به طور ملموس تری منتقل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021

بهترین بازی های PS4 در سال 2021

مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Village

در حال حاضر مشخص شده که به غیر از دانلود Resident Evil Village ویندوز امکان استفاده از این بازی در کنسول های نسل هشتم و نهم نیز وجود دارد. کپکام که اخیرا اطلاعات زیادی درباره این بازی منتشر کرده است، اطلاعاتی درباره سیستم مورد نیاز بازی منتشر کرده که پیش از دانلود Resident Evil Village ویندوز می تواند کارآمد باشد.

در ابتدا سخت افزاز مورد نیاز سیستم برای این بازی ذکر می کنیم و در ادامه سیتسم های ذکر شده را در دو جدول بای حالات مختلف از جمله ری تریسینگ خواهید دید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Village

دانلود Resident Evil Village ویندوز
دانلود Resident Evil Village ویندوز
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Coree i5-7500 یا AMD رایزن 3 مدل 1200
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 1050Ti با چهار گیگابایت وی‌ رم یا Radeon RX 560 با چهار گیگابایت وی‌ رم
  • دایرکت ایکس: نسخه 12

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی 2021

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

البته در نظر بگیرید که اطلاعات ذکر شده برای تجربه بازی با رزولوشن 1080 و نرخ فریم 60 است. با این حال در محیط های وسیع و با جزئیات، امکان کاهش نرخ فریم وجود دارد. همچنین اگر بخواهید ری تریسینگ را فعال کنید به RTX 2060 یا Radeon RX 6700 XT نیاز دارید.

سیستم های پیشنهادی

برای حالت بدون ری تریسینگ:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i7-8700 یا AMD رایزن 5 مدل 3600
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 12
  • کارت گرافیک: انویدیا GTX 1070 یا Radeon RX 5700

برای حالت روشن بودن ری تریسینگ:

  • سیستم عامل: ویندوز 10 نسخه 64 بیتی
  • پردازنده: اینتل Core i7-8700 یا AMD رایزن 5 مدل 3600
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • دایرکت ایکس: نسخه 12
  • کارت گرافیک:
  1. انویدیا RTX 2070 برای رزولوشن 4K و ۴۵ فریم بر ثانیه
  2. انویدیا RTX 3070 برای رزولوشن 4K و ۶۰ فریم برثانیه
  3. ای‌ام‌دی Radeon 6700XT برای رزولوشن 4K و ۴۵ فریم برثانیه
  4. ای‌ام‌دی Radeon 6800 برای رزولوشن 4K و ۴۵ فریم برثانیه
  5. ای‌ام‌دی Radeon 6900XT برای رزولوشن 4K و ۶۰ فریم برثانیه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خواستم بدون این نسخش واقعیت مجازی هم هست

    پاسخ