;
coinex

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اپلیکیشن اینستا جیبی یکی از جدیدترین برنامه‌های جایگزین اینستاگرام است. در این مقاله قصد داریم به جرئیات و قابلیت‌های برنامه اینستا جی بی بپردازیم.

همانطور که در جریان هستید اینستاگرام یک اپلیکیشن به روز با قابلیت اشتراک فیلم و عکس‌های جذاب است. این اپلیکیشن بسیار بین مخاطبان فضای مجازی شناخته شده است به طوری که برخی از افراد درآمد خود را با استفاده از اینستاگرام از طریق تبلیغات و یا دیگر روش‌ها به دست می‌آوردند.

مطمئنا شما نیز از این اپلیکیشن معروف استفاده کرده‌اید، همانطور که احتمالا در جریان هستید با استفاده از برنامه اینستاگرام این قابلیت برای شما فراهم خواهد بود تا عکس‌ها و فیلم‌های مورد نظر را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید اما شاید متوجه شده باشید که شما هرگز در این برنامه نمی‌توانید به دانلود پست‌ها و استوری‌های اشتراکی بپردازید.

یکی از قابلیت‌های جذاب اینستا جی بی آن بوده که به شما اجازه می‌دهد تا هر عکس و فیلمی را که به آن علاقه دارید به راحتی دانلود کنید. به دلیل این ویژگی منحصر به فرد و ده‌ها قابلیت کاربردی دیگر این برنامه، ما در این مقاله ضمن معرفی این اپلیکیشن به نحوه نصب و آموزش کار با GBInstagram خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

اینستا جی بی (GBInstagram)

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

برنامه اینستاگرام یکی از امن‌ترین برنامه‌های موجود در دنیا بوده، به طوری که حتی به کاربران خود اجازه دانلود عکس و فیلم‌های اشتراکی را نمی‌دهد و تنها با استفاده از اسکرین شات است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید، همچنین پس از آن واضح است که مجبور خواهید بود این عکس‌ها و فیلم‌ها را ادیت بزنید یا کات کنید که همه این کارها زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

از طرفی، برنامه‌های گوناگون فیک زیادی در گوگل و پلی استور وجود دارد که با استفاده از آن‌ها شما قادر خواهید بود تا به دانلود عکس و فیلم‌های اینستاگرام بپردازید، اما اکثر این برنامه‌ها نیاز به یک اپلیکیشن سوم دارند تا بتوانند کارایی خود را اعمال کنند. همانطور که می‌دانید اعتبار و اعتمادی نیز به این اپلیکیشن‌های فیک نیست.

از این رو استفاده از اینستا جیبی که یکی از بهترین و معروف‌ترین نسخه‌های موجود و امن برای برنامه اینستاگرام بوده گزینه مناسبی است. این اپ هیجان‌انگیز دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی منحصر به فردی بوده که نظیر آن در نسخه اصلی اینستاگرام موجود نیست.

اینستا جی بی یک برنامه مفید است که سازندگان آن روزبه‌روز برای ارتقا و به روز رسانی این برنامه تلاش می‌کنند. با هر اپدیت از این برنامه قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. قابلیت‌های این اپلیکیشن به قدری تحسین‌برانگیز بوده که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از این برنامه استفاده می‌کنند، تعداد این افراد نه تنها کمتر نشده بلکه روزبه‌روز نیز بیشتر می‌شود.

از ویژگی‌های بی نظیر این برنامه می‌توان به دانلود فایل‌های مدیا، پیش نمایش تصاویر، کپی لینک پیوندهای رسانه‌ای، اعمال رنگ‌ها و تم‌های مختلف و غیره اشاره کرد همچنین قابلیت‌های هیجان‌انگیز دیگری به مرور زمان با بروز رسانی این برنامه اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

ویژگی های کلی اینستا جی بی

ویژگی‌های هیجان‌انگیز زیادی به آخرین نسخه این برنامه، نسخه 2021، اضافه شده که این ویژگی‌ها تاثیر زیادی را در افزایش تعداد مخاطبان این برنامه گذاشته است. در این قسمت قابلیت‌ها و ویژگی‌های این اپلیکیشن شگفت‌انگیز را در قالب یک لیست آورده‌ایم. لازم است بدانید که تمامی قابلیت‌های ذکر شده در لیست مطمئن بوده و از قبل تست شده است.

  • تغیرات اعمال شده براساس آخرین نسخه اصلی اینستاگرام
  • دارای تمامی امکانات اینستاگرام رسمی
  • امکان نصب این برنامه همزمان با اینستاگرام اصلی
  • قابلیت پنهان کردن سین در استور‌ی‌های دیگران
  • قابلیت دانلود فیلم و عکس‌های پست یا استوری شده
  • قابلیت اشتراک گذاری لینک فیلم و عکس
  • ترجمه کامنت‌ها به زبان‌های مختلف
  • قابلیت زوم در عکس‌ها
  • تغییر تم و رنگ برنامه
  • قابلیت کپی متون از بیو
  • نصب رایگان و بدون هزینه
  • غیرفعال کردن تبلیغات
  • قابلیت پخش خودکار صدا همراه با فیلم
  • قابلیت علامت‌گذاری پیام‌ها با ستاره
  • قابلیت مخفی کردن تیک‌های دریافتی یا همان حالت روح

گرچه که این اپلیکیشن از قابلیت‌های دیگری نیز برخوردار بوده اما موارد اشاره شده از ویژگی‌های مهم و کاربردی این برنامه است. در ادامه این مقاله قصد داریم ضمن توضیح روش نصب و آموزش کار با GBInstagram ابتدا به نحوه دانلود اینستا جیبی برای اندروید و سپس به نحوه دانلود GBInstagram برای آیفون بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

ریمیکس اینستاگرام چیست؟

لایو روم اینستاگرام چیست؟

دانلود اینستا جیبی برای اندروید

اینستا جی بی

در این قسمت قصد داریم به نحوه نصب اینستا جیبی برای اندروید بپردازیم. درواقع نصب این برنامه بسیار آسان بوده و شما به راحتی مانند دیگر برنامه‌های خود می‌توانید این اپلیکیشین را دانلود کنید اما اگر تا به حال برنامه‌ای را از پلی استور دانلود نکرده باشید ممکن است این پروسه کمی برای شما گیج کننده باشد، نگران نباشید در این قسمت قدم‌به‌قدم نصب این برنامه را برای شما توضیح خواهیم داد.

در قدم اول شما نیاز دارید این برنامه را نصب کنید. اگر هنوز این برنامه را در گوشی خود نصب نکرده‌اید می‌توانید آن را از گوگل پلی استور به طور رایگان دانلود کنید. بهتر است در هنگام دریافت این برنامه دقت کنید که جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کنید تا از قابلیت‌های بیشتری از این اپلیکیشن بهره‌مند شوید. جدیدترین نسخه اینستا جی بی ورژن 2021 است.

پس از آنکه این برنامه را دریافت کردید احتمالا گوشی شما به دلیل مسائل امنیتی از شما مجوز نصب بگیرد بنابراین بهتر است شما قبل از نصب برنامه تنظیمات گوشی خود را باز کرده و وارد قسمت بیومتریک و امنیت یا تنظیمات و امنیت بشوید و بر روی نصب برنامه‌های ناشناخته کلیک کنید سپس به منبع دانلود مورد نظیر خود مانند پلی استور مجوز بدهید.

بیشتر بخوانید:

مسنجر رومز اینستاگرام چیست؟

کلاهبرداری تیک آبی اینستاگرام

اینستا جی بی
نحوه نصب اینستا جیبی

از طرفی می‌توانید ابتدا فایل خود را دانلود کنید و سپس گوشی هوشمند شما، خود از شما بابت نصب برنامه جدید مجوز می‌گیرد و در آن زمان شما تنها کاری که لازم دارید انجام بدهید این است که گزینه مجوز را فعال کنید. هر دوی این روش‌ها موثر و اجرایی هستند.

پس از آنکه این برنامه را در گوشی خود نصب کردید کافی است که بر روی آن کلیک کرده و صفحه را باز کنید. هنگامی که صفحه برای شما باز شود احتمالا میخواهد اطلاعاتی را از شما دریافت کند. ابتدا اگر قصد دارید اکانت اینستاگرامی قبلی خود را در این برنامه فعال کنید در پایین صفحه در قسمتی که نوشته شده (در حال حاضر حسابی دارید؟) کلیک کرده و اطلاعات قبلی خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

قابلیت Recently Deleted اینستاگرام چیست؟

بازیابی پست های حذف شده اینستاگرام

اینستا جی بی
نحوه نصب اینستا جیبی

از طرفی دیگر اگر قصد دارید اکانت جدیدی در این برنامه بسازید لازم است که از طریق فیس بوک، ایمیل یا شماره تلفن خود اقدام کنید. هرکدام از این روش‌ها انجام شدنی است، روش مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

بدین ترتیب شما وارد اکانت مورد نظر خواهید شد. تا به اینجا با دانلود و نحوه نصب اینستا جیبی در اندروید آشنا شدید، در ادامه به دانلود GBInstagram برای آیفون و نحوه نصب آن با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای افزایش فالوور اینستاگرام

نحوه ارسال پیام ناپدید شونده در اینستاگرام 

نحوه نصب اینستا جیبی

تا به اینجا با نحوه دانلود اینستا جیبی برای اندروید آشنا شدید در این قسمت قصد داریم به نحوه دانلود GBInstagram برای آیفون بپردازیم. از آنجایی که سیستم IOS کاملا با اندروید متفاوت بوده می‌توان گفت امکان دارد نصب آن با مشکلاتی روبه‌رو شود اما شانس خود را امتحان کنید. گفته شده که برای نصب این برنامه در آیفون نیاز است که برنامه اینستاگرام اصلی خود را حذف کنید.

برای نصب برنامه اینستا جی بی در سیستم IOS ابتدا نیاز دارید که به Tweakboxappwebsite بروید. توجه داشته باشید که آن را از سافاری سرچ کنید. شما نیاز دارید برنامه TweakedBox را دانلود کنید.

اینستا جی بی

برای دانلود این اپ نیاز هست که این مراحل را به ترتیب طی کنید. ابتدا تنظیمات آیفون خود را باز کرده و سپس بر روی گزینه General زده و پس از آن بر روی گزینه Profiles کلیک کنید. مطابق شکل Tweakboxapp profile را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

اینستا جی بی

پس از آنکه این برنامه در گوشی شما اجرا شد بر روی آن کلیک کرده و برنامه را باز کنید. پس از باز شدن برنامه شما با سه گزینه روبه‌رو خواهید شد. در این قسمت گزینه وسط، Apps را انتخاب کنید.

اینستا جی بی

پس از آن شما با برنامه‌ای به نام Instagram Rocket مواجه خواهید شد. این برنامه دقیقا مانند اینستا جی بی بوده که برای سیستم عامل IOS طراحی شده است. شما سپس بر روی آن کلیک کرده و دکمه نصب را بزنید تا برنامه دانلود شود. زمانی که دانلود شد این برنامه را باز کرده و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

5 روش دانلود هایلایت اینستاگرام 

 دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

اینستا جی بی

آموزش کار با GBInstagram تا حدودی برای شما مشخص شد، چیزی که باید بدانید این است که نیازی ندارد که شما نگران مسائل امنیتی این برنامه باشید. برنامه اینستا جی بی دقیقا مانند برنامه اینستاگرام رسمی امن است بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن لذت ببرید.

مقایسه اینستا جی بی با اینستاگرام رسمی

در این قسمت به مقایسه کلی اینستا جیبی و اینستاگرام رسمی می‌پردازیم. چیزی که واضح بوده این است که اینستا جیبی تمام ویژگی‌های نسخه اصلی اینستاگرام را دارد و فقط صرفا به قابلیت‌های آن افزده است. قابلیت‌های این برنامه را در ابتدای مقاله ذکر کرده‌ایم.

اگر بخواهیم چند مورد از بهترین ویژگی‌های برنامه اینستا جیبی را نام ببریم این است که به شما این قابلیت را می‌دهد که بدون آنکه شخصی متوجه شود استوری‌های او را ببینید به این صورت که نام شما در ویو استوری یا پست او مشخص نخواهد شد. از دیگر ویژگی خوب این برنامه آن بوده که می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌ها را در گوش خود با کیفیت خوب ذخیره کنید.

این دو ویژگی جالب از این برنامه موجب شده که این اپلکیشن به طرفداران خود در سراسر دنیا بیافزاید. از طرفی با وجود قابلیت‌های عالی اینستا جیبی می‌توان گفت این برنامه یک ایراد بسیار ریز و کوچکی نیز دارد، ایراد این برنامه این است که متاسفانه این اپلیکیشن نسبت به نسخه اصلی اینستاگرام کمی کند کار می‌کند.

به هر حال با وجود ویژگی‌های شگفت انگیز ذکر شده اینستا جیبی، این ایراد کوچک تاثیر چندانی در کارایی و محبوبیت آن ندارد و تقریبا میتوان گفت این ایراد کوچک طبیعی بوده و نمی‌توان آن را به عنوان یک ضعف بزرگ در نظر گرفت. در ادامه این مقاله قصد داریم به چندین برنامه دیگر اینستاگرامی بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش دسته بندی پست ها در اینستاگرام

 آموزش آپلود فیلم افقی در IGTV اینستاگرام

چند برنامه دیگر اینستاگرامی

تقریبا می‌توان گفت بیشتر مردم جهان با دنیای اینستاگرام آشنا هستند، از این رو برنامه‌های زیادی با قابلیت‌های متفاوتی برای این اپلیکیشن ساخته شده است که هر کدام از ویژگی‌های مثبتی برخوردار هستند. موضوعی که باید در نظر بگیرید آن است که اگر از برنامه‌ای به جز برنامه اصلی اینستاگرام استفاده می‌کنید حتما مطمئن شوید که برنامه مورد نظر امنیت داشت باشد.

شما نمی‌تواند در گوشی هوشمند خود هر برنامه‌ای را نصب کنید زیرا ممکن است برخی از این برنامه‌ها در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن به گوشی شما آسیب برسانند. در این قسمت قصد داریم به دو اپلیکیشن دیگر جایگزین اینستاگرام بپردازیم. اولین برنامه OG Instagram است.

شاید شما نیز نام این برنامه را شنیده باشید، او جی اینستاگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های اینستاگرامی محسوب می‌شود که از برخی ویژگی‌های خوبی نظیر نشان دادن عکس پروفایل به صورت کامل و دانلود عکس و فیلم‌های ایستاگرام برخوردار است زمانی که از اینستا جی بی رونمایی شد این برنامه طرفداران خود را از دست داد.

برنامه بعدی اینستاگرام که قصد معرفی آن را داریم اینستاگرام پلاس است. اینستاگرام پلاس از برخی قابلیت‌هایی برخوردار بوده که نظیر آن حتی در اینستا جیبی نیز وجود ندارد. می‌توان گفت پس از اینستا جیبی اینستا پلاس از برنامه‌های معروف و شناخته شده اینستاگرامی محسوب می‌شود که مطمئن و امن نیز هست. همچنین اینستا ایکس برنامه جالبی برای علاقه مندان نسخه های مود شده اینستاگرام است.

سخن پایانی

اگر شما نیز از برنامه اینستاگرام به صورت روزانه استفاده می‌کنید و یا فراتر از آن کسب و کاری را در آن راه اندازی کرده‌اید پیشنهاد می‌شود که به دانلود اینستا جیبی بپردازید و از ویژگی‌های آن لذت ببرید اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که بهتر است برنامه اینستاگرام اصلی را نیز همزمان با این برنامه در داخل گوشی خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: latestmodapks. , gbinsta

نظر شما در خصوص اینستا جی بی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    من جی بی اینستا رو دانلود کردم ولی قابلیت اینکه پست هارو دنلود کنم نداره
    فقط میتونم استوری هارو دانلود کنم
    میشه بگین چطور پست هارو دانلود کنم

    پاسخ