coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای

اگر به نصب پارتیشن فکر می‌کنید، خرید پارتیشن شیشه‌ای بهترین گزینه است زیرا مزایای بسیار زیادی دارد؛ اما نکته حائز اهمیت این است که کدام نوع پارتیشن شیشه ای برای شما مناسب تر است. انواع پارتیشن های شیشه ای عبارتند از پارتیشن تک جداره، پارتیشن دوجداره، پارتیشن فریم لس، پارتیشن کرکره‌ای که تمام این مدل‌ها در شرکت تترافرم قابلیت تولید و نصب و اجرا دارند. با معرفی انواع پارتیشن شیشه‌ای با ما باشید.

اگر به نصب پارتیشن فکر می کنید، خرید پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است زیرا مزایای بسیار زیادی دارد؛ اما نکته حائز اهمیت این است که کدام نوع پارتیشن شیشه ای برای شما مناسب تر است.انواع پارتیشن های شیشه ای عبارتند از پارتیشن تک جداره،پارتیشن دوجداره،پارتیشن فریم لس،پارتیشن کرکره ای که تمام این مدل ها در شرکت تترافرم قابلیت تولید و نصب و اجرا دارند.

پارتیشن‌های شیشه‌ای برای ایجاد حریم خصوصی و نور طبیعی در فضاهای اداری عالی هستند که با انواع مختلف شیشه، قاب و پیکربندی تولید می شوند؛ شما می توانید با توجه به نیاز خود، از بین آن ها انتخاب کنید. هر یک از آن ها دید عالی را بدون به خطر انداختن سطح راحتی افراد فراهم می‌کند! در این مقاله به معرفی انواع پارتیشن شیشه ای پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای با توجه به فریم

فریم یا قاب اطراف شیشه پارتیشن‌ها از جنس های مختلف ساخته می‌شود که عبارت است از:

1) پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس، مقرون به صرفه است که در آن شیشه شفاف با کیفیت بالا، به  صورت مینیمال با کمترین مقطع پروفیل لومینیوم اجرا می گردد و به بزرگ به نظر رسیدن فضا، شفافیت بصری و زیبایی محیط کمک می‌کند.

با پارتیشن‌ شیشه‌ای بدون فریم، می‌توانید مدرن‌ترین دفتر کار را با این دیوارهای براق و شیک داشته باشید. این پارتیشن یک انتخاب عالی برای کسانی است که به سبک مینیمالیستی علاقه دارند، زیرا به سختی پروفیلی که فضا را به مناطق کوچکتر تقسیم می‌کند، قابل مشاهده است؛ بنابراین فضا جادارتر و بزرگ تر از قبل به نظر می‌رسد!

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای فریم لیس تترافوم 1

2) پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیومی

برخی از شرکت‌ها، ظاهر صنعتی مدرن را ترجیح می‌دهند، زیرا پارتیشن شیشه ای فریم دار شیک می‌تواند طراحی قوی‌تری نسبت به شیشه‌های بدون قاب یا فریم لس داشته باشد.

پارتیشن شیشه‌ای، ظاهری باز و مدرن را برای هر فضای اداری فراهم می کند. هنگامی که پارتیشن با فریم آلومینیومی را انتخاب می کنید، هم می توانید از مزایای فوق العاده‌ی سایر پارتیشن های شیشه ای بهره ببرید و هم استحکام بی نظیر آلومینیوم را به دست خواهید آورد. قاب آلومنیومی این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، قطعات شیشه را به صورت افقی نیز قرار دهید.

این پارتیشن‌های شیشه ای با فریم آلومینیومی به طور کامل با درب های شیشه ای لولایی یا ریلی قابل ادغام هستند. آنها همچنین دارای امتیاز صوتی 40 دسی بل و امتیاز آتش E30 هستند.

بسته به وسعت فضای شما، می‌توان از درب‌های دو لنگه یا تک لنگه، عمودی، ریلی استفاده کرد. پارتیشن‌ شیشه‌ای آلومینیومی ظاهری منحصر به فرد برای فضای اداری شما ایجاد می‌کند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

گاهی اوقات پارتیشن ساده و محکم تنها چیزی است که برای یک راه حل مقرون به صرفه برای جداسازی فضا نیاز دارید و برای این کار شیشه های تک جداره بدون فریم کاملاً مناسب هستند. این پارتیشن های شیشه ای مقاوم می توانند تا 3.6 متر ارتفاع داشته باشند و در صورتی که در آینده نیاز به تغییر چیدمان داشته باشید، به راحتی جدا شوند.پروفیل پارتیشن شیشه ای بسیار کارا و کاربردی و قابل انعطاف است و به راحتی می توان مدل های مختلف پارتیشن را نصب و اجرا کرد.

پارتیشن شیشه‌ای اداری تک جداره می تواند فضاها را بدون ایجاد محوطه های تاریک، تقسیم بندی و حس همکاری باز را برای الهام بخشیدن به کار گروهی حفظ کند. آن‌ها همچنین دارای امتیاز صوتی تا 44 دسی بل هستند که حفظ حریم خصوصی برای مکالمات مهم را تضمین می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

اگر ترجیح می‌دهید عایق صوتی فضای خود را افزایش دهید، شیشه‌های دوجداره را در نظر بگیرید. شیشه های دو جداره امتیاز صوتی بالاتری تا 55 دسی بل ارائه می دهد و مناسب برای جلسات خصوصی و محرمانه است.

پارتیشن‌های شیشه‌ای دوجداره، بدون فریم یا با فریم آلومینیومی، می‌توانند حفاظت حرارتی بیشتری را نیز ایجاد کنند، بنابراین می‌توانید هزینه‌های گرمایش دفتر و منزل خود را کاهش دهید. همچنین با کاهش صدا نیز یک محیط آرام را تضمین می‌کند.

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای دوجداره تترافرم 1

پارتیشن شیشه‌ای ضد حریق

لازم نیست همه دیوارها و درهای شیشه ای طبق قانون، دارای درجه آتش سوزی باشند، اما مناطق خاصی که در مواقع اضطراری احتمالاً مسیرهای فرار هستند باید دارای شیشه های درجه بندی آتش باشند. مقررات ساختمانی در منطقه به شما می گوید که از نظر قانونی آیا باید پارتیشن ها و یا درهای شیشه ای مقاوم در برابر آتش را نصب کنید یا خیر.

درجه‌بندی آتش پارتیشن‌های شیشه‌ای بر اساس یکپارچگی آنها ارزیابی می‌شوند، به این صورت که که شیشه در عرض چند دقیقه می‌تواند شعله‌ها و دود را نگه دارد و یا می‌تواند از انتقال حرارت جلوگیری کند. این نوع شیشه همچنین می تواند محافظت صوتی تا 62 دسی بل ارائه دهد.

پارتیشن شیشه‌ای ثابت

اگر کسب و کار شما به دلیل تغییرات در دکوراسیون داخلی و پلان طبقه و چیدمان فضا به انعطاف پذیری بیشتری نیاز دارد، راحت ترین راه حل پارتیشن شیشه ای اداری ایستاده است. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان جداکننده اتاق استفاده کنید یا آن‌ها را به هم متصل کنید تا مسیرهای طولانی‌تری در فضاهای بزرگ‌تر ایجاد کنید. آن ها می توانند دارای شیشه‌های مقاوم با ضخامت 10 میلی متر یا اکریلیک تا ارتفاع 1.9 متر باشند. نوع دیگر پارتیشن شیشه ای ثابت در محیط حمام قابل نصب و اجرا می‌باشد که به ان کابین دوش شیشه ای می‌گویند.

پانل شیشه ای بین فریم آلومنیومی، با روکش انتخابی شما، از جمله شیشه مات یا گرافیک چاپ شده که نشان دهنده کسب و کار شما است، قرار می‌گیرد.

پارتیشن شیشه‌ای رنگی و طرح‌دار

در حالی که شیشه شفاف برای منظره ای بدون مزاحمت توصیه می شود، شیشه‌های طرحدار یا رنگی، برای دستیابی به حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می شوند. شیشه رنگی یا لاکوبل برای ایجاد یک دیوار برجسته خیره کننده با طرح برند شما عالی هستند! می توان در پارتیشن های شیشه ای فریم دار بخش هایی را از شیشه شفاف و بخش هایی از شیشه رنگی استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای رنگی در رنگ های مختلف موجود است. سطح رنگی آن به صورت کاملا براق جلای بسیار بالا مانند هایگلاس علاوه بر زیباتر کردن محیط با محدود کردن شدت نور خورشید که از بیرون وارد خانه و یا محل کار می شود، انتقال حرارت را کاهش می دهد. همچنین در برابر اشعه های مضر UV مقاوم هستند و تمیز کردن آن ها بسیار ساده است. از شیشه رنگی پارتیشن می‌توان به عنوان تخته وایت برد هم استفاده کرد و روی آن به راحتی نوشت و پاک کرد.

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای طرح دار 1

پارتیشن شیشه‌ای هوشمند

انتخاب نوع شیشه بسیار متنوع است، یکی از طرح هایی که به خصوص برای ادارات بسیار پرکاربرد است، پارتیشن شیشه ای هوشمند است که می تواند به گونه ای طراحی شود که هم به صورت شفاف و هم به صورت مات قابل تغییر باشد. این پارتیشن توسط برق به صورت ریموتی مات و شفاف می شود و از دولایه شیشه شفاف و یک لایه فیلم هوشمند تشکیل شده است و به پارتیشن شیشه ای اسمارت یا شیشه هوشمند هم معروف است و از نظر قیمت گران تر از پارتیشن های ساده می باشد.

معرفی انواع پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای هوشمند 1

سخن آخر

اگر پارتیشن شیشه ای را برای دفتر کار می خواهید، طراحی شما باید تمام الزامات دفتر شما را از نیازهای کارکنان گرفته تا ایمنی در برابر آتش برآورده کند.شرکت تترافرم اماده اریه خدمات طراحی و تولید و نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای به صورت ساده ، رنگی و مات می باشد.

هر نوع پارتیشن شیشه ای را که انتخاب کنید، می توانید برای آن در صورت لزوم درب های شیشه ای لولایی یا ریلی سفارش دهید. تمام پانل های شیشه ای قابلیت سفارشی سازی دارند و یک فرصت عالی برای نشان دادن نام تجاری شما است.

تترافرم، ارائه دهنده انواع پارتیشن شیشه ای است که تمامی محصولات خود را به دقت آزمایش می‌کند و حداکثر ایمنی را حاصل می کند، بنابراین شما می توانید با خیال راحت پارتیشن شیشه ای مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر