;
coinex

صرافی کوکوین (KuCoin) ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش

صرافی کوکوین (KuCoin) یکی از جدیدترین بسترهای ترید در بازار رمزارزهاست. امروز درباره نحوه ثبت‌ نام و آموزش کار با آن صحبت می‌کنیم، با ما باشید.

صرافی کوکوین (KuCoin) تبدیل به یک نام شناخته شده در صنعت رمزنگاری شده است، زیرا توانسته است خود به عنوان یک فروشگاه تک مرحله‌ای برجسته برای انواع عملیات‌های رمزنگاری معرفی سازد. این صرافی در آگوست 2017 راه‌اندازی شد. بیش از 200 ارز رمزنگاری شده در این بستر دردسترس است و همچنین بیش از 400 بازار دارد. اکنون صرافی کوکوین (KuCoin) به یکی از رنگارنگ‌ترین و متنوع‌ترین قطب‌های رمزنگاری تبدیل گشته است.

این بستر برنامه امنیتی در سطح بانک، رابط کاربری روان، سادگی کار و طیف گسترده‌ای از خدمات دیجیتال را ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این بستر می‌توانید به راحتی به معاملات حاشیه‌ای و آتی، مبادله P2P داخلی، خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری، انجام خدمات مبادله فوری و بسیار دیگری از مسائل را به انجام رسانید. از آنجاکه این بستر رمزنگاری کامل و جامع بوده است توانسته توجهات زیادی را به خود جلب نماید. به همین جهت امروز ما می‌خواهیم درباره نحوه ثبت نام صرافی KuCoin ، نحوه ترید در کوکوین ، نحوه خرید از کوکوین و دیگر مسائل مربوط به این صرافی صحبت کنیم.

صرافی کوکوین (KuCoin) ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش

صرافی کوکوین (KuCoin)

صرافی کوکوین (Kucoin) یکی از بسترهای رمزنگاری است که می‌تواند تقریبا به تمام دارندگان رمزارز در سراسر جهان خدمات ارائه دهد. این بستر مجموعه قابل توجهی از خدمات رمزنگاری را توسعه داده است که از جمله آن می‌توان به معامله با ارزهای فیات، معاملات آتی و حاشیه‌ای، خدمات درآمد غیرفعال مانند سهام و وام بازار همتا به همتا (P2P) ، راه‌اندازی IEP برای تامین سرمایه جمعی دیجیتال، معاملات غیرحضوری و دیگر خدمات متنوع اشاره کرد. ما در طول این مقاله بیشتر درباره این صرافی، نحوه ثبت نام در کوکوین و آموزش کار با صرافی KuCoin بیشتر صحبت خواهیم کرد. ما را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

صرافی کوینکس

حل مشکل کوینکس

پیشینه و تاریخچه کوکوین

اگرچه صرافی کوکوین (KuCoin) در اواسط سال 2017 شروع به‌کار کرد، اما تیم بنیانگذار آن کار خود را از سال 2011 با آزمایش فناوری بلاکچین شروع کرده است. بخش معماری فنی بستر رمزنگاری در سال 2013 ایجاد شد، اینحال سالها طول کشید تا آنها توانستند آن را به تجربه یکپارچه امروز تبدیل نمایند.

صرافی کوکوین (KuCoin)

بودجه برای توسعه کوکوین از طریق ICO جمع‌آوری شد که از 13 آگوست 2017 تا 1 سپتامبر 2017 ادامه داشت. در طی آن زمان، کوکوین توکن‌های خود (KCS) را نیز تاسیس کرد که برای دریافت پیشنهادات ویژه و تخفیقات تجاری استفاده می‌شود. آنها با این پروژه توانستند سود مبادله‌ای فروش جمعی موفقیت آمیزی را بدست آورند، زیرا کوکوین در آن زمان توانست تقریبا 20 میلیون دلار در BTC برای بیش از 100 میلیون توکن‌ خود جمع‌آوری کند.

امروز مقر اصلی این شرکت در سیشل است. گفته می‌شود که صرافی کوکوین (KuCoin) بیش از 300 کارمند در سراسر جهان استخدام کرده است. سال 2019، سال ارتقا قابل توجهی برای پلتفرم کوکوین بود. در ماه فوریه، صرافی رابط کاربری خود را به پلتفرم 2.0 ارتقا داد. این ارتقا درواقع شامل ویژگی‌هایی بود که امروز در این بستر وجود دارد. از جمله ویژگی‌های این ارتقا می‌توانیم به اضافه شدن انواع سفارش‌های پیشرفته، API جدید و سایر عملکردهای اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

صرافی هات بیت

صرافی ام ایکس سی

در ماه ژوئن همین سال کوکوین همچنین KuMEX را راه‌اندازی کرده که اکنون به KuCoin Futures تغییر نام داده است. در اواخر سال 2019 بستر کوکوین همچنین معاملات حاشیه‌ای با اهرم حداکثر 10 برابر را نیز معرفی ساخت.

کوکوین به رشد اکوسیستم خود در سال 2020 ادامه داد که از جمله آنها می‌توانیم به راه‌اندازی بازار معاملات نقدینگی Pool-X و همچنین راه مبادله تک مرحله KuCloud اشاره نماییم. در ماه فوریه، صرافی همچنین خدمات مبادله فوری خود را راه‌اندازی کرد. علاوه‌بر این، صرافی کوکوین (KuCoin) در همین زمان خرید ارزهای رمزنگاری از طریق گزینه‌ کارت اعتباری، افزایش تعداد ارزهای پشتیبانی شده را نیز اضافه ساخت. در 24 ژوئن 2020 این شرکت اعلام کرد که بازار رمزنگاری P2P خود را از طریق PayPal و همچنین روشهای راحت‌تر پرداخت پشتیبانی خواهد کرد.

صرافی کوکوین (KuCoin)

امروزه کوکوین در اکثر کشورهای جهان از جمله ترکیه، هند، ژاپن، کانادا، انگلستان، سنگاپور و بسیاری دیگر از کشورهای جهان خدمات ارائه می‌دهد. وب‌سایت این بستر به 17 زبان از جمله انگلیسی، روسی، کره‌ای، هلندی، پرتغالی، چینی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ویتنامی، ترکی، ایتالیایی، مالایی، اندونزیایی، هندی و تایلندی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

صرافی کراکن

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

اکنون پس از صحبت درباره پیشینه صرافی کوکوین می‌خواهیم در ادامه بحث آموزش کار با صرافی KuCoin درباره نحوه ثبت نام در کوکوین و احراز هویت در آن به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

نحوه ثبت نام در کوکوین و احراز هویت

در 1 نوامبر 2018، کوکوین تایید مشتری خود (KYC) خود را برای مبارزه با اقدامات خرابکارانه و طرح‌های پولشویی اجرا کرد. با وجود این، تایید حساب و احراز هویت در تایید حساب کوکوین کاملا اختیاری است. با اینحال کاربرانی که اقدام به احراز هویت می‌کنند، از مزایایی مانند افزایش محدودیت برداشت روزانه یا بازیابی حساب ساده در صورت از دست دادن رمز عبور برخوردار خواهند شد.

به صورت کلی کوکوین دارای سه سطح تایید و احراز هویت است:

حساب احراز هویت نشده: در این نوع تنها نیاز به تایید ایمیل است و پس از 24 ساعت شما می‌توانید در این حساب به برداشت بپردازید.

حساب احراز هویت شده شخصی: در این نوع از حساب از شما خواسته می‌شود مشخصات هویتی مانند شناسنامه یا گذرنامه و همچنین کشور محل سکونت خود را ارائه دهید. محدودیت برداشت در این نوع حساب 100 بیت کوین در یک روز است.

بیشتر بخوانید:

رفع بلاک بایننس

آموزش احراز هویت بایننس

حساب احراز هویت شده شرکتی: این نوع حساب محدودیت برداشت شما را به 500 بیت کوین در یک روز افزایش می‌دهد.

با توجه به مسائل موجود در این صرافی به شدت به کاربران توصیه می‌شود تا برای جلوگیری از مشکلات در آینده، تایید و احراز هویت در صرافی کوکوین (KuCoin) را تکمیل کنند. علاوه بر این کاربران تایید شده می‌توانند در معامله فیات به کریپتو شرکت نمایند.

صرافی کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از صحبت درباره نحوه ثبت نام صرافی کوکوین و احراز هویت ، در ادامه بحث آموزش کار با صرافی KuCoin می‌خواهیم درباره هزینه‌های معامله در این صرافی به صحبت بپردازیم. لطفا ما را در ادامه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت بایننس

صرافی اکسیر

هزینه‌های معامله در صرافی کوکوین (KuCoin)

کوکوین دارای کمترین هزینه‌ها در بین بسترهای معامله ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. ساختار هزینه آن نسبتا ساده و قابل درک است. هر معاملت در این بازار مشمول کارمزد ثابت 0.1 است. هزینه‌ها بر اساس حجم معاملات 30 روزه یا دارایی‌هایی توکن کوکوین کاهش می‌یابد که درواقع حق تخفیف هزینه معاملات اضافی را می‌دهد.

در بیشتر موارد، هزینه‌های برداشت کوکوین با بایننس مطابقت دارد که کمترین کارمزد شناخته شده را دارا است. درنهایت ممکن است بخواهید ارزهای رمزنگاری شده را با فیات از طریق کوکوین  خریداری کنید. باید این مژدهرا به شما بدهیم که این صرافی خرید مستقیم کارت بانکی را به شیوه ادغام Banxa، Simplex یا PatMIR را ارائه می‌دهد.

هزینه‌های مربوط به این معاملات ممکن اسست با توجه به روش پرداخت انتخاب شده متفاوت باشد. اما نباید در هر روز بیش از 5 تا 7 مورد تجاوز کند. به‌عنوان مثال Simplex معمولا 3.5 درصد از مبلغ کل تراکنش را در ازای هر خرید دریافت می‌کند، درحالی که گفته می‌شود Baxa 4 تا 6 درصد از مبلغ کل را دریافت می‌کند. برای خریدهای P2P هزینه‌ها بستگی به روش پرداخت انتخاب شده دارد. بنابراین هنگام پذیرش یا ارسال آگهی به آن توجه داشته باشید.

به‌طورکلی صرافی کوکوین یکی از کم هزینه‌ترین هزینه‌های معاملات را دارا است و به جرات می‌توان گفت بزرگترین رقیب بایننس است. زیرا هر دو صرافی تقریبا استراتژی‌های رقابتی مشابهی را دارا هستند. آنها هر دو دارای هزینه‌های معاملات کمی هستند.

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ

نخوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت

صرافی کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از صحبت درباره هزینه‌های معامله در صرافی کوکوین در ادامه بحث آموزش کار با صرافی KuCoin و نحوه خرید از کوکوین می‌خوایهم کمی درباره توکن این صرافی یعنی KCS به صحبت بپردازیم.

یبشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

صرافی پنکیک سواپ

توکن‌های KCS

همانطور که در ابتدا نیز شرح دادیم، از سهام و توکن KCS برای تامین بودجه ایجاد صرافی استفاده شد. در مجموع تا الان 200 میلیون توکن این شرکت صادر شده که بین بنیانگذاران، سرمایه‌گذاران خصوصی و سرمایه‌گذاران عادی توزیع شده است.

صرافی کوکوین (KuCoin)

دارندگان KSC از مزایای زیر برخوردارند:

  • سود تقسیمی ارزهای رمزنگاری شده را روزانه دریافته که این سود شامل 50 درصد هزینه‌های معاملاتی جمع‌آوری شده را به خود اختصاص می‌دهد.
  • آنها از تخفیف هزینه معاملات برخوردار می‌شوند. (حداقل 1000 KSC برای یک تخفیف و حداکثر 30 هزار توکن برای 30 تخفیف اختصاص پیدا کرده است.
  • دارندگان این توکن و سهم می‌توانند از جفت‌های تجاری بیشتر از جمله LTC، ETH، BTC، GO، CS، EOS، NEO، XRP و USDT بهره بگیرند.
  • دارندگان این توکن مزایا و پیشنهادات منحصر به فرد دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کیف پول سخت افزاری 2021

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

کاربران صرافی کوکوین (KuCoin) بخشی از سود مبادله روزانه را با سهیم شدن در KCS به دست می‌آورند. به‌عنوان مثال، اگر شما 10 هزار KSC داشته باشید و صرافی 20 BTC دریافت کند، شما نیز صاحب یک 0.1 شما صاحب 0.001 BTC خواهید شد.

یکی دیگر از راه‌های کسب KSC مراجعه به دوستان است. هر بار که دوست شما سفارش را با کد اختصاصی تکمیل می‌کند تا 20 توکن پاداش می‌گیرید. در مجموع 90 درصد کل هزینه‌های معاملات به خود جامعه دارندگان این توکن بازمی‌گردد.

صرافی کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از صحبت درباره توکن و سهم KSC می‌خواهیم در ادامه آموزش کار با صرافی KuCoin به بحث اصلی یعنی آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین و نحوه ثبت نام صرافی KuCoin بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین و محیط آن

صرافی کوکوین (KuCoin) طراحی ساده حتی برای مبتدیان دارد. صفحه اصلی وب‌سایت و اپلیکیشن این صرافی دارای طرحی مدرن و ساده که توسط رابط قدرتمند API کار می‌کند. این پلتفرم معاملاتی از یک موتور تجاری پیشرفته استفاده می‌کند که می‌تواند میلیون‌ها تراکنش را در ثانیه انجام دهد.

صرافی کوکوین (KuCoin)

علاوه بر این، شما می‌توانید بین رابط تبادل قدیمی و جدید جابه‌جا شوید. هر دوی آنها در نوع خود راحت هستند. بنابراین این خود شما هستید که باید تصمیمی بگیرید کدام را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

صرافی کوکوین (KuCoin)

مهم‌ترین ویژگی هر صرافیف معاملات لحظه‌ای است. در صرافی کوکوین (KuCoin) به شما اجازه داده می‌شود تا بیش از 200 توکن و ارز رمزنگاری شده را با هزینه‌های معقول مبادله کنید.

اگر بخواهیم درباره نحوه ترید در کوکوین به صحبت بپردازیم.  باید بگوییم که شما در ابتدا در صفحه اصلی اپلیکیشن و یا وب‌سایت به تب Markets  بروید و بازار مورد نظر خود را جستجو کنید. برای ورود به پنجره معاملاتی شما ملزه به ارائه یک رمز عبور تجاری هستید تا آن را به عنوان یک اقدام امنیتی اضافه تنظیم کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما این بستر دارای یک طرح تمیز و مستقیم است.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

صرافی کوکوین (KuCoin)

پس از ورود به بازارها و انتخاب بازار مورد نظر با پنجره‌های زیر مواجه خواهید شد:

نمودار قیمت با ابزارهای نمودار پیشرفته برای تجزیه و تحلیل فنی (TA) توسط TradingView. پنجره سفارش برای خرید (Buy) که سبز رنگ است و پنجره فروش (Sell) که قرمز رنگ می‌باشد.

در حال حاضر ، KuCoin از سفارشات Limit ، Market ، Stop Limit و Stop Market پشتیبانی می کند. همچنین ، می توانید با توجه به ابزارها و استراتژی معاملاتی ، ویژگی های سفارشی اضافی مانند Post-Only ، Hidden یا Time in Force (خوب تا زمان لغو ، خوب تا زمان خوب ، فوری یا لغو و پر یا کشتن) را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست؟

آلت سیزن چیست؟

صرافی کوکوین (KuCoin)

پنجره بازارها (Markets) که به شما کمک می‌کند بین جفت معاملاتی مختلف در عرض چند ثانیه جابه‌جا شوید. بازارهای با علامت 10x نیز در معاملات حاشیه صرافی کوکوین (KuCoin) موجود هستند.

پنجره تمام سفارشات خرید و فروش فعلی نیز وجود دارد. پنجره‌های معامله جدیدی نیز اضافه شده است که شما می‌توانید از طریق آن میان دیدن آخرین معاملات در بازار و یا عمق بازار انتخاب کنید.

پنجره‌ها سفارشات باز (open orders)، سفارشات معوقه (stop orders) و تاریخچه سفارشات و معاملات (order and trading history) نیز وجود دارد. پنجره آخرین اخبار کوکوین و بازار اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

شت کوین چیست؟

ایردراپ چیست؟

اگرچه رابط کاربری ممکن است برای مبتدیان گیج‌کننده باشد، اما معامله‌گران با تجربه باید سریع راه خود را در اطراف صرافی پیدا کنند. ما البته تلاش کردیم در توضیح نحوه خرید از کوکوین و آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین راهنمای ساده‌ای رابط کاربری ارائه دهیم. البته در ادامه بیشتر برای آشنا مبتدیان به صحبت خواهیم نشست.

درمجموع می‌توان گفت که صرافی کوکوین (KuCoin) یک بستر مبادله قدرتمند است. برای کاربرانی که از گوشی تلفن همراه باید ترید استفاده می‌کنند. کوکوین دارای اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید است. همانطور که گفته شد ویژگی‌های موجود در وب‌سایت و اپ مشابه می‌باشند.

صرافی کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از صحبت درباره آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین در ادامه بحث نحوه بت نام صرافی KuCoin می‌خواهیم به صورت جزئی‌تر درباره نحوه ترید در کوکوین برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها به صحبت بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

آینده دار ترین شت کوین ها

بهترین ارز دیجیتال ایرانی

نحوه ترید در کوکوین برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها

کوکوین پلتفرم Futures خود را در اواسط سال 2019 راه‌اندازی کرد. این بستر به کاربران امکان می‌دهد تا با اهرم حداکثر 100 برابر، قراردادهای حاشیه‌ای بیت کوین و تتر را معامله کنند. این بدان معناست که می‌توانید تا 10 هزار دلار قرارداد را با فقط 100 دلار در حساب خود معامله کنید.

صرافی کوکوین (KuCoin)

دو نسخه از این بستر یک برای مبتدیان و دیگری برای معامله‌گران با تجربه‌تر و حرفه‌ای وجود دارد. رابط مبتدی به شما امکان می‌دهد تا قراردادهای آتی بیت کوین با حاشیه USDT و ERH و همچنین قراردادهای آتی BTC با حاشیه BTC را معامله کنید. رابط کاربری حرفه‌ای پیشرفته‌تر به شما امکان می‌دهد بین قراردادهای زیر جابه‌جا شوید:

  • حاشیه USDT: BTC دائمی، ETH دائمی
  • حاشیه BTC: BTC دائمی، BTC فصلنامه 0925 و BTC فصلنامه 1225

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

صرافی کوکوین (KuCoin)

بستر صرافی کوکوین (KuCoin) فیوچر با استفاده از میانگین وزنی قیمت سایر مبادلات مانند کوین بیس پرو، کراکن و بیت استمپ قیمت پایه را محاسبه می‌کند.

اکنون پس از صحبت درباره نحوه ترید در کوکوین در ادامه بحث نحوه ثبت نام صرافی KuCoin و آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین می‌خواهیم به درباره مبادله و آموزش خرید از صرافی کوکوین در شکل P2P به بپردازیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

معامله فیات P2P

صرافی کوکوین (KuCoin)

بازار P2P کوکوین یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این بستر است. در این بازار می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده مانند PAX، ETH، BTC، USDT و CADH را مستقیما به سایر تریدرها خرید و فروش کنید.

بازار P2P از روش‌های مختلف پرداخت از جلمه PayPal، Interact، Wire Transfers و سایر روش‌های پرداخت از رایج‌ترین ارزهای فیات مانند USD، CNY، IDR، VND و CAD پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

برای تجارت در این بازار لازم است، حساب کوکوین خود را تایید کنید. اکنون پس از صحبت درباره معامله فیات P2P در ادامه بحث آموزش خرید از صرافی KuCoin می‌خواهیم درباره ویژگی صرافی سریع کوکوین به صحبت بپردازیم. لطفا ما را در ادامه همراهی کنید.

صرافی سریع کوکوین

صرافی کوکوین (KuCoin)

مبادله فوری و سریع صرافی کوکوین (KuCoin) که با همکاری HFT ایجاد شده است، مبادلات فوری رمزنگاری به رمزنگاری (crypto-to-crypto) را تسهیل می‌کند.

در حال حاضر ، مبادله فوری KuCoin به شما امکان می دهد بیت کوین (BTC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، اتریوم (ETH) ، Litecoin (LTC) و XRP (XRP) را با Tether (USDT) و Bitcoin (BTC) مبادله کنید. این خدمات مبادله درحال حاضر رایگان می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

صرافی کوکوین (KuCoin)

اکنون پس از صحبت درباره صرافی سریع کوکوکین می‌خواهیم پیش از به پایان بردن بحث پیرامون این صرافی و آموزش خرید از صرافی KuCoin درباره امنیت این بستر معاملاتی به صحبت بپردازیم. برای دانستن تمام جزئیات پیرامون این بستر لطفا تا پایان همراه ما باشید.

امنیت صرافی کوکوین (KuCoin)

تا ژوئیه 2020 هیچ مورد هک از صرافی کوکوین (KuCoin) گزارش نشده است. این بستر مبادلاتی دیجیتال ترکیبی از اقدامات امنیتی را در سطح سیستم و سطح عملیاتی پیاده کرده است. از نظر سطح سیستمی، مبادله مطابق با استانداردهای صنعت مالی انجام شده است که درواقع به آن رمزگذاری و امنیت دادهای سطح بانک را می‌دهد. در سطح عملیاتی، صرافی از بخشهای کنترل خطر ویژه‌ای استفاده می‌کند که قوانیت سختگیرانه‌ای را برای استفاده از داده‌ها اعمال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

صرافی کوکوین (KuCoin)

در آوریل 2020 ، صرافی همکاری استراتژیک با Onchain Custodian ، ارائه دهنده خدمات نگهداری از رمزنگاری مستقر در سنگاپور ، که از دارایی های رمزنگاری شده KuCoin مراقبت می کند ، اعلام کرد. علاوه بر این، وجوه موجود در این صرافی توسط لاکتون که یکی از بزرگترین کارگزاران بیمه خصوصی است، حمایت می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با تنظیم موارد زیر، امنیت حساب صرافی کوکوین (KuCoin) خود را به حداکثر برسانید:

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

  • احراز هویت دو مرحله‌ای
  • سوالات امنیتی
  • عبارت ایمنی ضد فیشینگ
  • عبارت ایمنی ورود به سبستم
  • رمز ترید کردن
  • تایید شماره تلفن همراه
  • تایید حساب ایمیل
  • محدود کردن ip ورود به حساب

با استفاده از این تنظیمات می‌توانید مطمئن باشید که وجوه شما امن است. با اینحال یک توصیه استاندارد این است که بهتر از همه وجوه خود را در صرافی نگه ندارید و حتی‌الامکان از کیف پول استفاده کنید.

جمع‌بندی

صرافی کوکوین (KuCoin) تبدیل به یک نام شناخته شده در صنعت رمزنگاری شده است، زیرا توانسته است خود به عنوان یک فروشگاه تک مرحله‌ای برجسته برای انواع عملیات‌های رمزنگاری معرفی سازد. این صرافی در آگوست 2017 راه‌اندازی شد.

بیش از 200 ارز رمزنگاری شده در این بستر دردسترس است و همچنین بیش از 400 بازار دارد. اکنون صرافی کوکوین (KuCoin) به یکی از رنگارنگ‌ترین و متنوع‌ترین قطب‌های رمزنگاری تبدیل گشته است. این بستر برنامه امنیتی در سطح بانک، رابط کاربری روان، سادگی کار و طیف گسترده‌ای از خدمات دیجیتال را ارائه می‌دهد. شما با استفاده از این بستر می‌توانید به راحتی به معاملات حاشیه‌ای و آتی، مبادله P2P داخلی، خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کارت اعتباری، انجام خدمات مبادله فوری و بسیار دیگری از مسائل را به انجام رسانید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

صرافی کوکوین (KuCoin)

همانطور که در طول مقاله درباره آن بحث کردیم شما در این بستر می‌توانید با ارزهای برتر فیات تعداد وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنید. صرافی کوکوین (KuCoin) به شما امکان می‌دهد با استفاده از تجارت فیات P2P با کارت اعتباری از طریق Simplex ، Banxa یا PayMIR  به خرید رمزارزها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

پیش بینی قیمت ایاس 2021

امنیت دارایی در این صرافی به دلیل اقدامات امنیتی مانند رمزگذاری چند لایه، احراز هویت چند عامل و پویا و بخش‌های کنترل ریسک داخلی بسیار بالاست و موارد هک در این بستر بسیار محدود و کوچک بوده است همچنین این نکته لازم به ذکر است که تمام وجوه در این صرافی توسط بیمه حمایت می‌شود. در طول مقاله درباره سادگی کار با صرافی کوکوین بسیار صحبت کردیم به آموزش ثبت نام، احراز هویت، خرید با آن پرداختیم. همانطور که گفته شد این بستر هم برای مبتدیان و هم برای معامله‌گران حرفه‌ای رابط کاربری عالی را دارا است.

به طورکلی می‌توان نتیجه گرفت که کوکوین در آِینده نه‌چندان دور تبدیل به رقیب اصلی بایننس می‌شود. بنابراین اهل ترید در بازارهای رمزنگاری هستید حتما به این بستر توجه خاص نشان دهید. ما در طول مقاله تلاش کردیم به صورت جامع درباره تمام ابعاد صرافی کوکوین به صحبت بپردازیم و هیچ چیزی را جا نندازیم. امیدواریم که در این راه موفق بوده باشیم. اگر نکته یا مسئله‌ای بود که به آن نپرداخته بودیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cryptonews

نظر شما درباره صرافی کوکوین (KuCoin) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درمورد احراز هویت و اینکه با آی پی ایران ترید انجام بدیم آیا مشکلی ایجاد نمیشه؟؟
    ایران در لیست تحریم نیست؟؟؟

    پاسخ