;
coinex

ارز دیجیتال فلوکی شیبا ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول

یکی از ارزهای دیجیتالی که با توئیت ایلان ماسک، ره صد ساله را در یک شب پیمود، ارز دیجیتال فلوکی شیبا است. این رمزارز بر بستر اسمارت بایننس چین قرار دارد.

تاریخ تولد این رمز ارز، 4 ژوئیه 2021 است و توسط تیم فلوکی شیبا در صرافی پنکیک سواپ و سپس در صرافی ال بانک لیست شد و سپس در این پلتفرم، شروع به قیمت گذاری کرد. ارز دیجیتال فلوکی شیبا یکی از میم توکن هایی است که پس از توئیت ایلان ماسک مشهور، ره صدساله را در یک شب پیمود.

اصولا میم توکن ها فاقد کارکرد و قابلیت خاص اند و فلوکی شیبا نیز یکی از نوادگان میم کوین اصلی، یعنی دوج کوین است. در واقع این رمزارز به واسطه حمایت جامعه و علاقه مندان دوج کوین متولد شده و در مارکت کریپتوکارنسی ها با نماد FSHIBA شناخته می شود. رشد و ریزش میم توکن ها منوط به حمایت و خرید علاقه مندان آن است و طبیعتا اگر تعداد خریداران صعودی باشد، رشد این رمزارز نیز صعودی است و بالعکس.

ارز دیجیتال فلوکی شیبا با تسریع روند معامله و بهود یافتن آن در پی تحت تاثیر قرار دادن دوج کوین بزرگ است و ساز و کار ضد تورمی دارد که در عین حال یک سیستم هوشمند جمع آوری است و برای طرفدارانش پاداش درنظر گرفته و با هر معامله سکه های فلوکی شیبا روانه کیف پول شما می شود.

ارز دیجیتال فلوکی شیبا

فلوکی شیبا در همان آغاز راه 50 درصد کل توکن هایش را سوزاند تا بدین وسیله باعث کاهش عرضه این رمزارز شود. FSHIBA بر بستر بایننس اسمارت چین (BSC) قرار دارد و همین بستر منجر به سرعت معاملات شده است. بایننس اسمارت چین، شبکه ای بلاکچینی است که با هدف سرعت بخشیدن معاملات حوزه دیفای و نیز کاهش کاهش کارمزد معاملات ایجاد شد.

ارزش بازار فلوکی شیبا حدود صفر دلار است و در بازار کریپتوها در رده 2950 قرار دارد. حجم مبادلات روزانه آن نیز 548.78 دلار می باشد. این رمزارز در سایت کوین مارکت کپ نیز لیست شده است و می توانید با مراجعه به سایت، نمودار تکنیکال و بنیادی آن را مشاهده کنید. پروژه فلوکی شیبا مدعی شده که بزرگترین رمزارز جامعه محور بازار کریپتوها خواهد بود که نمی توان زیاد به این گونه جملات دل بست.

هولدرهای فلوکی شیبا بدون انجام کاری و هیچگونه دردسر و تنها با انجام هر تراکنش 5 درصد دریافت خواهند کرد. نکته جالب درباره فلوکی شیبا و شیبا اینو و نیز شیبا فلوکی که سه توکن مجزا می باشند، این است که همگی خودشان را فرزند دوج کوین می دانند و فلوکی شیبا نیز در و سایت خود به این موضوع اشاره کرده و بیان داشته که به دنبال تمجید و ستایش پدر خود می باشد.

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

صرافی پنکیک سواپ

آموزش خرید ارز فلوکی شیبا از تراست والت

در این بخش قرار است آموزش خرید ارز فلوکی شیبا از تراست والت را برای شما شرح دهیم. پس با ما همراه باشید. برنامه تراست والت یک کیف پول دیجیتالی است که به کاربران امکان ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال را می دهد. کار با Trust wallet آسان است و توسعه دهندگان آن نیز تلاش کرده اند تا تنظیم و استفاده از آن راحت باشد.

ارز دیجیتال فلوکی شیبا ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول

در واقع این کیف پول به نوعی مناسب تازه کارهای بازار رمزارزها است و نیازی به ایمیل و شناسه کاربری ندارد. البته باید در همان ابتدا کلمه بازیابی شخصی سازی شده تان را یادداشت کنید تا با مشکل مواجه نشوید. آموزش خرید ارز فلوکی شیبا از تراست والت آسان است و فقط باید گام های زیر را عملی کنید.

قبل از هر چیزی باید خاطرنشان کرد که این راه تنها راه خرید ارز دیجیتال فلوکی شیبا نیست و درحال حاضر هم در صرافی متمرکز ال بانک و هم صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ این رمزارز خرید و فروش می شود. اما در این مقاله قرار است آموزش خرید ارز دیجیتال فلوکی شیبا از تراست والت را شرح دهیم زیرا آسان تر و به صرفه تر است.

همان طور که گفتیم ابتدا باید آخرین نسخه تراست والت را بر روی موبایل خود نصب کنید. پس از ورود به برنامه و انجام دستورات می بایست گزینه Dapps را انتخاب نمائید.

در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید. سپس روی گزینه اسمارت بایننس چین کلیک کنید و ارز خود را به FSHIBA تغییر دهید. همان طور که در آموزش خرید ارز فلوکی شیبا از تراست والت خواندید، کاربر باید ابتدا اسمارت بایننس چین را انتخاب کنند و با تبدیل آن به ارز فلوکی شیبا خریدش را نهایی کند.

البته امکان خرید این ارز دیجیتال از طریق صرافی ال بانک وجود دارد و باید گفت خوشبختانه هنوز ایران در لیست تحریم این صرافی قرار نگرفته اما بهتر آن است که از آی پی ایران وارد این صرافی نشویم و با آی پی دیگری خرید و فروش هایمان را انجام دهیم. امیدواریم در این قسمت از آموزش خرید ارز فلوکی شیبا از تراست والت نحوه کار با این کیف پول را آموخته باشید. ما پیشتر آموزش جامع خرید از پنکیک سواپ از طریق تراست والت را شرح داده بودیم.

بیشتر بخوانید:

حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ

نخوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت

بهترین کیف پول Floki shiba

برای اینکه بدانیم بهترین کیف پول موجود کدام است، ابتدا باید بدانیم کدام صرافی مناسب است و چه کیف پول هایی در آن به سهولت عمل می کنند. برای پاسخ این سوال که بهترین کیف پول Floki shiba کدام است ابتدا باید راجع به دو صرافی ارائه دهنده آن صحبت کرد.

همان طور که گفتیم خرید و فروش فلوکی شیبا در دو صرافی ال بانک و پنکیک سواپ صورت می پذیرد. از آنجایی که پنکیک سواپ گزینه مقرون به صرفه تری است و نیز مناسب ترین کیف پول موجود را ارئه می دهد با آن ادامه می دهیم.

تراست والت را به سادگی می توانید به صرافی پنکیک سواپ متصل کنید در نتیجه گزینه مناسبی است. تراست والت یکی از بهترین نرم افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که کار با آن ساده است و به کاربر امکان یک معامله ایمن را می دهد. شما به راحتی می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را با این کیف پول خریداری کنید.

از ویژگی های جذاب این کیف پول مشاهده قیمت ها به صورت لحظه ای است و نیز می توانید حجم معاملات و جداول زمانی قیمت ها را با آن زیرنظر بگیرید. یکی از ویژگی های چشمگیر تراست والت قابلیت سواپ یا همان اکسچنج است. با این ویژگی معامله گران می توانند به راحتی توکن های مختلفی مانند فلوکی شیبا را با یکدیگر تعویض کنند. دسترسی امن و ارائه کلید بازیابی از دیگر ویژگی های تراست والت است. پس تا اینجا دریافتیم که بهترین کیف پول floki shiba تراست والت محبوب است.

بیشتر بخوانید:

صرافی کوینکس

حل مشکل کوینکس

آینده ارز دیجیتال فلوکی شیبا

ارز دیجیتال فلوکی شیبا ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول

تا اینجای کار متوجه شدیم که فلوکی شیبا یک میم توکن است. اکنون در این بخش از مقاله می خواهیم راجع به آینده ارز دیجیتال فلوکی شیبا صحبت کنیم اما پیش نیاز این مبحث، توضیحی در باب میم توکن ها است.

میم کوین ها یا میم توکن ها ارزهای دیجیتالی اند که بیشتر با هدف شوخی و سرگرمی به وجود آمده اند تا اینکه بخواهند مشکلی را حل کنند یا برنامه مدونی داشته باشند! به زبان ساده تر میم توکن ها نوعی ارز دیجیتال الهام گرفته شده از شوخی های اینترنتی است. چهره هایی همچون ایلان ماسک و مارک کیوبن (Mark cuban) هم منجربه دیده شدن این رمزارزها شده اند و هم روی قیمت آنها اثر گذاشته اند.

همه ارزهای دیجیتال به پشتیبانی قوی از سمت جامعه و اینفلوئنسرها نیاز دارند اما میم توکن ها به دلیل ارتباطی که با اینفلوئنسرها به خصوص ایلان ماسک دارند به محبوبیت رسیده اند.

از تمام این مباحث پیرامون میم توکن ها نتیجه می گیریم که میم توکن هایی مانند فلوکی شیبا برای ادامه حیاتشان نیازمند حمایت جامعه و طرفداران خود هستند و افت و خیز آنها نیز در گرو همین حمایت است. فرض کنید فلوکی شیبا براساس میم هایی ساخته شده است و سپس ایلان ماسک در توئیتی به این ارز دیجیتال اشاره می کند.

دنبال کنندگان ایلان ماسک به توصیه فردی ثروتمند و موفق عمل می کنند و فلوکی شیبا می خرند. بعد از آن همه چیز بستگی به حمایت طرفداران ماسک و البته خود ماسک دارد. اگر ایلان ماسک طی توئیت دیگری مجددا مردم را دعوت به خرید و نگهداری کند، طبیعتا حجم معاملات فلوکی شیبا افزایش می یابد اما اگر پس از مدتی، طرفداران این رمزارز نسبت به آن روی خوش نشان ندهند باعث ریزش قیمتی آن می شود.

بیشتر بخوانید:

صرافی هات بیت

صرافی ام ایکس سی

ارز دیجیتال فلوکی شیبا ؛ قیمت، نحوه خرید و بهترین کیف پول

آینده ارز دیجیتال فلوکی شیبا ارتباط تنگاتنگی با هولدران آن دارد و باید حرکات خریداران و فروشندگان آن را زیرنظر گرفت. به عبارت دیگر باید نسبت به این گونه ارزهای دیجیتال محتاط بود و سرمایه کمی را اختصاص داد. همان طور که می دانید افزایش قیمت یک سهم یا یک رمزارز منوط به تحقق عوامل مختلفی است و نمی توان برای افزایش یا کاهش قیمت آن نسخه یکسانی پیچید.

نتیجه گیری

این روزها بازار ایجاد میم کوین ها و میم توکن ها داغ است و افراد سرشناسی مانند ایلان ماسک و یا زاکربرگ با توئیتی ساده باعث شکل گیری میم توکن های متعددی می شوند و سپس با حمایت از آنها میلیون ها دلار سود می کنند. خرید چنین ارزهای دیجیتالی به علت قیمت بسیارپایین و محبوبیت بسیاربالا در بدو ورود دلیل قانع کننده اس برای سرمایه گذاری های کلان بر روی آنها نیست؛ زیرا همان طور که خود وبسایت فلوکی شیبا اظهار داشته، این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری نیست و در قبال سود و ضرر سرمایه گذاران مسئولیتی ندارد. پس معرفی ما به منزله توصیه به خرید یا فروش این رمزارز نیست و مطمئنا برای سرمایه گذاری باید تمام عوامل را درنظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال فلوکی شیبا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام .من این ارز را خریدم و در کیف تراست والت خودم‌دارم اما هیچ پاداشی نگرفتم چرا ؟؟؟

    پاسخ