coinex
راهنمای خرید تکراتو

معرفی کتاب‌های انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز از جمله انتشارات محبوب و معروف در بین دانش اموزان و اساتید می‌باشد. در این گفتار کتاب‌های کمک درسی این انتشارات را معرفی می‌کنیم.

انتشارات خیلی سبز کتاب‌های گوناگونی با اهداف مختلف و متناسب برای انواع دانش اموزان تألیف کرده است و کتاب‌های این انتشارات در بین دانش اموزان رتبه برتر کنکور سراسری و یا ان دسته از دانش اموزان که قصد کسب نمره ایی عالی در دروس خود هستند از جمله کتب محبوب می‌باشد. در ادامه به بررسی کتاب های خیلی سبز می‌پردازیم.

معرفی کتاب‌های انتشارات خیلی سبز

کتاب‌های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتاب‌های ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز عموماً کتاب‌هایی برای آزمون های تشریحی و یا آزمون های پایان‌ترم دانش اموزان می‌باشند. این کتاب‌ها به‌صورتی طراحی و تألیف شده‌اند که عموماً دارای درسنامه ای جمع و جور و در چارچوب کتاب کمک درسی دانش اموزان می‌باشند. این دسته از کتاب‌های انتشارات خیلی سبز دارای سؤالات تشریحی با سطحی مناسب برای همه دانش اموزان و البته تعداد کمی هم تست می‌باشند که به‌صورت میکرو طبقه بندی شده دسته بندی شده‌اند و بعد از هر بخش از درسنامه سؤالات مرتبط به ان بخش موجود می‌باشد.

دانش اموزان سطوح مختلف برای کسب نمره‌ای عالی در آزمون های تشریحی و آزمون های پایان‌ترم درطول سال تحصیلی می‌توانند از کتاب‌ها بهره بگیرند.

کتاب های فصل آزمون خیلی سبز

این دسته از کتاب های خیلی سبز همانطور که از نام کتاب مشخص است متناسب برای دوران جمع بندی میباشند البته باید به این موضوع اشاره کرد که کتاب های فصل ازمون خیلی سبز فاقد درسنامه میباشند و یکسره به سراغ ازمون ها میروند بنابر این دانش اموزان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که برای استفاده از این کتاب ها باید مباحث درسی و اموزشی کتاب خودشان را به خوبی مطالعه کرده باشند.

همانطور که اشاره شد این کتاب ها شامل تعداد زیادی ازمون و تست میباشند،ازمون ها بصورت مبحث به مبحث و یا فصل به فصل طبقه بندی شده اند و هر ازمون عموما ١٠ تا ١۵ سوال را در بر میگرد.در پایان هر فصل ازمونی جامع برای دوره و جمع بندی مطالب فصل مربوطه در نظر گرفته شده است و علاوه بر این ازمون جامع یک ازمون دیگر با عنوان”به سوی صد”با سطحی دشوار تر و برای ان دسته از دانش اموزانی که قصد ١٠٠زدن در درس مورد نظر را دارند تعبیه شده است.کتاب های فصل ازمون زیست از جمله محبوب ترین کتاب ها در بین کتاب های فصل ازمون میباشند.

کتاب‌های نردبام خیلی سبز

این سری از کتاب های خیلی سبز دارای سطحی بالاتر از سطح کنکور سراسری و کتاب درسی دانش اموزان میباشند .انتشارات خیلی سبز این کتاب ها را برای دانش اموزان با سطح قوی و یا به عنوان یک منبع مکمل در کنار منابع تستی دیگر برای دانش اموزان با سطحی متوسط تالیف کرده است. کتاب های نردبام خیلی سبز دارای درسنامه ایی مختصر میباشند و سوالات تستی که در این کتاب مشاهده میشود سطحی فراتر از کنکور سراسری دارند و احتمال برخورد دانش اموزان با این سوالات در کنکور کم میباشد.تست هایی که در این کتاب ها مشاهده میشود، تست هایی تالیفی و یا سوالات ازمون های قلمچی و کنکور میباشند.این سری از کتاب های خیلی سبز نیز دارای پاسخنامه ایی تشریحی ولی مختصر میباشند که از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب های این سری از انتشارات خیلی سبز فیزیک دهم ،یازدهم و دوازدهم نردبام هستند.

کتاب‌های جمع بندی خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز

از جمله کتاب های محبوب انتشارات خیلی سبز سری کتاب های جمع بندی این انتشارات هست،این سری از کتاب ها مناسب برای دوران جمع بندی و روزهای پایانی میباشند این کتاب ها دارای درسنامه ایی جمع و جور و خلاصه و سوالات کنکور سال های اخیر البته بصورت حل شده میباشند.کتاب های جمع بندی انتشارات خیلی سبز برای ان دسته از دانش اموزان که مطالب کتاب درسی خود را به خوبی مطالعه کرده و تست های مرتبط را حل کرده اند و در روز ها و یا ماه های پایانی نیاز به یک منبع برای جمع بندی و مرور سریع مطالب دارند مناسب و مفید هستند.از جمله پر فروش ترین کتب این سری از انتشارات خیلی سبز کتاب  جمع بندی ریاضی تجربی خیلی سبز میباشد.

کتاب‌های جیبی خیلی سبز

کتاب های جیبی خیلی سبز بسیار شبیه به کتب لقمه میباشند این سری از کتاب های انتشارات خیلی سبز نیز به مانند کتب جامع این انتشارات دارای درسنامه ای خلاصه و تست هایی حل شده که عموما از کنکور سراسری سال های گذشته انتخاب شده اند میباشد.البته سایز این کتاب ها بصورت جیبی بوده و در بسیاری از مکان ها قابل استفاده میباشد.هدف نویسندگان از انتشار این سری از کتب ،جمع بندی و مرور سریع مطالب در روز های پایانی بوده است و از نظر سطح مطالب به گونه ای تالیف شده اند که مناسب برای همه دانش اموزان باشند.از جمله پر فروش ترین و محبوب ترین این کتاب ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

فرمول های فیزیک جیبی خیلی سبز،واژگان انگلیسی سطر به سطر خیلی سبز و….

کتاب زیست خیلی سبز

کتاب های زیست خیلی سبز شامل کتاب های زیست شناسی١تا٣،کتاب زیست شناسی جامع خیلی سبز جلد اول و دوم میباشد .کتاب زیست شناسی دهم خیلی سبز دارای درسنامه ایی جامع ،تعدادی نمونه سوال تستی از ازمون های ازمایشی و کنکور سال های قبل که البته تعداد این سوالات انچنان زیاد نمیباشد و پاسخنامه ای کاملا تشریحی و جامع به همراه نکات تستی است.کتاب زیست شناسی یازدهم و دوازدهم خیلی سبز نیز به مانند کتاب دهم این انتشارات دارای درسنامه ای جامع و پاسخنامه ای تشریحی میباشد اما به دلیل اهمیت بیشتر این پایه در کنکور سراسری از تست های بیشتر و مناسب تری در این کتاب ها بهره گرفته شده است.

کتاب زیست جامع خیلی سبز در دو جلد منتشر شده است و از جمله کتاب های محبوب در بین دانش اموزان میباشد .جلد اول کتاب زیست جامع خیلی سبز شامل سوالات تستی هر سه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم میباشد که این سوالات از جامعیت و سطح مناسبی برخوردار هستند.جلد دوم این کتاب شامل درسنامه ای کامل و مناسب برای همه دانش اموزان و این جلد از کتاب جامع خیلی سبز همچنین دارای پاسخنامه ای تشریحی و کامل میباشد که به نحوی نوشته شده است که مناسب برای همه دانش اموزان است.

جمع بندی

تمام سعی و توان خودرا گذاشتیم تا برخی از پر کاربرد ترین و پرفروش ترین کتاب های انتشارات خیلی سبز را به شما معرفی کنیم البته کتاب های گوناگون دیگری همچون کتاب های جامع و تست خیلی سبز،کتاب کار خیلی سبز،کتاب های تیزهوشان خیلی سبز و غیره از انتشارات خیلی سبز بودند که فرصت به معرفی ان ها نشد اگر قصد خرید از این انتشارات را دارید باید با توجه به هدف و سطح علمی خود کتاب مورد نظر خود را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کتاب کنکور تهیه کنید و با مطالعه دقیق مطالب و تلاش و کوشش به هدف خود برسید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر