coinex
راهنمای خرید تکراتو

یارانه عید فطر 1401 پرداخت می‌شود؟ [بروزرسانی: ماجرای یارانه یک میلیون تومانی چیست؟]

طبق اعلام رئیس جمهور، یارانه عید فطر به حساب سرپرستان خانوارهایی واریز خواهد شد که درآمد ثابت ندارند. دولت، یارانه معیشتی را به عنوان کمک برای مشاغل آزاد در نظر گرفته است. در واقع می‌توان گفت یارانه عید فطر 1401 به دلیل محدودیت‌های کرونایی واریز خواهد شد.

طبق تازه‌ترین پیگیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، درصورتی که مجوزها نهایی شود و دستور پرداخت آن از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغ گردد، طرح یارانه معیشتی عید فطر 1401 از هفته آینده و پیش از عید فطر، به حساب مشمولان این طرح واریز خواهد شد. با این خبر همراه ما باشید.

یارانه عید فطر 1401

بروزرسانی 12 اردیبهشت: 

قرار است امشب به مناسبت عید فطر یارانه یک میلیون تومانی به ۷۰ هزار نفر تعلق بگیرد. یارانه یک میلیون تومانی عید فطر شامل حال همه افراد نمی‌شود و فقط قرار است به حساب ۷۰ هزار هنرمندی واریز شود که عضو صندوق اعتباری هنر هستند. به عبارتی یارانه عید فطر شامل عامه مردم نمی‌شود و فقط برای افرادی واریز می‌شود که عضو صندوق اعتباری هنر هستند.

به گفته سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به مبلغ واریزی مرحله سوم بسته حمایتی گفت: مبلغ این واریزی برای هنرمندان عضو صندوق یک میلیون و یکصد هزار تومان است که به حساب متصل به هنرکارت بیش از ۷۰ هزار نفر عضو تایید شده صندوق اعتباری هنر واریز شد.

 

بروزرسانی 8 اردیبهشت: به گزارش رسانه‌ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخت هرگونه یارانه عید فطر را تکذیب می کنند. اما یارانه 150 هزارتومانی افراد فاقد درآمد ثابت چطور؟ در انتهای مطلب این موضوع را مطالعه کنید.

یارانه عید فطر 1401 به منظور کمک به مشاغل آزاد و کسانی که درآمد ثابت ندارند، واریز خواهد شد. همچنین این یارانه در اختیار مددجویان و کانون‌های اصلاح و تربیت تهران و استان‌ها قرار خواهد گرفت. البته هنوز یارانه عید فطر، مجوز نهایی خود را کسب نکرده است. در صورت کسب مجوز، این یارانه معیشتی جدید، از هفته آینده و پیش از فرا رسیدن عید فطر، واریز می‌شود. پیش‌بینی می‌شود مبلغ یارانه معیشتی عید فطر 1401 کمتر از 150 هزار تومان نباشد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی، آقای سیداحسان خاندوزی در شب شهادت امیرالمومنین (ع) از اندرزگاه‌ها و همینطور بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کرد و میهمان سفره افطار آنان شد. در طی این بازدید و طبق گزارش سازمان زندان‌ها، وی بر درس‌های ماه مبارک رمضان تأکید داشته و خطاب به مددجویان اظهار داشت: «باید بر اساس آموزه‌های اخلاقی، دینی و حرفه‌ها و آموزش‌هایی که در اینجا فرا می‌گیرید در آینده تبدیل به فردی مفید برای جامعه شوید.»

یارانه معیشتی عید فطر 1401

سید احسان خاندوزی اعلام کرد کمک هزینه‌ای با عنوان عیدی فطر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در اختیاز مددجویان و کانون‌های اصلاح و تربیت تهران و استان‌ها قرار خواهد گرفت. در ادامه این دیدار، وزیر امور اقتصاد و دارایی تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته از سوی کانون اصلاح و تربیت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: «نماینده ویژه‌ای بین زندان‌های استان تهران و وزارت دارایی معرفی خواهد شد تا امور مربوط به پیشبرد برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را پیگیری نماید و هر کمکی لازم باشد انجام خواهد شد».

این مقام دولتی یک گزارش کلی از وضعیت کانون‌ها ارائه کرد و گفت: « اعتقاد کلی بر این است که نوجوانان زیر 18 سال باید از حمایت‌های قانونی، قضائی، بهداشتی و درمانی، رفاهی، آموزشی و مددکاری خاص برخوردار باشند».

مدیر کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب درباره موضوع نوجوانان زیر 18 سال، گفت: « بنابر اقتضای سن نوجوانی، این گروه از مددجویان که در مکانی جداگانه و به دور از عنوان و مقررات خاص زندان نگهداری می‌شوند، نیاز به رفتارهای محبت‌آمیز و شبه خانواده ازسوی کارکنان و مدیر مجموعه دارند».

مدیرکل زندان‌های استان تهران برای مددجویان زیر 18 سال، خدمات مشاوره‌ای و مداخلات روانشناسی را ضروری دانست و با تأکید بر آن بیان کرد: « تمام تلاش ما برمحور اصلاح و تربیت مجدد این مددجویان است تا این قبیل نوجوانان با پیش گرفتن راه صحیح زندگی در آینده دچار اشتباه و ارتکاب مجدد جرم نشوند و به خوبی پرورش یابند».

یارانه عید فطر 1401

وی ادامه داد: « اصل محوری نگهداری کودکان زیر 18 سال معارض قانون، تنها با هدف اصلاح و تربیت و تأمین مصلحت آنان سامان‌دهی شده و بنیان این نظام بر پایه پیشگیری رشد مدار استوار است و تلاش می‌کنیم تا این مددجویان زندگی سالم در پیش گیرند.»

همچنین تأکید کرد: « مددجویان امکان تحصیل در مجتمع آموزشی داخل کانون را دارند، همچنین در کلاس‌های متعدد حرفه آموزی شرکت می‌کنند و مدارک صادره تحصیلی یا هنری و حرفه‌ای بدون درجنام کانون یا زندان را دریافت می‌کنند.»

سیدحشمت اله حیات الغیب حضور نیکوکاران را در عرصه‌های جهادی مثبت دانست و با اشاره به آن گفت: «کمیته‌های صلح و سازش از جمله ظرفیت‌های مناسبی است که خیرین در کنار مسئولان و مددکاران کانون برای جلب رضایت شکات و آزادی مددجویان تلاش می‌کنند.»

در پایان این دیدار مدیر کل زندان‌های تهران پذیرش اجتماعی مددجویان را بعد از آزادی امری ضروری دانست و با آشاره به آن گفت:« اگر جامعه انگ زندانی بودن را برنداشته و مددجو را پذیرش ننماید، تلاش‌های ما در ایجاد یک زندگی سالم برای وی و جلوگیری از بازگشت به چرخه جرم بی‌نتیجه خواهد بود.»

یارانه ماه رمضان به افراد بدون درآمد

از همه مهمتر اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در هفته‌های گذشته به مناسبت ماه رمضان ۱۵۰ هزار تومان یارانه به افراد فاقد درآمد ثابت پرداخت کرد. عمده این افراد تحت پوشش سازمان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی قرار دارند.

در همین رابطه پیگیری ها از سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان داد که فعلا هیچ برنامه‌ای برای پرداخت یارانه عید فطر وجود ندارد. به صورت مشخص تا این لحظه روابط عمومی هر دو سازمان متولی شناسایی مشمولان مستحق و پرداخت یارانه نقدی، اعلام کردند که هیچ برنامه‌ای برای پرداخت یارانه نقدی وجود ندارد. از زمستان گذشته تاکنون دولت سه نوبت یارانه به مناسبت بیست و دوم بهمن، عید نوروز و ماه رمضان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد یارانه معیشتی عید فطر 1401 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (51 نظر)

    سلام آقای رئیسی انگار حرفهای که زدید فراموش کردید این ملت به خاطره این نظام شهید وجنباز داده این جواب خوبیا این ملت نیست دارید به واسطه نظام مردم تخت فشار میزارید ولی بزار روشنت کنم داریم با فقر میجنگیم وخم به ابرو نمیاریم ۲دلیل داره دلیل اول بخاطره که دشمن این ملت بدونه ما رهبرمونو دوسداریم ودلیل دوم بخاطر که شرمنده شهدا نشیم پس خواهش بفکر ملت باشید قبل از که دیر بشود من فرزند جانباز هستم پدرم بدنش تیکه تیکه شده فقط برای ۲۰درصد جنبازی تاید کردم و نه خونه دایم ونه حقوق ثابت بخدا قسم من از شما چیزی نمیخواهم ودر خرمشهر ساکن هستم خواهشن به ملت کمک کنید تنها اروز که دارم فقط مردم شاد باشن خداحافظ

    پاسخ

    خدایا خودت جرآت خودکشی رو بمن بده .این مدل زندگی که همش استرس خرج روزمره رو داشته باشی و ببینی هیچ سهمی از ثروت کشورت نداری و حق بچه هات رو میریزن توگلوی شیخ حسن نصرالله و….هیچ ارزش‌ زنده موندن نداره .فقط مرگ میخام همین.

    پاسخ

    ما چی کاره ایم که نظر بدیم اصلا مگر که نظر مردم ایران اهمیتی داره دقیقا شده دوره ارباب و رعیتی.
    ولی بقول شاعر زین ایام هم می گذرد چونین نبودست و چتان هم نخواهد ملند
    کهی پشت به زین وگهی زین به پشت وای بر ان روزی که رودخانه خشم ملت فوران کنه قطعا خشک و ترتون رو یک جا می بلعه

    پاسخ

    خدا همتونو لعنت کنه که این زندگی رو واسمون زهر مار کردین تف به شرفتون

    پاسخ

    سلام وعرض خسته نباشید خدمت دولت آقای رعیسی میگم من یه کارگرم ومتاهل با اجاره ماهیانه ۳۰۰۰۰۰۰تومن وحقوق ماهیانه ۵۵۰۰۰۰۰تومن تا به حال هرچی دولت کمک به اقشار کم درآمد کرده مارا از قلم انداخته مگه ما کارگران تامین اجتماعی چه گناهی کردیم لطفا شماره کارتم را مینویسم برای من هم بریزید6037697543028150

    پاسخ

    سلام خسته نباشید میگم من با اجاره ماهیانه۳۰۰۰۰۰۰تومن وحوق ماهیانه ۵۵۰۰۰۰۰تومن چکارکنم مگه کارگران تامین اجتماعی چه گناهی دارند که هرچی پول میخواهید بریزیدبه حساب من نمیاد تاحالا دولت هرچی کمک کرده مارا یادش رفته 6037697543028150

    پاسخ

    با عرض سلام اینجانب سرپرست خانوار وهیچ گونه سهام عدالت ویا حقوق ویا بیمه دریافت نمی کنم واز یارانه ماه مبارک رمضان جا ماندم خواهش دارم وجز قشر ضعیف وکم درامد هستم از شما تقاضا دارم که کمک لازم را درحق اینجانب خواستارم ممنون

    پاسخ

    باسلام خدمت خبرنگاران بعضی مطالبهاراصحیح میفرماییداماازحق نگذریم قراربوداقای رییسی ۶ماه قبل نفری۲۰۰هزارکمک کنه امانشدهرماه کهگذشت به مردم قول ماه اینده میدادندتااینکه قرارشدیارانه هاازسال نوسه برابربشوندامانشدندوبجاش سه باریارانه مناسبتی دادندوبااینکارشان واقعا به قشرضعیف لطف کردندوحالا هم عیدهست اگربخاطرمناسبتهایارانه پرداخت میشودخب اینهم عیدمامسلمانها هست وبایداینو هم یه مناسبت ویژه بایددانست

    پاسخ

    دولت سیزدهم با وعده هایی که برای حمایت از ما که نه درآمد صابتی داریم ن کاری حداقل از این همه درآمد کشور یه چند تومان قابلی کمک بکنه
    خداوکیلی ملت ایران ملت شریف و بادر کی هستش بس رضای خدا نیست که از شریف بودن ملت سوع استفاده بشه خواهشن کاری بکنید شرمنده خانواده نشیم

    پاسخ

    پدرمیراث پدر خواهی پند پدر آموز که این مال پدر خرج توان کرد به یک روز ولی الان به یک ساعت .. داداش گلم تا کی پدر باید خرج تو را بدهد دکه بزن سیگار بفروش ولی مفت نخور،!!!

    پاسخ

    سلام من یه بیکارم که سهام عدالت هم ندارم نه برای ۲۲ بهمن برام کمک یارانه ریختن نه برای عید حتی بیمه درمانی ندارم نه ماشین خوااهشن برای عید فطر اگه یارانه ای دادین به قشر ما هم بدهید ممنون

    پاسخ

    بابا اینا الکی میگن به اینا امید نبند تا وقتی که ندیدی خود ریئس جومهور صحبتی در این مورد بکنه هیچ وقت باور نکنید امیدت به خدا باشه نه اینا

    پاسخ

    من نه سهام عدالت دارم و بیکار و متاهل یارانه رمضان را و ۲۲ بهمن را واریز نکردن چرا؟ حتما عید فطر هم همین جور میشه

    پاسخ

    سلام خسته نباشید اولا این ها همش دروغ اگه دقت کنی اخیرا تو فضای مجازی زیاد شده چرا چون میخان همش درغ بگن و تمام امیدتون را نا امید کنند تا وقتی ندیدی خود ریئس جمهور در این مورد صحبت کنه هیچ وقت باور نکن وگرنه همین امیدی م که دارید الکی نابود میشه

    پاسخ

    جالبه بخداهیچمنبع درآمدی ندارم مبلغ فطریه حداقل۴۰هزارتومان اعلام شده یعنی واریزیه یارانه باکسر قسط وام جوابگوی فطریه هم نمیشه چه برسه به کمک خرج.خدایاببخش

    پاسخ

    سلام من متاهل هستم کار ندارم بچه دارم مستاجر هستم الان 6ساله بی کار شدم کار هم نیست که برم خرج زنو بچمو دربیارم بیمه هم ندارم این جور یارانهای مناسبتی هم بعضی وقتا برای من واریز میشه همیشه واریز نمیشه آقای رئیسی تو رو خدا یارانه منو هم واریز کنید من زندگیم از همین یارانه داره می گذره اگه این هم قطع بشه یا واریز نشه من زندگیم از هم می پاشه خیلی دستم خالیه خیلی از مردم هستن که دقیقا مثل من هستن .واقعا به سختی دارم زندگی می کنم خدا مرگمم نمیده که از این فلاکت و بی پولی راحت بشم تو رو خدا یارانه منو هم بدین دعاتون می کنم خدا هیچ مردی رو شرمنده و خجالت زده زنو بچش نکنه

    پاسخ

    سلام وقت همگی بخیر.اومدم حرفای مردمو ببینم چی میگن.واقعا از آقای رییس جمهور عزیز ممنون که به فکر مردم هست.من خودم زن سرپرست خانواده هستم دو تا بچه دارم ولی بخاطر بی پولی سه سال پیش پسرم منو ترک کردرفت پیش پدر معتاد خیانتکارش.منی که 181 سکه رو بخشیدم که بچه هام در آسایش باشن دور از دود مواد مخدر.الان با دخترم زندگی میکنم خیلی روزاهای سختی داشتم شب و روزم گریه بود هیچ کس هیچ کاری برام انجام نداد.الانم خیلی سخت دارم زندگی میکنم چاره ایی نیست بهزیستی یه مبلغ هرماه برام واریز میکنه ولی الان میگه برو کار کن ما بیشتر از دوسال کسی رو نمیتونیم نگه داریم.سود سهام عدالت هم خیلی خوب بود واقعا کمکم کرد واقعا ممنونم من که راضیم ایشالله این پولا به همه نیازمندا برسه❤❤

    پاسخ

    میگما واقعا چی میزنی هان چرا حرفات پارادوکس خره یکم پیشرفت کن اگه پول نداری پس چرا پسرت رفته سراغ باباش که معتاد به قول خودت که باباش اگه معتاد یعنی پول نداره خب ……. مردی وایسا رو درو بجنگ

    پاسخ

    سلام یارانه معیشتی برامون واریز کنید ممنون میشم
    من یه زن بی سرپرست 50 ساله مریض پول دارو هام خدا تومن هست با فرزند معلول خواهشا ناامیدم نکنید خیلی تحت فشارم. ممنون زنده باشید

    پاسخ

    گرم میکنید والا بااین ز خاطر زیر زمینی که ایران دارد اگر اندازه چین جمعیت داشت همه مرقع بودند دوم اینکه اینکار از جیب مبارک میخوان پرداخت کنند .شرط هم میرانداگرقراربود همه بیکار باشند تا صدقه ای بهشون برسد پس کارسازندگی را چه کسی پیش برده آیا انهایی که ۳۶ سال سرکار با زباله بیمارستانی وکارمستقیم با اشعه برق سه فاز داشتن با داشتن سختی شقل با. ماهی ۴تومان ۱۰ سرعائله ایامرفع هستند چندسال است برای گرفتن حقشان کف خیابان میخوابند آیا وقت آن نرسیده دم اخرعمری عدالت اجرا بشه جاروب شدیم مگر کمک به اعضای خانواده بینشان فرق میشه گذاشت چطور ممکنه پسندیده نیست این بندگان خدا برای دریافت حقشان کف خیابان ویا بیش کسانیکه سن اولادشان رادار دست به سینه وخم شوند مگر چقدر عمر میکنیم ما انتظار زیادی از آقای رئیس جمهور داشتیم ویکی از سینه امکانش بودیم بقول رهبر عزیز درجمع دولتیها گذشته با آن کثالتی که داشتن فرمودند آقایان به یک نفر ۲تومان به یکی ۴ تومان بهدیکری۱۲تومان این کجاش عدالت است.با زهم آقای روحانی بااین همه بلای خدادادی کرونا تحریم ظالمانه اگر چیزی میداد به همه میداد تاکنون چند نوبت دولت جدید دادن ولی هیچکدام به ما نرسیده نمی خواهیم حقمان را بدهید اضافه اگر بخواهیم حراممان باشد

    پاسخ

    حالاباز شروع شد !
    چرا به من واریز نشد من بیچاره م کارمند دولتم
    چرا به من واریز نشد من کارگر م روزی ۴۰۰ هزار تومان پول میگیرم
    چرا به من واریز نشد من چند بچه دارم که گرسنه ن

    چرا به من واریز نشد چند مغازه دارم و راحت گرون فروشی می کنم

    چرا به من زن بی سرپرست واریز نشد ک صیغه مرد پولدارم و از یک طرف هم بیمه پدر یا مادر فوت شده میگیرم

    چرا چرا ؟؟

    و چرا به معلولان واریز کردین؟ک چشم دیدنش وندارین ، برا ازدواج مناسب پسرمون یا برادرمون نمی دونیم و بهشون حق ازدواج نمیدیم اصلا حق نمیدیم از ما بیشتر یارانه بگیرن بهشون حق نمیدیم کارمند دولتی یا خصوصی شه

    چرا به زنان خودسرپرست و دختران خودسرپرست واریز می کنید ک جز خودشون کسی دیگر حتی برادر سرپرستی شون بعهده نمیگیرن و چون با ابرو زندگی میکنن و زندگی مشترک زناشویی مون ما روخراب نمیکنن و زن صیغه یی وپنهانی همسرمون نمیشن و با پسرای همخوابگی نمیکنن ،چرا ب این خانوما واریز میکنین

    پاسخ

    میگم تو یکی اصلا معلومه با خودت چند چندی!!؟؟چی نوشتی!؟؟خودت متوجه منظورت شدی!!؟؟؟یقه همه آحاد ملت شهیدپرور رو‌ گرفتی توی چندتا جمله!!از همه شاکی هستی!!یه زحمتی بکش دستت بیکار شد و وقت اضافه داشتی یه سر برو دادگستری شهرتون یه شکایتنامه علیه خودت هم مطرح کن که دیگه کامل بشه!!!ببین با کیا شدیم هشتاد و چهار میلیون حضرت عباسی!!!

    پاسخ

    سلام تو صفحات دیگه کامنت ها رو میخوندم که خیلی ها میگفتن یارانه های ۲۲ بهمن یا عید نوروز یا ماه رمضان واریز نشده ببینید من هم کارگر هستم و از خیلی ها پرسیدم و کسی که حقش بوده طبق قانون یا گفته ها براش واریز کردند و کسی که حقش نبوده طبق قانون و یا گفته ها براش واریز نکردن و دوست عزیز تو که گرفتی حقت هم بوده نوش جونت چرا دروغ کامنت میزنید که نگرفتم یا دوست عزیز که برات واریز نکردن که حقت نبوده چرا کامنت میزنی ببینید من حرف من اینه که بگذارید چهار تا بدبخت بیچاره که نون شب ندارن براشون واریز کنند تا کمی زندگی شون بهتر بشه به خدا کسایی هستند که محتاج تر از شما باشن دوستان بگذارید تا دل اون بچه که در سال یک کیلو گوشت نمیبینه یا یک دونه میوه در سال نمیبینه رو براشون واریز کنند با این شلوغ کاریها و سروصدا ها کاری نکنیم برای این عده هم دیگه واریز نشه ممنون و باتشکر

    پاسخ

    بااین چندرغاز دردی دوا نمی شود.

    پاسخ

    سلام خیلی خوبه که فکر افرادیکه با درآمد ثابت نیستندهستید اما تا حالا فکر کردید چرا بعضی از کارمندان با پانزده سال سابقه مجبورند کار آزاد انجام دهند الان درآمد شغل آزاد از بعضی ادارات چند برابر است و محدودیت زمان ندارند ایکاش اول حساب خودشان و اطرافیانشان را چک کنید بعد بگویید فاقد درآمد ثابت چرا که سود حساب بعضی از این افراد چند برابر حقوق کارمندان است

    پاسخ

    سلام همسر
    مصطفی بامدی ناشنوایان
    ملی ۳۶۲۲۱۵۱۲۵۰
    گوشی شماره ۰۹۱۵۶۷۷۹۴۸۱
    کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۶۲۲۳۶۶۰۳
    من خانوداه بچه کودک وزن حامله۷ماه
    پول ندارم کمک بده

    پاسخ

    فقط میتونم بگم که خدا لعنت کنه مسولینی که اون بالا ها نشستن و کاخ نشین هستن و آقازاده هاشون توی آمریکا دارن جنده بازی میکنن..حق یارانه ما رو اون آقا زاده های دیوس دارن میخورن..خدا لعنت کنه خدا لعنت کنه

    پاسخ

    بنیاد‌برکت‌بد‌بختمون‌کرده‌توروخدا‌یکی‌پیگیری
    کنه‌‌ده‌میلیون‌تومان‌وام‌بهمون‌دادن‌همش‌رفت‌پای‌دستگاهو‌پشم‌میخاستیم‌کار‌کنیم‌پول‌در‌بیاریم‌اما‌از‌این‌بدبخت‌تر‌شدیم‌به‌خدا‌دارم‌هر‌ماه‌از‌یارانه‌مادرم‌قسط‌میدم‌خرج‌دانشگاه‌از‌یه‌طرف‌این‌وامم‌شده‌قوز‌بالا‌قوز‌همه‌اعتراض‌دارن‌هیچ‌کس
    جوابگو‌نیست‌ما‌چه‌گناهی‌کردیم‌اخه‌شما‌رو‌به‌
    همین‌ماه‌رمضان‌قسمتون‌میدم‌یه‌فکری‌به‌حال
    ما‌بکنین

    پاسخ

    مثل آدم بنویس

    پاسخ

    ما نه یارانه 22 بهمن گرفتیم و نه یارانه رمضان
    نه مدد جو هستیم نه کمیته امدادی
    نه یارانه میخایم نه پول خواهشا قیمت هارو برگردانید سال 98 .حداقل ثانیه ایی گران نکنید
    بدون شغل ثابت و درآمد ثابت و به زحمت زندگی کردن
    آخه گناه ما دهه شصتی ها چیه که تو این دوران بدبختی گیر کردیم گرانی بی کاری فقر … هزار کوفت و زهر ماری دیگه

    پاسخ

    آخه کی به حف ما توجهی میکنه هر کاری که بخان میکنن آره خواهرم

    پاسخ

    مگ فقطدهه شصتیا فقد تواین مملکت زندگی میکنن بقیه هم برگ چقندرن

    پاسخ

    ماچوب اون احمق هایی رومیخوریم که توسال۵۷ شورش کردن حالاخودشون اکثرابه درک واصل شدن ولی ماهابایدتاوانشون روبدیم خدالعنتشون کنه ان شاالله

    پاسخ

    سلام به من یارانه معیشتی ماه رمضان رو واریز نکردن که متاهل هستم و فرزندم دارم نه کار دارم نه سهام عدالت و نه بیمه با شماره ایی که داده بودم که اعتراض کنم بعد صدبارتماس پیاپی جواب دادن و گفتن وقت منو نگیرید سرم شلوغه. حق خیلی ها پایمال شد کسیم نیست جواب بده

    پاسخ

    لطفا ازمون استخدامی اموزش پرورش بندازین عقب زمانش مناسب نیست دقیق بعد عید فطر ممنون

    پاسخ

    بیخیال بابا.بزار آزمون بدیم تموم بشه.بشین سرجات

    پاسخ

    مگه اینکه تو خواب وضعیتمون خوب بشه.ضمنا اون اقتصاد ۴۳سال پیشو کسی نیاورده بود اون ارزونی برای قبل از ۵۷بود که بعداز۵۷روزبه روز گرونی گریبانمونو گرفت

    پاسخ

    سلام از جناب آقای رییس ریس جمهور عزیزم تشکرمیکنم که به نحو احسن برنامه ریزی میکنن وزیر دستان ایشان همه نیکوکار هستن و افراد نیکوکار را زیر دستان‌خودشون کردن اما هستن کسانی هم که دوست ندارن آقای ریسی حامی مستضعفین باشه امیدوارم جناب ریسی موفق باشند درهمه ی کارهاشون بالخصوص ساختمان سازی و مسکن برای ماهایی که سی سال هنوز مستاجریم وبرای ایشان ارزوی سلامتی وعمرباعزت راازخداوندبزرگ خواهان وخواستارم موفق باشند

    پاسخ

    سلام منم برای جناب آقای ریسی ریس جمهور عزیزمان ارزوی موفقیت دارم وتشکرمیکنم که به فکر اقشار کم درامد و شغل ازاد هستن وخداراسپاس میکنم که همچین فردی تواین وضعیت سخت وگرانی ریس جمهورشان شد وحامی مسضعفین است من خودم زمان انتخابات خواب دیدم امام خمینی برگشته وقتی جناب ریسی انتخاب شدن فهمیدم که خوابم تعبیر شده و جناب ریسی همانند امام به مردم خدمت میکنند امیدوارم ماهم بهره ای ببریم چراکه 5سال هست از خدمت سربازی امدم وتاالان تو خونه نشسته ام ونه کاری دارم نه حقوقی منتظر دستهای پینه ای پدرم هستم که کارگر ساختمان امیدوارم جناب ریسی فکری هم برای ما بیکاره بکند

    پاسخ

    با این تعبیر خواب که تو دیدی خیره مردم روز بروز بدبخت تر دارن میشن شما دارید آش مالی می کنید

    پاسخ

    خدا کنه که دولت اقای رییسی از دهک های پایین حمایت کند و تشکر میکنیم ما مردم مگه چی میخواهیم و خواسته مردم کمی بهتر زندگی کنند و فقر در جامعه نباشد و کسی محتاج نباشه و انشاالله روزی هم ببینیم

    پاسخ