coinex
راهنمای خرید تکراتو

واکنش ها به خبر بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

امروز روز حاشیه‌سازی با محوریت بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت توسط این خواننده محبوب بود. این خبر واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای کشور داشت.

حتماً تا حالا فهمیده‌اید که معین، خواننده محبوب ایرانی مقیم خارج از کشور قرار است به ایران برگردد. البته نه اینکه خود او بخواهد برگردد، بلکه وزیر ارشاد در یک مصاحبه جنجالی جلوی درب سالن برگزاری جلسات هیئت دولت به سؤال یک خبرنگار درخصوص بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت چنین پاسخ داد که معین می‌تواند در چارچوب قوانین به ایران بازگردد.

شنیدن این خبر گرچه بسیار خوشحال‌کننده است، اما نگرانی‌هایی بابت رفتارهای دوگانه با این خواننده ارزشمند بوجود خواهد آمد که شیرینی وصل را تلخ خواهد کرد. در این مورد شاید بحث‌برانگیزترین واکنش به بازگشت معین، توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری باشد که گفته است، اگر معین وارد ایران شود، طبق قوانین به 28 سال زندان محکوم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جدایی شهاب تیام از اینتل ؛ مقصد خواننده محبوب ایرانی کجاست؟

حواشی بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

امروز اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اجازه ورود به ایران را به معین خواننده ایرانی مقیم کشورهای خارجی داد. این خبر خوشحال‌کننده است چرا که یک سلبریتی‌ و یک خواننده محبوب که مردم دهه‌ها با صدایش خاطره دارند، می‌تواند به وطنش بازگردد. اگرچه از صحبت‌های وزیر ارشاد اینگونه می‌توان برداشت کرد که بازگشت وی به سادگی انجام خواهد گرفت، اما در واقعیت چنین نیست.

امروز پس از خبر بازگشت معین، واکنش‌های بسیاری از چهره‌ها و مردم عادی در فضای مجازی طنین‌انداز شد که از جمله آنان می‌توان به توییت محسن برهانی، وکیل دادگستری اشاره کرد. وی گفته است:

این مطلب از یک جنبه درست است؛ از نظر قوانین ایران، هیچ‌یک از اتباع ایران را نمی‌توان ممنوع‌الور‌ود کرد اما دستگیری شخص در فرودگاه و یا ممنوع‌الخروجی بعدی و یا ممنوع‌الکاری و …، ربطی به ورود آزاد ندارد. حداقل مواد ۵۰۰، ۵۰۸، ۶۱۰، ۶۳۹ و ۷۴۵ مجموعاً به‌ میزان ۲۸ سال حبس در انتظار این هنرمند خواهد بود.

حواشی بازگشت معین به ایران و برگزاری کنسرت

برخی کاربران فضای مجازی به صحبت‌های برهانی نیز واکنش نشان داده‌اند. به عنوان مثال افرادی می‌گویند، انگار آقای برهانی با بازگشت معین به کشور مشکل دارد که چنین توییتی زده است. فرد دیگری که انگار حقوق‌دان است نیز در پاسخ به توییت برهانی می‌گوید: «آقای معین نه جرایم ضد امنیت ملی مرتکب شده که شامل ماده ۵۰۰ و ۵۰۸ و ۶۱۰ باشد و نه مرکز فساد و فحشا دایر کرده که شامل مواد ۶۳۹ شود.

کاربران دیگری به صدای این خواننده مشهور اشاره کرده و می‌گویند که مگر می‌شود از ورود این خواننده با صدای جادویی‌اش به ایران استقبال نکرد.

این تنها چند مورد از واکنش‌ها به بازگشت نصرالله معین به ایران بود. برای اینکه بتوانید واکنش‌های بیشتری نسبت به این خبر مطالعه کنید، بهتر است سری به شبکه‌های اجتماعی بیندازید.

بیشتر بخوانید:

شما چه نظری درخصوص بازگشت معین به ایران دارید؟ آیا ممکن است روزی این خواننده بزرگ و دیگر بزرگان عرصه موسیقی به کشور بازگردند؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (52 نظر)

    معین عشقه.صداش جادوییه.
    ایرانی نیست که صدای معین رو دوست نداشته باشه.معین یعنی صدای اسمانی.معین یعنی دلم میخواد به اصفهان برگردم.عشقی معین

    پاسخ

    بنظرم اگه بیاد ملت روحیه‌ای بالا پیدا میکنن

    پاسخ

    مگه استاد معین اختلاس کرده،یا ضد اسلام هست که مجازات براشون تعیین میکنید ،برید به فساد مسئولین برسید

    پاسخ

    یک بار هم تا ترکیه رفتم اما موفق نشدم برم کنسرتش . انشالله تو سرزمین خودش برم کنسرتش

    پاسخ

    درست فرموده جناب وزیر . میتواند بیاید و اینو نگفته که اجازه برگزاری کنسرت را هرگز نمیدهیم . و نگفته بی یروصدا باید بیاد .و نگفته بعد امدن محاکمه شود و بعد یه چفیه بر گردن بیندازد

    پاسخ

    دنیا معین عزیز

    پاسخ

    با سلام چی بهتر از این که یک خواننده مردمی به وطن خودش برگرده این حرکت خیلی مزایای دیگه داره حسن نیت رژیم به ایرانیان مقیم خارج از کشور که هیچ مشکلی با نظام ندارن میتونه باشه و خیلی محاسن دیگه

    پاسخ

    معین نه مجرمه
    نه جانی
    نه عامل فساد
    نه خود فساد
    نه فحشا
    نه هزارتا کوفت و زهر مار دیگه
    #معین

    پاسخ

    این ها برای انتصابات مضحکشون دست به هر کاری میزنن 😁 ولی این مردم که میفهمن که اینها صف ! انتصابات را می‌خوان نه رای مردم رو 😂😁

    پاسخ

    ماجرای چای دبش چی شد که حواستون رفته پیش معین ، مگه نمیگید شهید دادیم ، پس به خونخواهی شهدا باید دنبال دزدانی که حق الناس میخورن باشید ، من موافق هیچ حزبی نیستم جز وجدان بیدار و عدالت خواهی ، نشالله ایران بیدار بشه

    پاسخ

    جالبه والا به خدا هر موقع انتخابات میشه درهای محبت و همه ممنوعیت ها آزاد میشه 😅 البته بگین انتصابات

    پاسخ

    والله این معین بدبخت که مثلا یه شخص معتقدی هست براش 28 سال زندان میبرن بقیشون بیان احتمالا 28 بار اعدام براشون صادر میشه

    پاسخ

    یعنی میشه یک بار هم که شده معین رو از نزدیک زیارت کنم ،افسوس که این موضوع شده یک آرزوی قلبی برای همه ایرانی هادر کشور و من به نوبه خودم حاضرم هر کاری انجام بدهم تا این بزرگوار وارد ایران بشه در امنیت کامل و ملت ایران از این موهبت الهی بهرمند شوند،درود بر معین

    پاسخ

    ازثقتی و باجناقای عزیز چه خبر؟
    آها هنوز ثابت نشده

    پاسخ

    امکان نداره بیاد، اینجا کاباره نیست ، اینجا مهد اسلام هست

    پاسخ

    بی‌صبرانه منتظر ورود ایشون به ایران و شرکت در کنسرتهاشون هستیم. آقای معین در قلب همه ما جا دارند.

    پاسخ

    مگه گفتند وکلا صحبت کنند که 28سال زندانی برا معین برید؟!!! دوم، گناه و جرمش چیست؟!! دهه 40هم خاطره دارند.

    پاسخ

    سالهااونبرعشق وحال کردن دم مردن که میشه یادوطن میافتند اگه مشکلی نداشت چرارفت اون دیگه ازمرحوم فردین وملک مطیعی وخیلی های دیگه که بیشترنبودولی مملکتشونورهانکردن وفرارکنن برن اگه بیات باید جوابگوباشه

    پاسخ

    شما قضات فاسد وکثیف هزاران حق روناحق کردین وهزاران پول کثیف بعنوان رشوه وزیرمیزی گرفتین حالا اسم ازماده وتبصره می ارید دزدهای لجن

    پاسخ

    اسکلی فردین و ملک مطیعی سوختن ن موندن شافتک

    پاسخ

    به خاطر انتخابات به هر کاری دست میزنن حتی آزادی تتلو

    پاسخ

    ممنون بابت جواب قشنگت اینو همه میدونن خدا نکشت پوکیدم

    پاسخ

    حبیب رو گاییدن حالا نوبت معین شده

    پاسخ

    چه بی تربیت مثل لات‌ها نظر دادی

    پاسخ

    بله نوبتش هست

    پاسخ

    اگر این خبر حقیقت داشته باشد که باعث خوشحالی ما است معین یه‌ک خواننده و سلطان صای ایرانی است و خوانندگی که جرم نیست هنر است چه بسا ماخوانندگانی در ایران داریم که اهنگهای هم مانند معینومیخوانند به نظر من خواننده‌های قدیمی باید برگردن و در ایران بخوانند

    پاسخ

    آقای معین یه اسطوره بی بدیل دنیای شعر و آواز ایرانی هست ما دهه شصتیها با صدای این خواننده بزرگ موسقی پاپ و سنتی ایران خاطره داریم و بزرگ شدیم آغوش گرم ایران جان برای تمام این عزیزان باز است این ما مردم هستیم که تصمیم میگیرم که چه کسی بیاد و مگر می‌شود از آمدن معین عزیز خوشحال نبود

    پاسخ

    همانقدر که به حبیب اجازه دادن به این استاد هم اجازه می‌دهند

    پاسخ

    با سلام خدمت عزیزانی گه این مطلب رو میخونید .واقعا لیاقت یه هنرمند اون هم در سطح استاد صدا معین که از دل مردم اون هم با نوحه خوانی رفتن ۲۸ سال زندانه به نظر این بنده حقیر این قانون مزخرف رو باید پاره کرد وریخت دور .
    اصلا به رای گیری بگذارید ببینید چند نفر رای به حبس استاد معین میدن .بخدا خجالت داره طرز برخورد شما با هنر مندان .

    پاسخ

    مگر این بنده خدا عقلش رو از دست داده ه میخواد وارد ایران بشه نظام هنوز درگیر دو تار موی زنان هستش و یادشون رفته مملکت داره غارت میشه اونم بیاد چنان بلای سرش میارن که سر مرحومین جناب ملک مطیعی بزرگ فردین بزرگ و… آوردند میارن همون بهتر ه اونجا بمونه و ماهم داغ ازدست دادن ایشون رو نبینیم چون صدای لطیفش یخ عمر خاطره ست برای ما دهه شصتیا.

    پاسخ

    بازگشت استاد معین یک آرزوی جادویی است و وصف ناشدنی،،،اما همان بلایی رو سرش میارن که سر استاد حبیب محبیان آوردند!؟ مرد اخلاق و ادبی که با کلک آوردندآوردنش اما جنان بلایی سرش آوردند که حتی اجازه نمیدادند در شهر رامسر دوری بزندومردم را ببیندو درباغ مرکبات واقع در روستای نیاسته بدون هیچ دلیلی مرگش را خبر دادندو بی گناه و مظلومامه ازمیان مارفت!؟

    پاسخ

    من ساکن نجف آباد هستم و هرسال بسیاری از بازاریان نجف آبادی با تهیه و توزیع کیک تولد در سالروز تولد این هنرمند و تهیه عکس و ارسال برای حج نصرالله در پی دلجویی و ایجاد حس همنوعی با این هنرمند هستند. در بیاری مغازه ها عکس این هنرمند قابل مشاهده هست. امیدوارم به این بلوغ برسیم که شهر شهید حججی و حاج احمد کاظمی شهر حج نصرالله هم هست و باید با حس همزیستی و مسالمت به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم. به امید روزی که در پل طبیعت نجف آباد شاهد اجتماع 100 هزار نفری مردم برای اجرای کنسرت این هنرمند وطن دوست و متعاد باشیم و جمعیت یکدست شعر زیر را بخوانند :
    دلم میخواد به اصفهان برگردم….

    پاسخ

    سلام ،چرا ۱۰۰هزار نفر میگی؟؟؟!!!من میگم کل ایران میان همان جایی که استاد صدا و جادو هست ،درود و هزاران درود به استاد معین و من به نوبه خودم حاضرم هر کاری در جهت خدمت به این بزرگوار انجام دهم آخه ما دهه پنجاهی ها خیلی خیلی خاطره داریم از این استاد با صدای جادوی اش.

    پاسخ

    به خدا بنده فدایی رهبر وانقلاب خون شهدا جنگ مدافعین حرم هستم
    معین بیاد چهارتا کنسرتداجرا کنه خیلی بهتر نیشود

    پاسخ

    با پاهات تایپ میکنی؟

    پاسخ