;
coinex

آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام ؛ نحوه تایید اکانت در شبکه های اجتماعی مشهور!

کاربران سوشال مدیا برای دریافت نتیجه بهتر باید تاییدیه اکانت داشته باشند. در این مطلب به آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام و سایر شبکه ها پرداخته‌ایم.

امروزه شبکه های اجتماعی به بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با توجه به فراگیری شبکه های اجتماعی در میان مردم و حضور بسیاری از افراد و سازمان‌های رسمی در این فضا، تشخیص اکانت‌ های عادی از رسمی همواره یک مشکل اساسی در پلتفرم‌ های مختلف مثل Instagram بوده است؛ مشکلی که البته حالا با ارائه یک نشان تایید تا حد زیادی حل شده است. در این مقاله به آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مشهور پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام به چه معناست؟

تاییدیه اینستاگرام یعنی تعیین اکانت اینستاگرام شما به عنوان «حضور معتبر یک شخص، سلبریتی یا برند جهانی مشهور». اکانتی که توسط اینستاگرام تایید شده باشد، نشان تایید یا Verified Badge را دریافت می‌کند؛ یک نشان آبی با یک تیک سفید رنگ در وسط آن که درست بعد از نام کاربری شما نمایش داده می‌شود. این مهم نیست که حساب شما شخصی باشد یا از نوع تجاری؛ هر کسی با طی کردن مراحلی مشخص می‌تواند برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام درخواست دهد.

تیک آبی یا نشان تایید اینستاگرام به چه معناست؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

تیک آبی به مردم کمک می‌کند تا اکانت‌های تقلبی را از اصلی و رسمی تشخیص دهند و به راحتی افراد و برندهای مورد نظرشان را دنبال کنند. این تیک آبی علاوه بر پروفایل، در نتایج جستجوی اینستاگرام نیز نمایش داده می‌شود. با این ویژگی، مردم مطمئن می‌شوند که اکانت‌هایی که می‌خواهند فالو کنند، واقعا رسمی هستند.

برای مثال، با وجود این تیک، در یک لحظه می‌توان اکانت یک سلبریتی را از یک اکانت جعلی تشخیص داد. جدای از آن، این تیک حالا به یک سمبل نیز تبدیل شده است. به هر صورت خود اینستاگرام می‌گوید نشان تاییدیه، مدرکی‌ است که نشان می‌دهد شما برند یا «شخصی برجسته» و مشهور هستید.

چه کسی واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام است؟

گرفتن نشان تایید اینستاگرام آنقدرها هم که فکر می‌کنید، آسان نیست. اینستاگرام این نشان را به افرادی می‌دهد که فکر می‌کند «مورد علاقه عموم» هستند. افزون بر این، شما باید یک فرد مشهور، سلبریتی یا برند جهانی باشید. افرادی که این نشان را می‌خواهند، باید به شرایط خدمات این پلتفرم و دستورالعمل‌های آن پایبند باشند. همچنین مطابق با توضیحات رسمی اینستاگرام، اکانت شما باید شرایط زیر را هم داشته باشد:

  • معتبر. شما باید کسی باشید که می‌گویید؛ یعنی یک شخص واقعی، کسب ‌و کار ثبت‌ شده یا برند.
  • منحصربفرد. فقط یک اکانت به ازای هر شخص یا کسب ‌و کار می‌تواند نشان تایید اینستاگرام را داشته باشد (با استثنائاتی برای اکانت‌هایی که مختص زبان‌های مخلتف هستند). اینستاگرام می‌گوید سایت‌های محبوب کلی را تایید نمی‌کند. پیج طرفداران افراد یا برندها نیز شامل این ویژگی نمی‌شوند.
  • عمومی. اگر می‌‌خواهید اکانت اینستاگرام شما تایید شود، حتما باید وضعیت پروفایل شما در حالت عمومی باشد. اگرچه برخی برندها حساب کاربری خصوصی را ترجیح داده‌اند، اما این گروه مشمول تاییدیه اینستاگرام نمی‌شوند.
  • کامل. پیج شما باید کامل باشد و در آن بتوان بیوگرافی، عکس پروفایل و حداقل یک پست را پیدا کرد.
  • شهرت. مجددا، اینستاگرام تاکید می‌کند که حساب‌های کاربری تایید شده باید «نشانگر یک برند یا فرد شناخته‌ شده را که جستجویی بالایی دارد، داشته باشند».

اگر پیش از این نشان تایید را در فیس بوک دریافت کرده باشید، به این معنا نیست که واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام نیز خواهید بود. گفتنی‌ است که گرفتن تیک آبی فیس بوک به مراتب آسانتر است.

چه کسی واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام است؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

با اینکه فیس بوک سازمان‌ها و کسب‌ و کارهای کوچک را هم تایید می‌کند، اینستاگرام می‌گوید نشان تایید یا همان تیک آبی فقط به حساب‌های کاربری «برجسته» که «مورد مقبولیت عموم» هستند و «احتمال جعل شدن آن‌ها بالاست» اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟

خبر خوب این است که فرآیند درخواست نشان تایید اینستاگرام، بسیار ساده است. در ادامه، روش انجام این کار را به صورت دقیق تشریح خواهیم کرد.

قدم اول: ورود به حساب کاربری

فرآیند درخواست نشان تایید اینستاگرام از داخل خود نرم افزار انجام می‌پذیرد. بدین منظور، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر چند اکانت دارید، مطمئن شوید که اکانت درست را انتخاب کرده‌اید.

قدم دوم: درخواست تاییدیه

بعد از ورود، از گوشه سمت راست پروفایل خود وارد منو شوید:

چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

در این مرحله باید روی علامت چرخ‌ دنده یا همان تنظیمات در پایین صفحه ضربه بزنید:

چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

Account را انتخاب کنید:

چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

روی Request Verification ضربه بزنید:

چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

قدم سوم: تایید هویت

۱٫ بعد از انتخاب نام اکانت اینستاگرام، باید سایر بخش‌های درخواستی را هم تکمیل کنید:

  • نام کامل: نام کامل و قانونی شما؛ همان‌ گونه که در کارت شناسایی دولتی شما نیز درج شده است.
  • شهرت: این بخش می‌تواند نام شما یا نام کمپانی شما باشد. از نامی استفاده کنید که عموما مردم، شما را با آن می‌شناسند. برای مثال، اگر معمولا شما را با اسمی مستعار به جای نام خانوادگی واقعیتان می‌شناسند، همان را در این قسمت وارد کنید.
  • دسته ‌بندی: شما می‌توانید یکی از دسته‌های اخبار/ رسانه، ورزش، دولت/سیاست، موسیقی، فشن و مد، سرگرمی، بلاگر/اینفلوئنسر، کسب ‌و کار/برند/نهاد یا موارد دیگر را انتخاب کنید. سعی کنید مرتبط‌ترین دسته‌ بندی را متناسب با فعالیت خود در اینستاگرام انتخاب کنید.
چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

۲٫ در این مرحله باید تصویر کارت شناسایی دولتی یا یک سند تجاری رسمی را آپلود کنید. برای اشخاص، استفاده از گواهینامه رانندگی، پاسپورت یا کارت شناسایی دولتی امکان ‌پذیر است. برای کسب ‌و کارها، شما می‌توانید از یکی از صورت ‌حساب‌های رسمی با نام شرکت، سند بازگشت مالیات یا اسناد دیگر استفاده کنید. حتما مطمئن شوید که نام سند شما باید با نامی که بالاتر وارد کرده‌اید، یکسان باشد.

چگونه برای پیچ رسمی اینستاگرام و تیک آبی اینستاگرام درخواست بدهیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

۳٫ گزینه Send را ارسال کنید.

به محض لمس گزینه ارسال، اینستاگرام درخواست شما را برای دریافت نشان تایید بررسی خواهد کرد. به علاوه، آن‌ها فاکتورهای دیگری مثل «اعتبار، منحصر بفرد بودن، برجستگی و کامل بودن» اکانت شما را نیز بررسی خواهند کرد.

پس از بررسی درخواست، اینستاگرام شما را از تایید شدن یا نشدن درخواستتان مطلع خواهد کرد. شما پیام مربوطه را در نوتیفیکیشن‌ها اینستاگرام مشاهده خواهید کرد، اما نباید انتظار داشته باشید که سریع این پاسخ را دریافت کنید. هیچ تاریخ و جدول زمانی مشخصی برای بررسی درخواست شما وجود ندارد، اما حداقل چند روز برای بررسی درخواست طول می‌کشد.

به یاد داشته باشید که اینستاگرام برای تایید اکانت، هیچ ‌وقت هیچ پولی را درخواست نمی‌کند و آن‌ها هیچ ایمیلی را در مورد درخواست ایمیل شما برایتان ارسال نخواهند کرد. اگر از شما درخواست پول شد یا ایمیلی مبنی بر ارسال اطلاعات بیشتر دریافت کردید، کسی قصد کلاه‌ برداری از شما را دارد.

 بایدها و نبایدهای گرفتن نشان تایید اینستاگرام

هر کسی می‌تواند برای گرفتن نشان تایید اینستاگرام درخواست دهد. اما خط ‌مشی اینستاگرام در این مورد بسیار روشن است:

«درخواست دادن برای گرفتن نشان تایید، تضمین نمی‌کند که اکانت شما تایید خواهد شد».

در ادامه، در مورد بایدها و نبایدهای مربوط به گرفتن نشان تایید اینستاگرام صحبت می‌کنیم.

بایدها و نبایدهای گرفتن نشان تایید اینستاگرام
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

بیوگرافی عالی داشته باشید

پروفایل کامل، یکی از فاکتورهایی است که اینستاگرام هنگام اعطای نشان تایید به آن توجه می‌کند. مطمئن شوید که تمام بخش‌های بیوگرافی اینستاگرام را با اطلاعات مرتبط و دقیق در مورد خودتان یا کسب ‌و کارتان تکمیل کرده‌اید.

راستگو باشید

مطمئن شوید که در کلیه مراحل دریافت تاییدیه اینستاگرام، اطلاعات دقیق و درست را وارد می‌کنید. برای این کار از نام واقعی خودتان استفاده کنید و سراغ دسته‌ای بروید که بیشترین تناسب را با اکانت شما داشته باشد. مهمتر از آن، برای تایید هویت خود بهتر است از یک سند واقعی استفاده کنید. دلیل این موضوع هم روشن است؛ اینکه شما قصد ندارید سیستم را دور بزنید. در این مورد، اینستاگرام این‌چنین می‌گوید:

اگر شما در فرآیند تایید حساب کاربری اطلاعات غلط یا گمراه‌ کننده‌ای را ارائه کنید، ما نشان تایید شما را حذف خواهیم کرد و این اتفاق حتی می‌تواند به حذف حساب کاربری شما نیز منتهی شود.

به ‌موقع و خبرساز باشید

اینستاگرام تمام درخواست‌های گرفتن تیک آبی را به صورت دستی بررسی می‌کند. یکی از فاکتورهایی که کارمندان اینستاگرام بررسی می‌کنند، این است که آیا به نام کاربر مورد نظر در منابع خبری مختلف اشاره شده است یا نه. اما چگونه می‌توان مورد توجه منابع خبری قرار گرفت؟

اگر شما چیزی ارزشمند و خبرساز دارید، یک بیانه خبری بدهید یا سعی کنید با ارائه اطلاعاتی کامل در مورد خود، با نهادهای خبری محلی ارتباط برقرار کنید. اگر پیش از این نام شما در هیچ ‌یک از رسانه‌های خبری اعلام نشده است، همکاری با یکی از خبرگزاری‌های محلی می‌تواند بهترین کار باشد. با این کار، شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. همچنین در قالب یک بخش خبری در سایت یا وبلاگ خود می‌توانید تمام استوری‌های مرتبط را برای ارائه اطلاعات اضافی نشر دهید.

به ‌موقع و خبرساز باشید
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

بیرون از اینستاگرام هم فعالیت کنید

حتی اگر تعداد فالوئرهای اینستاگرام شما بالا باشد، اگر بیرون از فضای اینستاگرام فعالیت نداشته باشید، به سختی می‌توان شما را فردی «مشهور» تلقی کرد. اگر کارمندان اینستاگرام در خلال فرآیند تایید کردن حساب کاربری شما نامتان را در گوگل جستجو کنند، چه چیزی پیدا خواهند کرد؟ مطمئن شوید وب‌ سایت یا وبلاگ شما برای نمایش در نتایج جستجو به اندازه کافی بهینه شده هست. برای حضور بیشتر در فضای آنلاین برای سئو سایت برنامه ریزی کنید و همچنین می‌توانید کارهای دیگری مثل انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌ها و وبلاگ‌های دیگر را امتحان کنید، خصوصا اگر آن‌ها استارتاپ‌ های مشهور یا مهمی در حوزه کاری مرتبط با شما باشند.

 مرتبا پست ارسال کنید

مطابق با دستورالعمل‌ها، شما باید حداقل یک پست برای تایید شدن اکانت خود داشته باشید. اما حقیقتا وقتی که فقط یک پست داشته باشید، نباید برای گرفتن نشان تایید درخواست دهید. یک اکانت غیر فعال، گزینه مناسبی برای گرفتن نشان تایید نیست. برای افزایش شانس گرفتن تیک آبی اینستاگرام، مطمئن شوید که مرتبا در حال ارسال پست‌های جدید هستید.

تعداد فالوئرهای خود را افزایش دهید

دیگر مثل گذشته، تعداد فالوئرها برای تایید شدن حساب کاربری شما ملاک نیست. با این حال، فراموش نکنید که یکی از پیش‌نیازهای گرفتن تیک آبی اینستاگرام، «مشهور بودن» است؛ با این تفاسیر، تعداد فالوئرها یک شاخص مهم محسوب می‌شود. یکی دیگر از فاکتورهایی که اینستاگرام در نظر می‌گیرد، صفحات جعلی ساخته شده با نام شما هستند. مسلما هیچ کسی، اکانتی را که تعداد اندکی فالوئر داشته باشد، جعل نمی‌کند. به بیان دیگر، هر چقدر اکانت شما بزرگتر باشد، شانس جعل هویت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در بیوگرافی خود به کانال‌های موجود در دیگر شبکه‌های اجتماعی لینک ندهید.

در بیوگرافی اینستاگرام نباید لینک اکانت‌های دیگر خود در سایر شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید. افزون بر این، در بیوگرافی اینستاگرام نباید از کاربران بخواهید که شما را در سایر شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. اینستاگرام می‌گوید پروفایل‌هایی را که لینک «اضافه کردن من» یا “add me” سایر رسانه‌های اجتماعی را داشته باشند، تایید نخواهد کرد.

برای ثبت درخواست از سرویس شخص ثالث استفاده نکنید

توصیه می‌کنیم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام، فقط مراحلی را دنبال کنید که بالاتر ذکر کردیم.

اینستاگرام می‌گوید درخواست‌هایی را که از طریق اپلیکیشن‌ها یا روش‌های متفرقه ثبت شده باشد، تایید نخواهد کرد. در فضای مجازی، کلاهبرداران بسیاری هستند که با فروش تاییدیه اینستاگرام، از این راه کسب درآمد می‌کنند. سعی کنید در دام این افراد گرفتار نشوید.

اگر درخواست شما تایید نشد، دلسرد نشوید

اگر درخواست شما در مرحله اول رد شد، نیازی به نگرانی نیست؛ وضعیت پروفایل خود را بهبود بخشید و به دنبال مخاطبان بیشتر باشید. پس از اعمال تغییرات لازم و جذب مخاطبان بیشتر، تلاش دوباره هیچ ضرری ندارد. ۳۰ روز پس از رد درخواست اولیه می‌توان مجددا برای گرفتن تیک آبی اقدام کرد.

نشان تایید را بعد از گرفتن آن حفظ کنید

بعد از گرفتن نشان تایید، هیچ کسی دوست ندارد آن را از دست بدهد. این یعنی شما همچنان باید به قوانین و دستورالعمل‌های اعلام‌ شده توسط اینستاگرام پایبند باشید. توجه داشته باشید که با فروش نشان یا استفاده از تصویر، بیوگرافی و نام پروفایل برای تبلیغات سرویس‌های دیگر، اینستاگرام ممکن است نشان شما را بگیرد یا حتی حساب کاربری شما را غیر فعال کند؛ پس در حفظ تیک آبی کوشا باشید!

اگر اکانتمان تایید نشد، چگونه نشان دهیم که فردی معتبر هستیم؟

دریافت تیک آبی تنها راه نشان دادن اعتبار در اینستاگرام نیست، اما در ادامه نکاتی را از زبان خود اینستاگرام بیان می‌کنیم که با در پیش گرفتن آن‌ها می‌توان شانس دریافت نشان تایید یا همان Verified Badge را افزایش داد.

لینک دادن از دیگر منابع رسمی

مدیران این پلتفرم اجتماعی پیشنهاد می‌دهند که از دیگر منابع رسمی مثل وب ‌سایت، صفحه فیس بوک یا اکانت توییتر و یوتیوبتان به پروفایل اینستاگرام خود لینک بدهید. این کار به‌ خصوص وقتی که اکانت شما در دیگر شبکه‌های اجتماعی تایید شده باشد، کمک بسزایی به شما خواهد کرد. اما به یاد داشته باشید که در بخش بیوگرافی نباید لینک هیچ ‌یک از دیگر شبکه‌های اجتماعی را قرار دهید.

اگر اکانتمان تایید نشد، چگونه نشان دهیم که فردی معتبر هستیم؟
آموزش دریافت تیک آبی در اینستاگرام

استفاده موثر از بیوگرافی

پیش از این گفتیم که بیوگرافی شما باید کامل و موثر باشد تا شانس دریافت نشان تایید اینستاگرام افزایش پیدا کند. با این وجود، حتی اگر شما نتوانید تیک آبی را دریافت کنید، وجود توضیحات کامل در بخش بیوگرافی به نوعی نشانگر اعتبار و واقعی بودن شما خواهد بود. اینستاگرام می‌گوید شما باید از بیوگرافی خود به منظور «ارائه توضیح بیشتر برای مشتریان بالقوه در مورد کسب ‌و کار خود» استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نشان دادن پشت صحنه از طریق استوری

استوری‌های اینستاگرام، این شانس را به شما می‌دهند که کاربران را با پشت پرده فعالیت‌های برند خود بیشتر آشنا کنید. همچنین با این کار، فالوئرهای شما می‌توانند به صورت لحظه‌ای با کمپانی شما و اتفاقات آن آشنا شوند. مسلما جعل این نوع از معرفی برند برای سودجویان دشوار خواهد بود. به همین جهت هم هست که اینستاگرام می‌گوید استفاده درست از استوری و نمایش پشت صحنه فعالیت‌های کسب‌ و کارها، اعتبار آن‌ها را تقویت می‌کند.

تعامل با فالوئرها

تعامل با فالوئرها همیشه یک سیگنال خوب برای تایید اعتبار کانال‌های اجتماعی است. برای برجسته‌تر شدن اعتبار‌تان، اینستاگرام توصیه می‌کند که مشتریان خود را برای تگ کردن کسب ‌و کارتان تشویق کنید. با این کار، «مردم می‌توانند پست‌های مشتریان مختلفی را ببینید که در حال استفاده از سرویس یا محصول شما هستند.»

آموزش دریافت تیک آبی در توییتر، تلگرام و …

تیک آبی اختراع شبکه اجتماعی توییتر است. توییتر با اضافه کردن این آیکون آبی رنگ در کنار اسم افراد سعی داشت تا شخصیت‌های مشهور و برجسته را از افراد عادی متمایز کند. بعد از توییتر دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام هم رویه مذکور را پیش گرفتند. در ادامه به آموزش گرفتن تیک آبی در سه شبکه اجتماعی مشهور دیگر توییتر، تلگرام و فیس بوک پرداخته‌ایم.

دریافت تیک آبی در توییتر

دریافت تیک آبی در توییتر

دریافت نشان آبی رنگ در توییتر از دیگر شبکه‌ های اجتماعی، ساده‌تر است. در واقع بر خلاف اینستاگرام که تأیید اکانت را بسیار سختتر انجام می‌دهد، توییتر رویه‌ای آسانتر را در نظر گرفته است. برای تأیید شدن در توییتر لازم نیست یک شخصیت کاملاً مشهور باشید. حتی روزنامه‌ نگارها، نویسنده‌ها، عکاس‌ها و دیگر شخصیت‌های هنری که سلبریتی نیستند هم می‌توانند در توییتر تأیید شوند. فقط لازم است اکانت شما از خصوصیات زیر برخوردار باشد.

۱. تصویر اکانت توییتر باید تصویر واقعی شما یا لوگو شرکتی باشد که اکانت برای آن ساخته شده است.

۲. نام واقعی شما باید روی اکانت استفاده شده باشد. تنها افرادی با نام غیر واقعی تأیید می‌شوند که در دنیای مجازی به آن نام شناخته شده باشند.

۳. توییتر باور دارد درصورتی‌ که شما شخصیتی جدی در دنیای مجازی هستید، باید یک وب‌ سایت به نام شما وجود داشته باشد. در نتیجه برای تأیید اکانت بهتر است آدرس وب ‌سایت خود یا شرکت مورد نظر را در بیوگرافی اکانت وارد کنید.

۴. اکانت شما نباید در حالت مخفی قرار گرفته باشد. یعنی کاربران باید بدون هیچ مشکلی با شما در ارتباط باشند.

۵. بیوگرافی اکانت باید معرفی کامل شخصیت شما باشد. استفاده از بیوگرافی غیرواقعی توسط توییتر تشخیص داده می‌شود. در نظر داشته باشید که تأیید اکانت توییتر توسط اشخاص حقیقی انجام می‌شود.

دریافت تیک آبی در توییتر

در پروسه تأیید اکانت، توییتر از شما می‌خواهد که اطلاعاتی را از جمله دلایل دریافت تیک آبی، تصویری از کارت شناسایی و صفحات اینترنتی که نشان‌ دهنده فعالیت شما باشند، در اختیار این شبکه اجتماعی قرار دهید.

درصورتی‌که همه شرایط لازم را دارا هستید می‌توانید به صفحه تأیید اکانت توییتر به آدرس verification.twitter.com/request بروید و اطلاعات را در اختیار این شرکت قرار دهید. در فرم پیش رو بهتر است به هیچ وجه از کپی کردن اطلاعات استفاده نکنید. در این فرم از شما خواسته می‌شود تا نام کاربری، دو لینک برای معرفی شخصیت یا شرکتی که قرار است مورد تأیید قرار بگیرد، توضیحی ۵۰۰ کلمه‌ای از دلایل تأیید شدن و تصویری واضح از کارت شناسایی خود را برای این شرکت ارسال کنید.

بعد از ارسال فرم، خلاصه‌ای از اطلاعات ارسالی شما نشان داده می‌شود. حدود ۲ هفته طول می‌کشد تا توییتر به ‌صورت شخصی و غیر اتوماتیک، اکانت شما را مورد بررسی قرار دهد. تعداد دنبال‌ کننده‌های شما در توییتر تأثیر چندانی در تأیید اکانت و دریافت تیک آبی ندارد. ما شاهد تأیید اکانت‌هایی در توییتر هستیم که تنها چند هزار دنبال کننده دارند. به طور کلی توییتر اکانت موسیقی ‌دانان، بازیگران، نقاش‌ها، عکاس‌ها، سیاست ‌مداران، ورزشکاران، شرکت‌ها و افراد مشهور در خارج از دنیای مجازی را تأیید می‌کند.

دریافت تیک آبی در تلگرام

دریافت تیک آبی در تلگرام

امکان دریافت نشان آبی رنگ در تلگرام وجود ندارد. تنها اکانت‌های مرتبط با این شبکه اجتماعی مانند اکانت رسمی تلگرام، تیک آبی دریافت می‌کنند. ساده‌ترین توضیح برای نبود تیک آبی رنگ در تلگرام، عدم حضور افراد مشهور در این پیام‌ رسان است. بر خلاف ایران که در آن تلگرام به‌ عنوان یک شبکه اجتماعی، خبری و تفریحی شناخته می‌شود، عمده فعالیت کاربران بین ‌المللی در تلگرام، در سیستم پیام‌ رسانی این شبکه خلاصه شده است.

دریافت تیک آبی در فیس ‌بوک

دریافت تیک آبی در فیس ‌بوک

پروسه دریافت نشان تأیید در فیس‌ بوک شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. البته با توجه به اینکه هردو شبکه متعلق به یک شخص و شرکت است، این موضوع چندان دور از ذهن نیست. برای تأیید شدن در فیس ‌بوک باید به صفحه Page Verification در زیرمجموعه اکانت در تنظیمات این شبکه اجتماعی مراجعه کنید. با توجه به تغییرات سریع فیس ‌بوک، ممکن است پیدا کردن این گزینه کمی مشکل باشد.

امکان تأیید صفحات و اکانت‌های شخصی در فیس ‌بوک در نظر گرفته شده است. با این حال تأیید در فیس‌ بوک مانند اینستاگرام، ارتباطی مستقیم با شهرت فرد یا شرکت مورد نظر در خارج از دنیای مجازی دارد. بهتر است پیش از ارسال درخواست تأیید، تصویر مناسبی را برای اکانت خود انتخاب کنید. نام باید به ‌صورت واقعی و کامل وارد شده باشد و در بخش بیوگرافی هم اطلاعات صحیح و قابل بررسی ذکر شود. هیچ ‌گونه لینک به دیگر شبکه‌های اجتماعی رقیب مانند توییتر نباید در پروفایل شما وجود داشته باشد.

فیس‌ بوک مدت زمان مشخصی را برای تأیید اکانت کاربری در نظر نگرفته و این پروسه ممکن است تا چند ماه طول بکشد. علاوه بر این در بیشتر موارد فیس ‌بوک پیغام خاصی را برای عدم پذیرش درخواست ارسال نمی‌کند. ارسال دوباره درخواست تیک آبی در فیس ‌بوک، تأثیر خاصی در سرعت بخشیدن به فرآیند بررسی این شبکه اجتماعی ندارد.

دریافت تیک آبی در دیگر شبکه ‌های اجتماعی

یوتیوب یکی دیگر از شبکه‌ های اجتماعی است که امکان دریافت تیک آبی رنگ در آن وجود دارد. این تیک عموماً به کانال‌هایی اعطا می‌شود که از دنبال‌ کننده‌های زیادی در این شبکه اجتماعی متمرکز بر ویدیو برخوردار باشند. شبکه اجتماعی و میکروبلاگ تامبلر نیز هنوز برنامه مشخصی برای صدور تیک آبی رنگ برای کاربران خود ندارد. شبکه‌ های اجتماعی داخلی نیز تا حدود زیادی با فناوری تأیید اکانت ناآشنا هستند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hootsuite و تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر