;
coinex

اکانت توییتر ترامپ برای همیشه مسدود شد

اکانت توییتر ترامپ برای همیشه مسدود شد . شبکه اجتماعی توئیتر حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به طور دائم مسدود کرد. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

شبکه اجتماعی توییتر روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که حساب کاربری شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا را برای همیشه مسدود می‌کند. ترامپ پس از تعلیق ۱۲ ساعته‌ی حسابش در توییتر، دو توییت دیگر منتشر کرد که ناقض قوانین بودند. در همین راستا توییتر با تعلیق حساب ترامپ، هشدار داد که حساب‌های جدید او نیز به‌ محض رؤیت، بسته خواهند شد.

توییتر ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا را به‌صورت دائمی مسدود کرده است. در بیانیه آمده است که پس از بررسی دقیق توئیت‌های اخیر حساب دونالد ترامپ، این حساب را به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت، برای همیشه مسدود کرده است.

اکانت توییتر ترامپ برای همیشه مسدود شد

بیش از ۸۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سراسر جهان صفحه توئیتر ترامپ را پیگیری می‌کردند. شبکه اجتماعی توییتر گفته است: «پس از بررسی دقیق توییت‌های اخیر از حساب realDonaldTrump @ و زمینه پیرامون آنها، به دلیل خطر تحریک بیشتر به خشونت ، این حساب را برای همیشه تعلیق کردیم.»

اکانت توییتر ترامپ
اکانت توییتر ترامپ تعلیق شد

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طی روزهای گذشته طرفداران دونالد ترامپ با مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات ایالات متحده‌، به محل برگزاری جلسات کنگره‌ی آمریکا موسوم ‌به کپیتال (Capitol) هجوم بردند و در نتیجه‌ی این اتفاق پنج نفر کشته شدند. در ادامه این بیانیه آمده است:

با توجه به وقایع وحشتناک این هفته، ما روز چهارشنبه روشن کردیم که تخلفات تازه از قوانین توییتر می‌تواند به طور بالقوه به چنین اقدامی منجر خواهد شد.

اکانت توییتر ترامپ

توییتر می‌گوید، دو توییت روز جمعه دونالد ترامپ خط مشی و سیاست این شرکت را به دلیل «تجلیل از خشونت» از نقض می‌کنند. ترامپ در یکی از توییت‌های خود گفته بود قرار نیست مراسم تحلیف را برگزار کند. توییتر می‌گوید شماری از طرفداران ترامپ از این توییت این‌گونه برداشت کرده‌اند که ترامپ همچنان روی غیر واقعی بودن نتیجه‌ی انتخابات تأکید می‌کند. این شبکه تصریح کرده است که دو توییت را می‌بایست «در متن رویدادهای گسترده تر در کشور و تاثیر بیانیه‌های رئیس جمهور برای بسیج مخاطبان مختلف از جمله برای تحریک خشونت، خوانده شود.»

سوشال مدیا از جمله اینستا و توییتر بخش جداناشدنی از دنیای این رزوهای ما هستند. رکوردهای اینستاگرامی نمایانگر همین موضوع هستند. در همین زمینه بد نیست نگاهی به رکورد لایو اینستاگرام ، بیشترین فالوور اینستاگرام و بیشترین لایک تصویر در اینستاگرام بیاندازید.

بیشتر بخوانید:

 

منبع: theverge

نظر شما در خصوص اکانت توییتر ترامپ و توئیت‌هایش چه بود؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر