;
coinex

اولین مجموعه تصاویر از فیلم مورتال کامبت را ببینید

این فیلم اقتباسی از سری بازی های محبوب مورتال کامبت است. حالا برادران وارنر اولین مجموعه تصاویر از فیلم مورتال کامبت را منتشر کرده اند. با ما باشید.

طی سالهای اخیر اقتباس های سینمایی از بازی ها چندان مورداقبال عمومی قرار نگرفته است. در این مورد خاص یعنی مورتال کامبت هم، چند اقتباس پیشین این مجموعه نیز مورد اقبال قرار نگرفتند.

حالا باید دید یکی از موردانتظارترین و بهترین فیلم های 2021 یعنی مورتال کامبت جدید چگونه عملکردی خواهد داشت؟ در جال حاضر سازندگان تایید کردند که فیلم با درجه‌ی سنی بزرگ‌سال/R اکران می‌شود و حتی فتالیتی‌های خونین، خشن و خاص بازی‌های مورتال کمبت هم در آن قرار دارند. در نتیجه این فیلم میتواند حداقل در زمره بهترین فیلم های اکشن 2021 باشد.

اولین مجموعه تصاویر از فیلم مورتال کامبت را ببینید

لوییس تن در فیلم مورتال کمبت نقش شخصیتی جدید در مجموعه به اسم کول یانگ را بازی می‌کند. ولی کاراکترهای معروفی چون سونیا بلید، لیو کانگ، ساب-زیرو، اسکورپیون، جکس، کونگ لائو و شنگ سانگ نیز در قصه‌ی فیلم نقش دارند.

فیلم Mortal Kombat که جیمز وان را به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان خود می‌شناسد، مطابق گزارش‌ها پروسه‌ی فیلم‌برداری بسیار خوبی را سپری کرد و تیم نویسندگی و کارگردانی تازه‌کار اثر از پس مدیریت عالی پروسه‌ی ساخت برآمد.

همچنین گفته می‌شود که سازندگان تا جای ممکن از استفاده‌ی بی‌رویه از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری پرهیز کردند و این‌گونه هزینه‌ی ساخت را تا جای ممکن کاهش دادند.

در ادامه میتوانید مجموعه تصاویر این فیلم را که منتشر شده ببینید.

اولین مجموعه تصاویر از فیلم مورتال کامبت را ببینید

به علاوه توصیه میکنیم اگر پیگر اخبار سینما هستید بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را از دست ندهید. همچنین طرفداران ژانر وحشت میتوانند با ترسناک ترین فیلم های 2021 سرگرم باشند و در عین حال برای داشتن لحظاتی شاد میتوانید به بهترین فیلم های کمدی 2021 مراجعه کنید.

همچنین سینمای کره را با بهترین فیلم های کره ای 2021 از دست ندهید، شاید یکی از بهرین فیلم های اسکار 2021 در میان آنها باشد. البته که طرفداران ژانر ابرقهرمانی با بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 سرگرم هستند اما بهترین انیمه های 2021 نیز جای خود را دارد و در این مورد نباید بهترین انیمه های زمستان 2021 را از دست داد. به علاوه جذابیت های بهترین انیمیشن های 2021 هرکسی را به وجد می آورد. همچنین سری بهترین فیلم های عاشقانه 2021 به بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین مجموعه تصاویر از فیلم مورتال کامبت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر