;
coinex

سریال یاغی ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان

یاغی از خبرسازترین سریال های در حال ساخت این روزها با نقش آفرینی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی است. در بررسی اخبار سریال یاغی با ما باشید.

آغاز سال 1400 شمسی گویی سال بلوغ بخش نمایش خانگی است. اگر تا پیش از این هر از چندگاهی شماری سریال در شمار سریال های خوب و پرطرفدار در این بخش تهیه می شدند و مجموع آثار بخش نمایش خانگی به 10 عنوان هم نمی رسید، حالا در آغاز سال 1400 تنها پلتفرم فیلمیو بیش از 10 عنوان سریال و ویژه برنامه را پخش می کند و چند سیال اختصاصی دیگر را نیز در دستور کار دارد.

نماوا هم از قافله عقب نمانده و بعد از موفقیت قورباغه ، آثار اختصاصی دیگری در دست تولید دارد. البته که سریال های اختصاصی هر پلتفرم در دیگری نیز پخش می شود تا دوستداران آثار نمایش خانگی از جدیدترین آثار عقب نمانند.

در حال حاضر اما و در سال 1400 اخبار برخی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی با جدیت پیگیری می شود. اخیرا اما جدیدترین سریال فیلیمو یعنی سریال اغ از خبرسازترین سریال های پلتفرم فیلیمو است که به زودی با بازی طناز طباطبایی و پارسا پیروز فر جلوی دوربین خواهد رفت. اما از تاریخ پخش سریال یاغی و بازیگران سریال جدید یاغی چه می دانیم؟ با ما همراه باشید.

سریال یاغی

تاریخ پخش سریال یاغی

بنابر جدیدترین اخبار منتشر شده از بازیگران و تاریخ پخش سریال یاغی ، این سریال به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی، جدیدترین محصول انحصاری پلتفرم فیلیمو است.

سریال یاغی ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان
تاریخ پخش سریال یاغی

یاغی با نام انگلیسی Rebel عنوان سریالی از شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمد کارت و محصول سال 1400 است. این سریال درامی جنایی با رویکردهای معمایی است. فیلم نامه این اثر به قلم پدرام پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت به رشته تحریر درآمده است. این تیم نویسندگی تجربه نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی به زودی با اخذ مجوزهای قانونی رسما مراحل پیش تولید خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 آغاز می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

به گزارش روابط عمومی پروژه، این سریال با حضور دو بازیگر مطرح سینمای ایران یعنی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی که مدت هاست بازی در سریالی را نپذیرفته اند ساخته خواهد شد.

گفتنی است به‌زودی اسامی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما که حضورشان در این سریال قطعی شده است به همراه سایر عواملی که در این پروژه همکاری می‌کنند، به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد. اما پیش از این اجازه دهید به بررسی بیوگرافی بازیگران سریال سریال یاغی بپردازیم. با ما باشید.

بازیگران سریال جدید یاغی

در حال حاضر جز پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی حضور هیچ بازیگر دیگری در این سریال قطعی نشده است. البته شایعاتی مبنی بر حضور احتمالی پژمان جمشیدی، بازیگر این روزها موفق سینمای ایران جریان دارد. اما ما در ادامه به بیوگرافی بازیگران تاییده شده این سریال خواهیم پرداخت. با ما باشید.

پارسا پیروزفر : بازیگران سریال جدید یاغی

سریال یاغی ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان

از جمله بازیگران سریال جدید یاغی پارسا پیروزفر است. پیروزفر زاده 22 شهریور 1351 بازیگر محبوب و موفق سینما و تلویزیون ایران، مدرس بازیگری، کارگردان، نمایشنامه نویس، نقاش و مترجم ایرانی است. او دانش آموخته رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

علاقه مندی او به نقاشی سبب شد تا طی سال های 1363 تا 1369 و زمانی که در مقطع تحصیلی دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک مشغول به تحصیل بود به خلق داستان های مصور بپردازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های ترکی 2021

آثار مصوری که در آن خود او هم تصویرگر و هم داستان سراست و بنابر آنچه در وب سایت او منتشر شده تاکنون هیچ اقدامی برای چاپ رسمی این آثار نکرده است. بعد از اتمام مقطع تحصیلی دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک در سال 1369، پیروزفر تحصیلات خود را در رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد.

اولین حضور و نقش سینمایی او، نقشی کوتاه در فیلم پری (1373) به کارگردانی داریوش مهرجویی بود.  او در همان سال و حین تحصیل نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان و مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت و در سال 1374، آموختن بازیگری را در آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان آغاز کرد.

اولین حضور رسمی او در تئاتر در مقام بازیگر در سال 1374 در نقش ماریوس در نمایش بینوایان اثر ویکتور هوگو به کارگردانی بهروز غریب پور بود. او در سال 1376 با اتمام رشته نقاشی در مقطع لیسانس از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. همان سال با بازی در نقش هیکارو در نمایش بانو آئویی اثر یوکیو میشیما به کارگردانی بهرام بیضایی دومین حضور رسمی اش در تئاتر در مقام بازیگر رقم خورد.

او همچنین در سال 1380 نمایشنامه هنر اثر یاسمینا رضا را کارگردانی کرده و روی صحنه برد. هنر اولین تجربه کارگردانی او محسوب می شود. در سال های 1384 و 1385 نیز تدریس بازیگری در موسسه فرهنگی و هنری کارنامه و کلاس های فوق العاده بازیگری در دانشگاه علامه طباطبایی را آغاز کرد.

او همچنین در سال های 1386 تا 1390 در مدرسه فیلم سازی و پژوهش سینمایی هیلاج، تجربه تدریس بازیگری را داشته است. از دیگر فعالیت های هنری او پس از اتمام مقطع تحصیلی دبیرستان که در مقاطع زمانی متفاوتی به آن ها پرداخته است، باید به فعالیت در زمینه طراحی گرافیک، ساختن تیزر و مجسمه سازی اشاره کرد. در حال حاضر نیز پیروزفر در عین مشغولیت به سینما و بازیگری، گاها به نقاشی، ترجمه و موارد دیگر می پردازد.

پیروزفر در مقام بازیگر و کارگردان، نمایش های گلن گری گلن راس اثر دیوید ممت ترجمه امید روشن ضمیر را در سال 1390، نمایش نامه خدای کشتار اثر یاسمینا رضا را در سال 1391، نمایش سنگ ها در جیب هایش اثر مری جونز در سال 1392، نمایش بر پهنه دریا اثر اسلاومیر مروژک در سال 1393، نمایش ماتریوشا به نویسندگی، کارگردای و بازیگری خود در سال های 1395 و 1396 را روی صحنه برده است. او حالا در شمار بازیگران سریال جدید یاغی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

طناز طباطبایی : بازیگران سریال جدید یاغی

سریال یاغی ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان

طناز طباطبایی زاده 20 اردیبهشت 1362 بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر اهل ایران از دیگران بازیگران سریال جدید یاغی است. او سیمرغ لورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم شنای پروانه دریافت کرد.

او به عنوان یکی از ایرانیان با بیشترین فالوور در اینستاگرام فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او از سال 1379 وارد عرصه بازیگری شد و در کلاس های آزاد بازیگری هیوا توانست دوره بازیگری را از سر بگذراند.

او در مدت کوتاهی وارد فعالیت حرفه ای شد و در مجموعه تلویزیونی ذبیح ایفای نقش کرد. اما درواقع فیلم سینمایی دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی بود که اولین حضور سینمایی جدی او را رقم زد. او به جز بازیگری در موسیقی و نقاشی نیز فعال است.

طباطبایی اما با مجموعه میوه ممنوعه بیش از پیش شناخته شد. در سال 1387 برای اولین بار او نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم صداها شد. او در فیلم مرهم توانایی های خود را بار دیگر نشان داد.

در سال 1389 در فیلم گزارش یک جشن به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بازی کرد که این فیلم توقیف شد. طباطبایی در سال 1396 برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یازدهمین دوره جشن منتقدان سینمای ایران برای بازی در فیلم ویلایی ها شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

محمد کارت

کارگردان این سریال ، محمد کارت متولد 15 فروردین 1365 در شیراز است. شروع فعالیت هنری محمد کارت در زمینه بازیگری و کارگردانی از سال 1379 بوده و فارغ التحصیل هنرستان هنرهای نمایشی، لیسانس کارگردانی سینما و عضو خانه سینمای ایران است. در ادامه جزئیات فعالیت های هنری او را ذکر می کنیم.

سریال یاغی ؛ تاریخ پخش، بازیگران و خلاصه داستان
تاریخ پخش سریال یاغی

کارگردان و تهیه‌کننده

  • مستند پیله (محصول شبکه مستند سیما) (۱۳۹۹)
  • فیلم سینمایی «شنای پروانه» کارگردان
  • فیلم‌کوتاه داستانی «بچه‌خور» کارگردان
  • مستند «لاوراتوار» تهیه‌کننده
  • مستند «آوانتاژ (فیلم مستند)» کارگردان و تهیه‌کننده
  • مستند «معلق» کارگردان
  • مستند «بختک» کارگردان
  • مستند «خون مردگی (فیلم مستند)» کارگردان و تهیه‌کننده
  • مستند «سمفونی مرگ» کارگردان و تهیه‌کننده
  • مستند «ذره بین» تهیه‌کننده

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

بازیگر فیلمهای سینمایی

  • آزادی مشروط (حسین مهکام ۱۳۹۲)
  • حراج (حسین شهابی ۱۳۹۲)
  • عصبانی نیستم (رضا درمیشیان ۱۳۹۲)
  • چه خوبه که برگشتی (داریوش مهرجویی ۱۳۹۱)
  • بوسیدن روی ماه (همایون اسعدیان ۱۳۹۰)
  • بی خود و بی جهت (عبدالرضا کاهانی ۱۳۹۰)
  • گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی کیا ۱۳۸۹)

جوایز محمد کارت:

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی «شنای پروانه» ۱۳۹۸
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم داستانی «بچه‌خور»
  • برنده سیمرغ بهترین فیلم از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای فیلم داستانی «بچه‌خور»
  • برنده تندیس بهترین فیلم کوتاه از بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران برای فیلم کوتاه «بچه خور» ۱۳۹۷
  • نشان شایستگی بهترین کارگردانی از نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه ایران (بچه‌خور)
  • جایزه کارگردانی و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران
  • نشان شایستگی بهترین فیلم از نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه ایران (بچه‌خور)
  • برنده سیمرغ بهترین فیلم کوتاه آسیایی از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر (بچه‌خور)
  • برنده تندیس ویژه داوران یازدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت (لاوراتوار)
  • برنده تندیس بهترین کارگردانی فیلمهای بلند از دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت (آوانتاژ)
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌فجر (بختک)
  • برنده تندیس بهترین فیلم اجتماعی از هفتمین جشنواره بین‌المللی سینما ل (خونمردگی)
  • برنده جایزه بهترین کارگردان مستند سال از چهارمین دوره جشنواره جام‌جم تلویزیون
  • برنده تندیس بهترین فیلم بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (آوانتاژ)
  • برنده تندیس ویژه هیئت داوران بخش بین‌الملل ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر (آوانتاژ)
  • برنده جایزه بهترین کارگردانی از دومین جشنواره فیلم سلامت (آوانتاژ)
  • برنده جایزه بهترین فیلم ورزشی سال با موضوع اعتیاد از یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلمهای ورزشی (آوانتاژ)
  • برنده تندیس بهترین فیلم اجتماعی سال ۹۲–۹۱ از چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین کارگردانی نهمین دوره جشنواره ملی فیلم اردیبهشت هرمزگان (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین فیلم نیمه بلند از یازدهمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی نهال (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از یازدهمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی نهال (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین فیلم مستند از پنجاهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ایران (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین فیلم از نگاه تماشاگران از سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران (خونمردگی)
  • برنده تندیس بهترین فیلم مستند از چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید (خونمردگی)
  • برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از نخستین کنگره ملی اقتصادمقاومتی بیست و نه یازده (ذره‌بین)
  • کاندیدای بهترین کارگردانی فیلم مستند از هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران (خونمردگی)
  • کاندیدای دریافت جایزه بهترین کارگردانی فیلم بلند از هشتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت (بختک)
  • کاندیدای دریافت جایزه بهترین مستند سال از هفدهمین جشن سینمایی دنیای تصویر حافظ (آوانتاژ)
  • کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم از هفدهمین جشن بزرگ سینمای ایران (آوانتاژ)
  • کاندیدای دریافت جایزه بهترین کارگردانی از نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران (آوانتاژ)
  • کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم از نهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران (آوانتاژ)
  • کاندیدای دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (آوانتاژ)

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

عوامل سریال یاغی

  • کارگردان: محمد کارت 
  • تهیه کننده: سید مازیار هاشمی 
  • نویسنده: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

در حال حاضر اطلاعاتی از تاریخ پخش سریال یاغی مشخص نشده است. به محض ارائه هرگونه اطلاعات تکمیلی درباره این سریال، جستار پیش رو به روزرسانی خواهد شد.

در اینجا اما به دوستداران بهترین سریال های ایرانی توصیه می کنیم نگاهی به بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی و بهترین سریال های طنز ایرانی داشته باشند. به علاوه علاقه مندان به سریال های ترکی بهترین سریال های ترکی 2020 و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) را ببینند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال یاغی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر