;
coinex

توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی اضافه شدن بخش پادکست به توییتر هستند

توییتر رسما اعلام کرده که در حال کار بر روی اضافه شدن بخش پادکست به توییتر است و این قابلیت را به عنوان بخشی از تب Spaces خود در پلتفرم خود ادغام می‌کند.

توییتر رسما وارد دنیای پادکست‌ها می‌شود. این شبکه اجتماعی امروز اعلام کرد که رسما در حال کار بر روی اضافه شدن بخش پادکست به توییتر است و پادکست‌ها را به عنوان بخشی از تب Spaces جدید خود در پلتفرم خود ادغام می‌کند. تب Spaces بازسازی‌شده و افزودن پادکست‌ها از امروز برای گروهی از مخاطبان انگلیسی زبان جهان در iOS و Android قابل مشاهده خواهد بود.

بیشتر بحوانید:‌ زاتکو برای شهادت علیه توییتر در کنگره آمریکا آماده می‌شود!

اضافه شدن بخش پادکست به توییتر

طراحی مجدد بخش Spaces، هاب‌های شخصی‌سازی شده‌ای را برای کاربران به نام «ایستگاه‌ها» فراهم می‌کند که محتوا را بر اساس موضوعات مختلف، مانند اخبار، موسیقی، ورزش و موارد دیگر با هم گروه‌بندی می‌کند.

توصیه‌هایی که مشاهده می‌کنید بر اساس مضامین و افرادی است که دنبال می‌کنید. کاربران توییتر اکنون می‌توانند به مجموعه شخصی‌سازی شده فضاهای زنده و ضبط‌شده دسترسی داشته باشند. هاب‌ها همچنین دارای محبوب‌ترین پادکست‌ها از سراسر جهان خواهند بود. هنگامی که با پادکست مواجه شدید، می‌توانید به پادکست پاسخ مثبت یا منفی بدهید تا توییتر بداند که آیا محتوا برای شما جالب است یا خیر.

توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی قابلیت اضافه‌ شدن بخش پادکست به توییتر هستند
نمایی از بخش پادکست توییتر

پس از باز کردن تب Spaces، سه بخش را مشاهده خواهید کرد. بالای برگه، ایستگاه‌ها را به شما نشان می‌دهد که به صورت افقی حرکت می‌کنند و تم‌ها و موضوعات مختلفی را برای گوش دادن به نمایش می‌گذارند. در زیر آن، Spaces spotlight را خواهید دید که برخی از برترین محتوای صوتی انتخاب شده را فهرست می کند. در نهایت، فهرستی از فضاها را خواهید دید.

با توجه به اینکه این شبکه اجتماعی در چند ماه گذشته در حال آزمایش پادکست بوده، اطلاعیه امروز تعجب آور نیست. با این حال، آزمایش‌های اولیه نشان داد که توییتر روی یک تب اختصاصی پادکست کار می‌کند، اما خبر امروز نشان می‌دهد که توییتر در عوض علاقه‌مند است پادکست‌ها را به عنوان بخشی از Spaces قرار دهد، نه کل فضای برنامه خود. توییتر در یک پست وبلاگی آورده:

ادغام پادکست‌ها در Spaces، جایی که مکالمات صوتی در توییتر انجام می‌شود، راه دیگری است که ما به سرمایه‌گذاری روی سازندگان صدا ادامه می‌دهیم. برای انجام این کار به روشی ساده و شهودی که به شنوندگان اجازه می‌دهد به سادگی از این قابلیت استفاده کنند، ما با یک تجربه صوتی بازطراحی شده در تب Spaces کارمان را شروع کردیم.

توییتر می گوید تحقیقات داخلی‌اش نشان می‌دهد که 45 درصد از افرادی که از توییتر در ایالات متحده استفاده می‌کنند، ماهانه به پادکست‌ها نیز گوش می‌دهند، بنابراین اکنون این شرکت به طور خودکار پادکست‌هایی را برای کمک به کاربران برای کشف محتوا بر اساس موضوعات مورد علاقه خود پیشنهاد می‌کند.

هنگامی که از توییتر پرسیده شد که آیا توییتر جدول زمانی برای عرضه گسترده‌تر یا راه اندازی دسکتاپ پادکست‌ها دارد، سخنگوی این شبکه اجتماعی گفت که این شرکت در مورد آزمایش اولیه بازخوردها را بررسی می‌کند و این ویژگی را در آینده نزدیک ایجاد خواهد کرد. توییتر می‌گوید:

افزودن پادکست‌ها بخشی از برنامه‌های توییتر برای ارائه یک «مقصد صوتی همه‌جانبه و شخصی‌شده» با ارائه محتوای صوتی بیشتر به کاربران برای گوش دادن است.

ورود توییتر به دنیای پادکست‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که متا اخیرا سرویس پادکست خود را تنها یک سال پس از راه اندازی آن تعطیل کرده است. این شرکت همچنین ویژگی کوتاه صوتی Soundbites و مرکز صوتی خود را متوقف کرد. این تغییر زمانی رخ داد که گفته می‌شد متا پروژه‌های ویدئویی کوتاه را بر سایر ابتکارات اولویت‌بندی می‌کند، که احتمالاً به دلیل افزایش رقابت از سوی برنامه ویدیویی کوتاه‌محور TikTok بوده است.

توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی اضافه شدن بخش پادکست به توییتر هستند

با توجه به خروج فیس‌بوک از پادکست‌ها، نفوذ توییتر به فرمت صوتی می‌تواند به آن برتری نسبت به دیگر شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی بدهد، البته اگر بتواند آنها را با موفقیت مقیاس‌بندی کند.

شایان ذکر است که اعلام امروز در حالی منتشر می‌شود که پیتر ماج زاتکو، رئیس سابق امنیت توییتر ادعا کرده است که Spaces فاقد اعتدال مناسب است.

زاتکو می‌گوید یکی از مدیران توییتر در دسامبر ۲۰۲۱ به اشتباه به کارمندان و اعضای هیئت‌مدیره گفته که این ویژگی به‌طور متعادل تعدیل می‌شود، اما او متوجه شد که تقریباً نیمی از محتوای Spaces برای بازبینی به زبانی است که ناظران به آن صحبت نمی‌کنند و تعدیل چندانی انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اضافه شدن بخش پادکست به توییتر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر