coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل تایلند ؛ معرفی مناسب‌ترین اقامتگاه‌های تایلند برای ایرانیان

تایلند یکی از گردشگرپذیرترین کشورهای جنوب شرقی آسیا است که هرساله شمار زیادی از ایرانیان به آن سفر می‌کنند. این مطلب به معرفی بهترین هتل تایلند اختصاص دارد.

کشور تایلند در سالیان اخیر به یکی از مهمترین مراکز توریستی آسیا و جهان بدل شده و مقصدی ایده‌آل برای بسیاری از گردشگران محسوب می‌شود. بسیاری از افراد، از کوهنوردهای معمولی با وضع مالی متوسط گرفته تا میلیونرهای بزرگ به تایلند سفر می‌کنند و از جاذبه‌های توریستی آن لذت می‌برند. اگر شما هم قصد سفر به این کشور را دارید، می‌توانید در این مطلب با بهترین هتل های تایلند آشنا شوید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل تایلند

تایلند در سالیان اخیر با توجه به سیل عظیم گردشگران، امکانات رفاهی،‌ اقامتی، تفریحی و توریستی بسیاری در شهرها و سواحل خود پدید آورده تا به بهترین نحو ممکن از تمام گردشگران پذیرایی کند، اما بهترین هتل تایلند کدام است؟

گردشگرانی که برای نخستین بار به تایلند سفر می‌کنند احتمالا از حجم عظیم امکانات و پیشرفت‌های تایلند شگفت‌زده می‌شوند و از تمام لحظات سفر خود لذت می‌برند. گفتنی است که تعداد زیادی از اهالی تایلند به زبان انگلیسی آشنا هستند و به همین دلیل اگر اندکی با انگلیسی آشنا باشید، مشکلی در رفت و آمد و دسترسی به نقاط مختلف شهر نخواهید داشت.

بهترین هتل تایلند

در تایلند هتل‌های بسیاری برای پذیرش این حجم عظیم گردشگران وجود دارد. از هتل‌های ارزان و اقتصادی گرفته تا هتل‌های 5 ستاره، لاکچری و بسیار اشرافی که هر یک به تناسب نیاز و توانایی گردشگران در مراکز اصلی گردشگری تایلند مانند بانکوک، پاتایا، ساموئی و پوکت قرار گرفته‌اند. به همین مناسبت در این مطلب و ضمن بحث بهترین هتل تایلند سعی می‌کنیم فهرستی از بهترین هتل های تایلند در موقعیت‌ها و نقاط مختلف این کشور را به شما معرفی کنیم.

هتل سری پانوا، پوکت (Sri Panwa Hotel, Phuket)

بهترین هتل تایلند

یکی از مهمترین مناطق و جاذبه‌های گردشگری تایلند، جزیره زیبای پوکت است که مجموعه امکانات تفریحی و توریستی عظیمی نیز در اختیار دارد. بسیاری از هتل‌های پوکت از جمله بهترین هتل های ساحلی تایلند محسوب می‌شوند چراکه این جزیره وسعت چندانی ندارد و در نتیجه بسیاری از هتل‌ها در سواحل دایر شده‌اند.

هتل 5 ستاره سری پانوا به عنوان بهترین هتل پوکت در یکی از همین سواحل قرار دارد. معمار این هتل به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن از زاویه‌های مختلف برای خلق زیباترین چشم‌اندازهای ممکن استفاده کرده است. در هر سوئیت این هتل یک استخر قوس‌دار بزرگ در بستری از فضای شیشه‌ای طراحی شده که مهمان‌ها به سادگی می‌توانند با قدم زدن به آن وارد شده و از منظره زیبای دریا لذت ببرند. این هتل به عنوان گرانترین و بهترین هتل تایلند پوکت دارای 7 رستوران است و حتی علاقه‌مندان به آشپزی می‌توانند در دوره‌های آشپزی آن شرکت کنند. هتل همچنین یک چشمه آب گرم دارد.

کافه هتل سری پانوا در کنار چشم‌انداز زیبایی از ساحل قرار گرفته است و می‌توانید از نوشیدنی‌های مخصوص آن لذت ببرید. این هتل به قدری به امکانات جذاب و مدرن مجهز شده که برای بسیاری از گردشگران پایان سفر و ترک هتل کار دشواری است. در مراکز خریدی که در نزدیکی هتل قرار دارند نیز به سادگی می‌توانید سوغاتی‌های بسیاری تهیه کنید.

هتل بانیان تری بانکوک (Banyan Tree Bangkok)

بهترین هتل تایلند

یکی از بهترین هتل های تایلند بانکوک هتلی به نام بانیان تری است که از بلندترین و لوکس‌ترین هتل‌های کشور تایلند و پایتخت زیبای آن بانکوک محسوب می‌شود. این هتل چشم‌اندازی فوق‌العاده بی‌نظیر و زیبا و امکاناتی بسیار مدرن دارد. محل هتل در ناحیه معروف ساتورن پایتخت تایلند است که بخشی پرشده با آسمان‌خراش‌های بیشمار است.

مرکز خرید و تفریحی بزرگ سیلوم نیز در نزدیکی همین هتل قرار دارد. اساسا به دلیل موقعیت مناسب هتل، مسافران می‌توانند بسیاری از جاذبه‌های توریستی و فرهنگی بانکوک را در طول اقامت‌شان در بانیان تری ببینند. کافه هتل در طبقه 61 هتل قرار دارد و چشم‌انداز جذابی از پایتخت را زیر پای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل امکانات جذاب دیگری مانند سالن ورزش، استخر آب گرم، سالن رقص، اتاق کنفرانس، ناهارخوری و غیره نیز دارد که همه این‌ها آن را به بهترین هتل تایلند در بانکوک بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان

خانه جنگلی، خائو سوک (Our Jungle House, Khao Sok)

بهترین هتل تایلند

اگر تا به حال تجربه زندگی در یک خانه جنگلی جذاب را نداشته‌اید، می‌توانید در بهترین هتل تایلند در خائو سوک، تجربه زندگی در خانه‌های جنگلی جذاب و دوست‌داشتنی را داشته باشید. این اقامتگاه در یکی از قدیمی‌ترین جنگل‌های همیشه سبز دنیا به نام خائو سوک جای دارد. این جنگل در واقع بخشی از سرمایه‌های ملی کشور تایلند و سرشار از منابع طبیعی فوق‌العاده زیبا مانند صخره‌های آهکی، دریاچه‌های عمیق و آبشارهای مرتفع و زیبا است.

بهترین هتل تایلند
فضای داخلی اتاق‌های هتل خانه جنگلی

در این اقامتگاه جنگلی شماری خانه درختی زیبا با تعدادی کابین قرار گرفته که برای برخی گردشگران بسیار جالب است. اکوتوریسم، پیاده‌روی‌های شبانه، تماشای پرندگان استوایی و فیل‌ها همگی بخشی از جذابیت‌هایی است که گردشگران می‌توانند در این ناحیه تماشا کنند. در محل این اقامتگاه جنگلی، کافه،‌ امکانات ارتباطی چون وای‌فای و خدمات اسپا نیز برای عرضه به گردشگران وجود دارد.

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی (W Retreat Koh Samui)

بهترین هتل تایلند

هتل دابلیو ریتریت کا ساموئی، یکی از بهترین هتل های سامویی تایلند است. این هتل پنج ستاره لاکچری در شهر کا ساموئی واقع شده و تنها 9 مایل تا ساحل اختصاصی هتل فاصله وجود دارد. تعداد 74 ویلای اختصاصی با امکانات کاملی اعم از استخر و دیگر قابلیت‌های مدرن هتل‌های روز دنیا در این هتل به گردشگران عرضه می‌شود.

در کافه‌های هتل، گردشگران به انواع نوشیدنی‌های خاص دسترسی دارند و دوستداران آشپزی می‌توانند در جلسات آموزش آشپزی غذاهای آسیایی یا کلاس‌های تناسب اندام هتل شرکت کنند. در شرایطی که نمی‌خواهید در فعالیت‌ها و تفریحات آبی شرکت کنید، می‌توانید در باربیکیو ساحلی و سبک‌های مختلف آشپزی، زمانتان را سپری کنید. در این هتل به عنوان بهترین هتل تایلند در ساموئی برای هر سلیقه‌ای، دسته‌ای از فعالیت‌های جذاب تعریف شده تا در مدت اقامت در هتل بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان کجاست؟ معرفی زیباترین مکان‌های گردشگری

جاهای دیدنی نور ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نور

هتل پنینسولا بانکوک (The Peninsula Bangkok)

بهترین هتل تایلند

هتل پنج ستاره و لاکچری پنینسولا، یکی از بهترین هتل های تایلند بانکوک است. این هتل مجموعه کاملی از خدمات و امکانات لوکس را به مسافران ارائه می‌کند. موقعیت قرارگیری هتل، در حاشیه رودخانه چائو پرایا است که یک منظره زیبا از کاخ سلطنتی و رودخانه را توامان به گردشگران عرضه می‌کند.

هتل مذکور یکی از معدود هتل‌های قاره آسیا به شمار می‌رود که برنده جایزه برترین هتل آسیا از نظر خدمات و امکانات لاکچری شده است. این هتل را به عنوان بهترین هتل تایلند در بانکوک نیز می‌شناسند. ساختار و طراحی خاص ساختمان هتل نیز سبب شده تا تمام ساکنان هتل از هر اتاقی بتوانند چشم‌انداز زیبای رودخانه و کاخ را در نظر داشته باشند و لذت ببرند.

هتل بانیان تری ساموئی (Banyan Tree Samui)

بهترین هتل تایلند

یکی از بهترین هتل های سامویی تایلند هم هتلی از مجموعه بانیان تری است که در امتداد ساحل زیبای خلیج لامای واقع شده است. این هتل دارای ویلاهای اختصاصی و استخرهای خصوصی است. فارغ از این‌ها، امکان غواصی، اسنورکل و نزدیکی به جنگل‌های گرمسیری و جذاب ساموئی در این هتل سبب شده تا هتل بانیان تری ساموئی به عنوان یکی از بهترین هتل های ساحلی تایلند در ساموئی، از اصلی‌ترین انتخاب‌های گردشگران در سفر به این شهر باشد.

طراحی این هتل با الگوبرداری از معماری بومی منطقه انجام شده و به نوعی ساخته شده که به نظر از روی صخره‌ای بر روی یک خلیج کوچک آویزان شده است. این هتل دارای امکاناتی بی‌نظیر و چشم‌اندازی فوق‌العاده زیباست. البته قرارگیری هتل در نقطه‌ای نسبتا مرتفع و شیب منطقه سبب شده تا دسترسی به هتل کمی دشوار باشد.هتل لاکچری بانیان تری ساموئی مکان مناسبی برای خانواده‌ها است چراکه برنامه‌های مناسبی برای خانواده‌ها و کودکان تعریف کرده است. خدمات نگهداری و پرستاری از نوزاد این هتل و استخرهای بازی کودکان نیز از دیگر خدمات بانیان تری است که امکان یک اقامت فراموش‌نشدنی را برای مسافران فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران ؛ معرفی جاذبه‌های گردشگری و مکان های بکر استان مازندران

جاهای دیدنی قائمشهر ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی

هتل ماندارین اورینتال بانکوک (Mandarin Oriental, Bangkok)

بهترین هتل تایلند

یکی از بهترین هتل های تایلند بانکوک هتلی به نام ماندارین اورینتال است که در حاشیه رودخانه زیبای چائوپرایا جای گرفته و قدمتی بیش از 135 سال دارد. از جذابیت‌های این هتل می‌توان به طراحی مدرن و جذاب، سنت‌های خاص اداره هتل و امکانات کامل آن اشاره کرد. نکته خاص این هتل اینکه سوئیت‌های لوکسی به نام نویسندگان معروفی که در این هتل اقامت کرده‌اند در ماندارین اورینتال وجود دارد. گردشگران در مدت اقامت در این هتل می‌توانند در کلاس‌های آشپزی،‌ یوگا و دیگر فعالیت‌های فرهنگی هتل شرکت کنند.

هتل رایاوادی ریزورت، ساحل ریلای (Rayavadee Resort, Railay)

بهترین هتل تایلند

هتل 5 ستاره و لاکچری رایاوادی ریزورت یکی از بهترین هتل های ساحلی تایلند است که در ساحل دریای آندامان در پاک ملی کائو پانوم پنجا جای گرفته است. این هتل مجموعه‌ای از کلبه‌های کوچک زیبا و مدرن است که در لوکیشنی فوق‌العاده زیبا قرار دارند. این پارک ملی یکی از جاذبه‌های گردشگری و ثروت‌های ملی تایلند بوده که مجموعه متشکل از جنگلی با درختان انبوه، طبیعتی زیبا و پر از آبشار و دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز است.

جنگل‌های سبز و دریای درخشان آندامان در کنار صخره‌های ماسه‌ای از ویژگی‌های خاص این ناحیه است. گردشگران می‌توانند در صورت تمایل در این منطقه به تجربه کایاک‌سواری نیز بپردازند و تمرین صخره‌نوردی یا غواصی داشته باشند. استراحت درون چشمه آب گرم یا قدم زدن در ساحل زیبای این منطقه نیز از دیگر تفریحات رایج گردشگران است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

جاهای دیدنی غرب گیلان ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل هیوز لنگستون بانکوک (Muse Bangkok Langsuan)

بهترین هتل تایلند

یکی از بهترین هتل های تایلند بانکوک هتل هیوز لنگستون است. این هتل به دلیل طراحی خاص و خلاقانه خود، به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های تایلند بدل شده است و دکوراسیون و معماری آن برگرفته از فیلم‌های تیم بورتون است. ترکیب سبک طراحی این فیلم‌ها با معماری مدرن، هارمونی بسیار زیبایی در فضای داخلی این هتل ایجاد کرده است. این هتل که در منطقه مرکزی شهر بانکوک قرار دارد به امکانات زیادی از جمله 170 اتاق و سوییت، 3 کافه و رستوران،‌ استخر شنا و باشگاه ورزشی مجهز است.

هتل هیوز لنگستون به جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی از جمله پارک زیبای Lumphin نزدیک است تا بتوانید در مدت اقامت در هتل از آن‌ها بازدید کنید. همچنین مراکز خرید لاکچری مرکز شهر بانکوک در خیابان Sukhumvit نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل باومن رزیدنس، پوکت (Bauman Residence)

بهترین هتل تایلند

هتل بومن رزیدنس را از نظر دسترسی خوبی که به مناطق مختلف جزیره زیبای پوکت دارد باید بهترین هتل تایلند پوکت نام نهاد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید لوکس Jungceylon قرار گرفته است، فاصله آن با ساحل کمتر از 10 دقیقه با اتومبیل است و با فرودگاه بین‌المللی پوکت هم حدود 45 دقیقه فاصله دارد. میهمانان درصورت تمایل می‌توانند از پارکینگ اختصاصی و رایگان هتل استفاده کنند.

هتل باومن رزیدنس همچنین یک استخر روباز و یک رستوران با غذاهای محلی دارد. اتاق‌های هتل بسیار باز و مناسب هستند و امکاناتی چون کف چوبی، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت و کتری برقی دارند. دوش آب گرم و حمام اختصاصی نیز در هر اتاق تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی سوادکوه ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های سوادکوه و اطرافش

جاهای دیدنی شرق مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل تری سرا پوکت (Trisara Villas & Residence)

بهترین هتل تایلند

هتل تری سرا پوکت را باید بهترین هتل تایلند پوکت از نظر زیبایی و موقعیت قرارگیری دانست. این هتل اقامتی لوکس و بی‌دردسر را برای تمام میهمانان تضمین می‌کند. هتل در موقعیتی جذاب در میان جنگل‌های استوایی قرار دارد و در مجموعه‌ای از ویلاهای شیک، محوطه‌ای با درختان سرسبز، مناظر خارق‌العاده و امکانات بی‌نظیر را عرضه می‌کند.

طراحی اتاق‌ها با سلیقه زیادی مطابق با سبک تایلندی مدرن طراحی شده و به سرویس خواب راحت، اینترنت، دی‌وی‌دی پلیر، سرویس بهداشتی و تمامی امکانات مجهز است. هر اتاق به یک استخر مرمرین خصوصی مجهز است و چشم‌اندازی فوق‌العاده زیبا از طبیعت پوکت را در برابر چشم میهمانان قرار می‌دهد. شما می‌توانید در حالی که در استخر شخصی خود شنا می‌کنید، از مصرف آبمیوه‌های استوایی و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. هتل تری سرا به سه رستوران بین‌المللی بسیار کامل مجهز شده که انواع غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای را در محیطی دلپذیر سرو می‌کنند.

هتل لمردین پوکت (LE MERDIEN PUKET)

بهترین هتل تایلند

بهترین هتل تایلند پوکت که در کنار ساحل قرار دارد، هتل 5 ستاره لمردین است. این هتل با یک استخر روباز بزرگ و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع یک گزینه مناسب برای انجام ورزش‌های منظم روزانه و فعالیت‌های مخصوص تناسب اندام است. تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، بالکن خصوصی، کفپوش چوبی استاندارد، چای‌ساز، قهوه‌ساز و وایفای رایگان از دیگر امکانات لمردین به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی تایلند است.

در نزدیکی هتل یک زمین گلف، یک مرکز تیراندازی و یک زمین پینت‌بال قرار دارد. همچنین به فاصله 20 کیلومتری آن معبد زیبای چالونگ قرار گرفته است. فرودگاه بین‌المللی پوکت هم 45 دقیقه با هتل فاصله دارد. رستوران هتل، مجموعه‌ای جذاب از غذاهای دریایی با صید روزانه، پیتزاهای ایتالیایی دلچسب و مواردی دیگر را عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

بهترین رستوران های اصفهان [+آدرس و شماره تلفن]

هتل کد سامویی (Code Hotel samui)

بهترین هتل تایلند

یکی از بهترین هتل های سامویی تایلند هتل کد است. این هتل چهار ستاره و مجلل مجموعا 40 اتاق دارد و امکاناتی مانند صندوق امانات، استخر روباز، بالکن اختصاصی، سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، بسته‌های ناهار، خشکشویی و ترانسفر فرودگاهی را عرضه می‌کند.

اتاق‌های بزرگ و جادار هتل به میز کار، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند و فاصله هتل تا فرودگاه نیز تنها 16 کیلومتر است. چشم‌انداز تمام اتاق‌های هتل به سمت دریا است و مسافران از نظافت،‌ غذای لذیذ و امکانات خوب هتل تمجید می‌کنند.

هتل لانا سامویی (Lanna hotel samui)

بهترین هتل تایلند

هتل لانا ساموئی یکی دیگر از بهترین هتل های سامویی تایلند محسوب می‌شود که هتلی 4 ستاره با 75 اتاق است. این هتل هم امکانات عمومی مانند استخر روباز و بزرگ، وایفای رایگان و پارکینگ رایگان را ارائه می‌کند. در این هتل امکان کرایه اتومبیل نیز وجود دارد و هر اتاق به تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای مجهز است.

رستوران این هتل آن را به یکی از بهترین هتل‌های شهر بدل کرده چراکه بسیاری از غذاهای دلپذیر و جذاب تایلندی و دیگر کشورها در آن عرضه می‌شود. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و فاصله مسافران با فرودگان بین‌المللی سامویی و ساحل زیبای بوفوت کمتر از 5 دقیقه با اتومبیل است.

هتل لانا در عین حال به مرکز شهر ساموئی نیز نزدیک است و فاصله آن تا ساحل زیبای Choeng Mon تنها 7 دقیقه رانندگی است. در صورتی که از علاقه‌مندان به خرید هستید، باید بدانید که در هتل لانا به سادگی به اصلی‌ترین مرکز خرید ساموئی یعنی Chaweng’s nightlife دسترسی دارید و موقعیت مناسب هتل سبب شده تا ضمن دور بودن از سروصدا، به سادگی به تمام جذابیت‌های شهر دسترسی داشته باشید. امکان استفاده از کلاس‌های یوگا، سرویس‌دهی مناسب کارمندان هتل و آرامش فوق‌العاده آن از دیگر شاخصه‌های هتل لانا است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های رشت [+ آدرس و شماره تلفن]

بهترین رستوران های بابلسر [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کار]

هتل گراند سنتر پاتایا (Grande Centre Point Pattaya)

بهترین هتل تایلند

گراند ستر پاتایا را به عنوان بهترین هتل تایلند پاتایا می‌شناسند. این هتل نسبتا تازه‌تاسیس در سال 2018 در مرکز شهر شلوغ پاتایا تاسیس شد و به تدریج تا امروز به یکی از بهترین هتل‌های پاتایا بدل شده است که منظره بسیار جذابی را به مسافران ارائه می‌کند. در نزدیکی این هتل یکی از مهمترین مراکز خرید پاتایا به نام مرکز بزرگ تجاری ترمینال 21 قرار دارد. فاصله این هتل با ساحل پاتایا تنها چند قدم است و این مسئله سبب می‌شود گرند سنتر را بتوان یکی از بهترین هتل های ساحلی تایلند نیز نام نهاد.

هتل گراند سنتر پاتایا مجموها 396 اتاق بزرگ و سوئیت به همراه تمام امکانات رفاهی دارد و رستوران جذاب آن در پشت بام هتل در بالاترین ارتفاع ممکن قرار دارد تا گردشگران در زمان صرف غذا، از منظره جذاب شهر پاتایا لذت ببرند. هتل گراند سنتر همچنین دارای یک پارک آبی است که برای خانواده‌ها گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. افزون بر این در این هتل چندین مرکز برای ورزش‌های دیگر و اتاق‌هایی برای جلسات کاری نیز تعریف شده است.

هتل موج پاتایا (Wave Hotel Pattaya)

بهترین هتل تایلند

هتل موج یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های پاتایا و شاید بهترین هتل تایلند پاتایا از این نظر باشد. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و یک استخر بسیار بزرگ روباز دارد. طراحی خاص این هتل حاصل تلفیق سبک کلاسیک میامی با طراحی مدرن تایلندی است و به همین دلیل شما در طراحی آن نمادهایی از آمریکای جنوبی مشاهده می‌کنید.

برنامه‌های 24 ساعته این هتل برای مسافران سبب می‌شود تا گردشگران در مدت اقامت در هتل در هر ساعتی از شبانه‌روز بتوانند لحظاتی شاد و مفرح تجربه کنند. هتل موج همچنین یک ماشین متعلق به سال 1940 دارد که می‌توانید در کنار تصاویر یادگاری جذابی ثبت کنید. همانطور که پیش از این هم گفتیم این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و 18 اتاق آن با طراحی خاصی به سبک آرت دکو دقیقا مقابل ساحل پاتایا قرار گرفته‌اند. همچنین این هتل به مراکز تفریحی و تجاری شهر پاتایا بسیار نزدیک است. کافه کادیلاک هتل موج، یکی از جذابترین بخش‌های آن است که با طراحی پرزرق و برقی، الهام گرفته از طراحی دهه چهل آمریکا ساخته شده است و انواع غذاهای آسیایی و آمریکایی را با طعمی بی‌نظیر سرو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم [+آدرس و شماره تلفن]

بهترین رستوران های کیش [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کار]

هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا (Royal Cliff Beach Terrace)

بهترین هتل تایلند

هتل رویال بیچ کلیف تراس از دیگر هتل‌های معروف و 5 ستاره پاتایا است که می‌توان از آن به عنوان بهترین هتل تایلند پاتایا یاد کرد. این هتل در کنار دریا قرار گرفته و از مرکز نمایشگاه این شهر و کوه هال فرابات تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا طراحی بسیار جذاب و دکوراسیون شیک و بسیار خاصی دارد که معمولا هر مسافری با هر سلیقه‌ای با آن کنار می‌آید.

در بخش پذیرش این هتل 5 ستاره، راهنمای گردشگران، انبار چمدان، صرافی تبدیل ارز و دستگاه خودپرداز وجود دارد. کارمندان این بخش‌ها به طور 24 ساعته در حال خدمت‌رسانی هستند و بحث ورود و خروج مسافران نیز بدون کمترین معطلی صورت می‌گیرد. نگهداری از کودکان در صورت پرداخت هزینه‌ای جداگانه امکانپذیر است.

وایفای در تمام بخش‌ها به صورت رایگان با سرعت بالا در دسترس است و پارکینگ خصوصی نیز برای استفاده مشمول هزینه نخواهد شد. حمل و نقل از هتل به مقصد جاذبه‌های گردشگری پاتایا به صورت رایگان انجام می‌شود اما ترنسفر فرودگاهی مشمول هزینه جداگانه است. در هتل،‌ مصرف سیگار ممنوع است و برای سیگار کشیدن بخش‌هایی مخصوص تعبیه شده است.

سرویس خشک‌شویی، اتوشویی و اتوکشی از دیگر خدمات هتل است که البته همگی مشمول هزینه مجزا می‌شود. فروشگا‌ه‌های پرشمار سوغاتی، مغازه، آرایشگاه و برخی قابلیت‌ها برای افراد کم‌توان از دیگر امکانات هتل رویال بیچ کلیف تراس است که آن را به بهترین هتل تایلند پاتایا از نظر خدمت‌رسانی بدل می‌کند.

لازم به ذکر است که کارکنان این هتل به زبان‌های چینی، فیلیپینی، تایلندی، روسی، کره‌ای، ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی آشنا هستند و بعید است مشکلی در دریافت راهنمایی داشته باشید. از تفریحات تعریف شده در این هتل باید به استخر شنا، باشگاه بدنسازی، خدمات آرایشی و زیبایی، سونا و زمین بازی کودکان اشاره کرد. همچنین شما در صورت تمایل می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کرده و جزئیات غذاهای دلچسب تایلندی را یاد بگیرید. تفریحات دیگری مانند تجهیزات تنیس، باشگاه تفریحی کودکان، سالن اسکواش و پینگ‌پنگ هم در رویال بیچ کلیف تراس عرضه می‌شود.

سوالات متداول

بهترین هتل های ساحلی تایلند کدامند؟

هتل سری پانوا در پوکت، هتل بانیان تری ساموئی، هتل رایاوادی ریزورت در ساحل ریلای و هتل گراند سنتر در پاتایا از جذابترین هتل‌های ساحلی تایلند هستند.

بهترین هتل های پاتایا کدامند؟

هتل رویال بیچ کلیف تراس، هتل گراند سنتر و هتل موج از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر پاتایا تایلند محسوب می‌شوند.

بهترین هتل های بانکوک کدامند؟

هتل بانیان تری بانکوک، هتل پنینسولا، هتل قدیمی ماندارین اورینتال و هتل هیوز لنگستون از بهترین هتل‌های بانکوک محسوب می‌شوند.

بهترین هتل های پوکت تایلند کدامند؟

هتل تری سرا، هتل لمردین و هتل باومن رزیدنس از مهمترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره زیبای پوکت هستند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره فهرست بهترین هتل های تایلند چیست؟ شما تجربه اقامت در این هتل‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا هتل یا اقامتگاهی می‌شناسید که جای آن در این لیست خالی باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر