coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل های پوکت تایلند [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

بهترین هتل های پوکت تایلند می‌توانند اقامتی دلچسب با امکانات ایده‌آل را برای شما در مروارید دریای آندمان به ارمغان بیاورند.

پوکت تایلند با آب‌وهوای استوایی، سواحلی زیبا و بزرگ و طبیعت بی‌نظیرش به حق به مروارید دریای آندمان ملقب شده است. اما برای گردشگرانی که قصد سفر به پوکت را دارند، مهمترین فاکتور برای داشتن اقامتی لذت‌بخش و به‌یادماندنی، انتخاب هتلی زیبا با چشم‌انداز مناسب است. اما بهترین هتل های پوکت تایلند کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هتل‌ های پوکت تایلند

پوکت یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی کشور تایلند است که با توجه به شمار بالای گردشگرانی که از آن دیدن می‌کنند، به امکانات رفاهی مدرن و هتل‌های لوکس زیادی مجهز شده است.

برای افرادی که قصد رزرو هتل در تایلند و انتخاب از بین بهترین هتل های پوکت در تایلند را دارند، امکانات هتل، موقعیت مکانی آن، معماری هتل و بسیاری دلایل دیگر می‌تواند در انتخاب یک محل اقامت ایده‌آل موثر باشد.

ما در این مطلب مجموعه کاملی از بهترین هتل های Phuket تایلند را به شما معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها هر یک به تنهایی مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و خدمات لاکچری را در اختیار شما قرار می‌دهند. اما انتخاب محل اقامت در پوکت می‌تواند تحت معیارهای دیگری نیز انجام شود و حتی بعضا برای افراد یک موضوع سلیقه‌ای و متناسب با نیازها و ترجیحات افراد است. در هر حال در ادامه بهترین هتل های پوکت تایلند را معرفی می‌کنیم.

هتل باومن رزیدنس (Bauman Residence)

بهترین هتل های پوکت تایلند
بهترین هتل‌ های پوکت تایلند
  • شماره تماس: 006676619744
  • قیمت: از 150 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 201Phang-Muang Sai kor Rd., Patong, Kathu , 83150 Patong Beach, Thailand

هتل باومن رزیدنس به عنوان یکی از بهترین هتل های4 ستاره در پوکت تایلند شناخته می‌شود و در نزدیکی مرکز خرید معروف Jungceylon واقع شده است. باومن رزیدنس دارای یک استخر روباز بزرگ و یک رستوران با غذاهای محلی پوکت و تایلند است. اتاق این هتل فضای باز، راحت و مدرن در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

افراد در مدت اقامت در باومن رزیدنس که از بهترین هتل های پوکت تایلند است، به سادگی با 10 دقیقه رانندگی به ساحل پاتونگ پوکت دسترسی دارد و فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت هم 45 دقیقه است. از دیگر مواردی که این هتل را به یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در پوکت تایلند بدل کرده، امکان استفاده از پارکینگ رایگان در مدت اقامت است.

اگر قصد رزرو هتل در تایلند را دارید باید بدانید که مصرف سیگار در این هتل از ممنوعه‌ها است و همه اتاق‌ها دارای کف چوبی، تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، کتری برقی و البته حمام اختصاصی با دوش آب گرم هستند.

هتل تری سرا پوکت (Trisara Villas & Residence)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 06676310100
  • قیمت: از 800 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 1/60Moo 6, Srisoonthorn Road, Choeng Thale, Phuket, 83110, Thailand

هتل تری سرا پوکت که از لوکس‌ترین و گرانترین هتل‌های پوکت است، یک اقامت لاکچری و سراسر آرامش را برای میهمانان خود تضمین می‌کند. تری سرا در میان محوطه‌ای از باغ‌های استوایی جای دارد و شماری از ویلاهای شیک، محوطه‌ای بزرگ با درختان سرسبز و مناظری خارق‌العاده را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

همه اتاق‌های این هتل که از بهترین هتل های پنج ستاره در پوکت تایلند محسوب می‌شود به سبک تایلندی مدرن تزئین شده و به امکاناتی چون سرویس خواب راحت، اینترنت رایگان، دی‌وی‌دی پلیر و سرویس بهداشتی با اتمام امکانات مجهز هستند. همچنین هر اتاق به نحوری طراحی شده که هر یک دارای یک استخر مرمرین شخصی با چشم‌انداز بی‌نظیر طبیعت پوکت باشد.

هتل تری سرا مجموعا دارای سه رستوان بین‌المللی با ارائه انواع غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای است. از دیگر امکانات تری سرا به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت در تایلند می‌توان به پرسنل مجرب و مسلط به زبان‌های زنده دنیا، استخر روباز، انواع تفریحات ورزشی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل لمردین پوکت (le merdien puket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676370100
  • قیمت: از 236 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 29Soi Karon Nui, Karon Muang, 83100 Karon Beach, Thailand

لمردین که از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند به شمار می‌رود از جمله هتل های پوکت با ساحل خصوصی محسوب می‌شود. این هتل یک استخر روباز بزرگ دارد و اتاق‌های به تهویه هوای مطبوع مجهز شده‌اند. در لمردین شما به امکانات لازم برای تمرینات تناسب اندام و اسپا روزانه دسترسی دارید.

تلویزیون 37 اینچی صفحه‌تخت، بالکن خصوصی و کفپوش چوبی از جمله امکانات مشترک همه اتاق‌های لمردین است. از دیگر امکانات این هتل که از بهترین هتل های 5 ستاره در پوکت تایلند به شمار می‌رود می‌توان به چای‌ساز و قهوه‌ساز، وای‌فای رایگان و حوله اشاره کرد.

این هتل تنها 5 کیلومتر از ساحل معروف پاتونگ فاصله دارد و در 15 کیلومتری آن یک زمین گلف و در 20 کیلومتری‌اش معبد چالونگ و یک مرکز تیراندازی و پینت‌بال واقع شده است. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز 45 دقیقه است.

در رستوران هتل لمردین انواع پیتزاهای ایتالیایی، غذاهای دریایی زنده، غذاهای دریایی صید روز و باربیکیوهای ساحلی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و قیمت]

بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب ؛ معرفی هتل‌های ارزان برای ایرانیان

هتل گریسلند پوکت (Phuket Graceland Resort and Spa)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676370500
  • قیمت: از 102 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 190Thaweewong Road, Patong District, Amphur Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند هتل گریسلند است که در امتدا ساحل پاتونگ و مشرف به دریای آندامان واقع شده است. این هتل از 2 استخر روباز و 4 رستوران برخوردار بوده و خدمات اسپا و سالن بولینگ آن به‌طور روزانه فعال هستند.

اتاق‌های این هتل همگی دارای کفپوش چوبی استاندارد هستند و به سبک تایلندی مدرن تزئین شده‌اند. در همه اتاق‌ها تلویزیون، یخچال با مینی‌بار، امکانات تهیه چای و قهوه و حمام خصوصی با وان و دوش وجود دارد.

میهمانان در مدت اقامت در هتل به خدمات باشگاه ورزشی و استخر آبگرم و روباز آن دسترسی دارند. در بخش میز تور این هتل نیز مشورت‌های لازم درباره مکان‌های گردشگری پوکت به گردشگران داده می‌شود. از دیگر امکانات این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در پوکت تایلند می‌توان به امکان کرایه اتومبیل، خشکشویی و انبار چمدان اشاره کرد.

در گریسلند صبحانه بوفه به طور روزانه سرو می‌شود، رستوران در تمام روز با انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی در دسترس است و کافی‌شاپی نیز برای سرو انواع دسر و نوشیدنی‌های جذاب وجود دارد.

هتل شور کاتانی (The Shore at Katathani)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676318350
  • قیمت: از 808 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 18Kata Noi Rd, Karon, Maung, Phuket 83100, Thailand

هتل شور کاتانی از بهترین هتل های پوکت تایلند محسوب می‌شود که در جنوبی‌ترین بخش ساحل کوتا جای دارد و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای پوکت را به میهمانان عرضه می‌کند. شور کاتانی به دلیل موقعیت خاص و طراحی فوق‌العاده‌اش از بهترین هتل های پنج ستاره در پوکت تایلند محسوب می‌شود و اقامتی سراسر آرامش برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

اگر قصد رزرو هتل در تایلند را دارید باید بدانید که ویلاهای هتل کاتانی بسیار زیبا و خاص هستند و با طراحی خلاقانه‌ای ساخته شده‌اند. این ویلاها همگی به استخر خصوصی با نمایی از ساحل، تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار و حمام خصوصی با مدرن‌ترین امکانات مجهز شده‌اند.

مرکز اسپای هتل به طور روزانه خدمات ماساژ تایلندی با استخر شیر و عسل را ارائه می‌کند. رستوران هتل در محوطه‌ای باز با منظره‌ای زیبا جای گرفته و انواع غذاهای بین‌المللی را در سه وعده صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌کند. از دیگر امکانات این هتل که از جمله بهترین هتل های پوکت در تایلند محسوب می‌شود باید به فضای بازی اختصاصی کودکان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، زمین تنیس و استخر روباز اشاره کرد.

هتل جی دبلیو ماریوت (JW Marriott)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676338000
  • قیمت: از 363 یورو برای هر شب
  • آدرس: 231Mai Khao, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

جی دبلیو ماریوت از بهترین هتل های Phuket تایلند به شمار می‌رود که دسترسی بسیار مناسبی به منطقه ساحلی و ساحل بکر Mai Khao دارد. این هتل همچنین 11 رستوران، 3 استخر روباز بزرگ و پارکینگ رایگان را برای مسافران خود تدارک دیده است.

فاصله هتل ماریوت تا فرودگاه بین‌المللی پوکن 17 کیلومتر است و در مدت اقامت در آن به بخش مهمی از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی پوکت به سادگی دسترسی دارید.

اتاق‌های هتل ماریوت که از بهترین هتل های 5 ستاره در پوکت تایلند محسوب می‌شود همگی عایق صدا هستند و به بالکن یا تراس اختصاصی با چشم‌انداز باغ، استخر و اقیانوس مجهز شده‌اند. هر یک از اتاق‌های این هتل همچنین به تلویزیون صفحه‌تخت کابلی، مینی‌بار و چای‌ساز و قهوه‌ساز تجهیز شده‌اند.

در مدت اقامت در هتل ماریوت می‌توانید از یکی از فعالیت‌های تفریحی شامل کلاس‌های یوگا، آشپزی یا حتی موی‌تای استفاده کنید. بازدید از پناهگاه لاک‌پشت‌ها، بخش اسپا، اتاق بازی و سالن ورزشی 24 ساعته از دیگر خدمات این هتل محسوب می‌شوند.

صبحانه هتل به طور روزانه در کافه ماریوت سرو می‌شود. انواع ساندویچ‌ها و شیرینی‌ها را نیز می‌توانید در Siam Deli صرف کنید. رستوران‌های دیگر هتل عبارتند از رستوران‌هایی با منوی تایلندی، ژاپنی و ایتالیایی که همگی غذاهایی با بالاترین کیفیت عرضه می‌کنند. اساسا تنوع بالای رستوران‌ها و غذاهای این هتل از مهمترین شاخصه‌هایی است که ماریوت را به یکی از بهترین هتل های پنج ستاره در پوکت تایلند بدل کرده است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان کجاست؟ معرفی زیباترین مکان‌های گردشگری

جاهای دیدنی نور ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نور

هتل اوتریجر لاگونا (Outrigger Laguna Phuket Beach Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676360600
  • قیمت: از 214 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 323Moo 2, Srisoonthorn Road Bangtao Beach Cherngtalay, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

اگر قصد رزرو هتل در تایلند پوکت را دارید باید بدانید که یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند اقامتگاه 5 ستاره اوتریجر لاگونا است که با یک معماری کلاسیک و در فضایی کاملا خاص و متفاوت در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. در این هتل همه چیز از لابی تا طراحی داخلی اتاق‌ها به طور کاملا کلاسیک طراحی شده ولی هتل به مدرن‌ترین امکانات موردنیاز مسافران تجهیز شده است.

اتاق‌های زیبای هتل لاگونا همگی منظره‌ای زیبا از دریای آندمان دارند و به امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، فضای باز و بزرگ، اینترنت کاملا رایگان و سرویس بهداشتی مجهز شده‌اند.

در این هتل همچنین برنامه‌های خاصی به طور هفتگی برای کودکان اجرا می‌شود که همگی بسیار سرگرم‌کننده و مفرح هستند. پس والدین می‌توانند بدون استرس از امکانات هتل استفاده کرده و از بابت تفریح کودکان آسوده خیال باشند.

از دیگر امکانات هتل لاگونا که از بهترین هتل های پوکت در تایلند به شمار می‌رود می‌توان به استخر سرباز و سرپوشیده، زمین بازی، چند رستوران با طراحی زیبا و منوی متنوع محلی و بین‌المللی، ترانسفر فرودگاهی و محوطه مخصوص پیاده‌روی اشاره کرد.

سوئیس‌ هتل (Swissotel Hotel Phuket Patong Beach)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676337000
  • قیمت: از 130 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 48Ruam Jai Road, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

سوئیس هتل از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند به شمار می‌رود که خدمات ایده‌آل و امکانات مناسبی را برای مسافران تدارک دیده است. جالب است بدانید سوئیس هتل موفق به دریافت جایزه هتل‌های متمایز شده و در واقع به سبک سوئیسی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

این هتل از نظر موقعیت مکانی در بخش مناسبی از شهر قرار دارد و دسترسی میهمانان به جذابیت‌ها و دیدنی‌های شهر بسیار ساده است.

از جمله مزایای این هتل باید به اتاق‌های بزرگ و بسیار مجهز، دسترسی راحت به سواحل پوکت، استخر روباز، خدمات اسپا، پارکینگ رایگان و رستوران‌های لاکچری متعدد اشاره کرد.

هتل تویین پالم (Twinpalms Phuket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676316500
  • قیمت: از 320 یورو برای هر شب
  • آدرس: 46/106Moo 3, Surin Beach Road, Choeng Thale, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند هتل تویین پالم است که می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای مسافران پوکت با هر انگیزه‌ای از سفر باشد. درواقع چه برای لحظاتی آرام و آرامش به پوکت سفر کنید و چه برای داشتن لحظاتی هیجان‌انگیز، تویین‌پالم گزینه جذابی است چراکه این هتل از پیشروترین اقامتگاه‌های تایلند در ارائه ایده‌های جذاب برای مسافران است.

این هتل دارای یک ساحل خیره‌کننده نیز هست که آن را به یکی از بهترین هتل های پوکت با ساحل خصوصی بدل کرده است. در این هتل همچنین محل برگزاری فستیوال و جشن نیز تعبیه شده است. شما می‌توانید با اقامت در ویلاهای لوکس هتل از امکانات بی‌نظیری مانند سینمای خانگی، سرویس خواب لاکچری و دیگر تجهیزات مدرن روز برخوردار شوید.

در هتل که از بهترین هتل های پوکت تایلند است، یک استخر سرباز نیز تعبیه شده که دورتادور آن با نخل‌های بلند و سرسبزی احاطه شده و میهمانان می‌توانند در اطراف آن حمام آفتاب بگیرند و از سرو نوشیدنی‌های خنک استوایی لذت ببرد.

از مهم‌ترین مزایای تویین پالم باید به ساحل خصوصی، چتر ساحلی، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، استخر کودکان، خدمات اسپا و سالن ورزشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی مازندران ؛ معرفی جاذبه‌های گردشگری و مکان های بکر استان مازندران

جاهای دیدنی قائمشهر ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری و تاریخی

ریزورت و ویلای متادی (Metadee Resort & Villas)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676337888
  • قیمت: از 125 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 66Kata Rd, Karon, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

هتل متادی از جمله بهترین هتل های پنج ستاره در پوکت تایلند است که در آن خدمات مناسب و ایده‌آلی ارائه می‌شود. در این هتل یک استخر زیبا با چشم‌انداز مناسب قرار گرفته، اتاق‌ها بسیار مجلل و بزرگ هستند و از حمام اختصاصی با وان برخوردارند. ارائه امکانات مناسب برای تمرینات تناسب اندام، خدمات اسپا و بار نیز از دیگر مزایای این هتل محسوب می‌شود.

از جمله مزایای این هتل باید به اتاق‌هایی بزرگ با سقف‌های چوبی و تراس خصوصی، تلویزیون 32 اینچی صفحه تخت، مبل، وایفای رایگان، استخر و آلاچیق خصوصی اشاره کرد.

میهمانان در مدت زمان اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات ماساژ تایلندی در کنار استخر بزرگ روباز هتل استفاده کنند. صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب نیز در کنار این استخر تعبیه شده است. یک مرکز تناسب اندام نیز برای این هتل وجود دارد که در قلب باغ‌های استوایی قرار گرفته و پنجره‌هایی از کف تا سقف دارد تا از منظره زیبا لذت ببرید.

رستوران هتل با انواع غذاهای آسیایی، دریایی و بین‌المللی از میهمانان پذیرایی می‌کند. به عنوان یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند این هتل پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

هتل کومو پوینت یامو (Como Point Yamu Phuket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676360100
  • قیمت: از 187 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 225Pa Klok, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

هتل کومو پوینت یامو یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند است که در یکی از جذابترین و آرامترین سواحل پوکت واقع شده و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی پوکت تنها 30 دقیقه است. اطراف کومو پوینت را درختانی سرسبز و سربه‌فلک کشیده احاطه کرده و همین مسئله یک فضای دنج و آرام برای این هتل سبب شده است.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در پوکت تایلند مجموعا 29 اتاق و 27 ویلا دارد که همگی با سبک تایلندی مدرن تزئین شده‌اند و از لاکچری‌ترین خدمات و امکانات برخوردارند. بالکن تعبیه شده در اتاق‌ها نیز منظره زیبایی از دریا و جزیره‌های کوچک پوکت را پیش چشمان شما قرار می‌دهد.

از امکانات اتاق‌ها به طور خاص می‌توان به وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و یخچالی سرشار از میوه‌های استوایی اشاره کرد.

اگر قصد رزرو هتل در تایلند پوکت را دارید روی این هتل حساب ویژه‌ای باز کنید چراکه علاوه بر امکاناتی که برشمردیم، رستوران‌های این هتل با انواع غذاهای آسیایی و بین‌المللی از میهمانان پذیرایی می‌کنند. با اقامت در کومو پوینت از امکاناتی مانند خدمات اسپا، زمین‌های بازی و استخر مخصوص کودکان نیز برخوردار خواهید بود.

هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت (Thavorn Beach Village Resort Phuket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676618217
  • قیمت: از 301 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: Kamala, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

هتل تاورن بیچ ویلیج به عنوان یکی از هتل های 4 ستاره پوکت مجموعه‌ای از خانه‌های ییلاقی با سبک معماری تایلندی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که تمام‌شان در فضای باغ‌های سرسبز استوایی در امتداد خلیج ناکالای جای گرفته‌اند. این هتل همچنین از یک استخر بزرگ، سالن بدنسازی با امکانات حرفه‌ای و وای‌فای رایگان برخوردار است.

فاصله این هتل از ساحل پاتونگ و کامالا تنها 10 دقیقه و با فرودگاه بین‌المللی پوکت 40 دقیقه است. هتل تاورن بیچ ویلیج از پارکینگ رایگان نیز برخوردار است.

خانه‌های ییلاقی و اتاق‌های هتل که همگی به سیستم تهویه مطبوع مجهز شده‌اند رو به دریا و دارای استخر یا باغ هستند. از دیگر امکانان اتاق‌های این هتل که از بهترین هتل های چهار ستاره پوکت است می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، یخچال و برخی امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین مسافران در مدت اقامت در هتل می‌توانند از خدمات اسپا و ماساژ سنتی تایلندی استفاده کنند.

این هتل دو رستوران دارد. رستوران Marisa Terrace که در کنار استخر قرار دارد، انواع غذهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌کند و دیگر رستوران با نام Old Siam نیز انواع غذاهای تایلندی را سرو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

جاهای دیدنی غرب گیلان ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت (Hyatt Regency Phuket Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676231234
  • قیمت: از 215 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 12/16Moo 6 Kamala, Amphur Kathu, Phuket 83150, Thailand

هتل حیات ریجنسی پوکت که در امتداد خلیج زیبای کامالا جای گرفته از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند است. این هتل از طرف دیگر در کنار دامنه‌های سرسبز تپه‌های استوایی در این منطقه واقع شده است و محیطی دنج و آرام با مناظر خیره‌کننده مشرف به دریای آنداماندر اختیار مسافران قرار می‌دهد.

این اقامتگاه مجموعا 201 اتاق و سوئیت بزرگ و مدرن دارد که هر یک از بالکن خصوصی برخوردارند و یک منظره تماشایی و شگفت‌انگیز به سمت دریا دارند.

در هتل حیات که از جمله بهترین هتل های 5  ستاره در پوکت تایلند محسوب می‌شود سه رستوران شیک و یک سالن غذاخوری بزرگ برای تجربه انواع غذاهای محلی، تایلندی، آسیایی و بین‌المللی وجود دارد.

از دیگر خدمات هتل حیات باید به سالن اسپا، مرکز بازی کودکان، مرکز غواصی، باشگاه بدنسازی و مرکز تمرینات تناسب اندام با خدمات 24 ساعته اشاره کرد.

هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت (Millennium Resort Patong Phuket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676601999
  • قیمت: فعلا نامشخص (هتل در حال بازسازی است)
  • آدرس هتل: 199Soi Rat Uthit 200 Pi 1, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

هتل میلنیوم ریزورت به عنوان یکی از بهترین هتل های Phuket تایلند یکی از مدرن‌ترین و بروزترین هتل‌های پوکت و تایلند است که به خدماتی چون دستیار هوش مصنوعی مجهز است. برای مثال در این هتل کیوسک دربان الکترونیکی در لابی، بخش مهمی از خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه می‌کند.

این هتل در موقعیتی خاص و جذاب واقع شده است. از یک طرف مسافران و گردشگران به جذابیت سواحل آرام پوکت دسترسی دارند و از طرف دیگر به خیابان پرجنب‌وجوش بنگلا. این هتل البته در زمان نگارش این مطلب برای مدتی جهت تعمیرات، بازسازی و بروزرسانی، تعطیل است و گفته می‌شود بعد از این بازسازی با دامنه گسترده‌تری از خدمات روز باز‌میگردد.

هتل میلنیوم تنها چند قدم از سواحل، مغازه‌ها و جاهای دیدنی پوکت فاصله دارد و با تنها پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز خرید مرکزی پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon دسترسی داشته باشید. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت نیز 45 دقیقه با خودرو است.

هتل فیشرمنز هاربر پوکت (Fishermen’s Harbour Urban Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676380400
  • قیمت: از 128 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: Sirirat Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

هتل فیشرمن که از بهترین هتل های 5 ستاره در پوکت تایلند محسوب می‌شود از لحاظ مکانی در جنوب مرکز شهر شلوغ پاتونگ جای دارد و اتاق‌های مدرن آن با دسترسی وای‌فای رایگان، امکان شنا در استخر روباز و مرکز اسپا به مسافران عرضه می‌شود.

هر اتاق این هتل دارای خدماتی چون تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، قسمت نشینمن با بالکن خصوصی و مبل، صندوق امانات، چای‌ساز و قوه‌ساز، حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است.

در این هتل که از بهترین هتل های پوکت تایلند به شمار می‌رود، کودکان را می‌توان به بخش باشگاه کودکان سپرد که با برنامه‌های مفرح گوناگون خود، به بهترین شکل کودک را سرگرم می‌کند. از دیگر خدمات هم می‌توان پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و برگشت رایگان، امکانات جلسه و پارکینگ رایگان را نام برد.

فاصله این هتل تا مرکز خرید معروف پوکت Jungceylon حدود 1 کیلومتر، تا مرکز تفریحات شبانه Bangla حدود 1.5 کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی پوکت حدود 50 دقیقه در حالت رانندگی است. البته تا ساحل معروف پاتونگ تنها 10 دقیقه پیاده‌روی نیاز است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی سوادکوه ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های سوادکوه و اطرافش

جاهای دیدنی شرق مازندران ؛ معرفی زیباترین جاذبه‌های گردشگری

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز (Crest Resort and Pool Villas)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676310088
  • قیمت: از 99 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 95Muen-Ngern Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند است که فاصله بسیار کمی با ساحل معروف Tri Trang دارد و دقیقا در خارج از مرکز پاتونگ جای گرفته است. از جمله مزایای اتاق‌های این هتل می‌توان به دسترسی به وای‌فای رایگان، مناظر خیره‌کننده 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، صندوق امانات، مینی‌بار، کتری بری، حمام اختصاصی با دوش و البته در بعضی ویلاها، استخر خصوصی اشاره کرد.

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های Phuket تایلند دارای مرکز تناسب اندام و سالن اسپا نیز به شمار می‌رود و رستوران آن انواع غذاهای لذیذ را سرو می‌کند. فاصله این هتل تا ساحل پارادایس پوکت 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی جزیره تقریبا 1 ساعت با رانندگی است.

هتل سنترا گراند پوکت (Centara Grand Beach Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676201234
  • قیمت: از 150 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 683Karon Beach, Patak Rd, Karon, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

هتل پنج ستاره سنترا گراند با یک موقعیت مکانی ایده‌آل، به تپه‌های سرسبز و خوش‌منظره پوکت و منظره دریا به طور همزمان دسترسی دارد. این هتل هتل اتاق‌هایی رو به دریا و یک پارک آبی خاص و بزرگ با چهار استخر روباز دارد.

فاصله این هتل با خودرو تا فرودگاه بین‌المللی پوکت 45 دقیقه و تا شهر پوکت 15 کیلومتر است. این هتل پارکینگ رایگان و خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌کند که آن را به بهترین هتل پوکت از نظر مسافران بدل کرده است.

برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن خصوصی بزرگی با چشم‌اندازی جذاب و شگفت‌انگیز از دریای آندامان هستند. اتاق‌ها به مبلمانی مدرن، تلویزیون صفحه‌تخت و یک حمام شیک و مجلل با وان مجهز شده‌اند.

یکی از جذابیت‌های هتل که آن را به بهترین هتل تایلند پوکت بدل کرده اینکه سالن ورزشی هتل مناظر خیره‌کنندی‌ای را پیش چشم شما قرار می‌دهد. همچنین برخورداری از زمین تنیس، اسپا درجه یک و اتاق بازی مجهز از دیگر ویژگی‌های برجسته هتل سنترا گراند است. این هتل در چندین رستوران مختلف انواع غذاهای آسیایی، غربی و بین‌المللی را به مسافران عرضه می‌کند.

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت (Andaman White Beach Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676316300
  • قیمت: از 106 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 28/4Moo 4, Tambon Sakoo, Thalang District, Phuket 83130, Thailand

هتل آندامان وایت بیچ یکی از هتل های چهار ستاره پوکت به شمار می‌رود که به امکانات بسیار ایده‌آلی مجهز شده است. این هتل یک استخر 40 متری در فضای باز و تجهیزات ورزشی رایگان دارد.

آندامات وایت بیچ از جمله هتل های پوکت با ساحل خصوصی محسوب می‌شود و اتاق‌های آن که همگی با دکوراسیون مدرن تایلندی تزئین شده‌اند از سیستم تهویه مطبوع، کفپوش چوبی استاندارد، تلویزیون صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی پلیر و در برخی موارد استخر خصوصی و خدمات اسپا برخوردارند.

این هتل چندین رستوران دارد که یکی از آن‌ها غذاهای محلی تایلندی را سرو می‌کند و دیگر رستوران غذاهای غربی و بین‌المللی عرضه می‌کند. در این هتل که از بهترین هتل های 4 ستاره پوکت محسوب می‌شود می‌توانید انواع نوشیدنی‌های محلی را نیز سفارش داده و صرف کنید.

باشگاه ورزشی و درمان‌های اختصاصی صورت و زیبایی از دیگر خدمات هتل است. فاصله این هتل با خودرو تا فرودگاه پوکت تنها 15 دقیقه و تا ساحل کامالا 30 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شیراز [+ آدرس، شماره تلفن و ساعت کاری]

بهترین رستوران های اصفهان [+آدرس و شماره تلفن]

هتل سالا پوکت (SALA Phuket Mai Khao Beach Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676338888
  • قیمت: از 263 یورو برای هر شب
  • آدرس: 333Mai Khao, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

هتل سالا پوکت که از بهترین هتل های پوکت تایلند است در امتداد ساحل آرام مای خائو واقع شده و یک باغ سرسبز بزرگ آن را احاطه کرده است. این هتل 2 استخر ساحلی و ویلا با استخرهای خصوصی در برخی اتاق‌ها دارد. سکوهای آفتاب‌گیری، اسپا با سونا و حمام بخار نیز از دیگر ویژگی‌هایی بوده که این هتل را به بهترین هتل پوکت از نظر مسافران بدل کرده است.

این هتل حدود 20 دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد و با ماشین می‌توان با 25 دقیقه رانندگی به ساحل خوش‌منظره Phang Nga رسید.

اتاق‌های این هتل همگی دارای تلویزیون صفحه‌تخت کابلی، دی‌وی‌دی پلیر، حمام در فضای باز و وای‌فای رایگان هستند. از امکانات دیگر هتل سالا نیز باید به 3 سالن ماساژ در کنار ساحل، باشگاه ورزشی و چند رستوران اشاره کرد.

رستوران این هتل که بهترین هتل تایلند در پوکت است روی بام قرار دارد و یک چشم‌انداز بسیار زیبا از سواحل پوکت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این رستوران طیف گسترده‌ای از غذاهای تایلندی، دریایی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل ویلیج کوکونات (Coconut Village Resort)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676366312
  • قیمت: از 99 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 20Prachanukroh Rd, Pa Tong, Amphoe Kathu, Phuket 83150, Thailand

هتل ویلیج کوکونات که از بهترین هتل های پوکت تایلند محسوب می‌شود در فاصله صد متری ساحل پاتونگ جای گرفته است و موقعیت مکانی مناسب آن، دسترسی ساده‌ای به جاذبه‌های تفریحی پوکت فراهم کرده است.

همه اتاق‌های این هتل که از جمله هتل های چهار ستاره پوکت محسوب می‌شود به امکاناتی مدرن و بالکن خصوصی تجهیز شده‌اند. تلویزیون کابلی، مینی‌بار و دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز از دیگر امکانات هتل ویلیج کوکونات است.

در مدت اقامت در این هتل می‌توانید از سرویس 24 ساعته اتاق استفاده کنید و در کنار ساحل یا استخر روباز استراحت کنید. این هتل از جمله هتل های پوکت با ساحل خصوصی محسوب می‌شود.

هتل زیوولا (Zeavola Resort & Spa)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006675627000
  • قیمت: از 265 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 11Moo 8 Laem Tong, Koh Phi Phi, Ao Nang, Krabi 81000, Thailand

هتل زوولا از جمله بهترین هتل های پوکت تایلند است که خدمات لوکس و جذابی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل در واقع نوعی اقامتگاه جنگلی بوده که معماری آن بر اساس یک دهکده قدیمی تایلندی طراحی شده است، اما در عین حال تمام خدمات یک هتل 5 ستاره را ارائه می‌کند.

سقف ویلاهای هتل با سقف چوبی و ساج ساخته شده و حس یک اقامتگاه جنگلی و روستایی را به خوبی ارائه می‌کند. ترکیب جنگل‌های استوایی و مسیرهای شنی در این هتل یک منظره ایده‌آل و بی‌نظیر را خلق کرده است.

موقعیت مکانی خاص زیوولا آن را به بهترین هتل پوکت از نظر مسافران بدل کرده است چراکه این هتل به دور از هیاهوی مرکز شهر پوکت در یکی از جزایر کوچک در شمال شرقی پوکت به نام فی فی قرار گرفته و تنها با قایق می‌توان به آن دسترسی داشت.

هتل زیوولا دارای یک مرکز غواصی حرفه‌ای با امکان ارائه مدرک معتبر است و تورهای پرش و غواصی برگزار می‌کند. همچنین استفاده از مرکز و سالن ورزشی هتل در مدت اقامت در هتل رایگان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های رشت [+ آدرس و شماره تلفن]

بهترین رستوران های بابلسر [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کار]

هتل بانیان تری پوکت (Banyan Tree Phuket)

بهترین هتل های پوکت تایلند

  • شماره تماس: 006676372400
  • قیمت: از 578 یورو برای هر شب
  • آدرس هتل: 33Cherngtalay 33/27 Srisoonthorn Rd, Tambon Choeng Thale, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

بانیان تری که در واقع یک مجموعه هتل در تایلند دارد، یکی از بهترین و مهمترین شعبه‌های خود را در جزیره زیبای پوکت دایر کرده است. این هتل پنج ستاره با طیف وسیعی از خدمات و امکانات یکی از بهترین هتل های پوکت تایلند است که در مرز دریای آندامان جای گرفته و اتاق‌هایی مجلل با تزئینات حرفه‌ای دارد.

جالب است بدانید کیفیت غذاهای این هتل به حدی بالاست که تا به حال چندین بار برنده جایزه رستوران برتر هتل‌های تایلند شده است. هتل بانیان تری پوکت همچنین خدمات کامل اسپا و ویلاهای بزرگ با استخرهای روباز عرضه می‌کند که آن را به بهترین هتل تایلند در پوکت بدل کرده است.

ویلاهای هتل به زیباترین شکل ممکن توسط هنرمندان تایلندی با چوبکاری تزئین شده و امکانات و خدمات لازم در آن‌ها قرار گرفته است. این ویلاها بخش‌های نشیمن وسیعی دارند که رو به منظره استخر باز شده است. امکانات رفاهی ویلاها نیز شامل تلویزیون ماهواره‌ای صفحه‌تخت، دی‌وی‌دی پلیر و وای‌فای رایگان است.

میهمانان در مدت اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات کامل ماساژ و زمین تنیس و امکانات بدنسازی استفاده کنند. در رستوران هتل بانیان تری که بهترین هتل پوکت از نظر مسافران محسوب می‌شود نیز انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی سرو می‌شود.

سوالات متداول

بهترین هتل های پوکت تایلند کدامند؟

از کرست ریورت و پول ویلاز، هتل و اسپا رویال پارادایس، هتل دوآنجیت ریزورت و اسپا، هتل تری سرا پوکت و لمردین می‌توان به عنوان بهترین هتل های پوکت تایلند یاد کرد.

بهترین هتل های چهار ستاره پوکت کدامند؟

بهترین هتل های 4 ستاره پوکت عبارتند از باومن رزیدنس، تاورن بیچ ویلیج، آندامان وایت بیچ، ویلیج کوکونات، هتل گریسلند و البته هتل کومو پوینت یامو.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هتل های پوکت تایلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر