coinex
راهنمای خرید تکراتو

برنامه نود نو عادل فردوسی پور ؛ دوشنبه‌هایی دیگر با عادل این بار از تلویزیون‌های اینترنتی

برنامه نود نو عادل فردوسی پور با شروع دوباره لیگ برتر آغاز خواهد شد و احتمال می‌رود پخش آن از طریق تلویزیون‌های اینترنتی باشد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

قصد دارد با شروع لیگ بیستم دوباره برنامه‌ای مشابه 90 را تولید و پخش کند. برنامه جدید عادل «نود نو» نام دارد و از تلویزیون‌های اینترنتی پخش خواهد شد. جالب این که زمان پخش برنامه مثل برنامه سابق او دوشنبه‌های هر هفته است.

لابد می‌دانید که دوشنبه شب‌ها برنامه «فوتبال برتر» از شبکه سه و با اجرای محمد حسین میثاقی پخش می‌شود و این رویه حتما برای لیگ بیستم هم ادامه خواهد داشت. بر اساس آمارها فوتبال برتر «سیزدهمین» برنامه پربیننده صدا و سیما است و تنها ۱۵.۲ درصد مخاطب دارد. برنامه فوتبال برتر شبکه سه اصلا نتوانسته جایگزین نود شود و عملکرد بسیار ناموفقی ثبت کرده است. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

برنامه نود نو عادل فردوسی پور

دوشنبه‌هایی دیگر با عادل این بار از تلویزیون‌های اینترنتی

حذف برنامه ۹۰ به تهیه‌کنندگی «عادل فردوسی‌پور» به عنوان پربیننده‌ترین برنامه صداوسیما یکی از خبرسازترین اتفاقات سال گذشته‌ی رسانه ملی بود. پس از این اتفاق بود که کاربران بسیاری در فضای مجازی با هشتگ «عادل حذف شدنی نیست» از چهره محبوب خود حمایت کردند. به نظر می‌رسد مجری محبوب مردم، که بی‌حاشیه و آرام مشغول کار خودش است.

با شروع لیگ بیستم برنامه‌ای مشابه ۹۰ را تولید می‌کند. برنامه جدید عادل نود نو نام دارد و از تلویزیون‌های اینترنتی پخش خواهد شد. چند وقتی است که تصویر عادل فردوسی‌پور در هیچ برنامه‌ای در تلویزیون دیده نشده. در فضای مجازی هم حضور ندارد. اما جالب است که هنوز مردم منتظر خبری، هرچند کوچک، از حضور او یا ساخت برنامه‌ای توسط این شخصیت محبوب هستند.

بیشتر بخوانید:

طرفداری نوشته هواداران این مجری می‌توانند صدای عادل را هم به عنوان گزارشگر در لیگ بیستم از تلویزیون‌های اینترنتی بشنوند چرا که فردوسی پور در حال آماده سازی مقدمات این کار است تا با قدرت به فضای رسانه‌ای برگردد، اما این بار بیرون از صدا و سیما و در پلتفرم‌های اینترنتی.

برنامه جدید عادل که «نود نو» نام دارد را از طریق پلتفرم‌های اینترنتی منتشر خواهد کرد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این برنامه احتمالا به صورت انحصاری در پلتفرمی پخش نخواهد شد و فیلیمو و کافه بازار قطعا جزو پلتفرم‌های میزبان این برنامه خواهند بود و نماوا نیز به احتمال زیاد در پخش و تولید این برنامه نقش خواهد داشت. اما آیا فردوسی پور و این پلتفرم‌ها می‌توانند برنامه‌ای محبوب مانند نود تولید کنند؟

شهروند نیز در این باره می‌نویسد باید مشخص شود که هدف فردوسی‌پور از بازگشت به صحنه اجرا در شبکه‌های اینترنتی چیست. او خیلی خوب می‌داند که حالا شرایط به شکلی نیست که هرکسی اراده کرد، برنامه‌ای در فضای اینترنت بسازد و با مذاکره و قرارداد با یک شبکه تلویزیونی این اتفاق بدون مشکل و حاشیه رخ دهد. آیا بازگشت او از طریق پلتفرم‌های اینترنتی این شک و شبهه‌ را به یقین می‌رساند که عادل از خیر بازگشت به قاب جادویی تصویر گذشته و پا به دنیای سحرآمیزتر اینترنت گذاشته است؟

برنامه نود نو عادل فردوسی پور
برنامه نود نو عادل فردوسی پور می‌تواند پاسخی باشد به نامهربانی‌های صدا و سیما علیه او.

محبوبیت عادل فردوسی‌پور با حذف او از تلویزیون نه‌تنها از بین نرفت، بلکه بیشتر از قبل شد. این را احتمالاً بشود از مشتاقان برنامه اینترنتی نود نو او متوجه شد. آیا کفه دوشنبه‌های تلویزیون سنگین‌تر خواهد بود یا نود نو عادل فردوسی‌پور؟

خبرهای ضد و نقیض زیادی در این دوران به گوش می‌رسید که بازگشت عادل فردوسی‌پور به گزارشگری تلویزیون را اعلام می‌کرد. نود و عادل فردوسی‌پور فراموش شدنی نیستند. اما امروز خبری تازه رسیده و آن هم ساخت برنامه‌ای مشابه نود از تلویزیون‌های اینترنتی است. برنامه‌ای که قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت. طرفدارانی که هوای برنامه نود کرده‌اند و دل‌شان تنگ است برای دوشنبه‌هایی که با نود تمام می‌شد.

واکنش‌ها نسبت به برنامه نود نو عادل فردوسی پور

کمتر از یک روز از اعلام این خبر می‌گذرد ولی کاربران و طرفداران عادل در فضای مجازی به این خبر واکنش نشان داده‌اند. یکی از کاربران نوشته بود: «عادل فردوسی پور با برنامه نود نو به بازار تلویزیون اینترنتی می آید دقیقا همان ساعتی که میثاقی برنامه اجرا می کند.» یکی دیگر از کاربران نیز به طعنه نوشته بود: «عادل باید این برنامه نود نو رو همون روز دوشنبه سر همون ساعت بزاره تا دهن اون بچه رو ص** کنه.»

محمد آقایی فرد کاربر دیگری بود که در توییتی نوشت: «برنامه اینترنتی «نود نو» از فصل بعد دوشنبه‌ها با اجرای عادل فردوسی‌پور به تحلیل اتفاقات لیگ فوتبال ایران می‌پردازد. رونوشت به: علی فروغی، مدیریت محترم شبکه سه محمدحسین میثاقی و همه آن‌ها که فکر می‌کنند صدا را می‌توانند خاموش کنند

یکی دیگر از کاربران نوشته: «حس میکنم اولین پخش برنامه نود نو عادل فردوسی پور رکورد بازدید آنلاین اون سایت رو یا اپلیکیشن رو میزنه.» کاربر دیگر هم گفته بود:‌ «تنها یک برنامه در یک حوزه، در کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود که مردم حداقل واسه این یکی نیاز به ماهواره و برنامه اونوری نداشتند. این‌ها دیدند حیفه ، اینم بدیم دست رسانه های فارسی زبان اونوری و #نود رو تعطیل کردند.»

کیان کاربر دیگری بود که نوشت: «صدا و سیما از آبروی نداشتش واسه میثاقی و #فوتبال_برتر کلی هزینه کرده عمرا اجازه بده #نود_نو شکل بگیره چون عملا میثاقی باید تعطیل کنه.» کاربری به نام سعید مالکی نیز توییت زده بود:‌ «#فروغی و #صداوسیما ی میلی و #میثاقی بدبخت شدند! بازگشت #عادل_فردوسى_پور با #نود_نو در همان دوشنبه ها و تمام تلویزیون های اینترنتی! چه می کنه این عادل! چقدر خوبیم ما!»

یکی دیگر از کاربران به نام میثم به شوخی نوشته بود: «کاش برنامه جدید فردوسی‌پور جای “نود نو“، “n*ude oh yes” بشه. :(» کاربران بسیاری در مورد نام برنامه گفتگو می‌کنند. البته که بسیاری خبرگزاری‌ها از نام «نود نو» سخن به میان آورده‌اند، اما یکی از کاربران می‌نویسد: «یه چیزی… انگاری اسم برنامه نود و نه قراره باشه، نه نودِ نو. یهو یادم افتاد به اون روزهای خبرگزاری که باید زنگ می‌زدی پای تلفن خبر رو برای حروفچین می‌خوندی تا اون تایپ کنه. سرشار از اشتباه‌های شنیداری. احساس کردم به اینا هم تلفنی خبر دادن، یه چیز دیگه شنیدن.»

المیرا هم این موضوع را خبر خوشی دانست و نوشت:‌ «همیشه گفتم از وقتی دیگه نود پخش نشد ما هم روز خوش ندیدیم، حالا با نود نو، زندگی روی خوش نویی هم بهمون نشون میده؟! خواهیم دید!» احمدرضا هم به همین ترتیب نوشته بود: «خبر قشنگ تر از این که عادل میخواد با شروع لیگ بیستم برنامه نود رو اینترنتی اجرا و پخش کنه 🙂 من که نود رو هم کامل نمیدیدم پیگیر تر از همیشه میشینم پای برنامه.»

آخرین توییتی که بررسی میکنیم از کاربری به نام ساراست. او نوشته:‌ «تو این یک سال و خرده ای، «عادت نود دیدن ۲شنبه ها» از سرمون افتاد. نمی‌دونم با همون اشتیاق #نود_نو رو می‌بینیم یا هیچی برامون جای نود نوستالژیک رو نمی‌گیره. حتی با اجرای همون عادل همیشگی.»

بیشتر بخوانید:

 

.

نظر شما در خصوص برنامه نود نو عادل فردوسی پور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر