;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟

انیمه شیطان کش طی مدت اخیر از پرطرفدارترین انیمه ها بوده و حالا اخباری از تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش منتشر شده است. با ما همراه باشید.

دنیای انیمه ها اگرچه شاید به اندازه فیلم و سریال یا انیمیشن ها شناخته شده نباشد، اما طرفداران پرشمار و خاص خود را دارد. در سال های اخیر برخی عناوین خاص انیمه ها و به طور خاص انیمه های سریالی به خوبی در جلب نظر مخاطبان چه انیمه بازارن حرفه ای و چه هنردوستان عام موفق بوده است.

برای مثال می توان به انیمه سریالی محبوب حمله به تایتان اشاره کرد که اخیرا فصل چهارم و پایانی آن نیز منتشر شده است. انیمه ای که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده و طرفداران زیادی دارد. اما در جستار پیش رو قصد داریم از یکی از انیمه های محبوب این روزها بگوییم. انیمه Demon Slayer : Kimetsu no yaiba یا شیطان کش که فصل اول آن در سال 2019 با اقبال گسترده انیمه دوستان مواجه شد و حالا بسیاری از طرفداران انیمه مشتاق آغاز فصل دوم آن هستند. در ادامه به اخبار مرتبط با تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش خواهیم پرداخت.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟

اخیرا اخباری از انیمه Demon Slayer : Kimetsu no yaiba منتشر شده که به نظر می رسد اطلاعات موثقی از تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش را در بر دارد. فصل دوم این انیمه محبوب آرک Entertainment District را از مانگای مربوط به آن اقتباس خواهد کرد و وقایع آن پس از فیلم سینمایی Demon Slayer: Infinity Train که در سال 2020 منتشر شد جریان خواهد داشت.

به مانند فصل اول، فصل دوم نیز با عنوان انیمه Demon Slayer : Kimetsu no yaiba اقتباسی از مانگایی با همین نام و به نویسندگی کویوهارو گوتوگه (Koyoharu Gotouge) می باشد. انتشار این اثر از فوریه 2016 توسط انتشارات شوئیشا در هفته‌نامه شونن جامپ آغاز شد و تا ماه می 2020 به طول انجامید.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Demon Slayer

فصل اول در 26 قسمت به پایان رسید. و حالا تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش مشخص شده است و در سال 2021 شاهد این بخش به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2021 خواهیم بود.

در فصل دوم Haruo Sotozaki همچنان در نقش کارگردان ثابت است و به استودیوی ufotable باز می گردد و طراحی کاراکترها نیز بر عهده Akira Matsushima خواهد بود. همچنین به نظر میرسد صداپیشگان فصل قبل از جمله Katsuyuki Konishi در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت. البته هنوز به طور دقیق تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش مشخص نشده است، اما همه به پخش آن در طول سال جاری میلادی تاکید دارند.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Demon Slayer

پیش از این و در زمستان 2021 با شماری از بهترین انیمه های زمستان 2021 وضعیت خوبی در دنیای انیمه ها داشتیم، خصوصا که فصل چهارم حمله به تایتان به انتظارات زیادی پایان داد. حالا در ادامه سال 2021 با آغاز فصل دوم انیمه Demon Slayer همچنان به دنیای انیمه ها دلخوش و منتظر تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش خواهیم بود.

فرغ از این البته در سال جدید با شماری از بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 نیز مواجهیم که نظر هر هنردوستی را به خود جلب می کند. برای مثال اگر به دنبال بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 باشید، توصیه ما دنبال کردن بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 می باشد.

به علاوه برای آشنایی با ترتیب تماشای آثار مارول نیز می توانید به بهترین فیلم های مارول رجوع کنید که در مروری کلی از آثار مارول، ترتیب تماشای آثار را نیز توضیح داده ایم. همچنین نگاهی به بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های کره ای 2021 و بهترین فیلم های زامبی 2021 خالی از لطف نخواهد بود.

انیمه شیطان کش اما به عنوان یکی از بهترین انیمه های رو به پخش، بدون تردید نظر مثبت کاربران زیادی را به خود جلب می کند. البته شاید داستان کلی انیمه برایمان کلیشه ای به نظر برسد، اما باید ابتدا این انیمه را ببینید و سپس قضاوت کنید، به خواندن خلاصه داستان ها اکتفا نکنید! بدون شک از تماشای این انیمه دلزده نخواهید شد. آنطور که مشخص شده تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش در سال 2021 است. بنابراین فاصله زیادی با فصل دوم نداریم. اگر فصل اول را هنوز ندیده اید، همین حالا شروع کنید.

داستان انیمه شیطان کش

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Demon Slayer

در ادامه و پس از بحث از تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش، قصد داریم به طور مفصل به داستان این انیمه و آنچه در فصل اول دیدیم بپردازیم. داستان فصل اول با پسری به نام تانجیرو آغاز شد که در دهکده ای ذغال سنگ، هیزم و چوب می فروشد. اما زمانی که به خانه باز میگردد متوجه می شود که خانه و خانواده اش به دلایلی مورد حمله دیوها یا شیاطین قرار گرفته اند و تنها فرد باقی مانده، خواهرش نزوکو است که او هم تبدیل به یک شیطان شده است.

در این شرایط تانجیرو تصمیم میگیرد خواهرش را برای مداوای احتمالی به دکتر نشان دهد، ولی در راه با شیطان کشی به نام گییو تومیوکا روبرو می شود. گییو در ابتدا قصد دارد نزوکو را بکشد اما از آنجا که تصمیم راسخ تانجیرو و میل و اراده نزوکو برای حفاظت ار برادرش را می بیند، تصمیم میگیرد تانجیرو را را برای آموزش مبارزه با دیوها به نزد شیطان کشی بازنشسته به نام اوروکوداکی بفرستند. تانجیرو در اینجا تکتیک مبارزه تنفس آب را می آموزد و چنان در این امر حرفه ای می شود که قادر به از سر گذراندن امتخان نهایی شیطان کشی می شود.

پس از قبولی در این آزمون، به تانجیرو شمشیر سیاهی داده می شود. تانجیرو تصمیم میگیرد به راه خو ادامه دهد و نزوکو را داخل جعبه ای قرار می دهد و بر دوش خود حمل می کند. او در طول ماموریت های خود با موزان کیبوتسوجی رئیس شیاطین اشنا می شود. همچنین او با تامایو و یوشیرو که شیاطین خوبی هستند نیز آشنا می شود. تامایو باور دارد که می تواند طلسم شیطان نزوکو را باطل کند اما این کار نیازمند این است که تانجیرو خون دوازده کیزوکی را که از شیاطین بسیار قدرتمند و یاران اصلی موزان هستند جمع آوری کند.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Demon Slayer

تانجیرو در اینجا هدف جدید خود را میشناسد و به جستجو و مبارزه با کیزوکی ها می پردازد. او از قضا استعداد خوبی در این مبارزات از خود نشان میدهد و تعدادی از آنها را شکست می دهد. در طول سفر، تانجیرو با زنیتسو آگاتسوما آشنا می شود. زنیتسو اگرچه فردی ترسو است، اما هنگامی که به خواب می رود استادی تمام عیار در تکنیک تنفس آذرخش است.

این دو با یکدیگر یک گروه تشکیل داده و در کوه ناتاگومو با خانواده عنکبوتی برخورد می کنند که بزرگ شان به نام رویی یکی از دوازده کیزوکی است. این دو در مواجهه با خانواده عنکبوت ها با مشکلات زیادی روبرو می شوند. در نبرد تن به تن رویی و تانجیرو، در ابتدا تانجیرو به تنگنا افتاده، شمشیرش می شکند و تقریبا کاملا ناامید شده است که ناگهان گییو ظاهر شده و جانش را نجات میدهد.

گییو تنها شیطان کش حرفه ای نیست که در این لحظه به کمک آمده و شیطان کش دیگری به نام شینوبو کوچو نیز حضور دارد. شینوبو اما نفرت زیادی از شیاطین دارد و تلاش می کند تا تانجیرو را دستگیر و نزوکو را به قتل برساند.

گییو اما میان آن دو واسطه گری کرده و به تانجیرو فرصتی برای فرار می دهد. اما تانجیرو توسط شیطان کش حرفه ای دیگری به نام کانائو تسویوری دستگیر شده و با همراهانش به عمارت پروانه ای که دفتر مرکزی شیطان کش ها محسوب می شود انتقال داده می شود.

در اینجا تانجیرو با 9 هاشیرا که ارکان اصلی عمارت پروانه ای و از قدرتمندترین شیطان کش ها هستند معرفی می شود. این 9 نفر عبارتند از:

گییو هاشیرای آب، شینوبو هاشیرای حشرات، تنگن اوزوی هاشیرای صدا، میتسوری کانروجی هاشیرای عشق، اوبانا ایگورو هاشیرای مار، موچیرو توکیتو هاشیرای مه، گیومی هیمجیما هاشیرای سنگ، سانمی شینازوگاوا هاشیرای باد و در آخر کیوجورو رنگوکو هاشیرای شعله.

تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) چه زمانی است؟
تاریخ شروع فصل دوم انیمه Demon Slayer

این 9 نفر شرایط تانجیرو را بررسی می‌کنند و همگی در مجازات او به اتفاق‌نظر می ‌رسند. با این حال، رئیس انجمن شیطان کش ‌ها مداخله می ‌کند و اجازه می ‌دهد تانجیرو زنده بماند. از این‌جا به بعد، تانجیرو و همراهانش، زنیتسو و اینوسکه به تمرین‌ هایشان ادامه می ‌دهند و در این روند به مهارت‌ های جدیدی دست پیدا می‌ کنند.

در همین زمان که تانجیرو و دوستانش در حال استراحت هستند، موزان رئیس شیاطین، آخرین بازمانده‌ های دوازده کیزوکی به جز اِنمو (Enmu) را می‌ کشد. تانجیرو، نزوکو، زنیتسو و اینوسکه راهی ماموریت بعدی خود می ‌شوند. آنها در نهایت سوار همان قطاری می‌ شوند که رنگوکو، هاشیرای شعله و انمو آخرین بازمانده‌ دوازده کیزوکی، در آن قرار دارند و در همین ‌جا فصل اول تیغه شیطان به پایان می ‌رسد.

بررسی ما از تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش و داستان آن به پایان رسید. در پایان به دوستداران سینما توصیه می کنیم که در سال جدید بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 را نیز دنبال کنند. به علاوه در صورتی که تمایل داشته باشید پیگیری بهترین فیلم های عاشقانه 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز می تواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر