;
coinex

جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 همه استان ها

این روزها اطلاع از زمان بندی خاموشی ها یکی از ضرورت های زندگی روزمره ماست. دراینجا به جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 خواهیم پرداخت.

در آخرین روزهای ماه چهارم سال 1400، وضعیت خاموشی ها به مراتب در حال بدتر شدن است. به تناسب افزایش دمای هوا و استفاده روزافزون از وسایل سرمایشی، رکورد مصرف برق کشور در حال جابجا شدن است و مسئولین مانند همیشه خواستار صرفه جویی و همکاری مشترکین در ساعات پیک بار هستند.

خاموشی های نامنظم و چندساعته اوایل تیرماه که در برخی کلان شهرها اعمال شد، مشکلات عدیده ای برای افراد و البته نگرانی های عمده ای در پی داشت و حال سوال همه این است که با ادامه وضعیت در یک ماه آینده چه باید کرد؟

حال تازه مدتی است که برنامه های منظم خاموشی منتشر می شود و عموم افراد برای اطلاع از زمان خاموشی محل سکونت یا کار خود باید جداول خاموشی را بالا و پایین کنند. در ادامه برای اطلاع از جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 با ما باشید.

جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400

این روزها با خاموشی های بدون برنامه ریزی چندساعته ای که اعمال می شود، بار دیگر اذهان کاربران به علت خاموشی ها متمرکز شده است و بحث آن در شبکه های اجتماعی بسیار داغ است. سخنگوی صنعت برق در توضیحاتی در این باره گفته که رکورد مصرف برق کشور به اوج 66 هزار مگاوات رسیده است.

سخنگوی صنعت برق کشور چندی پیش و در ارتباط با مسئله خاموشی های طولانی مدت کلان شهرها گفته بود که علت خاموشی ها اوج گرفتن مصرف برق در روزهای اخیر بوده است. رکورد مصرف برق کشور مساوی با 66 هزارمگاوات است و این در حالی است که کل تولید برق کشور در بهترین حالت 55 هزار مگاوات است. رجبی مشهدی در این باره ادامه داد:

هم ‌اکنون شاهد فاصله ۱۱ هزار مگاواتی تولید و مصرف برق هستیم که این میزان فاصله تولید و مصرف را باید با فعالیت‌ ها و برنامه ‌های جابجایی بار صنایع و مشترکان عمده پر کنیم یا اگر امکان ‌پذیر نباشد، ناچار به اعمال خاموشی خواهیم شد.

مشهدی درباره عملکرد شبکه برق کشور و البته مشکلات مربوط به آن چنین گفت:

به‌منظور حفظ پایداری شبکه، رله ‌های فرکانسی به‌کار گرفته شده است و هنگامی که تراز تولید و مصرف از حد استاندارد فراتر رود و امکان کنترل مصرف وجود نداشته باشد، این رله ‌ها به‌صورت خودکار به‌کار افتاده و برق تعدادی از مشترکان را قطع می‌کنند.

همانطور که سخنگوی صنعت برق توضیح داده است در صورتی که رله های فرکانسی به خوبی عمل نکنند، اعمال خاموشی های طولانی مدت ضرورت دارد و در نتیجه ای رله های فرکانسی برای حفظ پایداری شبکه برق ضروری است. وی همچنین با تاکید بر افزایش 14 درصدی مصرف برق در کشور گفت که حال فشار زیادی بر تاسیسات شبکه برق کشور وارد می شود و صرفه جویی در مصرف برق ضروری است.

در وضعیت فعلی مسئولین شبکه برق کشور با تکیه بر افزایش دمای هوای کشور خواهان صرفه جویی 30 درصدی در مصرف آب و برق هستند. همچنین آمارهای رسمی از مصرف 40 درصدی وسایل سرمایشی حکایت دارد و در نتیجه صرفه جویی مصرف برق ضروری است. سخنگوی صنعت برق با اشاره به کشف و توقیف 3872 مرکز غیرمجاز ماینینگ از مصرف 570 مگاوات برق توسط آن ها خبر داد.

برنامه قطع برق 26 تیر 1400 ایلام

اطلاعات خاموشی استان ایلام نیز برای روز 26 تیر 1400 منتشر شده است که اطلاعات بیشتر را در ادامه به شما ارائه می کنیم. برای اطلاع از تقسیم بندی مناطق، فایل PDF را از اینجا دانلود کنید.

جدول قطعی برق امروز 25 تیر 1400
جدول زمان بندی قطعی برق امروز 26 تیر 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 26 تیر 1400 یزد

اطلاعات خاموشی استان یزد نیز به طور مدون برای امروز 26 تیر منتشر شده است. اطلاعات زمان بندی خاموشی امروز 26 تیر 1400 برای استان یزد را در ادامه بررسی کنید. برای دانلود فایل PDF این برنامه اینجا کلیک کنید.

برنامه قطع برق 26 تیر 1400 چهارمحال و بختیاری

شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری، اطلاعات خاموشی این استان و شهرستان های تابعه آن را منتشر کرده است. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق چهارمحال و بختیاری مراجعه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 26 تیر 1400 کردستان

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 26 تیر 1400 برای استان کردستان منتشر شده است که در ادامه می توانید آنرا بررسی کنید. برای اطلاع از این برنامه به این صفحه در سایت توزیع برق کردستان مراجعه کنید.

برنامه قطع برق 26 تیر 1400 خراسان شمالی

زمان بندی خاموشی استان خراسان شمالی برای روز 26 تیر 1400 توسط شرکت توزیع برق این استان منتشر شده است و شما می‌توانید در زیر آن را مشاهده نمایید.

جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400

جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 تبریز

شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی برنامه زمان بندی خاموشی امروز 26 تیر 1400 را برای تبریز و شهرستان های تابع آن منتشر کرده است. جزئیات این برنامه را در این فایل PDF مطالعه کنید.

جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 استان کرمان

جزئیات قطعی برق استان کرمان برای 26 تیر منتشر شده است. برای اطلاع از جدول خاموشی استان کرمان، می‌توانید به سایت شرکت توزیع برق استان کرمان مراجه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 26 تیر آذربایجان شرقی

جزئیات خاموشی استان آذربایجان شرقی برای 26 تیر اعلام شده است. برای دانستن جزئیات، به سایت شرکت توزیع برق این استان مراجعه کنید.

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 26 تیر بوشهر

زمان بندی خاموشی بوشهر برای روز 26 تیر 1400 توسط شرکت توزیع برق این استان منتشر شده است و شما می‌توانید آن را در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدول قطعی برق امروز 26 تیر 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر