;
coinex

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها ؛ کدام شت کوین را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنیم؟

شت کوین‌ها یکی از مهم‌ترین ارزهای دیجیتالی است که اخیراً در بازار رایج شده است. ما قصد داریم معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها را بررسی کنیم.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها شامل موارد محدودی می‌شود که بسیاری از سرمایه‌گذاران به آن علاقه‌مند هستند. اگر شما از این شت کوین‌ها اطلاع داشته باشید، می‌توانید در سرمایه‌گذاری خود موفق‌تر شوید.

به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از تکراتو به بررسی این امر مهم بپردازیم. پس تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

اگر با بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید، احتمالاً همه شما نام شت کوین را شنیده‌اید. در زمان‌های پیشین، بسیاری از افراد تنها به خرید ارزهای معروفی مانند بیت‌کوین و اتریوم روی می‌آوردند. این در حالی است که اخیراً برخی از ارزها رونق بسیاری داشته و در حال حاضر، نقش بسیار مهمی در بازار ارزهای دیجیتال دارند.

شما برای شروع سرمایه‌گذاری، نباید تنها به محبوبیت و شهرت ارز دیجیتال توجه کنید؛ بلکه مهم‌ترین موضوعی که باید آن را در نظر بگیرید، این است که چگونه می‌توانید از خرید یا فروش یک ارز دیجیتال سود داشته باشید.

یکی از سودآورترین و بهترین ارزهای دیجیتال که محبوبیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران دارند، شت کوین‌ها هستند. به همین دلیل هم ما برخی از مهم‌ترین شت کوین‌های بازار را برای شما ذکر می‌‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

اگر شما معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها را بشناسید، می‌توانید سرمایه‌گذاری موفق‌تری نیز داشته باشید. این امر به شما کمک می‌کند که سود بسیار خوبی کسب کنید. اگر اطلاع درست از زمان خرید یا فروش آن‌ها داشته باشید، بهتر می‌توانید آن‌ها را معامله کرده و به کسب سود بپردازید.

همان طور که می‌دانید، شت کوین‌ها هیچ هدف خاصی برای تولید ندارند و بدون هیچ کاربردی در بازار ایجاد شده و خریدوفروش می‌شوند. این در حالی است که بسیاری از افراد به خرید این ارزها روی آورده‌اند و به همین دلیل هم خریدوفروش شت کوین‌ها رواج بسیاری پیدا کرده است.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

برای این‌که در بازار خریدوفروش شت کوین‌ها موفق باشید، بهتر است معروف‌ترین و بهترین ارزهای این نمونه را بشناسید. به همین دلیل هم می‌توانید لیست آینده‌دارترین شت کوین‌ها را مشاهده کرده و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید.

اگر هم نمی‌دانید شت کوین چیست، می‌توانید لیست مربوط شت کوین چیست و چگونه قابل تشخیص است را مشاهده نمایید. مقاله آموزش خرید شت کوین نیز می‌تواند کمک بسزایی به شما عزیزان کند.

شت کوین چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که قبل از اطلاع از محبوب ترین شت کوین ها باید بدانید، مفهوم آن‌هاست. در این بخش، ما برای شما مفهوم شت کوین را توضیح می‌دهیم و بهترین و مورداعتمادترین آن‌ها را ذکر می‌کنیم. هدف ما این است شما با معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها آشنا شوید و سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

برای اطلاع از مفهوم شت کوین، خوب است بدانید که این اصطلاح به ارزهایی اطلاق می‌شود که تقریباً غیرمفید بوده و منسوخ هستند. این ارزها غالباً از سایر ارزهای مشهور و محبوب تقلید کرده‌اند و درواقع هیچ چیز جدیدی برای نشان دادن و بین کردن ندارند. به‌طورکلی، می‌توانیم این گونه بگوییم که این ارزها هیچ هدف مشخصی ندارند.

برخلاف بیت‌کوین و اتریوم که بر اساس یک هدف نوآورانه و خلاقانه ایجاد شده‌اند، شیت کوین‌ها هیچ هدف و کاربردی ندارند. به همین دلیل هم بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که طول عمر آن‌ها بسیار کمتر از سایر ارزهای رایج جهان است.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

این ارزهای دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که در سراسر جهان و در هر منطقه‌ای که باشید، پرداخت‌های خود را انجام داده و آن‌ها را خریدوفروش کنید.

 

نکته دیگری که درباره این شت کوین‌ها باید بدانید، امنیت بالای آن‎هاست. این ارزها بسیار ایمن و سریع هستند و هیچ نیازی به برنامه‌های شخص ثالث ندارند. شما می‌توانید تراکنش‌ها را در کمترین زمان انجام دهید و با هیچ مشکلی روبرو نشوید. علاوه بر این، شما از پرداخت هر کارمزد و مالیاتی هم بی‌نیاز هستید.

بیشتر بخوانید:

متاورس

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

چگونه بفهمیم که یک شت کوین قابل‌اعتماد است یا خیر؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که چگونه می‌توانیم از اعتبار این شت کوین‌ها مطمئن شویم؟ برای شناختن معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها باید بدانید که توسعه‌دهندگان و سازندگان این شت کوین‌ها غالباً ناشناس هستند. افرادی که پشت این پروژه‌ها هستند، باید قابل‌اعتماد باشند؛ نه این‌که تنها یک تیم ناشناس که حتی اسم‌های تقلبی هم دارند.

به یاد داشته باشید که بهتر است در سهام افراد و گروه‌های ناشناس سرمایه‌گذاری نکنید. برای مثال، اگر توسعه‌دهندگان و سازندگان خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام یا یوتیوب معرفی کنند، بسیار قابل‌اعتمادتر به نظر مشتریان می‌رسند. هنگامی که افراد ظاهر خود را در نمایش عموم مردم بگذارند، احتمال تقلب هم در آن بسیار کمتر است و افراد به‌راحتی به آن‌ها اعتماد می‌کنند.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

اگر با پروژه‌ای روبرو می‌شوید که حرف‌ها و شعارهای بزرگی دارد، اما ویژگی‌های آن کاملاً مشخص نیستند، مراقب قابل‌اعتماد بودن آن‌ها باشید. زیرا هرکسی می‌تواند عده‌ای از افراد را با انواع و اقسام اهداف و سخنرانی‌ها به خود جذب کند.

علاوه بر این، باید وب‌سایت پروژه را نیز در نظر بگیرید که دامنه آن عمومی نباشد. زیرا این امر می‌تواند یکی از دلایل عدم اصالت دامنه و وب‌سایت باشد. همچنین اگر وایت پیپر آن از سایر وایت پیپرها قابل تمایز نباشد، می‌توان آن را یکی از دلایل تقلبی بودن پروژه در نظر گرفت. همچنین باید تعداد دارندگان شت کوین را بررسی کنید و بهتر است که ارزی را انتخاب کنید که تعداد دارندگان آن بیشتر است.

لازم به ذکر است که کارشناسان اعتقاد دارند که تنها ارزی برای سرمایه‌گذاری مفید است و جزء معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها قرار می‌گیرد که حداقل 200 تا 300 سرمایه‌گذار داشته باشد. به‌طورکلی، بهتر است که در هر دقیقه، بین پنج تا ده تراکنش برای هر شت کوین انجام گیرد.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

یکی دیگر از موضوعاتی که به شما برای تشخیص اعتماد معتبرترین شت کوین ها باید در نظر بگیرید، استخرهای نقدینگی است. به یاد داشته باشید که این استخرها را به‌عنوان ستون‌های معاملات در نظر می‌گیرند.

پروژه‌ای که قصد سرمایه‌گذاری روی آن را دارید، باید حداقل 30000 دلار نقدینگی داشته باشد. اعداد کمتر از این مقدار می‌تواند نشان‌دهنده تقلبی بودن آن را بدهد.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بین

ی قیمت ارزهای متاورسی

بهترین شت کوین‌ها کدام‌اند؟

بعد از این‌که با نحوه تشخیص معتبرترین شت کوین ها آشنا شدید، وقت آن رسیده که اطلاعاتی هم درباره بهترین و معروف ترین شت کوین ها کسب کنید.

بر اساس داده‌های بازار ارز دیجیتال، بهترین شت کوین‌هایی که شما می‌توانید برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید، شامل موارد زیادی می‌شود که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. علاوه بر این، ما به شما پیشنهاد خرید این ارزها را هم می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها همراه ما باشید.

دوج‌کوین (Dogecoin)

دوج‌کوین یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که می‌توانید آن را با قیمت پایین خریداری کرده و به سود قابل‌توجهی برسید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید دوج‌کوین در سال 2013 تنها با یک شوخی ایجاد شد.

این ارز دیجیتال به‌صورت یک میم اینترنتی در بازار ارزهای دیجیتال ظاهر شد. این شوخی، بیشتر برای طعنه‌زدن به رشد آلت‌کوین‌ها ایجاد شد که از الگوریتم Scrypt نیز استفاده می‌کند.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها که از اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به دوج‌کوین اشاره کرد، ارزش بسیار کمی دارد و قیمت آن تا حد زیادی پایین است.

این امر یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد علاقه‌ای به خرید آن ندارند. از سوی دیگر، عرضه نامحدود این سکه تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران را تشویق به سرمایه‌گذاری در این شت کوین می‌کند.

خوب است بدانید که دوج‌کوین قابلیت این را دارد که همواره به رشد خود ادامه دهد و به همین دلیل هم یکی از محبوب ترین شت کوین ها به شمار می‌رود که افراد زیادی به سرمایه‌گذاری آن علاقه دارند. علاوه بر این، اخیراً بسیاری از شرکت‌ها روش‌های پرداختی خود را بر اساس دوج‌کوین قرار داده‌اند. البته هنوز همه چیز تأیید نشده است.

ایلان ماسک در جایی نوشت که در حال همکاری با توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال است تا بتوانند کارایی تراکنش‌ها را تا حد چشمگیری افزایش دهند. این امر به رشد و توسعه دوج‌کوین کمک بسزایی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه آینده این شت کوین، بهتر است درباره قیمت دوج‌کوین در سال 2022 بیشتر بدانید. این موضوع به شما کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

اگر اخیراً با نام دوج‌کوین آشنا شده باشید و قصد سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را داشته باشید، می‌توانید به سودهای خود دست یابید. ازآنجاکه می‌توان به این ارز به‌عنوان یکی از معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها اشاره کرد، پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. همچنین لازم به ذکر است که تسلا بعد از شروع و تأیید رسمی دوج‌کوین، این ارز را به‌عنوان یکی از شیوه‎های پرداختی خود می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

شیبا اینو (Shiba)

شیبا اینو هم یکی دیگر از معروف ترین شت کوین ها به شمار می‌رود که طرفداران بسیار زیادی دارد. بعد از محبوبیت دوج‌کوین، می‌توان شیبا اینو را یکی دیگر از پیشروهای شت کوین‌ها دانست.

بسیاری از توسعه‌دهندگان استفاده از این ارز دیجیتال را پیشنهاد می‌کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران مشهور هم از این شت کوین حمایت کرده‌اند. شیبا را می‌توان معروف ترین شت کوین ها دانست که بر اساس دوج‌کوین ساخته شده است.

نکته مهمی که قبل از سرمایه‌گذاری در شیبا اینو باید بدانید، ناشناخته بودن آن است. البته مالک آن تا حدودی برای مردم آشنا به نظر می‌رسد و با نام و اصالت او آشنایی دارند.

نام سازنده و توسعه‌دهنده شیبا اینو، شخصی به نام ویتالیک بوترین است. او یک برنامه‌نویس و نویسنده روسی – کانادایی است. علاوه بر این، لازم به ذکر است که بوترین یکی از بنیان‌گذاران اصلی اتریوم نیز به شمار می‌آید.

همان طور که گفتیم، سازنده این شیبا که از معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها محسوب می‌شود، تقریباً ناشناخته است و مردم تنها یک نام از آن دارند.

آن‌ها می‌گویند که نام سازنده این شت کوین، شخصی با نام مستعار ریوشی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بوترین به‌تازگی ارز شیوا و چندین سکه دیگر را برای حمایت از مردم هند در برابر کووید 19 ارائه داده است.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

این امر ممکن است در ابتدا برخی از سرمایه‌گذاران را بترساند. اما با گذشت زمان و در دراز‌مدت، این موضوع می‌تواند تعداد بسیار زیادی از سرمایه‌گذاران را به خود جذب کند. زمان به شما و سایر سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که این ارز تا چه حد می‌تواند رشد کند.

نکته جالب‌توجه درباره شیبا اینو این است که توسعه‌دهندگان آن ادعا دارند که شیبا قاتل دوج‌کوین است. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید ثبات قیمت این ارز دیجیتال را ثابت نگه دارید و برای کسب سود شما هیچ اطمینانی نیست. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که شیبا اینو که یکی از محبوب ترین شت کوین ها به شمار می‌رود، حتی از دوج‌کوین هم بهتر عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

سیف‌مون (Safemoon)

سیف‌مون هم یکی دیگر از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود. ازآنجاکه کلمه moon به معنای ماه است، سازندگان آن ادعا دارند که می‌‌توانند شما را تا ماه هم ببرند. در حال حاضر، این ارز دیجیتال کاملاً خوب به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برخی از افراد اعتقاد دارند که شما برای انجام تراکنش‌ها نیازمند پرداخت مالیات هستید.

همچنین بسیاری از توسعه‌دهندگان می‌گویند که سیف‌مون که جزء معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها محسوب می‌شود، جذابیت‌های زیادی دارد.

به همین دلیل هم به یکی از معتبرترین شت کوین ها تبدیل شده است. البته تصور نکنید که شما می‌تواند همیشه پول خود را به‌راحتی پس بگیرید. بلکه این ارز هم گاهی اوقات با مشکلاتی روبرو می‌شود.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

برخی از سرمایه‌گذاران این شت کوین را نوعی کلاهبرداری می‌دانند و برخی دیگر، بدون هیچ نگرانی پول خود را در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. این افراد به دنبال بهترین فرصت هستند که از سیف‌مون سود خوبی کسب کنند. علاوه بر این، برخی از کارشناسان می‌گویند که سیف‌مون همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

رد فاکس لبز (RedFOX Labs)

یکی دیگر از بهترین و معروف ترین شت کوین ها که طرفداران مخصوص به خود را دارد، رد فاکس لبز (RedFOX Labs) نامیده می‌شود. این ارز دیجیتال که در ویتنام و در شبکه Iss Liam تأسیس شد و ویژگی‌های بسیاری به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شت کوین در بسیاری از خدمات دیجیتالی قابل استفاده است و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از آن استفاده کنید.

پلتفرم این بازی تا حد زیادی مبتنی بر بازی‌های ویدئویی است و در دسترس همه افراد قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با استفاده از توکن مخصوص به این شت کوین، در بازی‌ها شرکت کرده و برنده شوید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که از طریق این شت کوین برای پرداخت زمین‌های مجازی نیز اقدام کنید.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر، این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های محبوبی به شمار می‌‌رود که نزدیک به یک میلیارد دلار ارزش دارد.

ازآنجاکه کشور ویتنام پتانسیل قابل‌توجهی برای رشد و توسعه ارزهای دیجیتال در بخش جنوب شرقی آسیا دارد، شت کوین رد فاکس لبز هم در این کشور پیاده‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

اکومی (Ecomi)

اگر به دنبال یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری هستید، انتخاب اکومی هم می‌تواند برای شما مناسب باشد. اکومی، نام یک شرکت تکنولوژی در کشور سنگاپور است که در فضای دیجیتالی طرفداران زیادی دارد.

توکن‌های این پروژه OMI نام دارد و همچنین یک اپلیکیشن به نام VeVe هم توسط همین پروژه ساخته شده است. اکومی را می‌توان یکی از معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها برشمرد.

کاربران این امکان را دارند که برای خرید مجموعه‌های دیجیتالی این اپلیکیشن از توکن OMI استفاده کرده و از امتیازات برنامه بهره‌مند شوند. به یاد داشته باشید که قبل از خرید از این برنامه، بهتر است از سازگار بودن کیف پول خود با آن اطمینان حاصل کنید. برای این‌که کار شما و بقیه کاربران راحت‌تر باشد، اکومی کیف پول مخصوص به خود را ارائه می‌دهد.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

این کیف پول ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین امنیت قابل‌توجهی دارد. در این کیف پول، شما این امکان را دارید که توکن‌های OMI خود را به طور کال در کیف پول این پروژه نگهداری و ذخیره کنید. همچنین مطمئن باشید که این کیف پول از حریم خصوصی شما کاملاً محافظت می‌کند و از این بابت هیچ نگرانی نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

تتا (THETA)

کارشناسان و علاقه‌مندان به شت کوین‌ها اعتقاد دارند که یکی دیگر از معتبرترین شت کوین ها که شما می‌توانید برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید، ارز دیجیتال تتا نام دارد.

این پروژه، تنها درباره پخش ویدئو است و به رایانه‌ها این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن‌های پخش ویدئو را دست‌کاری و طبق خواسته خود تنظیم کنند. همین امر هم باعث شده که تتا را به یکی از محبوب ترین شت کوین ها تبدیل کند.

این بدان معناست که شما می‌توانید در هر مکانی که باشید، کیفیت ویدئوی خود را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهید. اساساً بهتر است که شما موقعیت خود را محدود و مطالب را هم دسته‌بندی کنید.

این کار که موجب شده تتا یکی از معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها شود، کمک می‌کند که کار شما هم برای تغییر کیفیت ویدئوها آسان‌تر شود.

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها

همان طور که مشخص است، هرچه تعداد کاربران این برنامه بیشتر شود، طبیعتاً تعداد رایانه‌های بیشتری هم با یکدیگر در ارتباط قرار می‌گیرند. این از این رایانه‌ها برای ارائه پهنای باند اضافی برای بقیه کاربران این پلتفرم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کسانی که این پهنای باند را ارائه می‌دهند، برای این کار توکنی به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. این ویژگی‌ها موجب شده که بسیاری از کاربران تتا را به‌عنوان یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری بدانند.

کلام آخر

معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها شامل موارد متفاوتی می‌شود که ما در این مقاله تنها برخی از آن‌ها را ذکر کردیم. در این نوشتار، ما برخی از معروف ترین شت کوین ها و همچنین محبوب ترین شت کوین ها را بررسی کردیم.

باتوجه‌به نکات بالا، می‌توانید سرمایه‌گذاری مطمئن‌تری داشته باشید. زیرا با شناختن معتبرترین شت کوین ها می‌توانید راه هموارتری برای موفقیت خود طی کنید.

سوالات متداول

شت کوین چیست؟

شت کوین به ارزهایی گفته می‌شود که تقریباً غیرمفید بوده و منسوخ هستند. این ارزها غالباً از سایر ارزهای مشهور و محبوب تقلید کرده‌اند و در واقع هیچ چیز جدیدی برای نشان دادن و بین کردن ندارند. به‌طورکلی، می‌توانیم این گونه بگوییم که این ارزها هیچ هدف مشخصی ندارند.

معروف‌ترین شت کوین‌ها کدام‌ اند؟

برخی از معروف‌ترین شت کوین‌ها سیف‌مون (Safemoon)، شیبا اینو (Shiba)، دوج‌کوین (Dogecoin)، هستند. لیست کاملی از این شت کوین‌ها در بالا آورده شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: magazinegen

نظر شما در خصوص معروف ترین و معتبرترین و محبوب ترین شت کوین ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یه ارز هست به اسم sopersonic این ارز چند تا پروژه داره که در اینده نزدیک حد اقل چهار صفر حذف میکنه

    پاسخ