coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه Whatsapp چی نصب کنیم؟ [16 اپلیکیشن مشابه واتساپ]

 واتساپ پیامرسان بسیار محبوب و پراستفاده ای است. اما اگر واتساپ را کنار بگذاریم، بهترین جایگزین واتساپ در ایران کدام است. در ادامه با ما همراه تا برنامه های شبیه واتساپ را مرور کنیم.

واتساپ (Whatsapp)، این پیام رسان محبوب که هواداران بسیاری دارد، نه نتها در ایران که با بیش پنج میلیارد دانلود از گوگل پلی، یکی از برترین پیام رسان جهان است. اما این پیام رسان محبوب هم بی نقص نیست.

به تازگی واتساپ اطلاعاتش را با فیس بوک به اشتراک می گذارد، این موضوع سبب شده که کاربران، واتساپ را پیام رسانی صد در صد امن ندانند. با این وجود و یا هر دلیل دیگر ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که در ایران برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟ ما در این مقاله بهترین جایگزین های واتساپ در ایران را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین جایگزین واتساپ در ایران

بهترین جایگزین واتساپ در ایران
بهترین جایگزین واتساپ در ایران

از زمانی که مسئله شرایط جدید حریم خصوصی واتساپ و امنیت واتساپ مطرح شد، کاربران بسیاری نسبت به واتساپ بدبین شدند و سیل مهاجرت ها از این پیامرسان به تلگرام، سیگنال و دیگر سرویس ها آغاز شد. در این میان تلگرام با ارائه قابلیت انتقال چت از واتساپ به تلگرام حتی این روند را تسریع کرد.

اخیرا هم در ایران با بحثی که بر سر طرح صیانت از فضای مجازی راه افتاده و با بررسی متن کامل طرح صیانت به نظر می رسد که در مدت کوتاهی باید منتظر از دست رفتن پیامرسان محبوب و پراستفاده این روزها باشیم. حال موافقت مجلس با طرح صیانت حاکی از این است که حتی کارزار مخالفت با طرح صیانت نیز فایده ای نداشته است. پیش تر اپلیکیشن های جایگزین های اینستاگرام در ایران را به شما معرفی کرده بودیم و حال نوبت به جایگزین های واتساپ رسیده است.

سروش پلاس : جایگزین داخلی واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
سروش پلاس، یکی از جایگزین های واتساپ در ایران

سروش پلاس نسل جدید پیامرسان معروف سروش است. بعد از اینکه صداوسیما از پشتیبانی از این سرویس دست برداشت و آن را در مزایده به فروش گذاشت، تیم مدیریت و توسعه این سرویس، پیامرسانی با نام سروش پلاس را ارائه داد.

با وجود تمام مشکلاتی که در مسیر این پیامرسان ایرانی قرار داشت اما هم اکنون یکی از بهترین برنامه های پیام رسان ایرانی محسوب می‌شود که می‌تواند جایگزینی برای واتساپ باشد. اینترنت با هزینه یک سوم و تماس صوتی و تصویری از مهم‌ترین ویژگی‌های این پیامرسان ایرانی است.

پیامرسان بله : جایگزین داخلی واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
پیام رسان بله، یکی از برترین جایگزین های واتساپ در ایران

بله از جذابترین پیامرسان های ایرانی است که در کنار قابلیت های خوب چت و گفتگو، استفاده از استیکرها و مواردی دیگر که عموم پیامرسان ها ارائه می کنند، به لطف پشتیبانی بانک ملی و مرکزی، قابلیت های مهم دیگری نیز دارد. این قابلیت ها عبارتند از خدمات بانکی آنلاین و بسیاری ابزارهای خدماتی که بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک از طریق این سرویس در دسترس شما هستند. این مسئله بله را به یک جایگزین داخلی واتساپ بدل می کند.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با WhatsAuto

نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ آیفون

پیامرسان گپ : جایگزین داخلی واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
پیامرسان گپ : جایگزین داخلی واتساپ

پیامرسان گپ به عنوان یکی از اپلیکیشن های داخلی مشابه واتساپ، پیامرسان ایرانی قابل اعتمادی است. تعداد کاربران این سرویس در حال حاضر بیش از 2 میلیون نفر است. بنابر گزارش ها و آمارهای مختلف، گپ دومین پیامرسانی است که کاربران ایرانی به طور مداوم از آن استفاده می کنند و تولید محتوای روزانه ان سیر صعودی دارد. برنامه پیام رسان گپ علاوه بر امکانات ارتباطی، امکاناتی از جمله کسب درآمد را نیز برای ادمین‌ها به همراه آورده است.

پیامرسان آی گپ : جایگزین داخلی واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
پیامرسان آی گپ : جایگزین داخلی واتساپ در ایران

به عنوان یک جایگزین داخلی واتساپ باید به  آی گپ اشاره کرد که قابلیتهای خوبی را دارد. با این سرویس شما می توانید در بستری مناسب با دوستان خود به گفتگو بنشینید. این پیامرسان داخلی، محبوبیت بالایی میان کاربران ایرانی دارد و از پرطرفدارترین هاست. ساختار گرافیکی برنامه آی گپ را می‌توان تلفیقی از دو اپلیکیشن تلگرام و پیام رسان سروش دانست.

بیشتر بخوانید:

 حل مشکل دانلود نشدن فایل در واتساپ و عدم نمایش عکس و ویدیوهای آن در گالری

دانلود و آموزش کار با اوجی واتساپ (OGWhatsapp)

LINE

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
لاین مسنجر، یکی از بهترین جایگزین های واتساپ در ایران

لاین هم این قابلیت را دارد که جایگزین واتساپ باشد. این پیام رسان علاوه بر ویژگی های مشترکی که با واتساپ دارد، دارای چند ویژگی خاص هم هست که در اینجا به سه مورد از مهم ترین آن ها عبارت است از:

  • LINE Out ویژگی که امکان تماس های بین المللی با کاربران غیر LINE را برای شما فراهم می کند.
  • فروشگاه استیکرهای بروز و جذاب
  • قفل و کد عبور تم ها، پیام ها و سایر موارد

برنامه پیام رسان لاین با توامندی های خاص خود می تواند اپلیکیشن جایگزین واتساپ در ایران باشد. البته همانطور که می دانید تایید این پیامرسان یا دیگر پیامرسان های خارجی منوط به تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات است.

Skype : برنامه های جایگزین واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
اسکایپ، از بهترین جایگزین های واتساپ در ایران

اسکایپ با پشیبانی مایکروسافت به عنوان بهترین برنامه تجاری شناخته شده است. البته ممکن است فکر کنید این برنامه مناسب کاربران عادی نباشد، اما این طور نیست؛ چون اسکایپ یکی از بهترین پیام رسان های چت خصوصی است. برای اثبات آن هم اینجا چند مزیت اسکایپ در مقایسه با واتساپ را برای شما نام می بریم:

  • تماس های با کیفیت صوتی و ویدیویی
  • تماس های ویدیویی گروهی پرقدرت
  • ارسال شکلک و ایموجی های مخفی
  • ویرایش پیام های ارسالی

در کنار مزایای بیان شده می توان پیام رسان اسکایپ را برای کاربرانی که بارها در روز با خانواده و دوستانشان تماس تلفنی دارند، به عنوان یکی از بهترین برنامه های مشابه و جایگزین Whatsapp معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل واتساپ جی بی : نصب نشدن و مسدود شدن واتساپ GB

دانلود واتساپ جدید 2021 ؛ همه چیز درباره نسخه های جدید واتساپ

KiK : جایگزینی مناسب برای واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
کیک از جمله برترین جایگزین های واتساپ در ایران

اگر جز کاربرانی هستید که نمی خواهید با شماره خود وارد برنامه های پیام رسان شوید Kik همان برنامه ای هستید که دنبالش بودید. در حالی که برای استفاده از واتساپ و البته بیشتر پیام رسان ها باید از شماره خود استفاده کنید، Kik این امکان را به شما می دهد تا تنها با شناسه ایمیل خود ثبت نام نمایید. سپس می توانید با به اشتراک گذاشتن نام کاربری اختصاصی خود با دیگر کاربران این پیام رسان، با آن ها در ارتباط باشید. قابلیت خاص و منحصر به فرد پیام رسان مفرح Kik در مقایسه با واتساپ پشتیبانی از ربات ها ست.

Snapchat : جایگزین جذاب واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
Snapchat : جایگزین جذاب واتساپ

اسنپ چت، برنامه ای که در واقع یک رسانه اجتماعی است و شباهت زیادی به اینستاگرام دارد و از لحاظ فنی یک برنامه ی پیام رسان محسوب نمی شود. اما با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد، می تواند یکی از برنامه های جایگزین واتساپ باشد.

با استفاده از این پیام رسان کاربران می توانند پیام های ارسالی خود را پس از گذشت زمان معینی پاک کنند. اسنپ چت این قابلیت را دارد که اگر کاربری از چت های ها عکس گرفت، به شما اطلاع دهد.

پیام رسان واتساپ هم مانند فیس بوک اغلب اوقات قابلیت هایی که کاربران از آن استقبال می کنند را از اسنپ چت کپی می کند. به همین خاطر اسنپ چت بهترین پیشنهاد  برای کسانی است که دوست دارند اولین کاربری باشند که بروزترین ویژگی های پیام رسان ها را دریافت و از آن استفاده می کنند. همچنین باید از مجموعه بهترین استیکرهای دوربین یا ماسک های صورت به عنوان ویژگی خاص و سرگرم کننده اسنپ چت نام برد.

بیشتر بخوانید:

تماس تصویری واتساپ در کامپیوتر/ ویندوز

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp

Threema : مشابه و امن تر از واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
Threema : مشابه و امن تر از واتساپ

تریما، در شمار امن ترین برنامه های پیام رسان جهان قرار دارد. این پیام رسان برای عدم دسترسی هکرها به اطلاعات کاربرانش این قابلیت را دارد که پس از دریافت اطلاعات توسط کاربر مقصد، آن ها را از سرور خود حذف کند. تریما از ویژگی های معمول سایر پیام رسان ها نیز برخوردار است.

اما از امکانات دیگر این برنامه نشان دادن موقعیت مکانی بر روی نقشه است که به کاربران در جهت یابی و پیدا کردن مسیرها کمک می کند. همچنین تریما این امکان را به شما می دهد تا صفحه ی مربوط به چت هر کاربر را خیلی سریع با صفحه ی اختصاصی چت با کاربر دیگر عوض کنید و به این شکل به طور مخفیانه با چند کاربر گفتگو داشته باشید.

تریما به امنیت بالا در بین پیام رسان ها معرف است. بنابراین اگر امنیت پیام رسانی که از آن استفاده می کنید برای شما از هر ویژگی دیگر مهم تر است، تریما بهترین جایگزین برای واتساپ شما است. البته تریما رایگان ارائه نشده، ولی می توانید با پرداخت 2 دلار و 99 سنت نسخه کرک شده آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود نماید.

بیشتر بخوانید:

دانلود و آموزش کار با جی بی واتساپ (GBWhatsapp)

آموزش رمز گذاشتن برای واتساپ و قفل کردن آن در اندروید، iOS و ویندوز

Bridgefy : جایگزین مناسب واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
Bridgefy : جایگزین مناسب واتساپ

بریجفای هم از ویژگی های خوبی برخوردار است. پیام رسان های آنلاین مانند واتساپ، یک مشکل اصلی دارند و آن اینکه برای استفاده از آن ها حتما باید به اینترنت متصل بود. اگر شما به کوه بروید، یا جنگل و یا هر جایی که امکان اتصال به اینترنت را ندارید، نمی توانید ار برنامه های پیام رسان آنلاین مشابه واتساپ استفاده کنید.

این جاست که یکی از برنامه های پیام رسان آفلاین مانند بریجفای قطعا به شما کمک می کند. مزیت و برتری برنامه های آفلاین در مقایسه با پیام رسان های آنلاین، امکان ارتباط با دوستان اطراف بدون نیاز به اینترنت است. بریجفای که یک برنامه ی آفلاین است، با یک شبکه بلوتوث با تعداد بی شماری دستگاه یا وای فای در گوشی شما ایجاد می کند و شما می توانید پیام هایی به دوستان اطرفتان ارسال کنید.

اگر اهل کوهنوردی و طبیعت گردی هستید، بریجفای از گزینه های پیشنهادی عالی ما به شما و البته بهترین جایگزین واتساپ برای شما خواهد بود.

Keybase : پیام رسانی شبیه به واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
Keybase : پیام رسانی شبیه به واتساپ

کی بیس، یک اپلیکیشن پیام رسان امن است که برای کاربران امکان برقراری ارتباط با امنیت کامل و به صورت رمزگذاری شده با مخاطب مورد نظر را فراهم می کند. با توجه به Open-Source  بودن کی بیس، اطمینان داشته باشید هیچ شرکت خصوصی که بتواند همه  داده های شما را مورد بررسی قرار دهد وجود ندارد.

از آن جا که تمام داده ها با قفل end- to- end encryption رمزگذاری می شوند پس در هیچ حالتی پیام های شما در معرض بازدید کاربران ناشناس قرار نخواهد گرفت. جالب است بدانید کی بیس برای حریم شخصی کاربرانش اهمیت زیادی قائل است و از معدود برنامه های پیام رسان است که برای سیستم عامل لینوکس هم یک نسخه ارائه داده است.     

اگر نگران حریم شخصی خود هستید، این برنامه با امنیت بالایی که دارد حتی اجازه تهیه اسکرین شات از چت های شما را هم به افراد را نمی دهد و همچنین بدون نیاز به شماره و شناسه ایمیل می توانید اطلاعات شخصی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ

نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

Google Hangouts : برنامه های جایگزین واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
گوگل هنگ اوت ، از جمله برترین جایگزین های Whatsapp

نرم افزار گوگل هنگ اوتس هم پیام رسان با قابلیتی برای جایگزینی واتساپ است. البته شاید شما بیشتر از این برنامه به عنوان یک سرویس گفتگوی ویدیویی استفاده نمایید، اما این پیام رسان به شما امکان ارسال فوری پیام ها، فیلم ها و عکس ها را نیز می دهد. حتی می توانید از این نرم افزار برای کلاس ها و جلسه های مهم هم استفاده کنید. این پیام رسان بر روی اندروید، آی پد، آیفون و همین طور هر مرورگر وب در ویندوز یا مک به خوبی کار می کند.

پس با گوگل هنگ اوتس که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه های اندرویدی هم نصب شده است، می توانید با خانواده، دوستان و همکاران خود بدون توجه به گوشی و یا لپ تاپی که استفاده می کنند، ارتباط و تبادل اطلاعات داشته باشید.

We Chat : یکی از بهترین برنامه های جایگزین واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
ویچت: یکی از بهترین برنامه های مشابه واتساپ

وی چت، پیام رسانی که در کنار استفاده از آن به عنوان یک نرم افزار انتقال اطلاعات به عنوان روش پرداخت آنلاین بومی در کشور چین هم شناخته می شود. در واقع  وی چت در چین یک پول الکترونیکی نیز محسوب می شود.

وی چت هم ویژگی های سایر پیام رسان ها از جمله ارسال پیام، پیام های صوتی، تماس های صوتی و ویدیویی را دارد، بنابراین می توان از آن به عنوان جایگزینی برا واتساپ نام برد.

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام کودکان چیست

نحوه غیرفعال کردن لایک اینستاگرام چگونه است؟

Wire : برنامه های جایگزین واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
وایر، یکی از بهترین جایگزین های واتساپ در ایران

وایر، نرم افزار پیام رسان جدیدی است که به دلیل ویژگی های بی نظیر و فوق العاده ای که دارد و همچنین رابط کاربری خاص و زیبایش در فهرست محبوبترین برنامه های پیام رسان در بین کاربران شناخته می شود.

شما می توانید از این اپلیکیشن محبوب در سیستم عامل های مختلف استفاده نماید. رمزگذاری سرتاسری، از وایر یک پیام رسان امن و قابل اطمینان ساخته است. با توجه به بعضی از قابلیت های بسیار خوب این پیام رسان مانند: امکان حذف پیام از دستگاه های گیرنده، پیام های خود تخریب کننده و همین طور پیش نمایش لینک می توان آن را مشابه و از بهترین جایگزین های واتساپ خواند.

Signal Messenger : بهترین اپلیکیشن جایگزین واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
Signal Messenger : بهترین اپلیکیشن جایگزین واتساپ

اپلیکیشن سیگنال از بهترین جایگزین های واتساپ است که به تازگی پس از سیاست های جنجال برانگیز پیام رسان واتساپ هوادارن زیادی پیدا کرده است و دانلود های این برنامه پیام رسان هم رشد خوبی را داشته است.

با توجه به اینکه پیام رسان سیگنال از رمزنگاری کاربر به کاربر برخوردار است و همچنین داده ها روی سرور سیگنال ذخیره نخواهد شد، در فهرست امن ترین پیام رسان ها جای گرفته است. این اپلیکیشن امن، این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی تا از ویژگی های مختلف و کاربردی مانند تماس صوتی و ویدئویی، ارسال فایل و تصویر استفاده کنید.

از قابلیت های دیگر سیگنال می توان به ابزارهای ضد نظارتی، پیام های محو شونده و گزینه های مختلف حریم خصوصی اشاره کرد. بنابراین می توان گفت: سیگنال بهترین اپلیکیشن جایگزین واتساپ است. اما خب همانطور که میدانید در محدوده مرزهای ایران این مورد از گزینه های شما برای جایگزینی واتساپ حذف شده است!

بیشتر بخوانید:

ترفندهای کلاب هاوس

میزان مصرف اینترنت کلاب هاوس

Session : جانشینی برای واتساپ

بهترین جایگرین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟
سشن جانشینی برای واتساپ

سشن پیام رسانی که به دلیل برخورداری از امنیت بالا، می تواند جانشینی برای واتساپ باشد. شما برای  ورود به این برنامه نیازی به شماره تلفن ندارید و جای آن یک کلید و کد QR به شکل تصادفی ایجاد می شود که باید با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

به علت متمرکز نبودن همه چیز، هیچ وقت پیام های شما در سرورهای سشن باقی نمی مانند. البته ضعف این پیام رسان در مقایسه با واتساپ این است که از تماس صوتی و ویدیویی برخوردار نیست. اگر فقط خواهان تبادل اطلاعات با پیام در یک برنامه ی پیام رسان باشید، قطعا سشن امن ترین و بهترین جایگزین برای واتساپ شما خواهد بود.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن های ایرانی مشابه واتساپ کدام است؟

از جمله بهترین برنامه های ایرانی مشابه واتساپ می‌توان به سروش پلاس، بله، گپ و آی گپ اشاره کرد. در این مقاله به طور کامل با هر کدام از آن‌ها آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های خارجی جایگزین واتساپ کدام است؟

از جمله بهترین برنامه های ایرانی مشابه واتساپ می‌توان به لاین، اسکایپ، کیک، اسنپ چت، تریما، بریجیفای، کی بیس، گوگل هنگ اوت، وی چت، وایر، سیگنال مسنجر و سشن اشاره کرد. در این مقاله به طور کامل با هر کدام از آن‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین جایگزین واتساپ در ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (148 نظر)

    کدوم از اینا نسخه وب داره؟

    پاسخ

    نرم افزار بله داره…

    پاسخ

    پیام رسانهای ایرانی :: بله – گپ – آی گپ – سروش پلاس و…همه و همه برای جاسوسی از مردم بدبخت ایران هست ..
    هر کس تبلغ پیام رسانهای ایرانی رو می کنه . یا مزدوره یا بی عقله

    از پیام رسانهای خارجی معتبر استفاده کنید.. و مردم رو سر کار نگذارید..

    شرافت چیز خوبی است که هر کسی نداره

    پاسخ

    میشه بگی این چرندیات مزخرف رو کی تو ذهنت فرو کرده؟؟؟

    الان پیامرسان‌های خارجی مثل تلگرام (که اطلاعات کاربرا رو به آلمان و بقیه کشورها داده)، واتساپ (که اطلاعات کاربراشو به فیس‌بوک فروخته)، لاین (که سابقه برملا کردن عکس‌های شخصی یک ژاپنی رو داشته و رمزنگاری خیلی ابتدایی و امنیت بسیار پایینی داره) و… از مردم ما جاسوسی نمی‌کنن؟؟ اون‌وقت پیامرسان‌های داخلی که امنیت حرف اولُ میزنه، جاسوسی می‌کنن؟؟؟؟؟
    میشه بگی عقلت کجاست؟؟؟؟

    پاسخ

    خفه شو مزدورامریکا واسراییل و آل سعود

    پاسخ

    همه پیام رسانای ایرانی جاسوسیه حالا برید نصب کنید اسکلا

    پاسخ

    نه. تو برو پیامرسان خارجی نصب کن بدبخت

    پاسخ

    معرفی پیام رسان داخلی به جای واتساپ مثل تف سر بالاست.

    پاسخ

    نمیفهمم چرا بعضیا اینقدر دم از بد بودن امریکا میزنن اقا ما به امریکا چیکار داریم اصلا امریکا بد چرا باید تلگرام و واتس اپ فیلتر بشه و ما مجبور شیم از چیزایی که اینا میگن استفاده کنیم خیلی عرضه دادین اینقد پیشرفته کنین و اعتماد ایجاد کنین که ما هم از تیرانیش حمایت کنیم اخه زورکی که نمیشه الان برای گوشیای ایفون نرم افزار های ایرانی پیام رسان میست اونا چیکار کنن ؟! فردا روز مثل ماشین و لوازم خونه و خوراکیجات و … گوشیاتون رجیسترش خارج میکنن میگن از گوشی ایرانی حمایت کنین وگرنه وطن فروشین

    پاسخ

    اگر قبول داری امریکا بده، پس اپلیکیشن‌هایی که اون «بد» ازش سوءاستفاده می‌کنه علیه کشور عزیز ما باید بسته بشه.

    پاسخ

    سلام اگر می شود عکس و مطالبی که در سایت می گذارید از لحاظ إنسانی و اسلامی رعایت شده باشد مثلا حجاب و …

    پاسخ

    هر قدر هم پیام رسان ایرانی خوب باشه
    باز هم پیام رسان جهانی لازمه
    ارتباط الان جهانی شده پیام رسان ایرانی جوابگو نیست

    پاسخ

    حتی اگر کلاً نتونم به اینا وصل بشم به هیچ وجه پیام رسان داخلی نصب نمیکنم. مخصوصاً دولتی ها. نصب پیام رسان داخلی یعنی در خطر بودن همیشگی حریم شخصی و خصوصی

    پاسخ

    سلام
    خدا وکیلی کسب و کارامون سوخت داریم خونه خراب میشیم حداقل نت رو تقویت کنید تا بشه با همین برنامه های داخلی بشه یه لقمه نون دراورد اخه اینه چه وضعشه برای کسی که از قبله یه نرم افزار کسب روزی میکنه براش چه فرقی میکنه واتساب باشه یا ایتا فقط درست کار کنه حداقل یه برنامه رو تقویت کنید ملت امورات شون بگذره

    پاسخ

    پیام رسان ایرانی میگن پیام که بدی سه تا تیک میخوره اولی برای خودت دومی ….. سومی مخاطب .

    پاسخ

    اخه یکی به این احمقها نیست بگه منی که در کشورهای دیگه فامیل دارم و میخواهم با انها به صورت تصویری و با صوتی مکالمه کنم میشه با این پیامرسانهای داخلی کار کرد نمیدانم تو مغز پوکشون چی میگذرد من اگه بخوام به خاطری که توی ایران با یکی تصویری یا صوتی مکالمه داشته باشم ابدا پیامرسان داخلی نصب نمیکنم باهاش تماس میگیرم خیلی بهتره

    پاسخ

    چرا اینقدر واداده اید دو شبکه اجتماعی سروشپلاس وروبیکا از کشور خودمان خیلی خوب با امکانات زیاد هستند اما شما فقط شبکه های خارجی را تبلیغ می کنیدچرا بد بخت وحقیر هستید

    پاسخ

    دوستان سلام
    امیدوارم همه یِ ما منطقی و معقول، هم فکر کنیم و هم حرف بزنیم،
    از اینکه در بستر همه یِ گجِـتها و ابزارهای نرم افزاری و تعاملی مورد جاسوسی و سرقت اطلاعات خصوصی قرار گرفته و میگیریم (شک نکنید) از کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل و مودم و … بگیر و الی آخر…
    هر که هم بگوید صحیح نیست و یا اینکه چنین چیزی وجود ندارد برود درست و دقیق مطالعه کند،
    همین سایتهای اینترنتی هم از من و شما جاسوسی می کنند و اطلاعات سرقت می کنند،
    بگذریم،
    اما اینکه ایران و آمریکا و یا هر کشوری چنین کارهایی را انجام می دهند یا خیر مطمئن باشید بدون هیچ شک و شبه ای (بله) و این قضیه اصلاً ربطی به دین و مسلک و مذهب هم ندارد (فقط و فقط) مسئله یِ حکومت داری و بقای بر آن است حال به هر نحوی که میخواهد باشد فرقی نمی کند،
    طرف فقط به فکر بقای خودش در حکومت این کار را می کند،
    برای همین از هر کار و تلاشی برای بقای حکومتش دریغ نخواهد کرد و …

    (اما در آخر)
    هر چند همه یِ این کارها منفور و غیر اخلاقی و انسانی است لیکن از دست من و شما و هر کسی که به این کار اعتراض دارد کاری برنمی آید (برایِ تثبیتِ تاج و تخت) در همه جای دنیا پا گذاشتن بر تمام مسائل اخلاقی و انسانی یک امر طبیعی است حال چه پادشاهی باشد چه جمهوری (فقط مُختَصِ کشور عزیزمان یا آمریکا و امثالهم نیست)،
    بحثِ بقای ریاست و مدیریت جامعه یِ پایین دستی و استثمارِ انسانهایی مثل من و شماست،
    و این قصه سرِ دراز دارد که نه انسانهای مذهبی قادر به حلِ آن هستند و نه غیر مذهبی،
    فقط و فقط عده ای میتوانند و قادر هستند که نسبت به حقوق سایر انسانها اخلاق مدار باشند که (خدا ترس) باشند،
    که (خوشبختانه) امروزه در این دنیای (قشنگ) از شرق تا غرب فعلاً چنین فردی نه فقط وجود ندارد بلکه (بی وجود) است و همه آنهایی که در حال حکومت و مدیریت هستند (مطمئن باشید) مصالح خود را بر انسانیت و اخلاق ارج می دانند،
    نتیجه:
    اینترنت و پیامرسان و کتاب و درس و کلاس و دانشگاه، ووو … هر کدام از اینها به نحوی زنجیر و طوق بردگی است مگر اینکه در راه خدا و انسانیت باشد حال میخواهد مرکز ارائه و مدیریتِ آن جمهوری اسلامی ایران باشد یا آمریکا و یا هر کشورِ ندانم کجایِ دیگری …
    نکته اینجاست به همدیگر توهین نکنید و هر شخص طوری رفتار و وانمود نکند که انگار بر دیگران برتری دارد،
    کسی بهتر و بالاتر است که (مورد رضایت خدایش باشد) نه به نسبتِ دارائی یا پوشش و یا دانشِ ناقصش و یا اینکه در کشوری مسلمان به دنیا آمده و یا در حال زندگی است،
    چه بسا کسانی هم حاکم هستند و هم مسلمان ولی عاقبتی بدتر از حیوان نصیبشان خواهد شد
    و چه بسا کسانی هستند که در اجتماع کارتن خواب باشند لیکن در مصافِ اولیایِ خدا قرار بگیرند،
    ووو…

    ببخشید زیاد حرافی کردم و وقت شریفتان را با خواندنِ این متن گرفتم،
    بیایید با همدیگر مهربان، صادق، دل رحم، منطقی و خوش اخلاق باشیم تا به واسطه یِ خدایِ هر کدام از ما مُستجاب الدعوه شویم و این چنین بتوانیم مشکلات همدیگر را بر طرف سازیم،
    و در آخر:
    اگر مسلمان هستید و به دنیا و آخرت اعتقاد دارید این را بخوانید:
    وَ اِنَّکَ لَعَلی خُلُقٍ عَظیمْ
    و اگر مسلمان نیستید و نسبت به اسلام نیز تمایلی ندارید ولی ایرانی و ایران دوست هستید این را بخوانید:
    پندارنیک – کردارنیک – گفتارنیک

    پاسخ

    عالی👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

    پاسخ

    احسنت به شما،خیلی زیبا گفتین،کاملا بدون جانب صحبت کردین بدون اینکه طرفدار کسی باشید و فقط حق رو گفتین،خدا خیرتون بده

    پاسخ

    هزاران درود بر شما هموطن عزیز و گرامی….. خداوندگار نگهدارتان باد

    پاسخ

    دادا شما از پیام رسان های داخلی استفاده کن نمیخواد به بقیه امر کنی چی کار کنن

    پاسخ

    سلام (نمینی) عزیز
    امیدوارم حال شما خوب باشد (هر چند میدانم این روزها همه یِ ماحالمان بداست)
    باور کنید یا نکنید بنده از 100 درصد استفاده از پیام رسانها 90 درصد را به واتساپ و اینستا اختصاص دادم به دلایلی که همه میدانند(چه کیفیت و چه …) ولی به نظر گرانقدرتان چه باید بکنم؟
    آیا به خاطرِ ندانم کاریِ برخی از مسئولینِ بیسواد و بی کفایت میبایست به برادران و خواهرانِ هموطنَم چه در ایران و چه در خارج و چه مسلمان و غیر مسلمان و … توهین کنم؟
    به نظرِ خودِ شما اگر به خاطرِ چیزی که عرض کردم مرتکبّ چنین حماقتی بشوم مشکلِ بنده حل خواهد شد؟
    (خدا خیرتون بده) بنده یِ حقیر کجایِ حرفهایم (امر و نهی بوده) تازه!!!! به فرض هم بود،
    آیا چیز بدی هست که به شما و دیگر عزیزانِ هموطنم احترام بزارم؟

    امیدوارم هر کجا باشید سلامت و تندرست و به دور از هر گونه مشکلی زندگی کنید.
    پایدار بمانید و سربلند

    پاسخ

    داداش من نصب کردم تمام فیلتر شکن هاو نرم افزار هام غیر فعال شد

    پاسخ

    واقعا متاسفم برات که از پیام رسان داخلی حمایت کردی. باید هم این اتفاق برات می افتاد.

    پاسخ

    حمایت از یه عده میلیاردر که صاحب این برنامه ها هستن ؟! مثل حمایت از ایرانخودرو و سایپا که قربانی درنهایت مردمن

    پاسخ

    احسنت ، خود تحقیری تو ذات یک عده است ، اینا لایق کشورهای غربی هستند که حتی تلفنهای منزلشون شنود میشه ،، کسی اگه ریگی تو کفشش نباشه چرا باید ازین حرفها بزنه ، بعد خدا رو شکر خوبه می بینیم امثال زیباکلامها خیلی راحت هر چی بخوان میگن صبح هم میرن دانشگاه آخر ماه هم چند ده میلیون حقوق بابت مزخرفاتش میگیره ، بعد یک عده میگن پیامرسانهای داخلی شنود میشه ، اینا رو چند تا جوان با استعداد ساختن ، بعد بفرض محال هم شنود بشه ، مگه قراره چکار کنی ، جز اینکه دزدان و ارازل و اوباش و تروریستها باید بترسن ،

    پاسخ

    تازه بگیر برنامه جاسوسی نصب کنیم ! مثلا میایم از قسمت چت تصویری یا صوتی استفاده کنیم برای آموزش زبان از راه دور ! بعد تصور کن بهت زنگ بزنن بگن تا انقد پول ندید اجازه استفاده ندارید !
    یا اصلا حق ندارید زبان اجنبی درس بدید !

    پاسخ

    تو یکی رد دادی

    پاسخ

    خوب ها که همشون این بوزینه ها فیلنر کردن ! بعد ، یک سری که معرفی شده همشون برنامه جاسسی هست !
    مثلا wechat ! تحت نظر مستقیم دولت کمونیست چینه !

    پاسخ

    مگه آمریکا رسما قانون جاسوسی و نظارت روی شبکه های اجتماعی و برنامه های اینترنتی مردم خودش رو تصویب و اجرا نکرد؟

    پاسخ

    داداش فکر کنم خیلی وقته خون به سرت نرسیده! قانون جاسوسی کجا بود؟! تازه اونجا که همه چی آزادی هست مثلا طرف آمریکاییه میخواد بیاد راجع به بایدن بد بگه که شنود بشه و فردا بیان ببرنش اوین؟!

    پاسخ

    شما نخونین آمریکایی ها پیاما رو بخونن عیبی نداره
    شما بخونین پیامای ما رو به دردتون میخوره ولی امریکایی ها نه فوقش از بیگ دیتا استفاده کنن!

    پاسخ

    هیچ آدم عاقلی برنامه چینی+ج.ا رو گوشیش نصب نمیکنه !!!

    پادشاه بی رقیب ، فقط تلگرام، کاملترین و امنترینه

    پاسخ

    داخلی ها تیک سوم در پیام های مبادله شده دارن
    تیک اول – خودت
    تیک دوم – طرف مقابل
    تیک سوم – دولت 😂😂😂😂

    پاسخ

    قوانین نظارت روی زندگی مردم آمریکا رو خوندی؟

    پاسخ

    بله خوندم. در تمام قوانین آمریکا دایره جرم انگاری محدود به قاچاق و ترور و کپی رایت و غیره کی باشد و دایره جرم انگاری در ایران ناقض تمام حقوق فردی است. از این رو ابدا قیاس ایران و آمریکا صحیح نیست

    پاسخ

    ههههههه خدا بگم چیکارت کنه نیم ساعته میخندم

    پاسخ

    برادر شما همون واتساپ و اینستا و تلگرام ما رو وصل کنین ما برنامه دیگه نیاز نداریم😒😒😒😒
    هرجور کلک رو سر مردم میارین که اینترنت رو ملی کنین 😐

    پاسخ

    پیامرسان شیطون بلای گپ?????? نننننننننننننننگگووووووووووووو………..بللللللللللا

    پاسخ

    آرهههه ؟ باشه چشم منتظر بودیم سروش وبله و فلان معرفی بشه! کور خوندین :))

    پاسخ

    داداش همین الانش هم واتساپ و تلگرام توسط سپاه کنترل میشه . اگر نمیدونی از اون چیزی که فکر می کنی راحت تر هستش . وقتی اپراتورها برای خودشان هست کاری نداره روی یک گوشی نرم افزار واتساپ رو نصب می کنه بعد پیامک فعالسازی رو میفرستن برای خودشون و تمام . همه چیزت دستشون میاد .

    پاسخ

    عزیزم حداقلش برای تلگرام علاوه بر کد، رمز هم تایین کن که بعد از اینکه کد اومد و زدی، رمز هم باید بزنی اونو که دیگه کسی نداره!

    پاسخ

    بی سواد وأتس اپ و تلگرام تمام دیتا هاش انکریپت میشه چی چرت میگی توسط سپاه کنترل میشه میخوای بترسونی الکی که مثلا بریم سمت اپ داخلی برو یکم اطلاعاتتو ببر بالا قبل از اینکه اون دریچه علم رو باز کنی

    پاسخ

    باشه پسر تو این طوری فکر کن این برنامه ها تو بستر و آیپی مخابرات ایران کار میکنه این یعنی اینکه شما با هر برنامه ای که تو ایران کار میکنی و از مخابرات سرویس میگیری دستگاه ایران میتونه بازیابی کنه پیام ها رو جیگر
    حالا راستشو بگو مگه چیکار میکنی که این فکر رو میکنی ها؟؟؟

    پاسخ

    خوب بعد اون قسمت که معلوم میشه چند دیوایس متصل هستو میخوان چیکار کنن؟؟!!!

    پاسخ

    بحث چی میکنید؟ پیامرسان ایرانی نصب نمیکنید که چی بشه؟ مثلا الان ایتا نصب کنید، سپاه از کل زندگیتون جاسوسی میکنه؟ بدبختا، سیم کارتتون و اپراتور اینترنتتون و… همش دست دولته. اینارو میخواین چیکار کنین 🙂

    پاسخ

    نمیشه که عزیز فیلم زیاد نبین اگه اینکارو کنه بلافاصله واتساپ خودت میاد بیرون و اینکه در هر حال تو واتساپ کسی به پیامهای قبل دسترسی نداره

    پاسخ

    پیام رسان داخلی کیفیت نداره.. و فیلتر شده و دروغه

    پاسخ

    1- همون پیام رسان های ایتا و شاد از همه اینایی که معرفی کردین بهتره. هر دوشون نسخه تحت وب دارن که نیازی به نصب روی گوشی نداره و خطرات امنیتیش کمتره. هم اینکه نسخه دسکتاپ دارن و هم نسخه اندرویید و آیفون. ایجاد کانال هم دارن.
    2- پیامرسان گپ تنها مزیتش به اونای دیگه یک سوم بودن تعرفه اینترنت هست.
    3- در مورد پیامرسان بله یادمه اولین نسخه اش رو که خواستم نصب کنم نه چت صوتی داشت نه تصویری ولی دسترسی میخواست هم به دوربین هم به میکروفون گوشی. این یعنی جاسوسی. دیگه کلا گذاشتمش کنار حتی نسخه های بعدیش رو هم رو چک نکردم
    4-اکثر پیامرسانهای خارجی تو لیست شما هم دیگه فیلتر شدن.

    پاسخ

    تمام پیام رسانهای ایرانی قابل پیگیری و ردیابی
    نصب نکنید
    فعلا فقط تلگرام با وی پ ان یا فیلترشکن

    پاسخ

    حجی، از دسترسی هیچی نمیدونی والاااا

    پاسخ

    عجب😐
    از کی تا حالا دسترسی به میکروفون و دوربین شد جاسوسی؟
    خب مرد حسابی بدون اینا چطور قراره صوت و فیلم و عکس برای طرف مقابل بفرستی😐😐
    هم واتساپ این دسترسی رو داره، هم تلگرام، هم…
    😐😐😐😐😐
    در ضمن، در تمام داخلی ها تا وقتی که نخواب عکس و فیلم و صوت بفرستی، ازت دسترسی نمی‌خو‌اد.

    پاسخ

    من پیام رسان ایرانی نصب نمیکنم چون برای حریم شخصی خودم و آزادی بیانم ارزش قائل هستم
    و میدونم چرا میخوان از پیام رسان ایرانی استفاده کنیم
    تا ایران رو شبیه کره شمالی کنن..

    پاسخ

    رفتی آمریکا پیام رسانِ کجا رو میخوای نصب کنی که نظارت نشی؟ قوانین جاسوسی و نظارت از مردم خود آمریکا رو خوندی؟
    توهم روشن فکری برداشتتون.

    در ضمن مگه میخوای چکار کنی که از نظارت میترسی؟ قاتلی؟

    پاسخ

    شما سطح و شیوه نظارت و معیار قانونی یا سلیقه‌ای که در ایران حاکم است را با کجا میتوانی مقایسه کنی؟
    بک نمونه از محاکمه‌ی ناظران به خاطر بی قانونی و اعمال نظرات شخصی رو بگو تا باور کنم از ما بدتر هم هست.
    اعتمادی به هر آنچه که در نقطه‌ای از آن حاکمیت نقش و یا اعمال نظر و تحمیل اراده را دارد نیست

    پاسخ

    حتما نمیخواد قاتل باشی
    همین که حرف حق بزنی به نظر این ها قاتلی

    پاسخ

    هیچکدام سرعت نداره کنده

    پاسخ

    در قسمت توضیحات اسنپ چت نوشتین چت های ها!!
    “اگر کاربری از چت های ها عکس گرفت، به شما اطلاع دهد.”

    پاسخ

    توی پیام رسانهای ایرانی ایتا گزینه خیلی خوبیه.
    به نظرم رابط کاربریش از بقیه بهتره

    پاسخ

    داداچ چی زدی …اکثرا فیلتر هستن
    ضمنا جنس ایرانی بدرد نخوره

    پاسخ

    در ایران ، ما بهترین اپلیکیشن داشتیم که از همه قدیمی تر و خیلی عالی بود .
    بیسفون پلاس از تلگرام و واتساپ و … خیلی پیشرفته تر بود .
    بیسفون پلاس حیف شد ، خیلی عالی و آنلاین بود .

    پاسخ

    بغیر از اینکه جنس ایرانیش بدرد نخوره هیچ ،پیام ها توسط سپاه و ….کنترل میشه ،تا همه رو بتونن کنترل کنن و ضد حکومتی ها رو پیداشون کنن و دهنشون رو سرویس کنن پس امنیت داخلی نداره !
    چون توسط سپاه کنترل میشه که مبادا مردم حرف حق بزنن

    پاسخ

    از طرف خودت حرف بزن .

    پاسخ

    بله انحصار طلبی و کنترل شدید و حاکمیتی شبیه به کره شمالی از اهداف آقایونه

    پاسخ

    فک میکنید واتساب خارجی پیام وعکس هایی که ردوبدل میکنید رو نمیبینن اتفاقا اونقد دیدن و الان سواستفاده کردن که بچه های مملکتمون رو اونقدمغزشون روخوردن انداختن به جون هم

    پاسخ

    واتساپ بشینه عکس منو ببینه عکس مادر منم ببینه. که چی. نمیاد به اف بی اَی زنگ بزنه بیاد مادرمو ببرن ولی قطعا پیامرسان داخلی اینکارو میکنه.

    پاسخ

    والا ما که ندیدیم کسی سروش نصب کنه و بیان بگیرن ببرنش 🙂 بعدشم اونقدر بی غیرتی که برات مهم نیست واتساپ و فیسبوک ازت جاسوسی کنن. که هک شدنشون و جاسوسی کردناشونم چندین بار لو رفته 🙂

    پاسخ

    ایتا از همه این ایرانی هایی که گفتید بیشتر نصب داره

    پاسخ

    علت نصب بالا عدم حذف اکانت هست، تست بفرمایید. گزینه حذف دائم اکانت رو غیر فعال کردند

    پاسخ

    پیام رسان ایرانی که کانال نداشته باشد معادل واتساپ نداریم

    پاسخ

    به نظرم پیامرسان گپ بهترین جایگزین واتساپه

    هم امنیت داره،هم تعرفه اینترنت یک سوم،هم امکان ایجاد کانال و گروه و امکانات پایه ای مثل این، تماس صوتی تصویری، استیکر، بات، امکان جابجایی بین المللی پول و….

    وقتشه پیامرسان خوب ایرانی رو حمایت کنیم.

    پاسخ

    دو حالت دارد یا عقل نداری و یا مزدوری.

    پاسخ

    سرم بره داخلی نصب نمی کنم

    پاسخ

    یک حالت هم تو بیشتر نداری ، خودتحقیری .

    پاسخ

    دوست عزیز بحث خود تحقیری نیست بحث اینجاست که متاسفانه جنس ایرانی کیفیت نداره متاسفانه بنده فریب همین حرفها رو خوردم جوگیر شدم و رفتم کالای ایرانی برداشتم برای حمایت از تولید کننده داخلی باور کن الان مثل سگ پشیمون هستم و روزی هزار بار به کالای ایرانی لعنت میفرستم
    متاسفانه وجدان کاری توی تولید داخل نیست و فقط وفقط وفقط به جیب خودشون فکر میکنن
    الان برای بنده درس عبرت شده نه کالای داخلی میخرم و هرکس هم بخواد کالای داخلی برداره سعی میکنم قانع کنم که پولشو میزیزه. توی سطل زباله (بدون تعارف)
    الان هم حسب نیاز شغلی پیام رسان داخلی ایتا و سروش رو نصب کردیم پیام که میفرستی چهار ساعت بعد به دست طرف میرسه که دیگه بدرد نمیخوره
    حالا لطفاً شما اینجا بفرمایید و خودتحقیری رو معنی کنید.

    پاسخ

    منم یه نکته رو بگم، نرم افزار های داخلی هم یه عیب بزرگ داره که اکانت ساخته شده رو نمیشه حذف دائم کرد، یعنی افتادی در چاه این نرم افزار برای همیشه اکانت شما ماندگاره، البته به نفع سازنده برنامه هست که تبلیغ میکنه هوارتا نفر این نرم افزار رو استفاده میکنند.
    درنهایت بنده هم ترجیحا استفاده نخواهم کرد. باشد که رستگار شویم.

    پیام که میفرستی چهار ساعت بعد به دست طرف میرسه
    کاملا چرت گفتی

    قطعا دومی
    اگه اولی بود اصلا نباید بلد میبود که با گوشی کار کنه.

    پاسخ

    😂👍

    پاسخ

    من نه پیام رسان ایرانی نصب میکنم نه پیامرسان میخوام.بجای اینکه پیشرفت کنیم داریم برمیگردیم به عقب

    پاسخ

    احسنت محمدعلی

    پاسخ

    سرگرمی و کار و بار مردم رو ازشون گرفتید

    پاسخ

    آره دیگه جون به جونتون کنن،خودتحقیر دربدر بی وطن هستین.
    ادعاتون میشه باسوادین و وطنپرست،اما ثابت کردین که هیچوقت واسه وطن و هموطنتون ارزش قائل نیستین.

    البته شاید هم اصلا هموطن نیستین و آلبانی تبارین!

    پاسخ

    فازت چیه؟از نفهمیدن خسته نشدی؟

    پاسخ

    مایکروسافت کایزالا رو امتحان کنید خود واتساپه

    نه دوست عزیز ما ایرانی ها همه اش عادت کردیم به خود تحقیری

    خود تحقیری در کار نیست افتخار هم
    میکنیم فقط حاکمین چیزی از آزادی بیان و حریم خصوصی مردم نمی‌فهمن و بهش احترام نمیزارن تو که ادعای وطن پرستی داری متوجه هستی که داری باهمین حرفت خشم و تنفر مردم رو از اینی که هست بیشتر میکنی انقدر رو مخ ما راه نرین!

    پاسخ

    خوب گفتی اینا بچه ناف آلبانی ان
    اما همچین حرف میزنن انگار بچه کوچه پشت صفی علی شان
    😂

    پاسخ

    همین البانی الان ارزوته توش زندگی کنی بنده خدا پاسپورت معتبر داره هوای تمیز داره. اینجا چی؟ بابا برو حق بیمه تأمین اجتماعیتو بده تو صف دارو باش و ایرانخودرو ثبت نام کن.

    خنگ خدا پیام رسان داخلی دست سپاهه تمام پیام ها رو نگاه میکنه کی دوس داره پیام خصوصیشو بخونن پیام رسان داخلی جاسوس افزاره این یه حقیقته باید قبول کرد خود تحقیری نیست سپاه داره از هر چیزی سو استفاده میکنه

    پاسخ

    درود بر شما که دقیق و به جا واقعیت رو فرمودید

    به نظرتون واتساپ و اینستاگرام خیلی امنن؟!!
    پلتفرم هایی که زیر نظر سازمان جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونسیتی داره به مردم ما ارائه میشه محض رضای خدا مفت در اختیارمون قرار گرفته؟!
    دشمن بیگانه و خونخواه ما داره حریم خصوصی، روابطمون، عقاید و اندیشه مون رو رصد میکنه عین خیالمون نیست بعد گیر دادیم به نیرو هایی که از خودمونن و غیر از موارد امنیتی تو هیچ چیز دیگه ای دخالت نمیکنن یعنی لزومی نمیبینن سرک بکشن

    یعنی فکر می‌کنی برنامه های خارجی به اطلاعات شخصی شما دسترسی نداره..؟!!
    این همه امکانات برنامه ها اون هم رایگان!!!
    if you don’t pay for products… you are products

    سپاع بیکاره بیاد پیامای تو رو بخونه، واقعا عقل ندارینا، اون عوامل سازنده برنامه هستن که درصورت گزارش یک اکانت، اون اکانت رو بررسی و از دسترس خارج میکنن، این درمورد نرم افزارای خارجی هم صدق میکنه

    بابا کل دنیا کل اروپای پیشرفته اینستاگرام و یوتیوب دارن شماها چی میخواد بندازید به ما مگه همش باید کلیپ إیرانی ببینیم برنامه إیرانی دانلود کنیم مگه برگشتیم به نازی ها همه چی پروپاگاندای زوری؟ اسمش خود تخریبی نیست

    پاسخ

    من 4 سال نروژ زندگی کردم . اونجا سختترین قواعد برای دسترسی به نت وجود داره . اگرشما محتوایی رو در اینترنت منتشر کنی که محدودیت سنی داره حتی اگر یک نفر زیر 18 سال اون محتوا رو ببینه علیه شما ادعای جرم میشه و باید جریمه های سنگین بپردازی. البته من موافق فیلتر اینستا نیستم و همین الان هم واتساپ بدون وی پی ان باز میشه اما خود ما مردم باید بیشتر به فرزندانمون توجه کنیم . توی نروژ اصطلاحا بچه های هوم سیک یا طرد شده از خانواده فقط زیر 15 سال گوشی دارن .

    شما که با وطنی مشکلت اینه که فکر نداری اگه آقایون میگن ما به اطلاعات شما هیچ کاری نداریم و غیر ممکنه که کسی بهش دسترسی داشته باشه پس چرا نمیزارن همون واتساپ کار کنه؟ شما جواب این رو بده وطن پرست ساندیسی

    پاسخ

    مزدوره دیگه

    پاسخ

    شما نمیفهمی حرف نزن

    پاسخ

    از یه حالت هم برای شما خارج نیست:
    قطعا بی ادبید !!!

    پاسخ

    بمیرمم پیام‌رسان ایرانی نصب نمیکنم

    پاسخ

    هرچقدم بگین ما پیامرسانهای ایرانی رو جایگزین نمیکنیم اصلا .. برنامه‌های ایرانی حتی نصف برنامه‌های خارجی هم نمیشن همین الانشم با گذشت این همه سال بازم سروش و روبیکا و … باگ دارن متاسفم واقعا

    پاسخ

    جیره خور چقدر می گیری تا بیای این حرفها رو بزنی

    پاسخ

    کالای إیرانی که با زور به مردم تحمیل بشه با ممنوعیت واردات. ضعف اون کالا رو میرسونه. رقابت بین المللی مگه اینجوریه بی سواد؟ توی ألمان هم حق انتخاب میدن به مردمشون هر محصولی که کیفیت بیشتری داشته باشه بیشتر میفروشه. ربطی هم به خود تخریبی نداره مگه اون کارخونه دار پولدار دزد لعنتی که جز کلاهبرداری و پر کردن جیبش و دادن حقوق بخور نمیر به کارگراش چه گلی به سر ما میزنه ؟!

    پاسخ

    پیام رسان هایی که انتقادات از دولت و حکومت را سانسور می کنند، افشاگری ها در مورد فساد مسئولین و مقامات حکومتی را حذف می کنند و کلی چیز غیره و غیره و غیره پس معلوم هست که چقدر بر مردم کنترل دارند که نشون دهنده ی ترس و ضعف دولتمردان می باشد که این وضعیت هم باز به دلیل عدم داشتن استدلال های کافی و دلایل منطقی برای قانع کردن مردم و منتقدین می باشد والسلام.

    پاسخ

    لطفا دروغ نگو
    اون چیزی که میگی انتقاد در واقع حرفای خلاف قوانین نظامه و باعث میشه امنیت کشور بهم بریزه مثل همین قضیه اخیر
    تو همون امریکا که میگین آزادی بیا وقتی ترامپ یه حرفی خلاف امنیت وشور زد توئیتر کانالشو مسدود کرد.

    پاسخ

    از اشتراک گذاری پیام های خصوصی خودم با یک شرکت که معلوم نیست سر و تهش کجا وصله حتما حمایت میکنم

    پاسخ

    و هم از همه اطلاعاتت توی گوشیت یه کپی هم داره

    پاسخ

    والا دیگه نمیدونم چی بگم😂

    پاسخ