;
coinex

جدیدترین و بهترین سریال های 2021 ؛ فهرست مورد انتظارترین سریال های 2021

سریال های خارجی همواره محبوبیت زیادی دارند. در این گفتار قصد داریم به معرفی بهترین سریال های 2021 که انتظار تولید یا ادامه آنها در سال 2021 داریم، بپردازیم.

جو سریال و سریال دیدن همواره در میان طرفدران پروپاقرص سریال وجود دارد. ما در تکراتو همواره کوشیدیم فهرستی از سریال های مناسب را در دسته بندی های مختلفی چون موضوع، داخلی، خارجی و غیره در اختیار کاربران قرار دهیم.

سال 2020 به عنوان یکی از جذاب ترین سال ها در عرصه سینما و تلویزیون در حال به پایان رسیدن است و آغاز سال 2021 نویدبخش شروع فصلی جدید در حوزه سینماست. وضعیت کرونایی طی سال 2020، بسیاری از افراد را به خانه نشینی اجباری سوق داد. فعالیت ها شغلی و آموزشی و بسیاری از ارتباطات به حالت مجازی درآمد.

در نتیجه این وضعیت و به گواه آمار، افراد میل زیادی به وقت گذرانی با بازی، فیلم و سریال در این قرنطینه های کرونایی از خود نشان دادند. در همین راستا و در آستانه آغاز سال جدید میلادی قصد داریم به معرفی بهترین سریال های 2021 که انتظارشان را داریم بپردازیم.

بهترین سریال های 2021

فهرست مورد انتظارترین سریال های 2021

همانطور که در ابتدا گفتم، ما در تکراتو همواره میکوشیم متناسب با ذائقه مخاطبین خود، حوزه های مختلفی را پوشش دهیم. افراد در انتخاب سریال های محبوب برای تماشا، ذائقه های متفاوتی دارند و در همین راستا ما در تکراتو در دسته بندی های مختلفی فهرست های بهترین سریال ها را برای شما تدارک دیده ایم.

برخی افراد سریال های ایرانی را به هرچیزی ترجیح میدهند، برای این افراد فهرست بهترین سریال های ایرانی میتواند جالب توجه باشد. ممکن است علاقه مند به سریال های تلویزیونی نباشید! در این صورت باید فهرست بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 را ببینید.

به علاوه اگر به دنبال تماشای سریال های طنر هستید،‌ بد نیست سری به بهترین سریال های طنز ایرانی یا بهترین سریال های کمدی خارجی  بزنید.

برای علاقه مندان به سریال های ترکی بهترین سریال های ترکی 2020 را توصیه میکنیم، البته که شما میتونید فهرست بهترین سریال های شبکه های ماهواره ای را در آشنایی با جدیدترین و بهترین سریال های جم تی وی (GEMTV) در دسترس داشته باشید.

اما آنهایی که میخواهند به روز باشند، قطعا  بهترین سریال های نتفلیکس 2020 و یا بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020  را ترجیح میدهند، چراکه این دو شبکه در عرصه تولید و پخش سریال های باکیفیت به خوبی خود را ثابت کرده اند.

اگر خاطرات خوبی با سریال خاطرات خون آشام دارید، بهترین سریال های ومپایری جهان میتواند به شما در انتخاب سریال های جدید کمک کند. همچینن بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان برای علاقه مندان به دنیای فیلم ها و سریال های اکشن، فهرست جالب توجهی است.

در آخر، بعید است اهل فیلم و سریال باشید، اما نام پیکی بلایندرز یا مجموعه محبوب شرلوک هلمز تولید شبکه بی بی سی را نشنیده باشید. پس به توصیه من گوش کنید،‌ بی بی سی واقعا سریال های با کیفیتی میسازد، نگاهی به بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020 بیندازید.

اما اینها حاصل کار ما در سال 2020 بود، به هر صورت سال جاری میلادی آخرین نفس های خود را میکشد و به سرعت وارد سال 2021 میلادی خواهیم شد. آغاز سال جدید نویدبخش نوآوری و عرضه جدیدترین ها در حوزه های مختلف است. از جدیدترین و بهترین گوشی های 2021 تا حوزه هنر و سینما، همه چیز با آغاز سال جدید میلادی رنگی نو به خود میگیرد.

ما پیشتر در تکراتو برای علاقه مندان به سینما، فهرست جدیدترین و بهترین فیلم های 2021 را در کنار بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 آماده کرده بودیم. امروز اما نوبت به سریال ها رسیده و قصد داریم فهرست جدیدترین و بهترین سریال های 2021 را در اختیار شما قرار دهیم. با تکراتو همراه باشید.

فهرست بهترین سریال های 2021 الزاما شامل جدیدترین سریال ها نخواهد بود. علاوه بر معرفی سریال هایی که در سال 2021 اکران می شوند، فهرست بهترین سریال های 2021 شامل ادامه سریال هایی که در سال 2021 اکران میشوند و متعلق به سالهای گذشته هستند نیز میشود.

فصل سوم کبرا کای (COBRA KAI)

فصل سوم کبرا کای (Cobra Kai)
فصل سوم کبرا کای (Cobra Kai) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: نتفلیکس
  • تاریخ پخش: 8 ژانویه 2021

به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 انتظار برای فصل سه سریال COBRA KAI بسیار سخت و طولانی بود. نمایش فصل دوم در اوایل سال 2019، یک سال پس از اولین فصل آغاز شد، اما حالا به نظر می‌رسد طرفداران باید تا سال 2021 صبر کنند تا ببینند در دنیای The Karate Kid چه اتفاقی می‌افتد.

این سریال که ادامه فیلم های The Karate Kid در زمان حال است، در ابتدا به عنوان یک سری منحصر به فرد توسط یوتیوب تولید می‌شد و برای کاربران ویژه قابل مشاهده بود. اما با عدم موفقیت روبه‌رو شد و در ماه ژوئن اعلام شد که توسط نتفلیکس خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: سریال های نوروز 1400

گرچه فصل 3 قبلاً فیلمبرداری و مراحل پس از تولید آن پیش از همه‌گیری ویروس کرونا تکمیل شده است، با توجه به اینکه نتفلیکس مخاطبان گسترده‌تری برای این فصل دارد، تصمیم دارد قسمت‌های جدید بسازد.

واندا ویژن (WandaVision)

واندا ویژن (WandaVision) - بهترین سریال های 2021
واندا ویژن (WandaVision) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: Disney+
  • تاریخ پخش: 15 ژانویه 2021

وانداویژن مینی‌سریال اینترنتی آمریکایی است که جک شفر برای دیزنی+ ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است. این برای علاقه مندان به دنیای کمیک های مارول میتواند مهمترین عنوان در فهرست بهترین سریال های 2021 باشد. توضیه می‌کنم بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 را هرگز از دست ندهید.

این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد. وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این یکی از برترین آثار کمدی سال آینده میلادی خواهد بود، البته که با لیست بهترین فیلم های کمدی 2021 قابل قیاس نیست.

این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند. همینطور شما می‌توانید نقد سریال وانداویژن را در تکراتو مطالعه کنید.

ارباب حلقه‌ها (Lord of the Rings)

  • شبکه پخش: Amazon Prime
  • تاریخ پخش: نامشخص

برای طرفداران دنیای ارباب حلقه ها در میان عناوین فهرست بهترین سریال های 2021 رخ نمایی خاصی میکند. آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط پاتریک مک‌کی و جان دی. پاین برای آمازون ساخته خواهد شد. این مجموعه برگرفته از مجموعه داستان‌های فانتزی جی. آر. آر. تالکین یعنی ارباب حلقه‌ها است.

سریال ارباب حلقه‌ها، به وقایع پیش از سه گانهٔ ارباب حلقه‌ها اثر پیتر جکسون، می‌پردازد. سریال، بازهٔ زمانی ۳،۴۴۱ سالهٔ دوره دوم سرزمین میانی یعنی عصر نومه‌نور را در بر می‌گیرد. البته می‌توانید برای مراجعه به اطلاعات کامل‌تر راجع به این سریال، مقاله‌ی سریال ارباب حلقه ها را مطالعه کنید.

بنا بر گفتهٔ تام شیپی، از تالکین پژوهانی که با پروژه سریال همکاری می کنند، از موضوعات جزئی سریال می‌توان به تسلیم شدن سائورون در مقابل نومنوریایی‌های قدرتمند، گذراندن دوران اسارت در جزیره‌ی نومنور، به تباهی کشاندن جامعه‌ی آنان از درون، متقاعد کردن پادشاه به لشکرکشی به سرزمین ممنوعه‌ی الف‌ها که موجب مداخله‌ی “خود خداوند” و واژگونی کشتی‌های نومنوریایی‌ها شد، غرق شدن جزیره‌ی نومنور و نابودی “سرزمین‌های نامیرا” اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021

چرخ زمان (‌The Wheel of Time)

چرخ زمان (‌The Wheel of Time)
چرخ زمان (‌The Wheel of Time) – سریال جدید 2021
  • شبکه پخش: Amazon
  • تاریخ پخش: نامشخص

سریال The Wheel of Time یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2021 محسوب می‌شود. در حال حاضر تاریخ دقیق پخش فصل نخست سریال چرخ زمان مشخص نشده است. کار تولید این سریال از سپتامبر سال 2019 آغاز شد. این سریال اکنون در لیست سریال‌های سال 2021 سایت IMDb قرار دارد؛ البته هنور به شکل رسمی این تاریخ تایید نشده است.

کار تولید بسیاری از پروژه‌های سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده است؛ سریال The Wheel of Time نیز از این قاعده مستثنی نبوده و فرآیند تولیدش متوقف شده است. سازنده این سریال یعنی ریف جودکینز، طی یک گفتگو خبرهای خوبی راجع به روند ساخت سریال چرخ زمان به مخاطبان داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

او اعلام کرد با وجود اینکه فرآیند ساخت پروژ‌ه‌های سینمایی متوقف شده است، او و گروهش مشغول نوشتن داستان فصل دوم سریال چرخ زمان هستند. در نتیجه احتمالا باید این سریال را در لیست بهترین سریال های 2021 قرار دهیم.

آواتار : آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

آواتار : آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)
آواتار : آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: Netflix
  • تاریخ پخش: نامشخص

شهریور ۹۷ بود که شبکه نت فلیکس از ساخت سریالی لایو اکشن براساس انیمیشن Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین باد افزار) خبر داد و اعلام کرد که مایکل دنت دی‌مارتینو و بریان کنیتزکو، خالقین اصلی این مجموعه، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و شورانر در این سریال لایو اکشن با نتفلیکس همکاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

چندی پس از این اما خبر جدایی این دو نفر از تیم نتفلیکس همه را شوکه کرد. با این وجود این پروژه متوقف نشده و باید منتظر این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 باشیم.

فصل دوم ویچر (The Witcher)

فصل سوم ویچر (The Witcher)
فصل سوم ویچر (The Witcher) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: Netflix
  • تاریخ پخش: نامشخص
همچنان نتفلیکس در فهرست بهترین سریال های 2021 پیشتاز است. سال 2019 اولین اپیزود از فصل اول سریال ویچر (The Witcher) آغاز شد و جمع کثیری از مردم و منتقدان این فیلم را یک شاهکار خارق العاده خواندند. متاسفانه یا خوشبختانه فصل اول بسیار کوتاه بود، خوشبختانه از این لحاظ که سازندگار سریال کیفیت را فدای کمیت نکرده اند، چیزی که این روزها کمتر بین کارگردانان و فیلمسازان معروف می بینیم که دلیل اصلی نابودی سریال ها و فیلم های محبوب دقیقا همین است.

همانطور که می دانید این سریال اقتباس از مجموعه کتاب ها و رمان های ویچر (The Witcher) با اندکی تغییر است. شاید بد نباشید نگاهی گذرا به بهترین فیلم های ترسناک 2021 نیز بکنید. لازم به ذکر است طبق گفته کارگردان و عوامل ساخت این مجموعه جذاب، قرار است در هر فصل، فصلی از کتاب نمایش داده شود، به طور مثال فصل اول اقتباس از داستان The Last Wish بود، البته فقط بعضی از قسمت ها اینگونه بود، وگرنه اکثر بخش ها، ایده و فکر کارگردان و نویسنده بود. بدون شک این سریال جزو برترین سریال های غیر خطی است که تاکنون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های زامبی 2021

بهترین انیمه های 2021

کاسیان اندور (Cassian Andor)
کاسیان اندور (Cassian Andor) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • پخش: Disney+
  • تاریخ پخش: نامشخص

یکی از جذاب ترین و بهترین سریال های 2021 سریال Cassian Andor است. «کاسیان اندور» پیش‌درآمد فیلم Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» محصول دیزنی پلاس به زودی وارد فاز تولید خواهد شد. فیلمبرداری این سریال با بازی دیگو لونا (Diego Luna) از ماه ژوئن ۲۰۲۰ در اروپا آغاز خواهد شد.

تونی گیلروی که وظیفه فیلمبرداری‌های مجدد Rogue One را برعهده داشت، اپیزود پایلوت سریال را نوشته است. او همچنین کارگردانی چند اپیزود را برعهده دارد. استیون شیفر (Stephen Schaffer) شورانر سریال است.

سریال Cassian Andor داستان شخصیت لونا را قبل از وقایع Rogue One روایت می‌کند. این سریال یک داستان جاسوسی مهیج است که در آن شاهد فلش‌بک به دوران کودکی کاسیان خواهیم بود. آلن تودیک (Alan Tudyk) برای صداپیشگی در نقش اندروید K-2SO برخواهد گشت. دیزنی پلاس هنوز تاریخ پخش سریال Cassian Andor را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

انگل (Parasite)
انگل (Parasite) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش:‌ HBO
  • تاریخ پخش: نامشخص

پیش از این میدانستیم که یک سریال محدود از فیلم Parasite (انگل) در دست ساخت است. در نتیجه این سریال یکی از مورد انتظارترین سریال های 2021 است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، این فیلم که در سال ۲۰۱۹ توانست تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان را به‌دست بیاورد، حال قرار است یک مینی سریال براساس آن برای شبکه HBO ساخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون-هو، موفق شد جایزه نخل طلای هفتاد و دومین دوره جشنواره فیلم کن را به‌دست بیاورد تا موفقیتی بزرگ در کارنامه این کارگردان با سابقه و سینمای کره جنوبی ثبت شود. در سریال Parasite بونگ جون-هو که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم اصلی را بر عهده داشته، قرار است با آدام‌ مک کی، کارگردان فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) و فیلم Vice (وایس)، همکاری کند. با توجه به موفقیت های درخشان فیلم انگل، انتظار داریم سریال تولید شده آن هم توسط اچ بی او به یکی از بهترین سریال های 2021 بدل شود.

فصل ششم ایکسپنس (The Expanse)

فصل ششم ایکسپنس (The Expanse)
فصل ششم ایکسپنس (The Expanse) – سریال جدید 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: Amazon
  • تاریخ اکران: نامشخص

سال ۲۰۱۸ بود که شبکه سای‌فای از لغو ادامه پخش سریال The Expanse (گستره) خبر داد و در ادامه آمازون از خرید حق پخش این سریال تحسین شده خبر داد و این سریال را برای فصل چهارم و در ادامه برای فصل پنجم تمدید کرد.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

 

حال در جدیدترین اخبار آمازون از تمدید این سریال برای یک فصل دیگر خبر داده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، درحالی‌که هنوز فصل پنجم سریال The Expanse منتشر شده، آمازون اعلام کرد که این سریال برای فصل ششم تمدید شده است که فصل ششم سریال گستره قرار است فصل پایانی آن نیز باشد. نارن شانکار، شورانر سریال برای ساخت فصل ششم سریال The Expanse باز خواهد گشت.

کلاریس (Clarice)

کلاریس (Clarice)
کلاریس (Clarice) ؛ جدیدترین سریال های 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: CBS
  • تاریخ پخش: نامشخص

تا امروز آثار مختلفی با محوریت شخصیت هانیبال لکتر (Hannibal Lecter) دیده‌ایم؛ دکتر آدمخواری که می‌توان او را یکی از متفاوت‌ترین شخصیت‌های خبیث دهه‌های اخیر دانست و با فیلم سکوت بره ها (The Silence of the Lambs) بود که معروفیت او چندین و چند برابر شد.

اکنون در جدیدترین اخبار مطلع شدیم که شبکه سی بی اس (CBS) قصد تولید سریالی را دارد که ماجراهای پیرامون مأمور اف‌بی‌آی این اثر یعنی کلاریس استارلینگ (Clarice Starling) را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) ؛ داستان، زمان پخش و بازیگران

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

سریال کلاریس (Clarice) قرار است تمرکز خود را روی داستان‌هایی در ارتباط با این مأمور بگذارد و به ماجراهایی بپردازد که در سال ۱۹۹۳، یعنی یک‌سال پس از اتفاقات سکوت بره‌ها برای او رخ داده است.

وای‌ : آخرین مرد (Y : The Last Man)

وای‌ : آخرین مرد (Y : The Last Man)
وای‌ : آخرین مرد (Y : The Last Man) – بهترین سریال خارجی 2021
  • شبکه پخش: FX
  • تاریخ پخش: نامشخص

مجموعه کتاب‌های کمیک Y: The Last Man معمولاً هر ماه یا دو ماه یکبار بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ توسط انتشارات Vertigo منتشر می‌شد. Vertigo زیر مجموعه‌ای از دنیای کمیک دی‌ سی محسوب می‌شود و معمولاً کتاب‌های کمیکی که توسط این انتشارات منتشر می‌شود، متفاوت‌تر با دیگر آثار دی‌سی است و می‌توان چنین گفت که بی‌پروا‌تر بودن محتوای آن معادلی همچون درجه سنی R در دنیای سینما است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم گامبی وزیر (The Queen’s Gambit) ؛ داستان و بازیگران

تاریخ پخش فصل دوم سریال بربرها (Barbarians) [+تریلر و داستان]

فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از روی کتاب‌های این مؤسسه ساخته شده است که از میان فیلم‌ها می‌توان به دو فیلم Constantine (کنستانتین) و V for Vendetta (وی مثل وندتا) اشاره داشت. سریال‌های iZombie (آی‌زامبی)، Lucifer (لوسیفر) و Preacher (واعظ) نیز برگرفته از آثار این مؤسسه هستند.

فصل دهم داستان وحشتناک آمریکایی (American Horror Story)

فصل دهم داستان وحشتناک آمریکایی (American Horror Story)
فصل دهم داستان وحشتناک آمریکایی (American Horror Story) – بهترین سریال خارجی 2021
  • شبکه پخش: AMC
  • تاریخ اکران: نامشخص

هنوز تاریخ پخش فصل دهم American Horror Story به عنوان یکی از مورد انتظارترین سریال های 2021 مشخص نشده است. مکالی کالکین (Macauley Culkin) که برای اولین بار در این سریال حضور دارد به سارا پلسون (Sarah Paulson)، ایوان پیترز‌ (Evan Peters)، کتی بیتس (Kathy Bates)، لزلی گروسمن (Leslie Grossman)، بیلی لورد (Billie Lourd)، آدینا پورتر (Adina Porter)، لیلی ریب (Lily Rabe)، آنجلیکا راس (Angelica Ross) و فین ویتراک (Finn Wittrock) خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم سریال مانی هایست (Money Heist) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل چهارم سریال پنت هاوس (Penthouse) ؛ تاریخ پخش و سایر جزئیات

هر فصل از این سریال تم و فضای ترسناک متفاوتی دارد، از خانه تسخیرشده و تیمارستان روانی تا محفل جادوگران و هتلی با رازهای تاریک و مرگبار. این سریال طی ۹ فصل قبلی خودش نامزد ۹۵ جایزه امی شده که ۱۶تای آن‌ها را برده است. فصلم دهم این سریال میتواند از بهترین سریال های 2021 باشد. شبکه FX به تازگی این سریال را برای سه فصل دیگر تمدید کرده، یعنی حداقل ۱۳ فصل از آن ساخته خواهد شد.

پیشتازان فضا: جهان های جدید غریب (Star Trek: Strange New Worlds)
پیشتازان فضا: جهان های جدید غریب (Star Trek: Strange New Worlds) – بهترین سریال خارجی 2021
  • تاریخ پخش: نامشخص

سریال Star Trek: Discovery اولین سریال دنیای جدید و فعلی استار ترک است که هنوز مشخص نیست اتفاقات Strange New Worlds با دیسکاوری ارتباط خواهد داشت یا خیر، اما فصل سوم سریال Star Trek: Discovery قرار است طی سال ۲۰۲۰ منتشر شود که هنوز تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل هفتم سریال خانه پوشالی (House of Cards) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

سریال Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) دیگر سریال دنیای پیشتازان فضا است که مدتی پیش فصل اول آن از CBS All Access و آمازون منتشر شد و این سریال نیز برای فصل دوم تمدید شده است. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر احتمال ساخت اسپین‌آف شخصیت کاپیتان فیلیپا جورجیو با بازی میشل یئو، نیز شنیده می‌شود که در حال حاضر خبر بیشتری در مورد آن منتشر نشده است.

فالکون و سرباز زمستان (Falcon and Winter Soldier)
فالکون و سرباز زمستان (Falcon and Winter Soldier) – بهترین سریال خارجی 2021
  • تاریخ پخش: نامشخص

به‌تازگی دولت چک اجازه از سرگیری تولید آثار تلویزیونی و سینمایی را صادر کرده است و مراحل فیلم‌برداری سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز قرار است به‌زودی در پراگ از سر گرفته شود، اما باز هم این سریال چندین ماه از برنامه اصلی خود عقب است و تأخیر در زمان شروع پخش آن خیلی اتفاق غافلگیر کننده‌ای نبود.

سریال WandaVision (وانداویژن) و سریال Loki (لوکی) دو سریال دیگر دنیای سینمای مارول هستند که تولید آن‌ها به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده و ظاهرا پخش این دو سریال نیز با تأخیر مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Darling In The Franxx [+تریلر و داستان]

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، وایت راسل در نقش جان واکر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بتوومن (Batwoman)

بتوومن (Batwoman)
بتوومن (Batwoman) – لیست سریال های خارجی 2021 / سریال های مورد انتظار 2021
  • پخش: The CW
  • تاریخ پخش: نامشخص

پس از اینکه بازیگر اصلی سریال Batwoman با پایان یافتن فصل اول از آن جدا شد، عده‌ی زیادی منتظر کنسل شدن کامل این محصول شبکه‌ی CW بودند. اما شبکه تصمیم به ایجاد برخی تغییرات در ادامه‌ی داستان و آوردن بازیگری جدید برای نقش بت‌وومن گرفت تا سراغ ساخت پخش فصل دوم آن برود.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

جاویشیا لزلی، بازیگر جدید نقش زن خفاشی با به اشتراک گذاشتن یک تصویر از پشت صحنه‌ی فیلم‌برداری فصل دوم سریال، برای بینندگان نوشت: «شهر گاتهام، مراقب باش! من لباس خود را بر تن کرده‌ام و آماده‌ی شروع کار هستم. فقط منتظر باشید تا رایان وایلدر به‌صورت کامل نشان دهد که چگونه جلوه‌ای خاص از زن خفاشی را تقدیم همه می‌کند».

مودوک (MODOK)

مودوک (MODOK)
مودوک (MODOK) – لیست سریال های خارجی 2021 / سریال های مورد انتظار 2021
  • شبکه پخش: Hulu
  • تاریخ پخش: نامشخص

MODOK از جمله شخصیت‌های منفی مارول (Marvel) است که توسط استن لی و جک کربی خلق و در سال ۱۹۶۷ وارد کمیک‌های این شرکت شد. او با نام اصلی جرج تارلتون یکی از اعضای سازمان Advanced Idea Mechanics یا به اختصار AIM بود؛ یکی از سازمان‌های بدنام کمیک‌های مارول که کار اصلی آن تولید سلاح‌های پیشرفته و لوازم مخصوص با استفاده از تکنولوژی‌های منحصربه‌فرد است.

تارلتون در اثر آزمایشاتی که قرار بود باعث بالاتر رفتن هوش و قدرت مغز او شود، تغییرات عجیبی پیدا کرد و به موجودی تبدیل شد با سری بسیار بزرگ و بدنی کوچک و نام جدید آن هم از حروف اول کلمات این عبارت گرفته شد: Mental Organism Designed Only for Killing یا «موجود هوشمندی که تنها برای کشتن طراحی شده است».

بیشتر بخوانید:

پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی جهان 2020

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

MODOK از آن پس درون محفظه‌ای خاص با قابلیت پرواز به فعالیت خود مشغول بوده و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های شرور مارول در کمیک‌های مختلف به مقابله با ابرقهرمانان پرداخته است. البته او این روزها بیشتر از اینکه تهدیدی واقعی در دنیای مارول محسوب شود، به یک میم (Meme) برای طرفداران این شرکت تبدیل شده است.

چه می‌شود اگر …؟ (What If …?)

چه می‌شود اگر ...؟ (What If ...?)
چه می‌شود اگر …؟ (What If …?) – لیست سریال های خارجی 2021 / سریال های مورد انتظار 2021
  • شبکه پخش: Disney+
  • تاریخ پخش: نامشخص

چه می‌شود اگر … ؟ یکی از مورد انتظارترین سریال 2021 و یک سریال انیمیشنی آمریکایی در ژانر آنتولوژی است که ای سی بردلی برای دیزنی+ ساخته‌است، این سریال بر اساس مجموعه ای از مارول کامیکس به همین نام ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های راک (دواین جانسون) کدامند؟

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 بررسی می‌کند که چه اتفاقی می‌افتد اگر لحظه‌های اصلی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول (MCU) به گونه ای متفاوت اتفاق بیفتد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است، و اولین اثر انیمیشنی آنها است. در این سریال بردلی نویسنده و شورانر است و برایان اندروز کارگردان آن است.

لوکی (Loki)
لوکی (Loki) – لیست سریال های خارجی 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • شبکه پخش: Disney+
  • تاریخ پخش: نامشخص

بازهم دنیای مارول یکه تازی میکند. به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 باید به داستان شخصیت محبوب لوکی اشاره کرد. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده‌است و استمرار آن را با فیلم‌های فرنچایز به اشتراک می‌گذارد.

سریال Loki 2021 توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و والدرون به عنوان نویسنده اصلی و کیت هرون به عنوان کارگردان در این سریال کار می‌کنند.

تام هیدلستون نقش خود را به عنوان لوکی از مجموعه فیلمهای دنیای سیتمایی مارول تکرار می‌کند. سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون و گوگو امبتا-را نیز از دیگر ستارگان سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

اوزراک (Ozark)

بهترین سریال های 2021
سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • تاریخ پخش: 2021
  • کارگردان: بیل دوبوک (Bill Dubuque) و مارک ویلیامز (Mark Williams)
  • بازیگران: جیسون بیتمن، لورا لینی، سوفیا هابلیتس، اسکایلر گیرتنر، جولیا گارنر

با امید به پخش فصل چهارم درام جنایی Ozark در سال پیش‌رو، این سریال را می‌توان از بهترین سریال های خارجی 2021 دانست. سریال جدید 2021 Ozark به نویسندگی بیل دوبوک و مارک ویلیامز ماجرای زن و شوهری به نام‌های مارتین و وندی است که برای پولشویی به اوزارک می‌روند.

فصل‌های 10 قسمتی اول تا سوم این سریال در سال‌های 2017 تا 2020 از شبکه Netflix پخش شد. این سریال یکی از بهترین سریال‌های 2021 بوده و طرفدارن بسیار زیادی دارد. اگر علاقمند به سریال‌هایی با این دست هستید این مجموعه را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سرقت پول (Money Heist)

بهترین سریال های 2021
بهترین سریال های سال 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • تاریخ پخش: 3 سپتامبر 2021
  • کارگردان: الکس پینا (Alex Pina)
  • بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، میگل هران

یکی دیگر از بهترین سریال های سال 2021 سریال سرقت پول است که در مدت کوتاهی توانست طرفدارن بسیار زیادی دارد. کوچکترین شکی نیست که سریال جذاب و نفسگیر سرقت پول یکی از سریال های برتر سال 2021 است.

پخش این سریال از سال 2017 آغاز شد و تاکنون 4 فصل آن را تماشا کرده‌ایم. سریال سرقت پول یک سریال اسپانیایی است که از آغاز انتشار تاکنون طرفداران بیشماری در سراسر دنیا پیدا کرده است. این سریال ماجرای 2 سرقت بزرگ به رهبری شخصی به نام پروفسور را به تصویر می‌کشد. تماشای این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

دیکینسون (Dickinson)

بهترین سریال های 2021
بهترین سریال های سال 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • تاریخ پخش: 8 ژانویه 2021
  • کارگردان: آلنا اسمیت (Alena Smith)
  • بازیگران: هیلی استاینفلد، توبی هاس، آدریان بلیک انسکو، آنا باریشنیکوف، الا هانت

سریال Dickinson به نویسندگی آلنا اسمیت و درباره امیلی دیکنسون، شاعر به‌نام آمریکایی است که هیلی استاینفلد نقش او را ایفا کرده ‌است.  این مجموعه نگاهی جسورانه به دنیای شاعری تازه‌کار و محدودیت‌های اجتماعی، جنسیتی و خانوادگی او دارد که با زمانه خویش سازگار نیست.

داستان زنی است که می‌جنگد تا صدایش شنیده شود. فصل اول این مجموعه از برترین سریال های 2021 در سال 2019 همزمان با افتتاح شبکه +Apple TV پخش شد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

دیدن (See)

بهترین سریال های 2021
بهترین سریال های سال 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • تاریخ پخش: 27 آگوست 2021
  • کارگردان: استیون نایت (Steven Knight)
  • بازیگران: جیسون موموآ، الفری وودارد، سیلویا هوکس، هرا هیلمار، کریستیان کامارگو

از دیگر جدیدترین سریال های خارجی 2021 فصل دوم درام علمی-تخیلی و اکشن See است. این سریال به نویسندگی استیون نایت آینده‌ای دور را به تصویر می‌کشد که در آن همه نسل‌های بشر بر اثر شیوع یک مرض بینایی خود را از دست داده‌اند.

به دنبال این اتفاق همه افراد جامعه در پی راه‌های جدیدی برای تعامل، ساخت‌و‌ساز، شکار و بقا هستند. فصل اول این سریال ماجراجویی در 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) از اپل تی وی پلاس (+Apple TV) به نمایش درآمد. سریال جدید ۲۰۲۱ دیدن در فصل دوم به ادامه ماجراجویی‌های این خواهر و برادر و تلاش پدرشان برای محافظت از آنان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

 بارش برف (Snowfall)

بهترین سریال های 2021
بهترین سریال های سال 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • تاریخ پخش: 24 فوریه 2021
  • کارگردان: جان سینگلتون (John Singleton)، اریک آمادیو (Eric Amadio) و دیو اندرون (Dave Andron)
  • بازیگران: دامسون ایدریس، کارتر هادسون، امیلی ریوس، سرجیو پریس-منچتا، مایکل هایت

داستان این سریال، از سریال های برتر سال 2021، در سال 1983 در لس‌آنجلس می‌گذرد و روایتگر اولین اپیدمی کراک و تأثیر آن بر فرهنگ شهر است. داستان چند شخصیت که سرنوشت آن‌ها به یکدیگر گره خورده ‌است.

فرانکلین سینت موادفروش 20 ساله، تدی مک‌دونالد مأمور سی‌آی‌اِی و گوستاوو ال اوسو زاپاتا کشتی‌گیر مکزیکی. فصل‌های اول تا سوم این سریال در سال‌های 2017 تا 2019 به نمایش درآمد و با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

فصل چهارم نیز  در ماه فوریه از شبکه FX پخش شد. استقبال از فصل چهارم سریال سبب شد نام این سریال در میان بهترین سریالهای ۲۰۲۱ جای گیرد.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال See ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

لوسیفر (Lucifer)

بهترین سریال های 2021
بهترین سریال های سال 2021 / سریال های مورد انتظار 2021 / بهترین سریال های 2021
  • کارگردان: Tom Kapinos
  • بازیگران: tom ellis,lauren german,kevin alejandro

یکی دیگر از بهترین سریال‌ های سال 2021 سریال لوسیفر (Lucifer) بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. لوسیفر (Lucifer) یک سریال فانتزی آمریکایی در ژانر جنایی ، درام ساخته شده توسط تام کاپینوس می‌باشد که فصل اول آن شامل ۱۳ قسمت از شبکه فاکس در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ پخش شد. در آوریل ۲۰۱۶، “Lucifer” برای فصل دوم به تعداد ۱۸ قسمت تمدید شد که از ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۶ تا ۲۹ مه ۲۰۱۷ پخش شد.

فصل سوم نیز از اکتبر ۲۰۱۷ تا مه ۲۰۱۸ در ۲۶ قسمت پخش گردید. در ۱۱ مه ۲۰۱۸، فاکس ساخت این مجموعه را پس از سه فصل کنسل کرد. اما یک ماه بعد به دلیل اعتراضات شدید هواداران، شبکه نت‌فلیکس امتیاز سریال را بدست آورد و کار ساخت فصل چهار مجموعه به تعداد ۱۰ قسمت را به عهده گرفت که در ۸ مه سال ۲۰۱۹ پخش آن شروع شد.

در ۶ ژوئن ۲۰۱۹، نت‌فلیکس Lucifer را برای پنجم (متشکل از ۱۶ قسمت) و ششم (آخر) تمدید کرد و تاریخ انتشار آن را سال ۲۰۲۰ اعلام کرده است. همچنین درباره فصل ششم (فصل نهایی) اخباری در دست نیست و فقط گفته شده که فصل آخر سریال لوسیفر است.

در این سریال بازیگرانی همچون تام الیس (بازیگر فیلم Isn’t It Romantic)، لورن جرمن ، کوین آلخاندرو ، دی. بی. وودساید ، لزلی-ان برنت ، راچل هاریس و تریشا هلفر به ایفای نقش میپردازند.

بهترین سریال های 2021 در یک نگاه

  • فصل سوم کبرا کای (COBRA KAI)
  • واندا ویژن (WandaVision)
  • چرخ زمان (‌The Wheel of Time)
  • آواتار : آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)
  • فصل سوم ویچر (The Witcher)
  • فصل ششم ایکسپنس (The Expanse)
  • کلاریس (Clarice)
  • وای‌ (Y)
  • فصل دهم داستان وحشتناک آمریکایی (American Horror Story)
  • پیشتازان فضا: جهان های جدید غریب (Star Trek: Strange New Worlds)
  • فالکون و سرباز زمستان (Falcon and Winter Soldier)
  • بتوومن (Batwoman)
  • مودوک (MODOK)
  • چه می‌شود اگر …؟ (What Of …?)
  • اوزراک (Ozark)
  •  بارش برف (Snowfall)
  • لوسیفر (Lucifer)
  • سرقت پول (Money Heist)
  • دیدن (See)
  • دیکینسون (Dickinson)

گالری تصاویر بهترین سریال های 2021

(برای اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک کنید)

کدام یک از سریال های مورد علاقه شما در این فهرست نبود؟ سریال مورد علاقه خود را در کامنت‌ها با اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    بهترین سریال snowpiercer که فصل دومش هم پخش شد. کاش بیشتر توجه کنید. جاش خالیه

    پاسخ

    اگر یکم تحقیق میکردی ( مثلا لیست محبوب ترین نمایش ها رو در imdb نگاه میکردی میفهمیدی اتک ان تایتان در حال حاضر ۲ سریال محبوب دنیا هست با امتیاز ۸/۹ و فصل چهار هم داره میاد

    پاسخ

    سلام و عرض ادب!
    در این فهرست مقصود اصلی اشاره به جدیدترین سریال ها بود. از قضا بنده خودم به انیمه مدنظر شما بسیار علاقه مندم. ما در بهترین انیمه های زمستان 2021 به فصل 4 این انیمه سریالی جذاب اشاره کرده بودیم.

    پاسخ