;
coinex

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه علمی تخیلی برتر]

اگر از علاقه‌مندان تماشای انیمه‌های علمی تخیلی هستید، این نوشتار راهنمای خوبی برای گزینش بهترین انیمه های علمی تخیلی برای تماشای شما است. همراه ما باشید.

انیمه به سبکی ترکیبی از طراحی با دست و رایانه می‌گویند، که ژاپن خاستگاه آن است. درواقع انیمه ابزاری عالی برای به تصویر کشیدن حرکات و وقایع غیرواقعی و آثار خارق العاده است. اگر منطقی باشیم، همچنان ژاپن مهمترین تولید کننده‌ی بهترین انیمه های علمی تخیلی با کیفیت بالا است.

بهترین انیمه های علمی تخیلی

به طور معمول ژانر علمی-تخیلی به عنوان یک پشت پرده برای باز کردن بحث روی یک موضوع بسیار پیچیده مانند ذات هوشیاری، جنگ و هوش مصنوعی است.

دنیاهای زیبا، جذاب و هنری، مسئله های فلسفی دلهره انگیزی را کاوش می‌کنند. هر انیمه انتخاب شده در فهرستی که پیش روی شماست از بهترین انیمه های علمی تخیلی است و با اطمینان می‌توان گفت از تماشای هر کدام از آن‌ها به شکلی به هیجان می‌آیید و آن را از یاد نمی‌برید.

اگر از طرفدارن انیمه‌ها هستید می‌توانید به جستار بهترین انیمه های عاشقانه و بهترین انیمه های سریالی سری بزنید و لیستی از بهترین انیمه‌ها را مشاهده کنید. در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی بهترین انیمه های علمی تخیلی بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

سیاره‌ها (Planetes)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2003
  • ژانر: مکا، خانوادگی ماجراجویی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

انیمه planets از بهترین انیمه های علمی تخیلی است و جدی تر از بقیه آن را دنبال می‌کند، هرچند جمع‌آوری زباله در فضا ایده ی جذابی بنظر نمی‌رسد اما این انیمه روایتگر دنیایی زنده، با جزئیات است که بر روابط میان شخصیت ها و دنبال کردن رویاهاشان تمرکز می‌کند.

بر خلاف بیشتر انیمه های این ژانر، planets تلاش می‌کند بیشتر به واقع گرایی نزدیک باشد و در عین حال سرگرم کننده هم باشد. فضا دشمن انسان هاست و حتی با تکنولوژی سال 2075، همچنان امکان دارد یک اشتباه به قیمت جان یک انسان تمام شود. داستان این انیمه گروه جعبه اسباب بازی DS-12 فضایی بخش دبریس را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2022

جدیدترین و بهترین انیمه های 2021 

شیک پوش فضایی (Space Dandy)

بهترین انیمه های علمی تخیلی
بهترین انیمه تخیلی فانتزی
  • سال پخش: 2014
  • ژانر: فضایی ، کمدی
  • تعداد قسمت‌ها: 13

space dandy شاید در ظاهر فقط یک انیمه مضحک و خنده دار باشد ولی اینطور نیست و در باطن با یک انیمه فلسفی طرفیم که به همین خاطر این انیمه را نباید از دست داد. درواقع کارگردان واتانابه اینبار آرتیست جدیدی برای سیاره های بیگانه استخدام کرد و به هر دنیایی اتمسفر عجیب و خاص خود را داده است.

داستان انیمه ماجراجویی ها و بدبیاری های دندی که یک شکارچی موجودات بیگانه است را روایت می‌کند. دندی به با دو دستیار خود که یکی از آن ها رباتی به نام QT است و دیگری بیگانه ای گربه شکل به نام میو است در به دنبال فضایی هایی بکر که هنوز کشف نشده اند هستند.

هر چند دندی و گروهش با بهترین قصد و هدف عمل می‌کنند، و برخلاف کودن و بی مصرف بودنشان؛ دندی از تعقیب شدنش توسط دکتر گل از امپراطوری گوگول اطلاعی ندارد.

بیشتر بخوانید:

ترتیب تماشای انیمه فیت (Fate)

بهترین انیمه های زمستان 2021

شبح درون پوسته: استند الون کامپلکس (Ghost in the Shell)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
انیمه علمی تخیلی جادویی
  • سال پخش: 2005
  • ژانر: ماجراجویی، دلهره‌آور، مکا، نئو-نوآر
  • تعداد قسمت‌ها: 52

Stand Alone Complex بر گرفته شده از مانگایی اثر ماسامونه شیرو است که از بهترین انیمه های علمی تخیلی است. گرافیک بسیار عالی به همراه موسیقی جذاب یوکو کانو، این انیمه را به یکی از بهترین انیمه علمی تخیلی فانتزی تبدیل کرده است که علاقه‌مندان ژانر علمی-تخیلی به هیچ عنوان نباید آن را از دست بدهند.

داستان انیمه در شهر تخیلی نیهاما در سال 2030 روی می‌ دهد، زمانی که انسان‌های زیادی به سایبورگ هایی با بدن های مصنوعی تبدیل شده‌اند. داستان انیمه اعضای امنیت عمومی بخش 9 را دنبال می‌کند.

یک گروه نظامی مخصوص عملیات ویژه که از افسران و کارآگاهان سابق ارتش تشکیل شده است. هر دو فصل انیمه تحقیقات و بازجویی های این گروه درباره‌ی دو واقعه را به تصویر می‌کشد و درگیری آن ها در فسادهای دیگر شاخه‌های دولت ژاپن نشان می‌دهد. شما در این مجموعه دیدنی با صحنه‌های اکشن و جذابی رو به‌رو می شوید که باعث شده این انیمه جذاب در زمره بهترین انیمه های اکشن نیز قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی

فصل چهارم انیمه overlord

کد گیاس (Code Geass)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2006
  • ژانر: مانگا مکا، اکشن، ماجراجویی
  • تعداد قسمت‌ها: 25

کد گیاس کلیشه‌ی ربات‌های غول‌پیکر را با یک شخصیت رهبر قدرتمند که هم با مهارت و هم بسیار مودب است، ترکیب می‌کند. لولوش ذهن یک نابغه‌ی زیرک و قصد سرنگون کردن یک ملت را دارد. سکانس‌های رباتی انیمه به زیبایی صحنه سازی و سرعت داده شده‌اند که معمولا در مقایسه با دیگر انیمه‌ای این ژانر خشن و بی رحم جلوه می‌کند.

در دهمین روز ماه آگوست سال 2010، امپراطوری مقدس بریتانیا نقشه ی تصرف جهان را می‌ریزد و ژاپن یکی از اهداف آن است. تصرف ژاپن بدلیل استفاده بریتانیا از ربات های شبه انسان که Knightmare نامیده می‌شوند، به آسانی انجام گرفت.

شرافت، حق و غرور مردم ژاپن نابود شده است و به آن‌ها یک اسم جدید به نام منطقه 11 داده شده است. در این انیمه که یکی از بهترین انیمه های علمی تخیلی است، شاهد یک داستان حماسی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های جادویی

بهترین انیمه های کوتاه 

ایریا: انیمیشن زیرم (Iria: Zeiram the Animation)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
نیمه علمی تخیلی جادویی
  • سال پخش: 1994
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فضایی
  • تعداد قسمت‌ها: 6

Iria: Zeiram the Animation گرافیکی جذاب و داستانی قوی دارد که توسط قهرمان زن انیمه به نمایش گذاشته می‌شود. سبک خاص معماری مربوط به آینده آن سبب شده است اثر تصاویری زیبایی برجا بماند و همینطور هنر مورد استفاده در OMNI را به چالش بکشد. شخصیت اصلی انیمه ایریا، انبار بزرگی از تجیهزات و مهمات جنگی دارد که حسادت هر سوپر قهرمانی برمی‌انگیزد.

داستان انیمه با ایریا که از بهترین انیمه علمی تخیلی فانتزی است این طور آغاز می‌شود که او به عنوان یک کارآموز برای برادرش گلن کار می‌کند. در طی یک عملیات نجات یک فضاپیمای دزدیده شده به نام کارما، آن درمی‌یابند که رباینده یک موجود بیگانه فناناپذیر به نام زِیرم است که در هنگام انتقال یک محموله فرار کرده و خدمه خود را قتل عام میکند. ایریا طرحی می‌ریزد تا به وسیله‌ی آن زِیرم را کنترل کند و از آن به عنوان یک سلاح استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شوجو

بهترین انیمه های ایسکای

اشتاینر؛گیت (Steins;Gate)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
انیمه علمی تخیلی جادویی
  • سال پخش: 2011
  • ژانر: مرموز، رمانتیک، مهیج
  • تعداد قسمت‌ها: 24

انیمه‌ی اشتاین گیت روایتگر سفر در زمان و خیلی زیبا بدور از هرگونه کلیشه‌ای است. در ساختن شخصیت ها به آرامی پیش می‌رود و بوسیله این نوع شخصیت سازی داستان را بیان می‌کند. داستان این انیمه که از انیمه علمی تخیلی عاشقانه به شمار می‌رود در ناحیه ی آکیهابارای توکیو اتفاق میافتد.

در روز 28 جولای سال 2010 که رینتارو اوکابه و دوستش مایوری شینا در حال رفتن به ساختمان رادیو کایکان برای یک کنفرانس هستند و در آنجا رینتارو دختری به نام کوریسو ماکیسه را پیدا می‌کند که غرق در خون روی زمین افتاده است.

زمانی که او یک پیام درباره این اتفاق به دوستش دارو بفرستد، یک حادثه عجیب را تجربه می‌کند او می‌بیند آدم های پیرامونش ناپدید می‌شوند. این انیمه علمی تخیلی جادویی نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

نقد انیمه شیطان کش

کابوی بیباپ (Cowboy Bebop)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]

  • سال پخش: 2001
  • ژانر: اکشن، درام
  • تعداد قسمت‌ها: 26

در سال 2022، در زمان توسعه‌ی گیت‌ها، حادثه‌ای ‌غم‌انگیز در مدار زمین در رخ می‌دهد که سبب صدمه دیدن زمین و ماه می‌شود. سطح زمین به سنگینی اشعه زده می‌شود. انسان ها مجبور می‌شوند به وسیله گیت‌ها به سیاره ای دیگر منظومه شمسی بروند.

جرم های بین سیاره ای قسمتی از حوزه قضایی سازمان پلیس منظومه ی شمسی شد. سازمانی که یک طرح جایزه‌بگیری معرفی کرد. در صورت ثبت نام در این سازمان، جایزه‌بگیران برای گرفتن مجرمان به نام عدالیت و در ازای جوایز ارزشمند، مجوز داده می‌شدند. که این دسته ی جدیدی از شکارچیان جایزه‌بگیر را به نام کابوی ها خلق کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شونن

انیمه بلیچ (Bleach 2021)

سایکو-پاس (Psycho-Pass)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2013
  • ژانر: ماجراجویی، جنایی
  • تعداد قسمت‌ها: 22

انیمه Psycho-Pass یک ماجراجوییِ خاص و جذاب به درون ژانر جنایی-تخیلیِ سایبر پانکی و ضد‌آرمان شهری است. این انیمه در سال 2113 اتفاق می افتد. جایی که دولت از دستگاه های اسکن مغزی بر روی مردم استفاده می‌کنند تا میزان تمایل آنها نسبت به جرم را تشخیص دهد.

هنگامی که دستگاه تشخیص دهد یک شخص در صدد ارتکاب جرم است، آن فرد دستگیر و یا هم کشته می‌شود. این انیمه بهای صلح را زیر سوال میبرد. آیا میتوان کسی را که هنوز مرتکب جرم نشده است، دستگیر یا کشت؟

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های سینمایی جهان

بهترین انیمه های چینی

جنسیت آبی (Blue Gender)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2000
  • ژانر: ماجراجویی، درام، ترسناک، عاشقانه، فضایی و نظامی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

Blue Gender انیمه ای در ژانر پسا-رستاخیزی، علمی-تخیلی و وحشتناک و شیطانی است که از انیمه علمی تخیلی عاشقانه به شمار می‌آید. و زمین توسط حشره‌های خاصی به نام آبی آلوده شده است. او در سال 2031 بیدار می‌شود و می بیند جنگی بین ابر انسان‌ها و موجوداتی حشره مانند به نام بلو صورت گرفته است.

در این میان یوجی شخصیت اصلی داستان این انیمه دچار یک بیماری جدی است. طرفدارانی که از ترکیب ژانر علمی-تخیلی و وحشت لذت میبرند از پیچیدگی های این انیمه پر پیچ و خم نیز لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

فیلم پسر فضایی (Astro Boy)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2009
  • ژانر: کمدی، اکشن
  • مدت زمان: 94 دقیقه

در شهر متروسیتی یک دانشمند به نام تنما ربات جوان با قدرت‌های باورنکردنی را می‌آفریند. پسری به نام آسترو که بسیار شبیه انسان است و با ارتباط با اطرافیانش در حال یادگیری احساسات و عواطف است.

دکتر تنما سرانجام آسترو بوی را به یک سیرک می‌فروشد زیرا هرگز نتوانست جای پسرش را برای او پر کند. پرفسور اوکانمیزو آسترو بوی را از سیرک نجات می‌دهد. آسترو بوی از توانایی هایش استفاده می‌کند تا با نیرو های شیطانی بجنگد. البته یکی از دلایل تماشا کردن آسترو بوی، ارزش تاریخی آن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

تجربیات سریالی لین (Serial Experiments Lain)

  • سال پخش: 1998
  • ژانر: تریلر روان‌شناختی،سایبرپانک و فراطبیعی
  • تعداد قسمت‌ها: 13

این انیمه خودش نیز همانند اسمش یک شکل آزمایشی دارد و از بهترین انیمه تخیلی فانتزی است. داستان  آن درباره لین ایواکورا که یک دختر جوان است که در ژاپن زندگی می‌کند. لین یک شخصیت درونگرا دارد و از لحاظ روابط اجتماعی نیز خام و ناشی است.

هنگامی که او یک ایمیل از طرف یک دانش آموز که همه فکر می‌کنند او مرتکب خودکشی شده است، در یافت می‌کند، دنیایش دگرگون می‌شود. آن دانش آموز چیسا یومودا ادعا می‌کند که در Wired که همانند اینترنت مجموعه از شبکه‌ها است، زنده است. در ادامه داستان لین، وارد یک ماجراجویی خاص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

بهترین فیلم های اکشن 2021

ترای‌گان(Trigun)

بهترین انیمه های علمی تخیلی

  • سال پخش: 1998
  • ژانر: اکشن، کمدی، درام
  • تعداد قسمت‌ها: 26

یک انیمه علمی-تخیلی غربی است. انیمه داستان واش د استمپد که یک تیراندازه ماهر است را روایت می‌کند. او یک فرد خوش قلب است اما در زمان ستیزه و مشکل رفتار او کاملا تغییر می‌کند. دولت واش را آن چنان مخرب و نابودگر است که دیگر او را از لحاظ قانونی، حتی انسان نیز به شمار نمی آورد.

اکنون او با نام طوفان شبه انسان شناخته می‌شود و یک جایزه ی بزرگ بزرگ بر روی سرش گذاشته شده است.اگرچه انیمه از بیشتر عناصر مهمی که از یک انیمه شونن انتظار می‌رود برخوردار است، سوالات فلسفی ای نیز در مورد صلح و خشونت از بیننده می‌پرسد.

بیشتر بخوانید:

ترسناک ترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

هنر شمشیرزنی آنلاین (Sword Art Online)

بهترین انیمه های علمی تخیلی

  • سال پخش: 2013
  • ژانر: ماجراجویی
  • تعداد قسمت‌ها: 25

هنر شمشیر زنی آنلاین انیمه‌ای در ژانر اکشن-ماجراجویی و علمی-تخیلی است. این انیمه در آینده‌ای نه چندان دور روی می افتد.هنگامی که بازی های ویدئویی آنلاین به شکل واقعیت مجازی در می آیند. یکی از این بازی‌ها هنر شمشیر زنی آنلاین است که برای استفاده کنندگان بازی یک تجربه‌ی واقعی را به ارمغان می‌آورد.

اگرچه وقتی که 10 هزار یوزر بازی را امتحان می‌کنند، می‌فهمند که نمی توانند از بازی خارج شوند. اگر آن ها می‌خواهند آزاد شوند باید غول آخر بازی را شکست دهند. حالا هیجانش کجاست؟ اینکه مرگ در بازی مساوی با مرگ در دنیای واقعی است!

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی 2021

بهترین فیلم های زامبی 2021

ارگو پراکسی (Ergo Proxy)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2006
  • ژانر: سایبرپانک، فلسفی،روان‌شناختی
  • تعداد قسمت‌ها: 23

ارگو پراکسی انیمه‌ای علمی-تخیلی است که توسط شوکو موراسه کارگردانی شده است. داستان در شهر گنبدی Romdaeu شکل می‌گیرد. گنبد از شهروندانش در مقابل اثرات شایع فاجعات محیط زیستی، محافظت می‌کند.

بعد از چند قتل توسط انسان نماها، تحقیقات در زمینه به کاراگاه ری‌ال واگذار می‌شود. گرافیک انیمه ترکیبی از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی است همراه با افکت های ویژه دیجیتالی است. بینندگان ژانر معمایی و علمی-تخیلی از حل کردن معماها در کنار کاراگاه ری‌اِل لذت خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2021

بهترین انیمیشن های 2021

گاندام وینگ (Gundam Wing)

بهترین انیمه های علمی تخیلی
بهترین انیمه علمی تخیلی فانتزی
  • سال پخش: 1996
  • ژانر: اکشن، درام، مکا
  • تعداد قسمت‌ها: 49

gundam انیمه ای تکی نیست و چند سری دارد که از 7 آپریل سال 1979 میلادی با پخش Mobile Suit Gundam آغاز به کار کرده است. به دلیل اینکه اولین انیمه ای بود در آن ربات های بزرگ در یک جنگ نظامی به نمایش گذاشته می‌شد، به محبوبیت فراوانی دست یافت. Gundam Wing موفق ترین سری gundam تا کنون بوده است.

این انیمه روایتگر داستان پنج خلبان 15 ساله است. که از جرگه های مربوطه خود به یک ماموریت در زمین فرستاده شده اند تا سرزمین خود را از زیر سلطه‌ی امپریالیسم زمین در بیاورند. هر یک از آن‌ها گوندام مخصوص و قدرتمند خود را برای مبارزه با نیرو های زمینی دارد؛ اما آن‌ها برای بدست آوردن آزادی تا چه حد پیش خواهند رفت؟

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

خرگوش و ببر (Tiger & Bunny)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه علمی تخیلی فانتزی
  • سال پخش: 2011
  • ژانر: قهرمانی، کمدی
  • تعداد قسمت: 25

انیمه، داستان قهرمان شناخته شده‌ای به نام کوتتسو کابوراگی را به تصویر می‌کشد که با نام ببر وحشی نیز شناخته می‌شود. او همکاری برای خود در پرونده بارنابی بروکس جونیور بر می‌گزیند. این دو درباره ی اینکه یک قهرمان باید چکونه رفتار کند، اختلاف نظر دارند و با این حال در تلاش هستند تا دیوانه‌ خطرناک را گیر بیاندازند و مسئله ی قتل والدین بارنابی را نیز حل کنند.

با وجود تنها 25 قسمت، ببر و بانی تاثیر زیادی بر جای می‌گذارد. انیمه استایل انیمیشنی ژاپن و غرب را تلفیق می‌کند همراه با تمرکز بر روی ابر قهرمانان، تایگر و بانی ارزش دیدن را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های تینیجری

سفینه جنگی فضایی یاماتو (Space Battleship Yamato)

بهترین انیمه های علمی تخیلی
بهترین انیمه علمی تخیلی فانتزی
  • سال پخش: 1975
  • ژانر: نظامی، فضایی
  • تعداد قسمت‌ها: 26

Space Battleship Yamato با نام‌های Cosmoship Yamato و Space Cruiser Yamato هم شناخته می‌شود. داستان انیمه در سال 2199 رخ می‌دهد. هنگامی که نژادی از بیگانه‌ها به نام گامیلاس سطح زمین را با شخانه‌های رادیواکتیو نابود کرده‌اند و ساکنان را مجبور به زندگی در زیرزمین کرده‌اند.

داستان سفینه جنگی فضایی یاماتو درام است و در آن یاماتو و خدمه باید عازم ماموریتی شوند تا به دنبال دنیای جدیدی برای نژاد بشر باشند. آنها باید این کار را در کمتر از یک سال انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins 

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty)

پاتما دنیای وارونه (Patema Inverted)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
انیمه علمی تخیلی عاشقانه
  • سال پخش: 2013
  • ژانر: اکشن، طنز، درام، فانتزی، ماجراجویی
  • مدت زمان: 1:38

پاتما دنیای وارونه (Sakasama no Patema) یک انیمیشن دراماتیک و ماجراجویانه به کارگردانی Yasuhiro Yoshiura است. در این انیمیشن هنرمندانی نظیر نوبوهیکو اکاموتو، یوکیو فوجی، شانتارو اوهاتا، شینایا فوکوماتسو، ماسایوکی کاتو، هیروکی یاسوموتو، مایا اوچایدا، تاکایا هاشی، هیدیوکی اومزو و… به صداپیشگی پرداخته اند.

خلاصه داستان این انیمه درباره‌ی یک دختر جوان که از تمدنی می آید که در تونل‌های عمیق زیر زمینی زندگی می‌کنند خودش را در دنیایی وارونه می‌بیند. او با کسی آشنا می‌شود تا بتواند فرار کند و به خانه باز گردد. این انیمه در فهرست بهترین انیمه تخیلی فانتزی نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible 

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) 

شکل گرفته در آبیس (Made in Abyss)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
انیمه علمی تخیلی عاشقانه
  • سال پخش: 2017
  • ژانر: اکشن، ماجراجویانه، رازآلود، درام، فانتزی
  • تعداد قسمت‌ها: 13

داستان این انیمه درباره‌ی یک حفره که نامش آبیس است به چندین طبقه دسته بندی می‌شود. که در هر طبقه با توجه به ارتفاع حیوانات عجیب غریب و گنج های فراوون وجود دارد. به همین دلیل همه غارنوردان و صخره نوردان وارد این حفره می‌شوند تا گنج های آن را خارج کنند.

در این انیمه که از بهترین انیمه تخیلی فانتزی است، ریکو نقش اصلی دختر 12 ساله و یتیمی است که به دنبال مادرش که یک غار نورد بسیار قوی و مشهور بوده، وارد این ابیس می‌شود تا مادرش را که به نظر می‌رسد مرده است پیدا کند. اما در این مسیر یه پسری که از میان آبیس بیرون آمده و مشخص نیست آیا یک انسان است یا ربات به ریکو کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest 

سفر دخترها (Girls’ Last Tour)

بهترین انیمه های علمی تخیلی [20 انیمه انیمه علمی تخیلی برتر]
بهترین انیمه های علمی تخیلی
  • سال پخش: 2017
  • ژانر: ماجراجویی، راز آلود، برشی از زندگی
  • تعداد قسمت‌ها: 12

زمانی شهر شگفت‌انگیز و زیبا بود ، یک شگفتی پرکار که به آسمان‌ها رسید و پر از هیاهوی زندگی بود. اکنون اما، تنها زندگی‌ای که می‌توان یافت، به غیر از کولاکی که زوزه می‌کشد، صدای جیرجیر آج لاستیک دوچرخه است که روی آوار و در زیر تیرآهن‌های سقوط کرده، به تدریج متوقف می‌شود . با دقت گوش دهید، امکان دارد صدای خنده دو دختر را بشنوید. چی و یوو ممکن است آخرین افراد زنده باشند.

چیتو  و یوری دو دختری هستند که پس از پایان دنیا با وسیله تانک مانند خود بی هدف به جای جای دنیا سفر می کنند و همسفر هستند. تمدن از بین رفته است اما چیتو و یوری همچنان زنده باقی مانده اند. آنها روزانه به سختی غذا و سوخت مصرفی تانک خود را می یابند و زندگی سختی دارند.

نفرین انیمه‌ها با طرح داستان ساده که احساس می‌شود آن‌ها پیشرفتی ندارند، به ویژه زمانی که در یک مکان تنظیم می‌شوند. هر قسمت جدید بیش از بیش شبیه تکرار می‌شود. آخرین سفر دخترها همیشه در حال حرکت است و هر قسمت چیز جدیدی را به ما نشان می‌دهد. به این انیمه علمی تخیلی جادویی اطمینان داشته باشید و بدانید که تماشای آن وقت شما را هدر نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین انیمه های علمی تخیلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر