coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس [نوامبر 2021]

بینندگان برنامه‌های نتفلیکس این ماه شاهد برنامه شلوغ این شبکه خواهند بود. در این مقاله قصد داریم به تاریخ پخش سریال های نتفلیکس بپردازیم.

همانطور که ممکن است بدانید نتفلیکس یک شرکت تلوزیونی آمریکایی بوده که یک سری خدمات رسانه‌ای را انجام می‌دهد. تا به امروز بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های معروفی را که می‌شناسید از این شرکت تلوزیونی منتشر شده است.

فیلم‌ها و سریال‌های این شبکه به قدری مطرح هستند که اکثر افراد حتی بدون توجه به داستان فیلم فقط به دلیل آنکه نتفلیکس این فیلم‌ها و سریال‌ها را منتشر کرده است جذب آ‌ن‌ها می‌شوند.

به طور کلی می‌توان گفت این شبکه در سراسر جهان معروف است. به طور مثال سریال بازی مرکب که این روزها به شدت معروف شده و طرفداران زیادی از تمام دنیا پیدا کرده، از شبکه نتفلیکس پخش شده است.

اگرچه که کارگردانان و نویسندگان این سریال زحمات پی در پی زیادی برای داستان این سریال کشیدند اما این موضوع که سریال بازی مرکب از شبکه نتفلیکس منتشر شده در شهرت آن بی‌تاثیر نبوده. در ادامه با تاریخ پخش سریال های نتفلیکس همراه ما باشید.

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس

لیست سریال‌ها و فیلم‌های نوامبر 2021 به صورت رسمی در دسترس است. با توجه به لیستی که در اختیار شما قرار خواهیم داد می‌توان حدس زد که یک ماه شلوغ، مملو از سریال‌های جذاب را خواهیم داشت. فقط بیش از 30 فیلم و سریال قرار است که یکم نوامبر پخش شوند.

پس از یکم نوامبر حجمی عظیمی از سریال‌ها و فیلم‌های دیدنی را نیز در ادامه ماه منتشر خواهند شد. بسیاری از طرفداران که برخی سریال‌های نتفلیکس را دنبال می‌کردند باید خوشحال باشند زیرا در لیست برنامه‌های نتفلیکس تعداد زیادی از این سریال‌ها در فصل‌های بعدیشان تمدید شده‌اند.

گفته می‌شود نتفلیکس برخی از برنامه‌های خود را در قالب یک لیست طوری به اشتراک گذاشته است که قبلا هرگز این کار را نکرده بود. اگرچه که از تاریخ پخش بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها مطلع هستیم اما نتفلیکس خبرهای بیشتری را برای ارائه دارد.

ما در این مقاله قصد داریم به تاریخ شروع سریال های نتفلیکس در نوامبر 2021 بپردازیم. در ابتدا لیستی از این سریال‌ها ( نتفلیکس سریال )  برای شما گرد آوری شده سپس زمان دقیق هر کدام از آن‌ها را نیز اعلام خواهیم کرد و پس از آن به داستان و بازیگران برخی از این سریال‌ها خواهیم پرداخت.

  • 60 روز در (60 Days In) یکم نوامبر
  • نارکس: مکزیک (Narcos: Mexico) پنجم نوامبر
  • دهان بزرگ (Big mouth) پنجم نوامبر
  • The Unlikely Murderer پنجم نوامبر
  • ببر شاه (Tiger King: Murder, Mayhem and Madness) پنجم نوامبر
  • نجیب (Gentefied) دهم نوامبر
  • میراث (Legacies) دوازدهم نوامبر
  • Hellbound نوزدهم نوامبر
  • Green Snake (مار سبز) بیست و ششم نوامبر
  • Light the Night (نور شب) بیست و ششم نوامبر

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال عطیه (Atiye) نتفلیکس

فصل دوم سریال سندیتون (Sanditon) ؛ تاریخ پخش، داستان و بازیگران

60 Days In

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / سریال های جدید نتفلیکس 2021 / سریال جدید نتفلیکس

بیش از دو سال از آخرین فصل این سریال که فصل ششم آن بوده میگذرد. از آن زمان بیشتر طرفداران منتظر پخش فصل هفتم این سریال بوده اند. بلاخره انتظارات به پایان رسیده است زیرا فصل هفتم 60 روز در، در یکم نوامبر 2021 منتشر خواهد شد.

سریال 60 روز در، زندگی افراد زندانی را پشت میله‌های زندان به تصویر می‌کشد. داستان آن بدین گونه است که هفت فرد عادی به مدت 60 روز بین جمعیت زندانیان زندگی می‌کنند، بدون آنکه سایر زندانیان یا کارکنان زندان درباره این موضوع اطلاعی داشته باشند.

ستارگان زیادی در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند، از جمله بازیگران این سریال می‌توان به Barbra Roylance Williams، Tami Ferraiuolo، Monalisa Johnson و Zachary Holland Baker اشاره کرد. این سریال یکی از معروف ترین سریال های نتفلیکس با ای ام بی دی 7.7 است.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

Narcos: Mexico

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / سریال های جدید نتفلیکس 2021

سریال نارکس: مکزیک نیز از آن سریال‌هایی است که در نتفلیکس پخش شده است. فصل سوم این سریال در پنجم نوامبر 2021 منتشر خواهد شد. در واقع فصل دوم این سریال دقیق زمانی به پایان رسید که میگل آنجل فلیکس گایاردو به زندان فرستاده شد.

در غیاب او کارتل‌ها بخشی از تجارت مواد مخدر مکزیک را برای خود گرفتند. با از میان برداشتن گایاردو آن افرادی که قبلا در حاشیه گروه فعالیت داشتند شانسی برای اینکه خود را در مرکز توجه باند و ریاست آن قرار دهند، ایجاد می‌شود.

چیزی که اهمیت دارد این است که تقسیم قدرت بین افراد در کارتل‌ها مطرح نیست به همین دلیل جنگی بین افراد برای به دست آوردن قدرت بر پا می‌شود. در ارتباط با جزئیات پخش این سریال چیزی که می‌دانیم این است که احتمالا این سریال در 10 قسمت منتشر شود.

از ستارگان این سریال می‌توان به دیگو لونا (Diego Luna)، José María Yazpik، Scoot McNairy، Alfonso Dosal اشاره کرد اما متاسفانه به تازگی اعلام شده است که در فصل سوم این سریال دیگو لونا حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

Big mouth

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / سریال های جدید نتفلیکس 2021

دهان بزرگ یک انیمیشن کمدی و جذاب بوده که تا به الان در 4 فصل ساخته شده است. فصل پنج این انیمیشن دیدنی نیز از نتفلیکس در پنجم نوامبر منتشر خواهد شد. این انیمیشن توسط جنیفر فلکت ساخته شده است.

داستان این انیمیشن هیجان انگیز درباره گروهی از افراد جوان که باهم دوست هستند، است. در واقع این سریال مشکلات و دغدغه‌های نوجوانان که در سن رشد هستند را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

از آنجایی که در فصل آخر تمامی  بازیگران حضور داشتند و کسی از آن‌ها در سریال نمرده بوده، حدس ما این گونه است که باری دیگر تمامی ستارگان این سریال در فصل پنجم حضور خواهند داشت. این ستارگان عبارتند از: Nick Kroll، John Mulaney، Jessi Klein، Jason Mantzoukas، Ayo Edebiri و Jak Knight.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

The Unlikely Murderer

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / سریال های جدید نتفلیکس 2021

این سریال یک درام سوئدی بوده که درباره ترور نخست وزیر سوئد است. زمانی که نخست وزیر سوئد ترور می‌شود پلیس هیچ ردی از قاتلین پیدا نمی‌کند. این سریال که از سریال های جدید نتفلیکس به شمار می‌رود در پنج نوامبر 2021 منتشر خواهد شد.

از ستارگان این سریال می‌توان به Robert Gustafsson، Peter Andersson، Mikael Persbrandt، Björn Bengtsson اشاره کرد. گفته می‌شود این سریال سوئدی به یکی از جذاب ترین سریال‌های جنایی نتفلیکس تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

Tiger King: Murder, Mayhem and Madness

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / نتفلیکس سریال

این سریال یک درام سوئدی بوده که درباره ترور نخست وزیر سوئد است. زمانی که نخست وزیر سوئد ترور می‌شود پلیس هیچ ردی از قاتلین پیدا نمی‌کند. این سریال که از سریال های جدید نتفلیکس به شمار می‌رود در پنج نوامبر 2021 منتشر خواهد شد.

در این مستند بازیگرانی مانند کارول بازکین، جان فینلی، جو اگزوتیک، باگاوان آنتل، هوارد بازکین ایفای نقش کرده‌اند. داستان این سریال درباره یک فردی به نام جو اگزوتیک بوده که رئیس پارک حیوانات است. این فرد درگیر یک پرونده مشکل ساز و پیچیده درباره سو استفاده از حیوانات وحشی است.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

Gentefied

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ پخش سریال های نتفلیکس / نتفلیکس سریال

پس از آنکه فصل اول این سریال تمام شد نتفلیکس تصمیم به تمدید این سریال در فصل دوم گرفت. قرار بر این است که فصل دوم سریال نجیب در 10 نوامبر 2021 منتشر شود. ژانر این سریال درام کمدی است که طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده.

در فصل اول نشان داده می‌شود، در حالی که خانواده مرالز در حال جشن گرفتن برای نوزاد دختر تازه متولد شده اریک هستند، پاپ دچار مشکل شده و به دلیل اتهام به خرابکاری حدود شش ماه محاکمه می‌شود.

گفته شده در فصل دوم این سریال ما شاهد این خواهیم بود که یکی از فامیل‌های خانواده مورالز تلاش می‌کند که پاپ را در کشور نگه دارد. همه این‌ها در کنار این است که این خانواده باید با عشق جدید، بچه جدید و چالش‌های جدید مواجه شوند.

پیشنهاد می‌شود که این سریال را حتما تماشا کنید. علاوه بر آن بازیگران بسیار با استعدادی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. از جمله این بازیگران می‌توان به Clarissa Thibeaux، Manuel Uriza، Ivana Rojas، Melinna Bobadilla اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

Legacies

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
نتفلیکس سریال / تاریخ شروع سریال های نتفلیکس در نوامبر 2021

حتما شما هم نام این سریال جذاب خون آشامی را شنیده‌اید. در واقع این سریال ادامه سریال اورجینال‌ها و ومپایر دایریز است. علاقه‌مندان سریال‌های خون آشامی می‌دانند که داستان این سریال درباره دختر کلاوس، هوپ است.

میراث تا به اینجا در دو فصل ساخته شده است و فصل سوم آن نیز در تاریخ 12 نوامبر 2021 منتشر خواهد شد. داستان این سریال همانطور که گفتیم بیشتر بر روی دختر هیلی و کلاوس که در سریال اورجینال‌ها به دنیا آمده، تمرکز دارد.

در واقع، ریک که در سریال ومپایر دایریز نقش دوست دیمن و والد الینا را بازی کرده بود، خانه سالواتور را به یک مدرسه برای تحصلی تمامی موجودات ماورایی تاسیس کرده است تا در آنجا این موجودات بتوانند قدرت‌های خود را بپذیرند و آن‌ها را تقویت کنند.

ستارگان زیادی در این سریال بازی کرده‌اند. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به Danielle Rose Russell، Kaylee Bryant و Jenny Boyd اشاره کرد اما متاسفامه کندیس کینگ که به عنوان مادر دخترهای ریک در سریال ومپایر دایریز حضور داشت در این سریال نقش آفرینی نکرده است. ما امیدواریم که باری دیگر شاهد بازی این بازیگر در این سریال باشیم.

بیشتر بخوانید:

فصل سوم سریال لوپن (Lupin) نتفلیکس ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Manifest [+تریلر و داستان]

Hellbound

تاریخ پخش سریال های نتفلیکس
تاریخ شروع سریال های نتفلیکس در نوامبر 2021 / سریال جدید نتفلیکس

یکی دیگر از سریال‌های معروفی که در نوامبر 2021 از نتفلیکس منتشر خواهد شد Hellbound نام دارد. گفته می‌شود این سریال مهیج و جذاب کره‌ای درباره افرادی است که باید از یک آشوب جان سالم به در ببرند. این سریال نیز، سریال جدید نتفلیکس است.

این سریال بر اساس یک کارتون ساخته شده است و داستان زنده ماندن در یک جامعه آشوب را به تصویر می‌کشد. در صحنه اولی که از تریلر این سریال مشاهده کردیم داستان سریال را این گونه بیان میکند که سه مرد ناشناخته و شیطانی وارد کافی شاپی می‌شوند و یک مرد را ناپدید می‌کنند. از این مرد چیزی جر خاکستر باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: whats-on-netflix

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال های نتفلیکس چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر