;
coinex

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

ارز دیجیتال سند باکس اکنون در مرکز توجهات است. امروز درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما باشید.

امروز دیگر همه می‌دانیم که ارزهای دیجیتال تبدیل به یکی از اصلی‌ترین منابع سرمایه‌گذاری در جهان شده‌اند. این رشد توجه به ارزهای دیجیتال همچنان با شتابی سریع درحال افزایش است و هر روز افراد بیشتر به سرمایه‌گذاری در این ارزها جلب می‌گردند.

یکی از این ارزهایی که اخیرا مورد توجه افراد حرفه‌ای در بازار رمزارزها شده است ارز دیجیتال سند باکس است. سوال مهم درباب این ارز دیجیتال این است که آیا سرمایه‌گذاری کردن در آن می‌تواند منافع سرمایه‌گذاران را تامین نماید یا خیر. برای پاسخ به این سوال دانستن پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

به‌همین جهت امروز بیشتر درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس ، آینده ارز دیجیتال SAND و دیگر جزئیات مربوط به آن با شما صحبت خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

SAND یک توکن پلتفرم بازی کاربردی برای گیمرها و سازندگان محتوای بازی Sandbox است. از نظر فنی، این یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می‌شود.

با وجود شباهت به ارز معمولی درون بازی، SAND چندین عملکرد را به طور همزمان انجام می‌دهد. امروز بیشتر درباره آینده توکن SAND ، پیش بینی قیمت سندباکس بحث خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

سندباکس چیست؟

Sandbox یک فضای مجازی مبتنی بر بلاک چین بوده است که در آن کاربران می توانند از تجربیات بازی خود بازی برای خرید، فروش و کسب درآمد استفاده نمایند. این پلتفرم راه را برای آزادسازی خلاقیت بازیکنان با اجازه دادن به آنها برای ایجاد پلتفرم خود هموار می‌کند.

دنیای متاورس Sandbox در بلاک چین اتریوم مستقر شده است و از مکانیسم اجماع PoS (Proof-of-Stake) استفاده می‌کند. با این حال، این پلتفرم توکن بومی SAND خود را دارد که یک نسخه کلاسیک از توکن ERC-20 است. علاوه بر این، پروتکل SAND دارای مزایای بسیاری است.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

Metaverse Sandbox یک قطعه دیجیتالی از دارایی به نام LAND را تسهیل می کند. هدف اصلی این ایده این است که توسعه دهندگان و سازندگان بازی بتوانند تجربیات مجازی خود را طراحی و از آن کسب درآمد کنند. به ویژه، بازیکنان حرفه‌ای مجوز  اجاره و سهام در زمین های خود داده می‌شود. شخص برای خرید باید SAND را در کیف پول خود داشته باشد.

همانطور که پیشتر درباره پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 صحبت کردیم، اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره تحلیل فاندامنتال این ارز صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

تحلیل فاندامتال ارز دیجیتال سندباکس

Sandbox در سال 2011 توسط شرکت Pixowl راه اندازی شد. دو نفر از بنیانگذاران پلتفرم آرتور مادرید و سباستین بورگت هستند. همانطور که در وایت پیپر آن‌ها آمده است، هدف حیاتی این پلتفرم ایجاد انقلابی در فضای بازی اصلی با فناوری مبتنی بر بلاک چین است.

آرتور مادرید، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Pixowl، محرک اصلی ایده این پلتفرم است. او مدرک خود را در رشته اقتصاد در سال 2000 از دانشگاه پاریس دوفین گرفته است.

یکی دیگر از بنیانگذاران سباستین بورگت در حال حاضر به عنوان مدیر عامل شرکت فناوری خدمت می‌کند. او مدرک خود را از موسسه ملی مخابرات در سال 2007 بدست آورده است.

قبل از اینکه یکی از اعضای موسس پلتفرم باشد، او به عنوان سرپرست پروژه برای رسانه های 1 کلیکی کار می‌کرد. در سال 2011 این دو نفر Pixowl را معرفی کردند و روی چندین پروژه بازی آینده نگر با هم کار کردند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

علاوه بر این، این پلتفرم به‌روزرسانی آلفا را در دسامبر 2018 منتشر کرده است. و بودجه سازنده را برای تشویق توسعه‌دهندگان برای توسعه آیتم‌ها در بلاک چین خود اختصاص داده است.

بودجه اولیه در ماه می 2019 انجام شد، این پلتفرم یک دور اولیه 4.5 میلیون دلاری را از شرکت‌های فناوری معتبر از جمله True Global Ventures، Square Enix و Hashed گرفته است.

در دسامبر 2019، اکوسیستم اولین فروش زمین خود را تایید کرد که در مجموع 2.5٪ از دارایی را شامل می‌شود. علاوه بر این، این پلتفرم نسخه بتا VoxEdit را در فوریه 2020 منتشر کرده است.

این نسخه بتا برای کشش یک پایگاه کاربری بزرگتر، برنامه استخراج نقدینگی و سهام در سپتامبر 2020 راه اندازی شده است. همه این عوامل نشانگر این موضوع است که آینده توکن SAND می‌تواند درخشان باشد.

اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس در سال 2021 صحبت نماییم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتل سندباکس در سال 2021

Sandbox سال را با افزایش تدریجی از 0.04064 دلار آغاز کرده است. قیمت روند صعودی ثابتی را تا 0.8491 دلار حفظ کرده است که طی سه ماه بیش از 500 درصد افزایش یافته است.

با به دست گرفتن کنترل توسط خرس‌ها (حالت نزولی بازار)، قیمت SAND تا اوایل ژوئن به 0.1899 دلار کاهش یافت. با این حال، نیمه دوم با یک روند صعودی مشابه آغاز شد، قیمت SAND تا اواخر سپتامبر تا 0.831 دلار افزایش تدریجی داشته است. قیمت سندباکس پس اعلام فیسبوک مبنی بر ساخت متاورس بیش از 500٪ افزایش یافت و در 3 نوامبر 2021 به ATH 3.45 دلار رسید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

بعداً با یک اصلاح سریع در 2.29 دلار، دارایی یک مرحله دیگر را به 3.10 دلار در زمان انتشار رساند. اگر دارایی به حرکت به جلو ادامه دهد، قیمت SAND تا پایان سال به حداکثر 6.8 دلار خواهد رسید.

اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت سندباکس در سال 2022 صحبت نماییم. همچنین شما می‌توانید پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 در سایت دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت سند باکس در سال 2022

اگر توکن‌های متاورس تا پایان سال به اوج  مثبت خود برسند، ممکن است سال 2022 سندباکس قیمت دو رقمی داشته باشد. در صورتی که سقوط کند، رالی سال جدید ممکن است با نرخ نزولی در حدود 1.95 دلار آغاز شود. با اینحال می‌تواند به آینده توکن SAND امید بسیار داشت.

با توجه به وایت پیپر این پلتفرم، این پلتفرم هنوز راه اندازی بازی ساز را منتشر نکرده است و بنیاد Sandbox روی پروژه های بازی سه بعدی کار می کند. بنابراین با تکمیل پروژه ممکن است قیمت آن تا 15 دلار افزایش می‌یابد، شکست در راه اندازی ارتقاء و تسلط احتمالی خرس ها قیمت را به 6.54 دلار کاهش می‌دهد.

با این حال، با فشارهای منظم خرید و فروش، می‌توانیم تا پایان سال آینده شاهد معاملات قیمت SAND با میانگین ارزش 10.56 دلار باشیم. اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SAND در سال 2025 بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SAND در سال 2025

از آنجایی که بازار و فضای بازی NFT در سال‌های آتی، با رویدادهای امیدوارکننده آن، شکوفا می‌شود، به نظر می‌رسد آینده ارز دیجیتال SAND بسیار امیدوار کننده بوده و نقاط عطف جدیدی در راه است. اگر شبکه با موفقیت به‌روزرسانی‌های برنامه‌ریزی‌شده را طبق وایت پیپر خود به دست آورد، ممکن است قیمت تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۵۰.۱۵ دلار برسد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

برعکس، اگر شبکه نتواند کشش پایگاه کاربران را به خود جلب کند و طعمه حدس‌های گسترده شود، خرس‌ها ممکن است به راحتی کنترل را به دست گیرند. در چنین حالتی، قیمت SAND ممکن است به 20.145 دلار کاهش یابد.

اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال SAND می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط والت اینوستر صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط والت اینوستر

کارشناسان والت اینوستر معتقدند که قیمت SAND ممکن است بر متاسپیس حاکم باشد و به راحتی به حداکثر 3.035 دلار برسد. حداقل قیمت 2.314 دلار است. همچنین متوسط ​​قیمت تا پایان سال 2021 به 2.674 دلار خواهد رسید.

آن‌ها پیش بینی می‌کنند که قیمت ممکن است به نقطه عطف 7.077 دلار برسد، انتظار می‌رود میانگین قیمت SAND به 6.669 دلار برسد. در یک نرخ نزولی، توکن به 6.215 دلار سقوط می‌کند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) در سال 2021

همانطور در مطالب پیشین درباره صحبت کردیم اکنون می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط Gov.Capital بحث کنیم. برای دانستن پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 می‌توانید به تکراتو رجوع کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط Gov.Capital

کارشناسان این وب‌سایت انتظار دارند که قیمت توکن به حداکثر 3.39 دلار برسند.  آن‌ها همچنین فکر می‌کنند، در صورت تغییر روند در بازار قیمت ‌می‌تواند به 2.95 دلار کاهش می‌یابد.

این وب‌سایت همچنین پیش‌بینی بزرگی در بلندمدت انجام داده است، آن‌ها انتظار دارند قیمت حداکثر تا 31.72 دلار افزایش یابد. میانگین و حداقل احتمالات به ترتیب 27.58 دلار و 23.44 دلار تا پایان سال 2025 است.

این مسائل خود نشانگر آن است که آینده ارز دیجیتال SAND می‌تواند امیدبخش باشد. اکنون در ادامه نوشتار می‌خواهیم درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط دیجیتال کوین پرایس صحبت کنیم.

پیش بنی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) توسط دیجیتال کوین پرایس

به گفته آنها، قیمت تا سال 2021 به 4.46 دلار خواهد رسید و تا پایان سال 2024 بیشتر از 7.79 دلار خواهد بود. در پایان سال 2025، قیمت ممکن است به 9.15 دلار برسد.

این پیش‌بینی اگرچه چندان بلندپروازانه نیست اما همچنان نشان می‌دهد که آینده توکن SAND درخشان است. اکنون در ادامه به پیش‌‌بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس توسط کوین پدیا خواهیم پرداخت. ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس توسط کوین پدیا

به نظر می رسد SAND با مجموعه ای از رویدادهایی که برای راه اندازی آماده شده اند، غیرقابل توقف باشد. این پلت فرم مبتنی بر NFT بهترین سرمایه گذاری در سناریوی بازار نامشخص فعلی است.

طبق پیش‌بینی قیمت سندباکس فرمول‌بندی‌شده Coinpedia، اگر شبکه ارتقاهایی مانند استخراج نقدینگی و استیکینگ و راه‌اندازی بازی‌ساز را راه‌اندازی کند، قیمت ممکن است امسال به راحتی از مرز 6.8 دلار فراتر رود.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

با در نظر گرفتن فشار خرید و فروش روزانه و در نظر گرفتن عوامل فوق میانگین قیمت تا پایان سال 2022 179.25 دلار خواهد بود. اکنون پس از صحبت مفصل درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که آیا سرمایه‌گذاری در این ارز کار درستی است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

آیا سرمایه‌گذاری در سندباکس کار عاقلانه‌ایست؟

بر اساس داده ها، می توان پیش بینی کرد که سرمایه گذاری در Sandbox برای بلندمدت سودآور است. منظور ما از بلندمدت پیش‌بینی قیمت Sandbox برای یک دوره 5+ سال است. می‌توانیم ادعا کنیم که آینده ارز دیجیتال SAND بسیار درخشان است.

به‌همین جهت اگر سرمایه‌گذار صبوری هستید، صد در صد از سرمایه‌گذاری در این رمزارز سود خواهید برد. اکنون در ادامه بحث پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) می‌خواهیم درباره مزایا و معایب این ارز بحث کنیم. ما را در ادامه همراهی کنید.

مزایا و معایب سندباکس

Sandbox یک پروژه نسبتاً خاص است که بلاک چین را به سمتی جدید یعنی بازی سوق می‌دهد، بنابراین ارزیابی نقاط قوت و ضعف آن بسیار دشوار است. با این حال، سعی خواهیم کرد بر اساس ساختار اقتصادی، مشخصات فنی و نقشه راه، مزایا و معایب اصلی را شناسایی کنیم. مهمترین مزایای سندباکس به شرح زیر است:

  • ایده اصلی: این ایده تنها شامل استفاده از بلاک چین برای تمرکززدایی صنعت بازی نیست، بلکه در ساختن یک جهان بازی کامل بر اساس اتریوم است.
  • NFT ها : توکن های غیر قابل تعویض یک روند جدید در صنعت هستند و Sandbox کاربرد شایسته ای برای آن‌ها پیدا کرده است. با آن‌ها، هر طرح و شی بازی در دنیای مجازی به یک دارایی منحصر به فرد و تمام عیار تبدیل می شود که می‌تواند برای دارندگان آن درآمدزایی کند.
  • محصولات ارائه شده: Game Maker و VoxEdit، البته، برای ایجاد پروژه های AAA مناسب نیستند، اما این ابزارها می توانند شروع خوبی برای مود سازان تازه کار یا طراحان بازی باشند، که نه تنها فرصت بهبود مهارت های خود را خواهند داشت، بلکه می‌توانند فوراً از کار خود درآمدزایی کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت وینک 2021

معایب اصلی عبارتند از:

  • محدودیت های اقتصادی: اگرچه توکن SAND در برخی صرافی ها فهرست شده است، اما یک ارز دیجیتال کامل یا حتی یک دارایی دیجیتال نیست. در اصل، فقط اکوسیستم Sandbox را به هم مرتبط می‌کند و امکان بازی کردن را فراهم می‌کند. به این معنی که ارزش آن فقط کمی بیشتر از توکن درون بازی هر MMO است.
  • مخاطب هدف محدود: این نقطه ضعف از مورد قبلی ناشی می شود. از آنجایی که حقوق و فرصت های ارائه شده برای دارندگان SAND به ایجاد و استفاده از محتوای بازی محدود می‌شود، این توکن تنها مورد توجه گیمرها و توسعه دهندگان بازی است. به طور طبیعی، معامله گران می‌توانند در مورد تغییر نرخ گمانه زنی کنند، اما این نیاز به یک اکوسیستم تجاری گسترده تر دارد.
  • تمرکززدایی: از آنجایی که توسعه دهندگان از پیش ماینینگ استفاده کردند، مسئله پردازش تراکنش SAND در پلتفرم همچنان باز است. تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه نوع الگوریتم احراز هویت استفاده خواهد شد و چگونه پلتفرم گره‌های پردازش را تشویق می‌کند، وجود ندارد. به نظر می رسد ضبط نقل و انتقالات به بلاک چین به صورت مرکزی ارائه می شود.

جمع‌بندی

Sandbox یک فضای مجازی مبتنی بر بلاک چین بوده است که در آن کاربران می توانند از تجربیات  خود بازی برای خرید، فروش و کسب درآمد استفاده نمایند. این پلتفرم راه را برای آزادسازی خلاقیت بازیکنان با اجازه دادن به آن‌ها برای ایجاد پلتفرم خود هموار می کند.

دنیای متاورس Sandbox در بلاک چین اتریوم مستقر شده است و از مکانیسم اجماع PoS (Proof-of-Stake) استفاده می کند. با این حال، این پلتفرم توکن بومی SAND خود را دارد که یک نسخه کلاسیک از توکن ERC-20 است. علاوه بر این، پروتکل SAND دارای مزایای بسیاری است.

همانطور که در طول نوشتار نیز بحث آن را مطرح کردیم قیمت این رمزارز اگر روند صعودی توکن‌های متا ادامه پیدا کند، می‌تواند حتی در سال آینده خیلی زود دو رقمی شده و سود کلان به سرمایه‌گذاران برساند.

همه عوامل نشان می‌دهد که آینده توکن SAND بسیار مثبت خواهد بود. با اینحال همچنان باید دید که آیا بروزرسانی‌هایی که در وایت پیپر پلتفرم ادعا شده است، تحقق پیدا می‌کند یا خیر. در صورت تحقق می‌تواند انتظار داشت که این رمزارز رشدی بیش از حد انتظار را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

به‌صورت کلی می‌توان گفت که با وجود برخی ایرادات در این پلتفرم (خصوصا تخصصی بودن آن صرفا طرفداران بازی) سرمایه‌گذاری در این رمزارز کار عاقلانه‌ایست، البته به‌شرط آنکه شما سرمایه‌گذار صبوری باشید و در صورت خرید چند سال به آن دست نزنید. ما توصیه‌ای به خرید و یا عدم خرید این رمزارز نمی‌کنیم. اما همانطور که دیدید تلاش کردیم با نشان دادن داده‌ها شما را در این امر راهنمایی کنیم.

در طول مقاله به طور مفصل درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) آینده آن، مزایا و معایب و دیگر مسائل مربوط به آن صحبت کردیم. امیدواریم که این اطلاعات توانسته باشد به شما یاری رسانده باشد. با این حال اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coinpedia, binaryx

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سندباکس (SAND) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر