;
coinex

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین ؛ راهنمای خرید نگه‌دارنده گوشی در خودرو

اگر از افرادی هستید که حین رانندگی به گوشی خود برای مسیریابی یا امور دیگر نیاز دارید، این مطلب که در آن بهترین هولدرهای موبایل در ماشین را معرفی می‌کنیم، مناسب شماست.

شاید تا به‌حال در زمان رانندگی ناگزیر به استفاده از گوشی برای مسیریابی شده باشید اما همه می‌دانند که استفاده از گوشی در زمان رانندگی کار خطرناکی است و احتمال بروز حادثه را به مراتب بالا می‌برد. به همین دلیل هولدرهای موبایل برای ماشین طراحی شده‌اند و با قابلیت خوبی که دارند در چند سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازار بدل شده‌اند.

بسیاری از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و حتی افراد عادی امروزه از هولدر موبایل برای استفاده از گوشی در زمان رانندگی استفاده می‌کنند. اما یکی از مشکلاتی که عمده افراد با آن مواجه هستند، کیفیت ضعیف برخی مدل‌های موجود در بازار است که یا در نگه‌داشتن گوشی یا در اتصال به داشبورد و شیشه ضعیف هستند و به مرور از کار می‌افتند.

با این اوصاف و با توجه به انواع مدل‌های مگنتی، مکشی، چسبی و غیره که در بازار موجود است در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هولدرهای موبایل ماشین آشنا کنیم.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

استفاده از گوشی های هوشمند در زمان رانندگی خطرات زیادی به همراه دارد اما با استفاده از بهترین هولدرهای گوشی ماشین این خطرات رفع می‌شود. از این رو در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین نگه دارنده های موبایل را به شما معرفی کنیم.

هولدر پرووان مدل PHD01

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین
بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

لیست بهترین هولدر موبایل خودرو را با هولدر پرووان PHD01 آغاز می‌کنیم. این محصول از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت و مقاوم ساخته شده و می‌تواند گوشی‌هایی تا ابعاد 7 اینچ را نگهدارد. این هولدر در برابر تکانه‌های خودرو مقاوم است و می‌توانید آن را روی داشبورد یا داخل دریچه کولر نصب کنید.

نکته جالب توجه درباره این مدل از گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل اینکه این هولدر یک شارژر بی‌سیم نیز محسوب می‌شود و می‌تواند گوشی و گجت‌های هوشمند را به طور بی‌سیم هم شارژ کند.

پرووان PHD01 به عنوان یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد و کاربران می‌توانند آن را به حالات مختلف دربیاورند و در زاویه‌های متفاوت مورد استفاده قرار دهند.

یک کابل باکیفیت قابل قبول نیز داخل جعبه محصول قرار گرفته و کاربران برای استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم می‌توانند هولدر را به منبع برق خودرو وصل کنند. این هولدر به عنوان یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در ماشین قادر است گوشی‌های هوشمند را با سرعت 10 وات به طور بی‌سیم شارژ کند.

هولدر مک دودو مدل CH-7071

بهترین هولدرهای موبایل ماشین

اگر قصد خرید با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو برای گوشی آیفون را دارید، هولدر مک دودو مدل CH-7071 یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این محصول از پلاستیک بسیار مقاوم و باکیفیتی ساخته شده و به خوبی گوشی را در زوایای مختلف نگه می‌دارد. این مدل از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین که یک شارژر بی‌سیم نیز هست وزن نسبتا کمی در حدود 90 گرم دارد و ابعاد 86.1 در 64.1 در 16.8 میلی‌متری دارد. با توجه به جمع‌وجور بودن این مورد از  با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در ماشین باید گفت که به طور کلی برای انواع خودروها مناسب است.

این هولدر به عنوان یکی از ارزانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل برای گوشی‌های اپل از سری 12 به بعد ایده‌آل است و از فناوری شارژ PD نیز پشتیبانی می‌کند.

این هولدر که از بهترین هولدرهای موبایل ماشین است دو پایه هم دارد که با جعبه به کاربر عرضه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها روی دریچه کولر و داشبور خودرو نصب کنید. هولدر مک دودو مدل CH-7071 در مجموع مگنت بسیار قدرتمند و قوی دارد و کاربران نگران افتادن آن در حین رانندگی نخواهند بود.

این هولدر به خوبی گوشی‌های آیفون را نگه می‌دارد و می‌تواند آیفون‌ها را با سرعت مناسبی شارژ کند. هولدر مک دودو مدل CH-7071 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

هولدر موبایل مدل SMART SENSOR R1

بهترین هولدرهای گوشی ماشین

هولدر موبایل مدل SMART SENSOR R1 یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که در حین رانندگی گوشی را محکم نگه می‌دارد و در صورت نیاز به عنوان یک شارژر بی‌سیم عمل می‌کند و گوشی را شارژ هم می‌کند.

بدنه بیرونی این مدل از بهترین هولدرهای گوشی ماشین با پلاستیک بسیار بادوام و مقاوم ABS ساخته شده و در برابر ضربات ناگهانی مقاوم است. بخش داخلی هولدر هم یک پوشش سیلیکونی دارد که ضمن محکم نگهداشتن گوشی، مانع از آسیب به بدنه خواهد شد.

این محصول به طور کلی برای گوشی‌هایی با ابعاد 4 تا 6.4 اینچ مناسب است می‌تواند گوشی‌هایی که از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را هم شارژ کند. این هولدر موبایل به عنوان یکی از بهترین بهترین نگه دارنده های موبایل وزن بسیار کمی در حدود 95 گرم دارد.

این مورد از گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل وقتی گوشی را به آن نزدیک کنید به طور خودکار بازوهایش را باز می‌کند و کافیست گوشی را به آن بسپارید. برای خارج کردن گوشی از هولدر هم کافی است دکمه پشت آن را فشار دهید. این محصول به عنوان بهترین هولدر موبایل خودرو با قابلیت چرخش 360 درجه و سرعت شارژ 10 واتی عرضه می‌شود.

هولدر موبایل مدل M6

بهترین نگه دارنده های موبایل

هولدر موبایل مدل M6 به عنوان یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین مانند عمده هولدرهای دوکاره از دو پایه برخوردار است و کاربر می‌تواند بنابر نیاز خود این محصول را روی داشبورد یا داخل دریچه کولر جای دهد. یکی از قابلیت‌های کاربردی این مدل از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو مجهز بودن آن به سنسور مجاورت است.

این مسئله باعث می‌شود تا برای قرار دادن گوشی داخل هولدر فقط کافی باشد دست خود را به یکی از بخش‌های دکمه مانند نقره‌ای رنگ در دو طرف هولدر نزدیک کنید تا بازوهای آن باز شوند و گوشی را در آغوش بگیرند. بعد از قرار دادن گوشی داخل این مدل از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو بازوهای آن به طور خودکار و بعد از 5 ثانیه بسته می‌شود.

هولدر M6 به عنوان یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در ماشین وزن کمی دارد و از جنس پلاستیک باکیفیتی ساخته شده تا در برابر ضربات مقاوم باشد. این محصول از استانداردهای CE ،FCC ،ROHS برخوردار است و برای گوشی‌های هوشمند تا ابعاد 6.8 اینچ مناسب است.

توجه داشته باشید که نمی‌توان از این محصول برای نگهداشتن تبلت استفاده کرد. این هولدر به عنوان یکی از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در ماشین از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است و می‌تواند گوشی‌هایی که از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند را شارژ کند. البته این مدل از جمله گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های 2024

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

هولدر لیتو مدل LR-24

بهترین هولدر موبایل خودرو

برند لیتو یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده انواع لوازم جنبی موبایل است و هولدر مدل LR-24 از این برند یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود.

این محصول به عنوان یکی از ارزانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل از ترکیبی از پلاستیک و فلز و با مقاومت بالا تولید شده است و برای گوشی‌هایی با ابعاد 5.5 تا 6.5 اینچ مناسب است.

برای راحتی استفاده کاربران از این هولدر، در بخش‌های کناری این مدل از بهترین هولدرهای موبایل ماشین یک دکمه برای باز و بسته شدن بازوها قرار دارد که به سرعت بازوهای محصول را حرکت می‌دهد.

هولدر LR-24 به عنوان یکی از بهترین هولدرهای گوشی ماشین قادر به شارژ گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از شارژ بی‌سیم با سرعت 10 وات است و از چرخش 360 درجه هم پشتیبانی می‌کند.

هولدر یوسمز مدل US-CD170

با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو

هولدر یوسمز مدل US-CD170 یکی از بهترین نگه دارنده های موبایل محسوب می‌شود که با کیفیت ساخت خوب خود به یکی از پرفروش‌ترین‌ها بدل شده است. این محصول از ترکیبی از شیشه، آلومینیوم و پلاستیک ABS با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و از این نظر نسبت به تمام هولدرهای پلاستیکی موجود در بازار وضعیت بهتری دارد.

این هولدر دوکاره با وزن 76 گرمی خود و ابعاد 100 در 40 در 5 میلی‌متری‌اش بهترین هولدر موبایل خودرو در دسته خود محسوب می‌شود.

این هولدر با قدرت مغناطیسی بالای خود به خوبی گوشی را محکم نگه می‌دارد و به همین دلیل کاربران دغدغه‌ای از بابت افتادن گوشی نخواهند داشت. توجه داشته باشید که این محصول را می‌توانید داخل دریچه کولر نصب کنید و خبری از قابلیت نصب روی داشبورد نیست اما با یکی از گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل طرف هستیم.

این هولدر که یک شارژر بی‌سیم محسوب می‌شود به عنوان یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین می‌تواند گوشی‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم را با سرعت 15 وات شارژ کند و همه گوشی‌های هوشمند در اندازه‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

هولدر هوکو مدل S14 WIRELESS

با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو

هولدر هوکو مدل S14 WIRELESS یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو محسوب می‌شود که طراحی زیبا و کاربرپسندی دارد.

متریال ساخت این محصول ترکیبی از پنل شیشه‌ای 2.5 بعدی، روکش فلزی، پلاستیک ABS و پلی‌کربنات است و مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد. بازوهای قدرتمند این محصول به عنوان یکی از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو در برابر تکانه‌های خودرو مقاوم است و بازوهای آن به خوبی گوشی را نگه می‌دارد.

وزن این مدل از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین 118 گرم است و در ابعاد 190 در 173 در 76 میلی‌متر ساخته شده است و می‌توانید آن را داخل دریچه کولر یا روی سطوح صافی مانند داشبورد، کنسول مرکزی یا حتی آینه و شیشه نصب کنید.

این هولدر که از قابلیت چرخش 360 درجه پشتیبانی می‌کند در برابر نور خورشید و آفتاب سوختگی هم مقاوم است و با قابلیت شارژ بی‌سیم 15 واتی یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در ماشین محسوب می‌شود. هولدر هوکو با پشتیبانی از فناوری NFC و پروتکل‌های QI یکی از گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل محسوب می‌شود.

هولدر مدل Z

با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در ماشین

هولدر مدل Z یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که به عنوان یک هولدر دوکاره می‌تواند گوشی‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم را با سرعت 10 وات شارژ کند. این محصول بدنه‌ای بسیار باکیفیت و مقاوم دارد و بازوهای آن محکم گوشی را نگه می‌دارد. شرکت سازنده این هولدر داخل بازوها و پایه پایینی این محصول را با پدهای لاستیکی نرمی از جنس سیلیکون ساخته تا آسیبی به بدنه گوشی وارد نشود. این محصول قادر به نگهداشتن انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها تا 11 اینچ است.

بازوهای این هولدر از چپ و راست و پایین گوشی را نگه می‌دارند و قابلیت چرخش 360 درجه هم دارد. برند سازنده در این مدل از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در ماشین از یک سنسور کاربردی استفاده کرده که در نتیجه آن زمانی که گوشی نزدیک آن می‌شود بازوهای مکانیکی هولدر به طور خودکار باز می‌شود تا گوشی را در آغوش بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

بهترین هدفون های با سیم 2024

هولدر مدل GT001

با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در ماشین

هولدر مدل GT001 به عنوان یکی ارزانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم دارد و وزن آن هم حدودا 97.5 گرم است و سبک محسوب می‌شود. این هولدر را می‌توانید داخل دریچه کولر نصب کنید. این هولدر به عنوان یکی از بهترین هولدرهای موبایل ماشین قادر به مقاومت در برابر تکانه‌های ماشین است.

بخش داخلی بازوها با وجود پلاستیکی بودن بسیار نرم است و به بدنه خودرو هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. این محصول به عنوان یک هولدر دوکاره قادر به شارژ گوشی‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم نیز هست و از سرعت شارژ 10 واتی برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از بهترین هولدرهای گوشی ماشین باید به وجود گواهی محافظت در برابر جریان بالا،محافظت در برابر جریان کوتاه و محافظت ولتاژ اشاره کرد.

هولدر باسئوس مدل Smart Solar Power Wireless

ارزانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل

هولدر باسئوس مدل Smart Solar Power Wireless یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی می‌کند. مواد سازنده این محصول ترکیبی از پلی کربنات، پلاستیک ABS و آلیاژ آلومینیوم است و مقاومت بالایی دارد.

این مدل از بهترین نگه دارنده های موبایل علاوه بر خودرو قابلیت نصب روی دسته دوچرخه و موتور را هم دارد و برای دوچرخه سواران و موتورسواران هم ایده‌آل است. قسمت پایینی این هولدر یک پیچ قابل تنظیم دارد که با بازکردن آن می‌توانید هولدر را روی دسته موتور یا دوچرخه یا حتی خودرو نصب کنید  و با محکم کردن پیچ آن را در جای خود ثابت کنید.

همانطور که گفتیم این هولدر یک محصول دوکاره است و از قابلیت شارژ بی‌سیم گوشی‌هایی که از این قابلیت برخوردارند نیز پشتیبانی می‌کند. توجه کنید که این هولدر برای گوشی‌هایی در ابعاد 4.7 تا 6.7 اینچ مناسب است و با پشتیبانی از گواهی IP68 عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های بهترین هولدر موبایل خودرو باید به پشتیبانی از قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2024

بهترین کیبورد های گیمینگ 2024

هولدر هوکو مدل CA84 SMART WIRELESS

گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل

یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو هولدر هوکو مدل CA84 SMART WIRELESS است که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم ABS تهیه شده و وزنی حدودا 250 گرمی دارد. ابعاد این هولدر نیز 105 در 76 در 120 میلی‌متر است و به طور مگنتی متصل می‌شود.

علاوه بر امکان نصب روی دریچه کولر، هولدر CA84 SMART WIRELESS را که از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو محسوب می‌شود می‌توانید روی سطوح صاف از جمله داشبورد، کنسول یا حتی آینه نصب کنید.

این مورد از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در ماشین برای گوشی‌هایی در ابعاد 4.5 تا 6.7 اینچ مناسب است و قادر به شارژ گوشی‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم با سرعت 15 وات است. بدنه آن نیز به خوبی در برابر نور خورشید و آفتاب‌سوختگی در طولانی مدت مقاوم است.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در ماشین باید به چرخش 360 درجه و وجود یک کابل شارژ USB-C برای تامین انرژی شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

هولدر هیسکا مدل HK-2104

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هیسکا مدل HK-2104 از جمله بهترین و ارزانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل محسوب می‌شود و به نحوی طراحی شده تا بتوانید آن را به دریچه کولر یا روی داشبورد نصب کنید. این هولدر قابلیت چرخش 360 درجه دارد و در هر زاویه‌ای قابل استفاده است.

جنس هولدر هیسکا به عنوان یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین از پلاستیک ABS است و قابلیت PC Fireproof نیز دارد. فراموش نکنید که چسب این هولدر به جز داشبورد برای شیشه خودرو هم ثابل استفاده است و به طور کلی در هر شرایطی می‌توان از آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هولدر هیسکا مدل HK-2102

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

نگهدارنده موبایل هیسکا مدل HK-2102 یکی از بهترین هولدرهای گوشی ماشین محسوب می‌شود که امکان نصب آن روی دریچه کولر وجود دارد. این محصول با چهار بازوی محکم عرضه شده که گوشی را از چهار جهت به طور محکم نگه می‌دارند. این هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه هم برخوردار است.

هولدر هیسکا مدل HK-2102 از قابلیت قفل خودکار هم برخوردار است و با قرار دادن گوشی داخل آن این قابلیت فعال می‌شود. این هولدر البته از جمله گرانترین هولدرهای نگه دارنده موبایل محسوب می‌شود.

هولدر پرووان مدل PHL1125

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هولدر موبایل پرووان مدل PHL1125 یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که توسط برند ایرانی پرووان عرضه شده است. این هولدر با قیمت مناسب خود و کیفیت ساخت بالا یک محصول بسیار ایده‌آل است.

هولدر PHL1125 از گوشی‌هایی با ابعاد 4.7 تا 7 اینچ پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن روی دریچه کولر یا شیشه ماشین نصب کنید. جنس بدنه در این مدل از بهترین هولدرهای موبایل ماشین از پلاستیک و سیلیکون بسیار مقاوم است و هولدر از قابلیت چرخش 360 درجه نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

بهترین گجت ها برای نویسندگان

هولدر تسکو مدل THL 1208

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هولدر تسکو مدل THL 1208 نیز از جمله بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که ابعاد 16.5 در 11 سانتی‌متر دارد و به عنوان یک هولدر جمع‌وجور و کوچک قابل نصب روی شیشه یا داشبورد ماشین و دیگر سطوح صاف است. این هولدر به عنوان یکی بهترین هولدرهای گوشی ماشین برای محصولاتی در ابعاد 3 تا 7 اینچ مناسب است و این یعنی از عموم گوشی‌های امروزی پشتیبانی می‌کند.

هولدر تسکو همچنین قابلیت چرخش 360 درجه دارد و می‌تواند گوشی را در حالت عمودی یا افقی هم نگهدارد. برخی از کاربران این هولدر را بهترین نگه دارنده های موبایل برای پژو پارس می‌دانند.

هولدر ایس فست مدل D5

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هولدر ایس فست مدل D5 به عنوان بهترین هولدر موبایل خودرو از این برند چینی با کیفیت بدنه بالا، با وزن 190 گرم و در ابعاد 110 در 68.5 در 52.5 میلی‌متر تولید شده است. وزن کم و ابعاد مناسب آن سبب شده تا بتوانید آن را در هر موقعیتی از دریچه کولر، داشبور و شیشه جلو نصب کنید. هولدر مورد بحث از قابلیت چرخش 360 درجه پشتیبانی نمی‌کند اما می‌توانید آن را به صورت افقی یا عمودی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های مناسب خودرو

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

هولدر موبایل آکو مدل Drift pro

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هولدر Drift pro یکی از با کیفیت ترین هولدرهای گوشی موبایل در خودرو با بدنه‌ای از جنس پلاستیک بسیار سخت و مقاوم عرضه شده و در برابر تکانه‌های ماشین بسیار مقاوم است.

از قابلیت‌های برجسته این هولدر که از با کیفیت ترین نگه دارنده های گوشی موبایل در خودرو محسوب می‌شود باید به قابلیت شارژ بی‌سیم آن اشاره کرد. این هولدر همچنین از قابلیت چرخش 360 درجه پشتیبانی می‌کند.

هولدر راوپاور مدل SH003

بهترین هولدرهای موبایل در ماشین

هولدر راوپاور مدل SH003 یکی از بهترین هولدرهای موبایل در ماشین محسوب می‌شود که می‌توانید آن را روی سطوح صاف از جمله داشبور بچسبانید و استفاده کنید.

این مدل از سه صفحه مغناطیسی تهیه شده و قدرت چسبندگی بالایی دارد. همچنین هولدر راوپاور از قابلیت چرخش 360 درجه نیز برخوردار است.

سوالات متداول

گرانترین هولدرهای موبایل برای ماشین کدامند؟

هولدر پرووان PHD01، هولدر موبایل مدل SMART SENSOR R1، هولدر یوسمز مدل US-CD170 و هولدر هوکو مدل S14 WIRELESS از جمله گرانترین هولدرهای باکیفیت بازار هستند.

ارزانترین هولدرهای موبایل برای ماشین کدامند؟

هولدر مک دودو مدل CH-7071، هولدر لیتو مدل LR-24، هولدر مدل GT001 و هیسکا مدل HK-2104 از جمله ارزانترین هولدرهای باکیفیت بازار هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هولدرهای موبایل در ماشین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر