;
coinex

بازگشت تیک آبی به توییتر

چندی پیش یکی از شناخته شده ترین افشاگران دنیای فناوری از بازگشت تیک آبی به توییتر با تغییراتی در نحوه احراز هویت این قابلیت خبر داد. با ما باشید.

جین مانچونگ وانگ در زمینه کشف جزئیات و ویژگی‌های مربوط به توییتر و فیس‌بوک فعالیت دارد و توانسته به لطف ارائه اطلاعاتی درست و دقیق، به یک منبع خبری موثق تبدیل شود.

همان‌طور که می‌دانید تایید حساب کاربری برای دریافت تیک آبی، برای تمامی کاربران توییتر امکان‌پذیر است و روزانه بسیاری از افراد برای دریافت این نشان روی حساب کاربری خود، اقدام می‌کنند. با این حال، سیستم تایید هویت توییتر طی سال‌های اخیر با کاستی‌هایی همراه بود که در برخی مواقع، صدای منتقدان را نیز درآورده است.

بازگشت تیک آبی به توییتر

سه‌شنبه‌ی این هفته توییتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قصد دارد در اوایل سال آینده‌ی میلادی فرایند اعطای تیک آبی به حساب‌های کاربری را مجددا آغاز کند. با اجرای این تصمیم، کاربرانی که به ‌دنبال دریافت تیک آبی برای رسمی ‌کردن حساب کاربری توییتر خود باشند، می‌توانند درخواست ثبت کنند. ظاهرا سیستم جدید توییتر برای ارائه‌ی تیک آبی، قوانینی متفاوت با گذشته دارد.

در بیانیه‌ی سه‌شنبه‌ی توییتر، این شرکت «اوایل ۲۰۲۱» را به‌عنوان زمان روی کار آمدن سیستم جدید اعلام کرد. توییتر از کاربران می‌خواهد نظر خود را در مورد پیش‌نویس پیشنهادی برای سیستم جدید تیک آبی اعلام کنند.

اگر هیچ تغییری در برنامه‌های توییتر ایجاد نشود، حساب‌هایی که برای دریافت تیک آبی واجد شرایط هستند شامل این موارد خواهند بود: حساب‌های دولتی، شرکت‌ها، برندها، سازمان‌های غیر انتفاعی، رسانه‌ها‌ی خبری، سرگرمی، ورزشی، حساب‌های فعالان حوزه‌های مختلف، برگزارکنندگان همایش‌های مختلف و آنچه توییتر با عبارت «دیگر افراد مؤثر» از آن یاد می‌کند.

بازگشت تیک آبی به توییتر

هر حساب‌ کاربری باید دارای یک ‌سری پیش‌نیازِ به‌خصوص باشد تا بتواند تیک آبی دریافت کند. پیش‌نیازهای اعلا‌م‌شده توسط توییتر شامل مواردی مثل داشتن پروفایل کاربری در یکی از رسانه‌های خبری می‌شود. پس از دریافت بازخوردهای کاربران، توییتر قصد دارد در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۷ آذر ۱۳۹۹) نسخه‌ی نهایی طرح پیشنهادی را منتشر کند که شامل تمام قوانین می‌شود.

توییتر همچنین برای مواقعی که ممکن است حساب‌های کاربری به‌ دلیل نقض قوانین تیک آبی را از دست بدهند، طرحی پیشنهادی اعلام کرد. اگر کاربرِ تأییدشده نام یا بخش بیوگرافی خود در توییتر را عوض کند و هویتی جعلی به خود نسبت بدهد، توییتر اجازه دارد تیک آبی آن حساب کاربری را بگیرد. همچنین تکرار نقض قوانین استفاده از توییتر ممکن است به از دست رفتن تیک آبی حساب‌های کاربری منتهی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازگشت تیک آبی به توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر