;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

در نوشتار پیش رو جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 در مورد همه استان های کشور که زمان بندی قطع برق آن ها اعلام شده را بررسی می کنیم.

به تناسب افزایش دمای هوا و نزدیک شدن به روزهای گرم سال،‌ افزایش خاموشی های سراسری در عموم نقاط کشور را شاهد هستیم. گرم شدن هوا، افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، فرایند استخراج رمزارزها، عدم توسعه شبکه تولید و توزیع برق در کشور و موارد دیگری به عنوان علت ناتوانی شبکه توزیع برق کشور عنوان شده اند.

از طرفی کاهش بارش ها و کمبود سوخت نیز سبب شده تا انواع نیروگاه های تولید برق کشور از جمله نیروگاه های مهم برق آبی در اعاده ظرفیت تولید برق سابق ناتوان باشند.

با تکیه بر اظهارات رسمی صورت گرفته از سوی سخنگوی صنعت برق حالا اعمال خاموشی های منظم سراسری الزامی به نظر می رسد. بر همین اساس برنامه ها برای اطلاع رسانی زمان خاموشی ها در نقاط مختلف کشور در حال تنظیم است و به مرور ارائه شده است. امروز و در جستار پیش روی شما به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 خواهیم پرداخت. با ما باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

وضعیت خاموشی ها در کشور در پایان هفته دوم خرداد سروشکل نهایی و منظمی به خود گرفته و برنامه های منظم خاموشی به طور منظم اعمال می شود. در ایام اخیر بنابر اظهارات سخنگوی صنعت برق کشور، ایران با کمبود برقی بیش از 8000 مگاوات مواجه است و از سویی رکورد مصرف برق کشور که معمولا مربوط به بازه زمانی اوج گرما در اواسط تابستان بود حالا دوماه پیش از آغاز تابستان جابجا شده است.

موضوعی که بسیاری آن را ناشی از فرایند استخراج رمزارزها در کشور می دانند که به شکل گسترده ای رواج یافته است. در ایام اخیر تقریبا هر روز خاموشی های گسترده اعمال می شوند. اطلاعات ارائه شده به ما میگوید احتمال بدتر شدن شرایط به هیچ وجه منتفی نیست. سخنگوی صنعت برق کشور درباره خاموشی های گسترده و علت آن ها گفته بود:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

رجبی مشهدی همچنین گفته بود که اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد. البته او گفته که پیش بینی کرده بود که وضعیت مصرف برق تا پایان خردادماه ثابت بماند اما در مجموع کمبود برق 5500 تا 6000 مگاواتی را برای سال جاری پیش بینی کرده بود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400

در تکراتو و هر روز به جدول زمان بندی قطعی برق می پردازیم. بر این اساس و در جستار پیش رو به جدول زمان بندی قطع برق امروز 12 خرداد 1400 خواهیم پرداخت. جداول ارائه شده در این جستار در قالب مجموعه تصاویر و گالری ارائه می شود و در نتیجه برای بررسی جزئیات بیشتر با کلیک در هر تصویر آن را به صورت بزرگنمایی شده بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 خوزستان

برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 برای استان خوزستان و شهرهای گوناگونش ارائه شده است. برای اطلاع از جزئیات خاموشی ها در این استان می توانید زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 را بررسی کنید. به علاوه جزئیات تصاویر زیر در این مقصود به شما کمک می کند:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 گیلان

در برخی موارد و درباره برنامه جدول قطعی برق امروز تفاوت خاصی در مورد گروه بندی ها اعمال نشده است و تنها زمان قطع برق در نقاط مختلف تغییر کرده است. بر این اساس شما با شناختن گروه خود می توانید با تکیه به جدول کوچک زمان بندی خاموشی گروه ها،‌ از زمان خاموشی منطقه محل سکونت یا کار خود مطلع شوید. استان گیلان از جمله این موارد است و گروه بندی ها در زمان بندی قطع برق گیلان 1400 تغییر خاصی نداشته است. اما جدول دقیق تر خاموشی ها برای این استان به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت خسارت قطعی برق

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 استان قزوین

اطلاعات زمان بندی و جدول قطعی برق امروز استان قزوین نیز ارائه شده است. مناطقی که در زمان بندی قطع برق قزوین 1400 به آن ها پرداخته بودیم با خاموشی احتمالی ۱۸۰ دقیقه ای مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 تبریز

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی، گروه بندی و زمان بندی این خاموشی ها با آنچه در  زمان بندی قطع برق تبریز 1400 به آن پرداخته بودیم تفاوتی ندارد. البته گالری زیر نیز در مواردی می تواند شما را راهنمایی کند:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 مشهد

برای اطلاع از خاموشی ها در استان خراسان رضوی می توانید از صفحه زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 نیز استفاده کنید. اما جزئیات مختص خاموشی در این استان به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 گلستان

در مورد استان گلستان کمتر تفاوتی در زمان بندی خاوشی ها اعمال شده است. در نتیجه اینجا از پرداختن به جزئیات خاموشی ها در این استان حذر کرده به دیگر موارد فهرست خود می پردازیم. البته برای بررسی جزئی زمان بندی و جدول قطعی برق امروز گلستان،‌ زمان بندی قطع برق گلستان 1400 را ببینید.

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 13 خرداد مرکزی

ما در تکراتو در بحثی مفصل قطعی برق و زمان بندی قطع برق اراک 1400 را بررسی کرده بودیم. این خاموشی ها برای هفته دوم خرداد نیز ثابت بوده است و شامل خاموشی هی 70 تا 90 دقیقه ای می شود.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 13 خرداد استان البرز

جدول خاموشی ها در استان البرز تغییرات عمده ای با برنامه پیشین نداشته است. بر این اساس برای برررسی این خاموشی ها در مورد استان البرز می توانید زمان بندی قطع برق البرز 1400 را بررسی کنید. به علاوه جزئیات دقیق تر در گالری تصاویر زیر:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 تهران

در مورد جزئیات خاموشی های استان تهران بهترین کار بررسی زمان بندی قطع برق تهران 1400 است. اما شرکت توزیع برق استان تهران و حومه جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 را نیز به همراه دیگر روزهای هفته برای مناطقی که با خاموشی ۱۲۰ دقیقه ای مواجه می شوند اعلام کرده است. جزئیات این مورد به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق مازندران 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد خراسان شمالی

شرکت توزیع برق استانی خراسان شمالی زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 را نیز اعلام کرده که جزئیات خاموشی این استان و شهرستان های آن به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق امروز یزد

جدول قطعی برق امروز یزد شامل اطلاعات مناطقی است که با خاموشی احتمالی مواجه خواهند بود. این مناطق با قطعی حداقل ۱۲۰ دقیقه روبرو هستند. این برنامه البته تفاوت هایی زمان بندی قطع برق یزد 1400 با دارد. جزئیات بیشتر در مورد این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 اصفهان

برنامه قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 در اصفهان بنابر اطلاعات ارائه شده در زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 تفاوت چندانی ندارد. حزئیات زمان بندی خاموشی در این استان به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 زنجان

اطلاعات زمان بندی قطع برق زنجان 1400 توسط شرکت توزیع برق استانی زنجان پیش از این ارائه شده بود. جزئیات جدول قطعی برق امروز این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان جنوبی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 13 خرداد استان بوشهر

از جمله دیگر استان هایی که گروه بندی اعمال خاموشی ها در آن تفاوتی با گذشته ندارد استان بوشهر است. البته جدول اعمال خاموشی برای هر گروه تفاوت هایی داشته است. البته پیش از این به زمان بندی قطع برق بوشهر 1400 پرداخته بودیم. جزئیات خاموشی گروه ها به شرح زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 استان هرمزگان

وضعیت در هرمزگان هم به همین منوال است و تفاوت خاصی در گروه بندی های اعمال خاموشی صورت نگرفته است. اما جدول اعمال خاموشی ها در این استان مطابق با زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400 به روزرسانی شده است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 13 خرداد 1400 همه استان ها

به علاوه با دانلود و نصب اپلیکیشن برق من می توانید از وضعیت دقیق خاموشی ها در استان و شهر محل سکونت خود مطلع شوید. البته برای انجام این مهم به ثبت شناسه قبض نیاز دارید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 13 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر